Reklama na e-Konkursy.info

Wyniki wyszukiwania

Szukano wśród postów użytkownika avanti9

avanti9

#6040465 Napisano: 06.07.2015 08:07:29 w Hochland
dzięki za odpowiedź i pomoc. protokół na pewno dotarl bo wysłałam oba jednym listem. pewnie po prostu nie dopatrzyli. Wyświetl w wątku >>
0 0

avanti9

#6040363 Napisano: 05.07.2015 16:25:36 w Hochland
jezuuu ja się z nimi wykoncze. nadal mam niedoladowana karte z marcpol. co robic? czy ktoś z Was miał taka sytuacje i się z nimi kontaktowal? Czy po prostu mam dac sobie siana i czekac? Wyświetl w wątku >>
0 0

avanti9

#6036291 Napisano: 24.06.2015 15:50:17 w Informują
ondine napisał(a):

katrin1 napisał(a):

ondine napisał(a):

Activia - V etap, maile.

Jesteś pewna, że to nie rezerwa z poprzednich etapów?

Jestem pewna, bo pierwszy raz w V etapie zagrałam emotka

a ja dostałam dziś mejla, a w V nie grałam. może pomieszali i wysylali jednocześnie i rezerwę i standard V Wyświetl w wątku >>
0 0

avanti9

#6032195 Napisano: 16.06.2015 10:03:00 w Hochland
tak, czyli wypłacisz tylko 90 zl. ale gdy zapłacisz kartą za zakupy np. 2X50 zl to jesteś do przodu o 10 zl. Wyświetl w wątku >>
0 0

avanti9

#6032165 Napisano: 16.06.2015 09:11:18 w Hochland
krzysiek1693 napisał(a):

Mam taki komunikat w bankomacie: "Ta karta nie jest obsługiwana przez bankomat. Odbierz kartę." Co najlepsze chwile wcześniej wyciągnąłem kasę z pierwszej karty, a przy drugiej (identycznej) ww. komunikat się pojawia. Ma ktoś podobnie lub spotkał się z taką sytuacją?

hej, tak włożyłeś ja w inna stronę emotka   emotka  po prostu odwróć i włóż ponownie. wszystko będzie grało emotka Wyświetl w wątku >>
0 0

avanti9

#6031701 Napisano: 15.06.2015 10:35:35 w Ambasadorinnowacji - Philips
nie mamy, czekamy rowniez Wyświetl w wątku >>
0 0

avanti9

#6030188 Napisano: 11.06.2015 09:43:03 w Zakupy na konkursy - usługi
Kupię paragon na aktualny Konkurs "Wygraj wakacje marzeń" Intermarche . Proszę o oferty na priv Wyświetl w wątku >>
0 0

avanti9

#6029572 Napisano: 09.06.2015 21:45:24 w Dziś nic nie wygrałem! To już było!
jedna wielka czarna dziura i to w dodatku w portfelu bo kase na produkty wydalam a nic nie wygrałam. Wyświetl w wątku >>
0 0

avanti9

#6029570 Napisano: 09.06.2015 21:41:18 w Hochland
ehh niech przelewają bo ja już mam sukienke letnią upatrzoną, taka żółta emotka ) chyba im to napisze emotka ) Wyświetl w wątku >>
0 0

avanti9

#6029221 Napisano: 09.06.2015 12:05:22 w Hochland
pewnie teraz siedzą i wklepują wszystkie dane albo nie wiedzą jak z tym ruszyć i konsultują. gdyby wszystko było jasne (nawet z jakas wtopa) to komunikaty byłby szybkie, proste i spojne. zabawa w ciuciubabkę. Wyświetl w wątku >>
0 0

avanti9

#6029211 Napisano: 09.06.2015 11:55:53 w Hochland
smiac się czy plakac. po pierwsze - kazda przesyłka kurierska jest standardowo ubezpieczona (pracowałam w spedycji). W momencie gdy zawartość zostaje skradziona odbiorca nie odbiera paczki bądź spisywany jest protokół szkody na podstawie którego później firma otrzymuje utracone środki i koszty przesyłki. Kradzież jest baaaaardzo rzadkim przypadkiem. Po drugie kurier ma obowiązek wydać paczkę osobie pod wskazanym adresem, ewentualnie poprosić o dowód. Ich tłumaczenie po prostu dowodzi totalne lamerstwo. Chodzi o formularz, który był załączony z boku koperty. Ja go wypełniłam przy kurierze i mu oddałam. Ciekawe czy do nich dotarl. Co za ludzie. Wyświetl w wątku >>
0 0

