Zakończony

Konkurs "Przygotuj się do Olimpiady wiedzy o Polsce i Świecie Współczesnym"

Opis konkursu

Uczestnik rozpoczynając grę wybiera ścieżkę Konkursu, wybór jest wiążący do końca trwania Konkursu:
1) ścieżka 1 – przeznaczona dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych – Uczestników, którzy w czasie danego etapu Konkursu uczęszczają do szkół ponadgimnazjalnych;
2) ścieżka 2 – przeznaczona dla pozostałych Uczestników, którzy w czasie trwania danego etapu Konkursu nie rozpoczęli nauki w szkołach ponadgimnazjalnych lub zakończyli ją.

Zadanie konkursowe w każdym z Etapów ma charakter testu z wiedzy o Polsce i świecie współczesnym.

W czasie gry Uczestnik odpowiada na pytania automatycznie wylosowane z puli wszystkich pytań:
1) pytanie zamknięte - Uczestnik wskazuje poprawną spośród czterech podanych odpowiedzi;
2) pytanie mapa – Uczestnik wskazuje jako odpowiedź punkt na mapie;
3) pytanie połącz element – Uczestnik dopasowuje elementy z jednej kolumny do drugiej;
4) pytanie otwarte – Uczestnik wpisuje odpowiedź opisową.
Każda z gier trwa 300 sekund zgodnie ze wskazaniem serwera, na którym prowadzonym jest Konkurs i jest podzielona na:
1) rundę główną – zadaniem Uczestnika jest udzielenie poprawnej odpowiedzi na dynamicznie losowane pytania; na udzielenie odpowiedzi na poszczególne pytanie Uczestnik ma maksymalnie 20 sekund; im szybciej Uczestnik odpowie na pytanie, tym szybciej wylosowane zostanie kolejne,
2) rundę bonusową – trwa w trakcie rundy głównej i rozpoczyna się po udzieleniu 5. poprawnych odpowiedzi na pytania z rundy głównej; w tej rundzie ogólna pula czasu z rundy głównej (300 sekund lub więcej) jest zatrzymana, a czas, jaki Uczestnik ma na odpowiedź, zależy od liczby poprawnych odpowiedzi udzielonych w poprzednich 5. pytaniach z rundy głównej; przed pojawieniem się pytań z rundy bonusowej Uczestnik ma możliwość wyboru rodzaju pytań.

Uczestnik może powiększyć czas 300 sekund przeznaczony na rundę główną poprzez zaproszenie znajomych do udziału w Konkursie o:
1) 5 sekund w przypadku skutecznego zaproszenia do Konkursu 2 znajomych,
2) 10 sekund w przypadku skutecznego zaproszenia do aplikacji 5 znajomych.

Bonus czasowy jest przyznawany w momencie zaakceptowania zaproszenia przez znajomego. W przypadku, gdy zaproszony znajomy już jest Uczestnikiem Konkursu lub gdy zaproszenie zostanie zaakceptowane po zakończeniu danego Etapu, bonus czasowy nie będzie przyznawany.

Punkty będą przyznawane za udzielenie poprawnych odpowiedzi według schematu:
1) pytania zamknięte – liczba opcji testowych będzie zmniejszać się wraz z upływem czasu przewidzianym na dane pytanie; odpowiedź niepoprawna - 0 pkt., odpowiedź poprawna - 1-3 pkt.(liczba punktów do zdobycia zmniejsza się w miarę upływu czasu – co 6.66 sekundy; liczba możliwych do zdobycia punktów zmniejsza się o 1);
2) pytania otwarte - wpisanie odpowiedzi niezgodnej z kluczem odpowiedzi: 0 pkt, wpisanie odpowiedzi poprawnej w 1-4 sekundzie 5 pkt., w 5-8 sekundzie 4 pkt., w 9-12 sekundzie 3 pkt., 13-16 sekundzie 2 pkt., w 17-20 sekundzie – 1 pkt;
3) pytanie „dopasuj elementy” – każde poprawne połączenie, które Użytkownik wskaże to 1 pkt; maksymalna liczba punktów za to zadanie to 4 punkty

Nagrody

Nagrodę Tygodnia stanowi Kamera GoPro HERO o wartości 589 zł (pięćset osiemdziesiąt dziewięć zł) brutto.
Nagrodę Dzienną stanowi bon do sieci handlowej Empik (zarówno sklepów stacjonarnych jak i sklepu internetowego) o wartości 50 zł (pięćdziesiąt zł) brutto.
Szkolna Nagroda Pierwszego Stopnia w ramach każdego Etapu składa się z projektora Epson EH – TW 5100 o wartości 2249 zł (dwa tysiące dwieście czterdzieści dziewięć zł) brutto oraz tablicy interaktywnej Qomo QWB200-BW (88”) o wartości 3000 zł (trzy tysiące zł) brutto.
Szkolna Nagroda Drugiego Stopnia składa się z bonów do sieci handlowej Empik (zarówno sklepów stacjonarnych jak o sklepu internetowego) o wartości 500 zł (pięćset zł) brutto.

Przejdź do strony z konkursem

Nadesłane przez: becia1973

Podobne konkursy

Brak komentarzy.