Reklama na e-Konkursy.info

Wyniki wyszukiwania

Szukano wśród postów użytkownika Ronja

Ronja

#6094314 Napisano: 15.10.2015 12:18:31 w Wkurza mnie...
Mnie wkurzają wszelkie wypowiedzi, które już na początku zdania mówią o całym narodzie - Polakach , a potem następuje przypisywanie jakiejś negatywnej cechy. Zwłaszcza, że w 99,99% dotyczy to banalnych spraw, na forach i FB.   Dlaczego całość ma obrywać za garstkę idiotów? Skąd się to wzięło? Wyświetl w wątku >>
0 0

Ronja

#6093233 Napisano: 13.10.2015 22:12:46 w SZUKAM....
Dostajecie zwrotki z nałęczowianki, wyskocz z kapci?  Wyświetl w wątku >>
0 0

Ronja

#6091498 Napisano: 10.10.2015 19:57:40 w Biedronka
edzia21 napisał(a):

ela napisał(a):

nie mogę wysłac  zgłoszenia  na leony  . Wyskakuje błąd   co jest  miał ktos tak 

Ja wysyłałam jakiś czas temu eska i do tej pory nie otrzymałam od nich zwrotki emotka  może im się "system" wysypał. 

Też nie mam zwrotki, wcześniej próbowałam przez stronę i była informacja o błędzie. Wyświetl w wątku >>
0 0

Ronja

#6086338 Napisano: 03.10.2015 17:05:46 w Biedronka
morela napisał(a):

niunia-k napisał(a):

mariolakal napisał(a):

Czy jest ktoś na sali /oprócz mnie/, kto nie grał w konku wedlowslom ?, emotka

ja nie grałam i dobrze mi z tym emotka  po tym co wyczytałam pomyłki z numerami albo cena podana na sklepie wyższa a przy kasie niższa i okazywało się że paragony złe bo brakło 2 gr 

ja emotka ale troszkę żałuję bo lubię zbiorowe emocje przed wynikowe a tu są spore emotka to może w Tesco sobie odbijemy, auto jedno ale lubię Decathlon

Też nie grałam, ale ciekawa jestem wyników - ten wątek chyba eksploduje jak one nadejdą, takie napięcie emotka Wyświetl w wątku >>
0 0

Ronja

#6084218 Napisano: 30.09.2015 13:16:57 w Dziś dotarła nagroda z.... (tylko info!)
0 0

Ronja

#6083519 Napisano: 29.09.2015 13:53:33 w Wkurza mnie...
erychta00 napisał(a):

Ronja napisał(a):

erychta00 napisał(a):

Może ten meil był o wygranej ? emotka

Nie, to był email, że nie wygrał bo nie spełnił warunków regulaminu, czyli w odpowiednim czasie nie zareagował, na tego e-maila o wygranej, którego nie widział, może przegapił - ale to jednak pech i nieprzyjemnie odebrać ten o przegranej, a nie zauważyć tego o wygranej.

Nawet nie chce sobie wyobrażać tej rozpaczy emotka

E tam rozpaczy nie było, tylko stwierdzenie, że w sumie za ten bon to nie majątek. Lekki wkurz emotka Wyświetl w wątku >>
0 0

Ronja

#6083513 Napisano: 29.09.2015 13:45:17 w Wkurza mnie...
erychta00 napisał(a):

Może ten meil był o wygranej ? emotka

Nie, to był email, że nie wygrał bo nie spełnił warunków regulaminu, czyli w odpowiednim czasie nie zareagował, na tego e-maila o wygranej, którego nie widział, może przegapił - ale to jednak pech i nieprzyjemnie odebrać ten o przegranej, a nie zauważyć tego o wygranej. Wyświetl w wątku >>
0 0

Ronja

#6083497 Napisano: 29.09.2015 13:37:25 w Wkurza mnie...
erychta00 napisał(a):

Ronja napisał(a):

Po co oni wysyłają w Prince Polo te maile, że się nie wygrało. Żeby Alexandrów wypełniał spokojnie linki? emotka  

Wysyłają? emotka

Mężowi wysłali, że nie wygrał - podobno przegapił pierwszy emaill z info o wygranej. Jest tak wkurzony, że teraz kupuje przekornie Prince Polo wyłącznie po 2 (lubi do kawy) . Wyświetl w wątku >>
0 0

Ronja

#6083486 Napisano: 29.09.2015 13:28:38 w Wkurza mnie...
Po co oni wysyłają w Prince Polo te maile, że się nie wygrało. Żeby Alexandrów wypełniał spokojnie linki? emotka   Wyświetl w wątku >>
0 0

