Reklama na e-Konkursy.info

Wyniki wyszukiwania

Szukano wśród postów użytkownika avanti9

avanti9

#6046067 Napisano: 18.07.2015 15:55:13 w Hochland
no to zadzwoniłam. coz za beznadziejna firma. Babka zapewia zebym cierpliwie czekala na odp. No to czekam. Już 10 dzień. Po prostu nie mogę z nimi, środków nie mam w dalszym ciągu na karcie. Napisze chyba do Hochland bo po prostu slabo mi się robi jak o nich pomysle. Wyświetl w wątku >>
0 0

avanti9

#6045881 Napisano: 17.07.2015 20:43:19 w Intermarche
to wszystko zagadkowe jest. pamiętam kiedyś Karlsbad dzwonil w ciągu kilku dni. hmm....chociaż nos mi mowi ze Toyka poszla Wyświetl w wątku >>
0 0

avanti9

#6045789 Napisano: 17.07.2015 16:26:10 w Leclerc
15:42 radom jezu jak się cieszę, marzyłam o tych garnkach dla mamy bo takie stare miała, ze normalnie prl. wlasnie zadzwoniłam do niej, ze jak przyjadę i nowe przyjdą to starocie maja być wydane albo wyrzucone. ale się cieszyla emotka )) Wyświetl w wątku >>
0 0

avanti9

#6045712 Napisano: 17.07.2015 14:31:03 w Leclerc
pewnie po weekendzie się odezwa Wyświetl w wątku >>
0 0

avanti9

#6045680 Napisano: 17.07.2015 13:41:27 w Leclerc
rzeczywiście. niemożliwe. albo mają jakiś błąd (nie wiem-ktoś nastawił mailing na jakiś inny dzień, mejle nie wyszły - dostała info tylko osoba która miała doprecyzować adres więc jest to logiczne) albo się jeszcze nie wyrobili i ktoś udzielił błędnej informacji lub po prostu...sciema??? Wyświetl w wątku >>
0 0

avanti9

#6045671 Napisano: 17.07.2015 13:23:20 w Leclerc
może coś im się popsuło z mailingiem, jakiś błąd systemu. takie rzeczy się zdarzają. ciężko uwierzyć, że tylko jedna osoba wygrała z forum. jeszcze takiego przypadku nie było chyba tutaj biorąc pod uwagę liczbę nagród. Wyświetl w wątku >>
0 0

avanti9

#6045667 Napisano: 17.07.2015 13:15:39 w Leclerc
bardzo dziwne. tylko jedna osoba wygrala z forum. to wręcz niemożliwe. Wyświetl w wątku >>
0 0

avanti9

#6045604 Napisano: 17.07.2015 11:00:55 w Leclerc
ja tez czekam i licze na wygrana. jak na razie chyba cisza... Wyświetl w wątku >>
0 0

avanti9

#6044919 Napisano: 15.07.2015 17:31:33 w Leclerc
ja się jeszcze ludze bo to tylko jedna osoba doniosła o wygranej. tak marze o tych garnkach Wyświetl w wątku >>
0 0

avanti9

#6044097 Napisano: 14.07.2015 10:02:25 w Ambasadorinnowacji - Philips
piszcie po prostu do philipsa żeby nie zerowali punktów bo się zaangażowaliście a ta perspektywa jest zla. tyle. zaraz zaczniemy sobie do gardel skakać. Raz dają takie produkty, innym razem inne. Nie wiem czemu największy hejt zgarniają Ci co maja najwięcej - w końcu oni się najdłużej napracowali i uważam, że im się należą najlepsze nagrody. (nie jestem wśród nich). Po prostu przyznajmy się z nutą żalu, każdy chce tam być. Teraz wielkie halo się zrobiło bo dali dokładnie 10 produktów o wyższej wartości (ze średniej półki było ich o wiele więcej). Nie jest tam tak kolorowo. Pomyślcie co im dali - mikrodermabrazje, która była o wiele tańsza wcześniej i żelazka. Nie licytowali, bo uważają że zbierali na coś naprawdę super. I ja uważam osobiście, że im się należy. Zaraz pisze mejl do Philipsa żeby nam punktów nie zabierali, bo tak naprawdę to jest niesprawiedliwe. Wyświetl w wątku >>
0 0

avanti9

#6044092 Napisano: 14.07.2015 09:53:12 w Ambasadorinnowacji - Philips
milax88 napisał(a):

erychta00 napisał(a):

milax88 napisał(a):

Kolejna aukcja i nic. Chciałam licytować lokówkę bo po co mi te wszystkie pkt skoro mają zerować z końcem roku? Chociaż lokówkę będę miała no ale niestety... Kpina i tyle. Każdy powinien mieć taką samą szansę na licytowanie.

Mam nadzieję, że chodzi o normalny koniec roku? ;/

trafiłam w odpowiednią sekundę w odświeżaniu strony..... nacisnęłam odbierz nagrodę.... a tam " AUKCJA SIĘ JESZCZE NIE ZACZĘŁA".... i tak już piąty raz.....

