Reklama na e-Konkursy.info

Wyniki wyszukiwania

Szukano wśród postów użytkownika avanti9

avanti9

#6142332 Napisano: 08.01.2016 17:24:19 w Czy informują/ informowali?
Kafeteria prezentów od Nescafe , Carrefour, Czy już informowali? Wyświetl w wątku >>
0 0

avanti9

#6133338 Napisano: 16.12.2015 22:13:32 w Smolar
Ponieważ mam problem ze skomentowaniem zdjęcia paczki z Carefree i OB to pragnę poinformować, że również dostałam ją w podobnym stanie. Byłam w strasznym szoku. I wiecie co. Już nie kupuje nic i nie gram w Smolarze. Po pierwsze - smsy od nich często nie dochodzą (tlumacza, ze ktoś ma blokadę- z pewnoscia jej nie mam bo dowiadywałam się kilkakrotnie) Kilka małych nagród mi nie wyslali - rozczarowałam się, ale szkoda zachodu. Natomiast jak dostałam ta paczkę z Carefree/OB to zrobilo mi się autentycznie smutno. Ciezko tam wygrac, wiec odpuszczam i nie kupuje nic w trakcie ich promocji. Bardzo ich nie lubie. Wyświetl w wątku >>
0 0

avanti9

#6132123 Napisano: 15.12.2015 14:06:22 w Ambasadorinnowacji - Philips

avanti9

#6111995 Napisano: 14.11.2015 21:28:45 w Zakupy na konkursy - usługi
Szukam osoby, która zrobi dla mnie zakupy w Sano. Wyświetl w wątku >>
0 0

avanti9

#6091202 Napisano: 09.10.2015 21:19:58 w Czy informują/ informowali?
a wedel z carrefour albedo wycieczki i samochody były? Wyświetl w wątku >>
0 0

avanti9

#6086108 Napisano: 02.10.2015 21:14:16 w Ambasadorinnowacji - Philips
wszyscy spłukani emotka Wyświetl w wątku >>
0 0

avanti9

#6085902 Napisano: 02.10.2015 15:23:30 w Ambasadorinnowacji - Philips
menadzermaja napisał(a):

Powiedzcie mi czy można wycofać się z licytacji? Bo mój mądry maż zobaczył otwarta stronę i kupił kupon rabatowy na golarkę bo myślał że za tyle jest cała golarka....masakra. Szkoda mi tych punktów

na 99,9% nie. Wyświetl w wątku >>
0 0

avanti9

#6085829 Napisano: 02.10.2015 14:22:24 w Ambasadorinnowacji - Philips
moje pytania na dzisiaj: kto mi gwizdnal czarnego multicookera i na co czeka Grzegorz z numerem jeden. bo wszystkie produkty na pierwszej pozycji już chyba były to zlicytowania - a jego zawsze było stać. Wyświetl w wątku >>
0 0

avanti9

#6085555 Napisano: 02.10.2015 11:14:19 w Ambasadorinnowacji - Philips
luko922 napisał(a):

Ja się zastanawiam, czy ja kiedykolwiek uzbieram na to urządzenie do mikrodermabrazji... Jak uzbieram to już pewnie nie będą go dawać na aukcje... emotka

ja mam to cudeńko. jest naprawdę fajne emotka  warto zbierać punkty na ten cel Wyświetl w wątku >>
0 0

avanti9

#6049884 Napisano: 28.07.2015 16:08:39 w Carrefour konkursy
asante napisał(a):

is77 napisał(a):

Czy konkurs elmex trzeba spisać na straty - w sensie, ze to konkurs widmo, którego nikt nigdy nie rozwiąże? Czy jeszcze można się łudzić, że Graf oprzytomnieje?

Nie wiem co się podziało w Grafie, ale przeginają od pewnego czasu maksymalnie. Może o tym konkursie już nawet zapomnieli, chyba trzeba im delikatnie przypomnieć. 

no właśnie, mogli zapomnieć po prostu emotka (( Wyświetl w wątku >>
0 0

avanti9

#6048709 Napisano: 24.07.2015 15:41:18 w Carrefour konkursy
edzia21 napisał(a):

is77 napisał(a):

Czy konkurs elmex trzeba spisać na straty - w sensie, ze to konkurs widmo, którego nikt nigdy nie rozwiąże? Czy jeszcze można się łudzić, że Graf oprzytomnieje?

o ile istnieje, to rozwiążą emotka  

ahhh jak ja nienawidzę czekania. jeszcze jak wiem, ze cos dawno miało być a jeszcze nie ma. Wyświetl w wątku >>
0 0

avanti9

#6047753 Napisano: 22.07.2015 15:09:31 w Intermarche
majeczka555 napisał(a):

Wakacje marzeń już obdzwonione?

niektórzy tak, inny nie. Wyświetl w wątku >>
0 0

avanti9

#6047745 Napisano: 22.07.2015 15:03:19 w Intermarche
ja zglaszalam się do konkursu 20 wiec już chyba pozamiatane. ahh szkoda emotka Wyświetl w wątku >>
0 0

avanti9

#6047732 Napisano: 22.07.2015 14:48:22 w Intermarche
kalisto1986 napisał(a):