Ronja

#6083269 Napisano: 29.09.2015 09:08:20 w Dyskusje o innych konkursach (bez klików)
Ferrero poszedł po taniości, akurat kwiecień, gdyż to już po Wielkanocy, a jeszcze przed długim weekendem majowym - najmniej atrakcyjny termin. Wyświetl w wątku >>
0 0

Ronja

#6082662 Napisano: 28.09.2015 11:30:51 w Dyskusje o innych konkursach (bez klików)
joan napisał(a):

Ronja napisał(a):

W mojej firmie, szef regularnie po fajki wysyła kolesia swoim Ferrari - to tak jakby chłopak,  co tydzień wygrywał w Ferrero emotka  , a on jakiś taki nieucieszony emotka  


Ło raju, taki kwadrans luksusu to normalnie... prawie, jak premia! emotka

Właśnie to są inne pojęcia luksusu, niewdzięczny plebs stąpający po ziemi wolałby tę premię na rękę choćby w kwocie stówki, a najlepiej kilku. W dodatku szef nigdy "nie ma drobnych", więc trzeba z własnej kieszeni te fajki. Powaga  emotka Wyświetl w wątku >>
0 0

Ronja

#6082651 Napisano: 28.09.2015 11:23:52 w Dyskusje o innych konkursach (bez klików)
W mojej firmie, szef regularnie po fajki wysyła kolesia swoim Ferrari - to tak jakby chłopak,  co tydzień wygrywał w Ferrero emotka  , a on jakiś taki nieucieszony emotka   Wyświetl w wątku >>
0 0

Ronja

#6082638 Napisano: 28.09.2015 11:15:37 w Dyskusje o innych konkursach (bez klików)
Jeśli wyraźnie mniej osób zagra w Ferrero i promocja dużo mniej się uda, to w przyszłym roku pomyślą o lepszych nagrodach. A jak ludzie się rzucą i na cokolwiek, to w przyszłym roku jeszcze bardziej przyoszczędzą. Wyświetl w wątku >>
0 0

Ronja

#6082387 Napisano: 27.09.2015 17:01:37 w Wkurza mnie...
http://finanse.wp...94386,wiadomosc.html

"Dzień dobry, kliencie 

W badaniu Smile Raport polscy sprzedawcy znaleźli się na ostatnim, czternastym miejscu. Tylko 31% klientów słyszy dzień dobry, wchodząc do sklepu. Powiedzenie klientowi dzień dobry, należy do dobrego tonu. Pokazuje również, że zauważamy jego obecność i zwiększa prawdopodobieństwo, że klient zwróci się do nas po pomoc, jeśli będzie jej potrzebował, co jednocześnie zwiększa możliwość sprzedaży. 

Anna, studentka, pracuje w sklepie z wyposażeniem wnętrz w centrum handlowym: - Staram się mówić klientom pierwsza dzień dobry, to jedna z zasad, która panuje w naszym sklepie. Kierowniczka zwraca na to szczególną uwagę. Kiedy jednak w okresie przedświątecznym przewija się przez nas sklep tłum ludzi, trudno każdemu wchodzącemu powiedzieć dzień dobry czy do każdego podejść. Wyobrażam sobie, że stoję przy wejściu i mówię do każdego: Dzień dobry, dzień dobry, dzień dobry, dzień dobry… i tak w kółko. Przecież to idiotyczne. A kiedy zdarzy nam się z jakiegoś powodu nie przywitać klienta, nawet w takiej nawałnicy, często mamy z tego powodu awantury. 

Tomek, pracuje w sklepie wielkopowierzchniowym:
- Ja tam, dzień dobry mówię, bo tak nam każą, ale chyba ten, kto przychodzi powinien powiedzieć pierwszy dzień dobry. Tak mi się wydaje.

Angelika, pracuje w centrum handlowym: 
- Mówisz klientowi dzień dobry, a tu nic, cisza jak makiem zasiał. I udaje, że Cię nie widzi. " Wyświetl w wątku >>
0 0

Ronja

#6082071 Napisano: 26.09.2015 19:03:32 w Wkurza mnie...
0 0

Ronja

#6082063 Napisano: 26.09.2015 18:52:04 w Wkurza mnie...
Mnie nie przeszkadza, że nie mówisz klientom pierwsza Dzień Dobry, nie jestem Twoim szefem. Jeśli uważasz, że profesjonalnie jest czekać, aż on powie, to czekaj. Ja przedstawiłam, jak to wygląda z mojej strony. Jasną jest rzeczą, że jeśli uznam personel za arogancki, to następnym razem zakupy zrobię gdzieś indziej - żeby dojść do takich wniosków, chyba nie trzeba mieć doświadczenia w handlu? emotka Wyświetl w wątku >>
0 0

