Nasz serwis prowadzony przez Adriana Pionkę wraz naszymi partnerami wymienionymi w Polityce
Prywatności wykorzystuje pliki cookies zapisywane na Twoim urządzeniu i inne technologie do
zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania
ruchu na stronie i w Internecie.
Przetwarzanie danych jest uzasadnione z uwagi na nasze usprawiedliwione potrzeby, co obejmuje między
innymi konieczność zapewnienia bezpieczeństwa usługi (np. sprawdzenie, czy do Twojego konta nie
loguje się nieuprawniona osoba), dokonanie pomiarów statystycznych, ulepszania naszych usług i
dopasowania ich do potrzeb i wygody użytkowników (np. personalizowanie treści w usługach) jak
również prowadzenie marketingu i promocji własnych usług Administratora. Dane te są przetwarzane do
czasu istnienia uzasadnionego interesu lub do czasu złożenia przez Ciebie sprzeciwu wobec
przetwarzania.
Dane osobowe będą przekazywane wyłącznie naszym podwykonawcom, tj. dostawcom usług informatycznych
i/lub partnerom wymienionym w
Polityce
Prywatności.
Przysługuje Ci prawo żądania dostępu do treści danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia oraz
prawo do ograniczenia ich przetwarzania. Ponadto także prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie
bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia
sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych. Posiadasz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych.
evita
Postów 185
Data rejestracji 18.03.2013
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Stanowisko marki Calgon (po zgłębieniu tematu) - konkurs organizował Branders, kontaktu z nim nie mają (? - akurat). Reklamacje wysyłać zgodnie z regulaminem - drogą pocztową na adres Brandersa.
Stanowisko serwisu marki Bosch - na podstawie protokołu przekazania nagrody - ustosunkują się czy będą realizować gwarancję.
Jutro im wyślę foto naszego - dam znać po odpowiedzi (czekaliśmy na skan, bez rezultatu).
Natomiast protokół, zwrócony do firmy zlecającej, a obiecany skanem - póki co nie został nam dostarczony.
Firma zajmująca się wysyłką pralek, o numerze telefonu tutaj podanym, numer do Brandersa ma, ale nie da.
Pozostaje nam chyba pisemnie dopraszać się o protokół i ew. gwarancję.
Jak macie inne wieści - bo może przeanalizowali sprawę - dajcie proszę znać.
I edit 2, gwoli przypomnienia:
*************
Reklamacje można składać pocztą, listem poleconym najpóźniej do
dnia 13.12.2017 r. na adres Branders Sp. z o. o. ul. Twarda 18, 00-105
Warszawa z dopiskiem „Reklamacja Konkurs: Sprytna Pani Domu”. Reklamacja
musi zawierać dane teleadresowe Uczestnika, numer telefonu,
zarejestrowany podczas dokonywania zgłoszenia do konkursu, opis
przedmiotu reklamacji, roszczenie i podpis. Decyduje data stempla
pocztowego. Reklamacje przesłane z datą stempla późniejszą niż
13.12.2017 r. nie będą brane pod uwagę, lub na adres e-mail:
[email protected]
*************
Wyświetl w wątku >>
Wypowiedź była edytowana 2 razy.
evita
Postów 185
Data rejestracji 18.03.2013
Punkty karne 0
Konkursy dodane
No to chyba dzwoniliśmy w podobnym czasie, bo pan powiedział, że już jest więcej zorientowany w sprawie. W sprawie protokołów - tak jak mówisz. Nam się zobowiązał przesłać na maila skan naszego, jak tylko do nich wróci. Nie odniósł się też do tego, ze na dobrą sprawę, sami możemy sobie taki stworzyć - na protokole nie istnieją żadne pieczątki itp. Zdjęcie mam, ale zdjęcie to zdjęcie. No zobaczymy.
Idąc za tropem, zadzwoniliśmy na infolinię Calgon - pan w ogóle nic nie wiedział o konkursie - mój chłopak odesłał go na ich stronę Obiecał przysłać kontakt do ich działu marketingu - póki co nic nie mamy.
Zadzwoniliśmy na infolinię Bosch - kazali zorientować się w najbliższym serwisie, czy będą respektować do ew. naprawy gwarancyjnej protokół - na info czekamy, wysłany mail.
Poza tym Pan z numeru 793... mówił o tym, że kurierzy ponoć nie wyrabiają z dostawą nagród i stąd osoby mogą mieć opóźnienia w otrzymaniu pralki.
Tyle wiem, dowiem się więcej to dam znać.
I zupełnie nie rozumiem tego, że tak wielkim kłopotem jest dołączenie malutkiej, papierowej gwarancji...
No nie wiem, może za bardzo wymagający jesteśmy... Taki słaby żarcik Wyświetl w wątku >>
evita
Postów 185
Data rejestracji 18.03.2013
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Może ktoś ma.
A może ktoś wie (wczoraj pytałam), czy w tych naszych pralkach jest w końcu gwarancja czy nie.
Pralka miała być ślubnym prezentem, ale skoro ona "goła" - nawet bez protokołu, to jak ja to komuś mam dać?
Bardzo mi zależy, aby dosłali mi jakiś papier - choćby kopię protokołu przekazania nagrody, choć wiadomo, że wolałabym w mojej sytuacji, zwykłą gwarancję... Kurde W ostateczności pozostaje kontakt pocztowy - reklamacja... Wyświetl w wątku >>
evita
Postów 185
Data rejestracji 18.03.2013
Punkty karne 0
Konkursy dodane
czy ktoś z Was doszukał się może (bo np. rozpakował) tej gwarancji na pralkę Calgon? Czy rzeczywiście jej nie ma?