Popatrzcie, gdyby tak karlsbad prowadził większość konkursów, jak zwiększyłaby się aktywność emotka

Pomarzyć można emotka

Aż ciekawa jestem ile było zgłoszeń na każdy dzień emotka

Też o tym myślałam. Natomiast prawdopodobnie jest tak, że są drodzy. Firmy wybierają znane mordownie (szczycące sie niską ceną kosztów)przeprowadzające masowe konkursy (to nazywają doświadczeniem) A jakość kosztuje. Wiadomo. Jak w firmie siedzą ludzie, którzy przez kilka dni zastanawiają się kogo nagrodzić to kosztuje to o wiele więcej niż seryjna realizacja zlecenia od klienta za pomocą kilku klików. Wyświetl w wątku >>
0 0

avanti9

#6047713 Napisano: 22.07.2015 14:37:40 w Intermarche
donia7 napisał(a):

Szkoda mi, że nie spróbowałam w tym konkursie. Ciągle tu zaglądam, takie emocje emotka

no, zebrali się nałogowcy. nie potrzebne nam dopalacze emotka Wyświetl w wątku >>
0 0

avanti9

#6047696 Napisano: 22.07.2015 14:19:52 w Intermarche
mia napisał(a):

kreatia napisał(a):

gratki dla zwyciezcow! mam pytanie do szczesliwcow - miesciliscie sie w 160 znakach, czy pisaliscie dluuuugasne odpowiedzi?? emotka

Ja tak mniej więcej na 2 smsy.
Ale jak znam tę agencję, to nie sądzę, żeby długość miała u nich znaczenie.

dokładnie. myslę, że jeśli chodzi o nich to jakość wielkimi literami przede wszystkim. Więc szanse male teksty tez maja. Oni nie leca w kulki- wybierają najlepszych. Wyświetl w wątku >>
0 0

avanti9

#6047661 Napisano: 22.07.2015 13:36:45 w Intermarche
pozwole sobie jeszcze zaznaczyć, że gdy ja wygrałam u nich kiedyś to informowanie podzielili na dwa dni wtedy. z tego co kojarze nagród było mniej więcej tyle samo. jeszcze raz wspomnę - sa mega kulturalni. według mnie to ferrari wśród agencji emotka   Wyświetl w wątku >>
0 0

avanti9

#6047654 Napisano: 22.07.2015 13:27:20 w Intermarche
ojej czekamy z niecierpliwością. Wyświetl w wątku >>
0 0

avanti9

#6046528 Napisano: 20.07.2015 14:00:02 w Intermarche
miriam napisał(a):

cc_investigator napisał(a):

slonko365 napisał(a):

Ach, te emocje, to napięcie, to oczekiwanie, normalnie lepsze niż wygrywanie   emotka

I zdecydowanie lepsze niż rozczarowanie, kiedy człowiek nadmuchał balonik oczekiwania, a telefon ma atak milczenia emotka

wolała bym jednak,żeby do mnie nie dzwonili...zamiast numeru systemowego-wpisałam numer paragonu,buuuuu!!!
podobno ta agencja takiego numeru nie przepuści
emotka

to samo. rzeczywiście oni sa bardzo solidni. kiedyś wygrałam u nich pralke i naprawdę, według mnie to agencja na medal. wszystko dograne na ostatni guzik, przemyślane, uprzejmy kontakt. bylam pod wrazeniem = widać, że traktują siebie, swoją pracę oraz wygranych z należnym szacunkiem i powaga. Obstawiam, że wszystko skrupulatnie będą odnotowywać. Wyświetl w wątku >>
0 0

avanti9

#6046155 Napisano: 19.07.2015 09:34:08 w Hochland
giulietta napisał(a):

avanti9 napisał(a):

no to zadzwoniłam. coz za beznadziejna firma. Babka zapewia zebym cierpliwie czekala na odp. No to czekam. Już 10 dzień. Po prostu nie mogę z nimi, środków nie mam w dalszym ciągu na karcie. Napisze chyba do Hochland bo po prostu slabo mi się robi jak o nich pomysle.

a wiesz ile czasu my się bujaliśmy z aktywacją kart.... emotka i te dziwne wytłumaczenia dla kogoś kto gra w to od lat...  niech wróci Grasp (tylko nie z loteriami, bo ta loteria wszystko zepsuła!), a konkursy spoko: organizacja, wyniki i nagrody jak w zegarku emotka

ja po prostu obstawiam, że to totalna amatorszczyzna. siedzi jedna albo dwie laski i tego nie mogą ogarnąć ani logistycznie ani umysłowo. rozumiem jedna wpada, druga, zły zbieg okoliczności. Takie sytuacje się zdarzają. Ale coś takiego...Słów brak. Napisze do Hochland i przedstawie logiczne argumenty świadczące o tym, że to po prostu kpina. Aspe powinno biznes prowadzić 20 lat temu, wtedy by się sprawdziło. Ale dzisiaj? W dobie komputerów i systemów oni podpisują ręcznie koperty, piszą jakieś smieszne wykręty na poziomie podstawówki (mogliby się postarać i być bardziej kreatywni w ich wymyślaniu- w końcu to agencja) i nie wywiązują się z terminów oraz regulaminu. Szok. Wyświetl w wątku >>
0 0