avanti9

#6029129 Napisano: 09.06.2015 10:26:10 w Hochland
właśnie. tak samo z formularzami. można było te dane podać w momencie odsyłania paragonów. potem tylko pokwitować przy kurierze i baj. zaloże się ze teraz tam tworza kartotekę wzorem ubiegłego stulecia. ahhh. Wyświetl w wątku >>
0 0

avanti9

#6029113 Napisano: 09.06.2015 09:58:51 w Hochland
Aspe to naprawdę niezla prowizorka, koperty podpisane ołówkiem. prl. Pewnie pani jadzia siedzi i wypisuje recznie protokoly pewnie dlatego to tak długo trwa. a kolejka petentow jak 20 lat temu i nikt nic na razie nie zalatwil. Wyświetl w wątku >>
0 0

avanti9

#6028694 Napisano: 08.06.2015 15:39:29 w Hochland
nie wiadomo. pewnie ogarną sprawę na gwiazdke Wyświetl w wątku >>
0 0

avanti9

#6027496 Napisano: 05.06.2015 12:21:43 w Czy informują/ informowali?
Playboy już informował. Czekam tez na alme-kamis. Ani widu ani slychu jak na razie Wyświetl w wątku >>
0 0

avanti9

#6024343 Napisano: 28.05.2015 20:35:32 w Hochland
ja nie odsyłam. kurier zabrał więc chyba ok.po co inaczej by mu to było? przecież nie dla firmy kurierskiej. Wyświetl w wątku >>
0 0

avanti9

#6023751 Napisano: 27.05.2015 21:34:23 w Hochland
doris1 napisał(a):

avanti9 napisał(a):

 mi się to nie podoba. w innych agencjach jakoś normalnie się kwituje odbiór przy kurierze i zabiera kwitek. powiedzcie bo też nie rozumiem. mam im odesłać ten formularz z kartą czy po prostu sam formularz wypełniony?

Razem z kartą z Marcpola i Chaty były dwa protokóły: jeden należało podpisać i oddać kurierowi, a drugi zostaje u Ciebie.

to może ja do nich jutro zadzwonie bo generalnie to mam u siebie oświadczenie, które jednoznacznie życzą sobie wypełnić. wygrałam kartę z marcpol. Wyświetl w wątku >>
0 0

avanti9

#6023689 Napisano: 27.05.2015 19:30:02 w Hochland
 mi się to nie podoba. w innych agencjach jakoś normalnie się kwituje odbiór przy kurierze i zabiera kwitek. powiedzcie bo też nie rozumiem. mam im odesłać ten formularz z kartą czy po prostu sam formularz wypełniony? Wyświetl w wątku >>
0 0

avanti9

#6023606 Napisano: 27.05.2015 16:19:57 w Hochland
ło matko. a wodą święconą jeszcze mam pokropić na przyszłe święta czy już nie trzeba? bo mam dylemat Wyświetl w wątku >>
0 0

avanti9

#6012130 Napisano: 02.05.2015 13:43:15 w Ambasadorinnowacji - Philips
ciesz się ze chodziaz odkurzacz. ja testowałam suszarke (wartość mniemam mniejsza). opinie, zdjęcia, relacja wszystko elegancko. i co jakiś czas e-mail ze brak opinii (chociaz były zgodnie z regulaminem wystawione). Ciągle musiałam fatygować znajome aby zamieszczały opinie na różnych serwisach, do których linki otrzymywałam e-mailem co rusz. Finalnie mam suszarkę u siebie ale naprawdę uważam, ze siadł tam za komputerem ktoś kto chce wycisnąć z tego jak najwięcej nie zwracając uwagi na wizerunek firmy w oczach testujących. W rezultacie opinie zostały wystawione chyba na wszystkich porównywarkach i sklepach gdzie był przedmiot dostępny. Wszystko ok, tylko najlepiej byłoby trzymać się warunków. Skoro określają, że mamy z koleżankami wystawić opinie na 2 serwisach to niech tak będzie. A nie co chwila e-mail, że jeszcze opinie nie wystawione na innej przeglądarce. Jasne - mogłam napisać - zgodnie z regulaminem wystawiłyśmy opinie tu i tu i wiecej nie piszemy. Oczywiście bałam się, że od razu pójdę na odstrzał. Człowiek się tyle napracował i włożył serca w to testowanie, że żal mu tego przedmiotu i ciągnie to dalej. A wydzwanianie po koleżankach, że jeszcze tutaj sobie życzą jest naprawdę krępujące, bo ileż można. Wczesniej testowałam inny przedmiot i nie było żadnego problemu a teraz widać, że siadł tak ktoś wyjątkowo żarliwy, kto z pomarańczy wyciśnie ostatnią kropelkę soku. Tylko prawdopodobnie nie wie, że podczas wyciskania nie można dojść do białej skórki bo przechodzą bakterie grożące potem wysypką uczuleniową. Wyświetl w wątku >>
0 0