I co w takim wypadku? Będziecie dzwonić i prosić o dosłanie jej?
A może ktoś jest już więcej zorientowany w temacie i mógłby służyć informacją?
PS. Mamy coś w bębnie Otwieraliście? Co to? Sama instrukcja? Wyświetl w wątku >>
evita
Postów 185
Data rejestracji 18.03.2013
Punkty karne 0
Konkursy dodane
EDIT: To chyba przez to, że nie zgasiłaś światła w kuchni... Bo o nim mowy nie było Wyświetl w wątku >>
Wypowiedź była edytowana 1 raz.
evita
Postów 185
Data rejestracji 18.03.2013
Punkty karne 0
Konkursy dodane
"Wyłącz router. Wyjmij wtyczkę od zasilania. (...) "podłącz router ponownie do zasilania, włącz go i poczekaj, aż się sam ponownie skonfiguruje."? Wyświetl w wątku >>
Wypowiedź była edytowana 1 raz.
evita
Postów 185
Data rejestracji 18.03.2013
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Bo rozumiem z tego, że kolejnym zgłoszeniem (przy obecnej wygranej 10 zł), nie biorę już udziału w losowaniach dziennych, tylko tygodniowych i ew. głównej?
Jak pokręciłam, przepraszam, ogarniam się właśnie konkursowo.
Dzięki wielkie superloser.
EDIT:
1. Czyli Ci, co nie dostali 10 zł, niech się cieszą - ich los na loterię dot. lodówki i autka kosztował póki co jedną musztardę (czy tam sos tatarski)
2. Ci co wygrali dychę, muszą: ograniczyć się na adres gosp. dom. już i zakupić kolejny produkt (np. kolejną musztardę ) Wyświetl w wątku >>
Wypowiedź była edytowana 1 raz.
evita
Postów 185
Data rejestracji 18.03.2013
Punkty karne 0
Konkursy dodane
evita
Postów 185
Data rejestracji 18.03.2013
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Ktoś coś?
Jeśli ten temat gdzieś był już poruszany, to przepraszam. Wyświetl w wątku >>
evita
Postów 185
Data rejestracji 18.03.2013
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Dzięki jeszcze raz. Wyświetl w wątku >>
evita
Postów 185
Data rejestracji 18.03.2013
Punkty karne 0
Konkursy dodane
evita
Postów 185
Data rejestracji 18.03.2013
Punkty karne 0
Konkursy dodane
A dostaje się info, że "dziękujemy za udział" itd.? Próbowałam wysłać, ale wyskakuje mi ciągle info, że błąd, nie wysłano, pomimo, że raport niby mam... Sam sms figuruje jako niewysłany... O co może chodzić? Wyświetl w wątku >>
evita
Postów 185
Data rejestracji 18.03.2013
Punkty karne 0
Konkursy dodane
evita
Postów 185
Data rejestracji 18.03.2013
Punkty karne 0
Konkursy dodane
evita
Postów 185
Data rejestracji 18.03.2013
Punkty karne 0
Konkursy dodane
justkra - serdecznie dziękuję. Wyświetl w wątku >>
evita
Postów 185
Data rejestracji 18.03.2013
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Byłam przekonana, że mam opakowanie, ale ni ma... diabeł ogonem nakrył. Wyświetl w wątku >>
evita
Postów 185
Data rejestracji 18.03.2013
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Ale kuchnie takie są piękneee.
A jaki wybrałaś w końcu zlew?
Wyświetl w wątku >>
evita
Postów 185
Data rejestracji 18.03.2013
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Wypowiedź była edytowana 1 raz.
evita
Postów 185
Data rejestracji 18.03.2013
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Od ponad roku wynajmujemy z chłopakiem mieszkanie. Kiedyś mieliśmy tymczaski (koty)
, ale od niecałego roku mamy swojego. Dorósł. Nasze okna są niestety na całą szerokość pokoju - prawie 6 m (czyli * 2=12 czegoś szmacianego w oknie jak się chce). Z racji kotków nie mieliśmy w oknach nic, poza roletami. Jak nasz ciut dorósł, kupiliśmy sobie woalowe cudo, choćby na kąty, by pokój stwarzał pozory przytulnego. W lato kit narobił dziurek, jak łapał gadziny z zewnątrz (siatka balkonowa i na okna przepuszcza komary i ćmy). Trudno. Dziurki były spore. Trudno. Teraz na święta myśleliśmy zmienić, choć w zasadzie po co, skoro od stycznia będzie małe 3-m-czne. Postanowiliśmy zostawić, niech młody wykończy. Wczoraj prasowałam, igłą "cerowałam" tzn. nitki przetykałam i wyrównywałam. Uznaliśmy po zabiegach, że jest super. Jak nówka prawie. 3 godziny męki.
I co dziś mam?
Wredna bura małpa wyciumkała nam rogi (promień do 15 cm), zrobiła otwartą dziurę. Po rozmowie wychowawczej wyartykułowała miauuu i odeszła z ogonem w pionie. No...
Dobrze, ze nie zjadł.
Ale nie wiem, czy Go nie zjem za dwa dni...
Jestem zła.
Ps. Dodam jeszcze, ze o ironio, jak wczoraj koncelebrowałam zabieg upiększania naszych nędznych firanek woalowych, to upewniałam się na głos, czy jak zaprasowuję dziurki i naciągam zaciągnięcia, i nadal uważam, że jest bosko/ślicznie/cudownie, to już zatraciłam się w miłości do futra. Wyświetl w wątku >>
Wypowiedź była edytowana 1 raz.
evita
Postów 185
Data rejestracji 18.03.2013
Punkty karne 0
Konkursy dodane