No o normalny mi chodziło  emotka
Też chyba napiszę maila do nich w tej sprawie bo się wpieniłam. Jak mają tak wymyślać to może czas skończyć z tą zabawą. Marnuję tylko czas na tych ich zadaniach a oni nie wiedzieć czemu ostatnio nie uznali mi dwóch zadań a teraz pozmieniali zasady, które dyskryminują osoby z mniejszą ilością punktów. Jestem na nich wściekła. Po ostatniej aukcji też byłam wściekła i wygarnęłam im w mailu emotka

ale co to za dyskryminacja. pierwsza 10 mogła licytować 15 minut wcześniej. Zalicytowaly tylko 4 osoby z pierwszej 10. Tych z mniejsza iloscią punktów i tak nie było stać na nagrody za 4000-5000 tys filipsów. Wyświetl w wątku >>
0 0

avanti9

#6043837 Napisano: 13.07.2015 16:15:11 w Ambasadorinnowacji - Philips
wystarczyłoby odznaki obniżyć ehh Wyświetl w wątku >>
0 0

avanti9

#6043606 Napisano: 13.07.2015 11:16:59 w Ambasadorinnowacji - Philips
bootex napisał(a):

Ja z miłą chęcią przygarnęłabym żelazko nawet za tę wygórowaną cenę, ale brakuje mi jednej odznaki emotka i to pierwszy raz od początku zbierania punktów na tym portalu. Jakoś szczęście mi nie sprzyja!

na poprzednich aukcjach nie tylko spadały ceny ale również wymagane odznaki. sledz aukcje uważnie-może się uda emotka Wyświetl w wątku >>
0 0

avanti9

#6043569 Napisano: 13.07.2015 10:19:43 w Ambasadorinnowacji - Philips
ja na przykład w tej licytacji nie widze kompletnie nic dla siebie. żelazko może bym i chciała, mama by miała super prezent ode mnie, ale mnie nie stać z punktami. słuchajcie, może rozwiążemy ten problem bo mam wrażenie, że sprowadza się on do jednego - kasowania punktów. Każdy staje się nerwowy bo boi się ich straty i zostania z niczym po długiej przygodzie z zadaniami. To dlatego ciagle piszemy,ze beznadzieja. Gdybyśmy mieli pewność, że punkty się nie zeruja - każdy spokojnie czekałby na produkt, który go zainteresuje. Nie byłoby marudzenia, że beznadziejne produkty (czy tak jest? nie-po prostu aktualnie nie sa one w naszym guście- i tak powinno być bo jeden woli żelazko inny ekspres czy wypasioną golarkę) Piszmy więc do Philips'a, im więcej będą mieli mejli w tej sprawie to może zmienią zapis o kasowaniu pkt. Wyświetl w wątku >>
0 0

avanti9

#6043390 Napisano: 12.07.2015 13:31:39 w Ambasadorinnowacji - Philips
moim zdaniem będą jeszcze 4 aukcje do końca roku. jak zwykle ucierpi najbardziej klasa średnia. Ci co maja mało no to wiadomo - mala strata, Ci co maja dużo- duza strata (współczuję) ale ich jest niewielka liczba wiec piać nie będą tak licznie jak Ci, którzy przez cały rok zbierali punkty (tych jest najwięcej) i nagle zostaną z figą. zapis w regulaminie pewnie maja, że mogą zmienić więc może zmienią. Wyświetl w wątku >>
0 0

avanti9

#6043273 Napisano: 11.07.2015 19:58:36 w Ambasadorinnowacji - Philips
poprzednio było dużo produktów ze średniej polki, teraz rzeczy droższe. pamiętam też aukcje gdzie było najwięcej drobnych rzeczy. do tego bym się nie doczepiała. trudno każdemu dogodzić. jakbyście byli na pierwszej pozycji (ja nie jestem emotka ) to też byście chcieli coś za równowartość Waszych punktów. Jestem za premiowaniem czołówki, w końcu to top - umówmy się, każdy chce tam być i dostać coś super zbytnio nie rywalizując - ja też (ale na to trzeba zapracować). Jak ciężko i wytrwale-przecież sami wiecie. Najbardziej mnie dobija ta kasacja...Mogliby zostawić... Wyświetl w wątku >>
0 0

avanti9

#6043199 Napisano: 11.07.2015 12:56:48 w Ambasadorinnowacji - Philips
luko922 napisał(a):

Pytanie do testujących: Czy macie na stronie jakieś specjalne wyzwanie, w regulaminie piszą że trzeba wysłać recenzję na maila i na stronie - ale na stronie nie mam miejsca... Nigdy nie testowałem, więc nie wiem o co chodzi 

tak, czekaj spokojnie. pojawi się na bank wyzwanie. Wyświetl w wątku >>
0 0

avanti9

#6042169 Napisano: 09.07.2015 10:36:16 w Ambasadorinnowacji - Philips
czesc, mi tez to odrzucili -Wakacyjne wojaże ze steamerem Steam&Go. Może ktoś się pomylił i zamiast zaakceptować prawidłowe odp dał hurtowo odrzuc. To przecież był jakiś banał. Wyświetl w wątku >>
0 0

avanti9

#6042005 Napisano: 08.07.2015 21:30:05 w Hochland
alamak napisał(a):

avanti9 napisał(a):

dobra napisałam do nich żeby mi karte uzupełnili, na razie cisza. no nic, czekam sobie.

Może zadzwoń do nich, ja mam też nienaładowaną kartę, dzwoniłam wczoraj i dostałam info, że nie mają protokołu odbioru nagrody (mam dosłać i wtedy doładują). Wcześniej pisałam, ale nie było żadnej odpowiedzi.

dzięki za info, jutro tam zadzwonię.niech sobie nie myślą emotka Wyświetl w wątku >>
0 0

avanti9

#6041829 Napisano: 08.07.2015 16:03:54 w Hochland
dobra napisałam do nich żeby mi karte uzupełnili, na razie cisza. no nic, czekam sobie. Wyświetl w wątku >>
0 0