Konkurs "Ambasador Szkolnej Wynalazczości 2017"
Opis konkursu
W konkursie mogą brać udział dzieci do 13 roku życia. Jury konkursu wybierze laureatów w dwóch kategoriach wiekowych: 7 – 10 lat oraz 11 – 13 lat. Do konkursu można zgłaszać projekty w następujących kategoriach:
- wynalazki lub inne rozwiązania techniczne,
- gry planszowe lub komputerowe.
Z nadesłanych zgłoszeń jury wybierze po 8 projektów (2 wynalazki, 2 rozwiązania techniczne, 2 gry planszowe i 2 gry komputerowe) w każdej z kategorii wiekowych, które zostaną zakwalifikowane do II etapu konkursu. Spośród autorów tych prac konkursowych zostaną wybrani laureaci – Szkolni Ambasadorzy Wynalazczości 2017.
- wynalazki lub inne rozwiązania techniczne,
- gry planszowe lub komputerowe.
Z nadesłanych zgłoszeń jury wybierze po 8 projektów (2 wynalazki, 2 rozwiązania techniczne, 2 gry planszowe i 2 gry komputerowe) w każdej z kategorii wiekowych, które zostaną zakwalifikowane do II etapu konkursu. Spośród autorów tych prac konkursowych zostaną wybrani laureaci – Szkolni Ambasadorzy Wynalazczości 2017.
Nagrody
dyplomy oraz nagrody rzeczowe i finansowe
Przejdź do strony z konkursem
Zobacz regulamin
Podobne konkursy
Brak komentarzy.