Ronja

#6082056 Napisano: 26.09.2015 18:44:56 w Wkurza mnie...
giulietta napisał(a):


giulietta napisał(a):

Ronja napisał(a):

To naprawdę trzeba elastycznie. Mały sklep - sprzedawczyni czasem stale na zapleczu, czasem wychodzi - krzyczeć? Innym razem mała cukiernia, Pani zajęta obsługą innego klienta, wtedy np. mówię Dzień Dobry dopiero, gdy przyjdzie moja kolejka. Inna sytuacji, gdy znasz tę osobę prywatnie, wtedy się też wita jakby nieco inaczej. I ogólnie...  z czasem człowiek zdobywa doświadczenie co i jak w danym przypadku, zawsze następnym razem może coś poprawić  emotka  , zamiast np. się dręczyć, że zachował się niegrzecznie i wyszedł na mruka emotka

ale wcale nie musi się dręczyć emotka  zasady są jasne, ustalone i przyjęte od lat i tylko zachowanie "wchodzącego" świadczy czy je zna czy nie emotka  możesz mi wierzyć, że ich znajomość znacznie ułatwia życie emotka  zwłaszcza, że "te nasze" są naprawdę proste, azjatycka kultura to dopiero wyzwanie, ale i szacunek, podziw emotka   

Opisałam mój punkt widzenia tej sprawy wyżej, bo nie chciałam zaśmiecać forum i zaczynać nowego wpisu jednego bezpośrednio po drugim.  Wyświetl w wątku >>
0 0

Ronja

#6082047 Napisano: 26.09.2015 18:24:52 w Wkurza mnie...
To naprawdę trzeba elastycznie. Mały sklep - sprzedawczyni czasem stale na zapleczu, czasem wychodzi - krzyczeć? Innym razem mała cukiernia, Pani zajęta obsługą innego klienta, wtedy np. mówię Dzień Dobry dopiero, gdy przyjdzie moja kolejka. Inna sytuacji, gdy znasz tę osobę prywatnie, wtedy się też wita jakby nieco inaczej. I ogólnie...  z czasem człowiek zdobywa doświadczenie co i jak w danym przypadku, zawsze następnym razem może coś poprawić  emotka  , zamiast np. się dręczyć, że zachował się niegrzecznie i wyszedł na mruka emotka

To, co napisałaś giulietta jest nieżyciowe. Serio kłaniasz się pierwsza ochroniarzom wchodząc do Almy lub H&M? Teraz większość firm ma zasadę, że witanie klienta jest w obowiązkach personelu. Jeśli wchodzą zasady marketingu, to wypierają one dawne zasady, które czasem w konfrontacji ze zmieniającym się światem tracą rację bytu. Wystarczy poczytać zasady savoir vivre z lat 70siątych, 30stych - wiele wydaje się bezensownych. Mam m.in. taką książkę o pisaniu listów dawną, piękne zasady, tylko w dobie e-maili - gdybym je zastosowała wyszłabym na dziwaka, i cóż, że grzecznego emotka   Chodzi o to, żeby ułatwiać życie sobie i innym, a nie utrudniać. Wyświetl w wątku >>
0 0

Ronja

#6082038 Napisano: 26.09.2015 18:02:39 w Wkurza mnie...
Mnie się wydaje, że jeśli chodzi o sklep, to klient nie ma obowiązku mówienia "Dzień Dobry" pierwszy. A jeśli jest kilka osób obsługi w różnych punktach sklepu, to mówić wybranym? emotka  To jest po prostu nieżyciowe. Kiedyś jako młode dziewczę próbowałam mówić pierwsza i przekonałam się jaki to wielki dyskomfort, gdy druga strona nie odpowie. W  H&M to ochrona zawsze wita się pierwsza  i co, mam wchodząc do sklepu pierwsza mówić "Dzień Dobry" ochroniarzowi? Naprawdę lepiej się czuję tylko odpowiadając. Jeśli ktoś się wita to odpowiadam (klientowi Dzień Dobry obsługi daje sygnał, że jestem tu mile widziany). Jeśli nie mówi, też nie musi być źle odebrane bo np. nie rozprasza uwagi i nie sprawia dyskomfortu nieśmiałym. Wyświetl w wątku >>
0 0

Ronja

#6081987 Napisano: 26.09.2015 16:19:54 w Dyskusje o innych konkursach (bez klików)
Przez Was zaczynam się cieszyć, że o wysłaniu zgłoszenia na Wedel w Biedronce, przypomniało mi się dzień po fakcie zakończeniaemotka  ;P Wyświetl w wątku >>
0 0