Reklama na e-Konkursy.info

Wyniki wyszukiwania

Szukano wśród postów użytkownika evita

evita

#6431901 Napisano: 22.11.2017 20:48:18 w SZUKAM....
Dotyczy pralek Calgon i wcześniej poruszanych tematów:

Stanowisko marki Calgon (po zgłębieniu tematu) -  konkurs organizował Branders, kontaktu z nim nie mają (? - akurat). Reklamacje wysyłać zgodnie z regulaminem  - drogą pocztową na adres Brandersa.

Stanowisko serwisu marki Bosch - na podstawie protokołu przekazania nagrody - ustosunkują się czy będą realizować gwarancję.
Jutro im wyślę foto naszego - dam znać po odpowiedzi (czekaliśmy na skan, bez rezultatu).

Natomiast protokół, zwrócony do firmy zlecającej, a obiecany skanem - póki co nie został nam dostarczony.

Firma zajmująca się wysyłką pralek, o numerze telefonu tutaj podanym, numer do Brandersa ma, ale nie da.

Pozostaje nam chyba pisemnie dopraszać się o protokół i ew. gwarancję.

Jak macie inne wieści - bo może przeanalizowali sprawę - dajcie proszę znać.

I edit 2, gwoli przypomnienia:

*************
Reklamacje można składać pocztą, listem poleconym najpóźniej do
dnia 13.12.2017 r. na adres Branders Sp. z o. o. ul. Twarda 18, 00-105
Warszawa z dopiskiem „Reklamacja Konkurs: Sprytna Pani Domu”. Reklamacja
musi zawierać dane teleadresowe Uczestnika, numer telefonu,
zarejestrowany podczas dokonywania zgłoszenia do konkursu, opis
przedmiotu reklamacji, roszczenie i podpis. Decyduje data stempla
pocztowego. Reklamacje przesłane z datą stempla późniejszą niż
13.12.2017 r. nie będą brane pod uwagę, lub na adres e-mail:
[email protected]
*************

Wyświetl w wątku >>
0 0

evita

#6429880 Napisano: 17.11.2017 21:41:04 w SZUKAM....
jackk76 napisał(a):

Przed chwilką dzwoniłem - 793202499. Pan przyznał, że powinny być dwa protokoły, jeden dla nich, jeden dla laureata. Zapewniał, że gwarancja jak najbardziej obowiązuje i w razie usterki, żeby zachować ten numer telefonu. Mówił coś o infolinii i kontakcie mailowym, ale nie potrafił powiedzieć co to za infolinia, pomimo, że jak twierdzi już dziś z nimi rozmawiał. Prawdopodobnie chodzi o infolinię Bosch, albo infolinię Calgon http://www.calgon.pl/kontakt/
Spróbuję się skontaktować z Boschem, bo pamiętam, że kiedyś wygrałem pralkę i po kontakcie mailowym Bosch przysłał mi podbitą kartę gwarancyjną.

Hej jackk76 emotka i reszta osób zainteresowanym pralkami z Calgona emotka

No to chyba dzwoniliśmy w podobnym czasie, bo pan powiedział, że już jest więcej zorientowany w sprawie. W sprawie protokołów - tak jak mówisz. Nam się zobowiązał przesłać na maila skan naszego, jak tylko do nich wróci. Nie odniósł się też do tego, ze na dobrą sprawę, sami możemy sobie taki stworzyć - na protokole nie istnieją żadne pieczątki itp. Zdjęcie mam, ale zdjęcie to zdjęcie. No zobaczymy.
Idąc za tropem, zadzwoniliśmy na infolinię Calgon - pan w ogóle nic nie wiedział o konkursie - mój chłopak odesłał go na ich stronę emotka Obiecał przysłać kontakt do ich działu marketingu - póki co nic nie mamy.
Zadzwoniliśmy na infolinię Bosch - kazali zorientować się w najbliższym serwisie, czy będą respektować do ew. naprawy gwarancyjnej protokół - na info czekamy, wysłany mail.

Poza tym Pan z numeru 793... mówił o tym, że kurierzy ponoć nie wyrabiają z dostawą nagród i stąd osoby mogą mieć opóźnienia w otrzymaniu pralki.

Tyle wiem, dowiem się więcej to dam znać.
I zupełnie nie rozumiem tego, że tak wielkim kłopotem jest dołączenie malutkiej, papierowej gwarancji...
No nie wiem, może za bardzo wymagający jesteśmy... Taki słaby żarcik emotka Wyświetl w wątku >>
2 joan, jackk76 0

evita

#6429434 Napisano: 16.11.2017 19:54:46 w SZUKAM....
Szukam telefonu do agencji Branders, organizującej konkurs "Sprytna pani domu". W necie nie potrafię znaleźć, a numer, z którego informowali o nagrodzie, jest wyłączony.
Może ktoś ma.
A może ktoś wie (wczoraj pytałam), czy w tych naszych pralkach jest w końcu gwarancja czy nie.


Pralka miała być ślubnym prezentem, ale skoro ona "goła"  - nawet bez protokołu, to jak ja to komuś mam dać? emotka
Bardzo mi zależy, aby dosłali mi jakiś papier - choćby kopię protokołu przekazania nagrody, choć wiadomo, że wolałabym w mojej sytuacji, zwykłą gwarancję... Kurde emotka W ostateczności pozostaje kontakt pocztowy - reklamacja... emotka Wyświetl w wątku >>
0 0

evita

#6428975 Napisano: 15.11.2017 23:14:39 w SZUKAM....
Hej,

czy ktoś z Was doszukał się może (bo np. rozpakował) tej gwarancji na pralkę Calgon? Czy rzeczywiście jej nie ma?
I co w takim wypadku? Będziecie dzwonić i prosić o dosłanie jej?
A może ktoś jest już więcej zorientowany w temacie i mógłby służyć informacją?

PS. Mamy coś w bębnie emotka Otwieraliście? Co to? Sama instrukcja? Wyświetl w wątku >>
0 0

evita

#6423726 Napisano: 03.11.2017 00:09:31 w Pomocy!!!!
cb656 napisał(a):

mariolakal napisał(a):

masz do czynienia z zielonym dupkiem komputerowym...  emotka   wyniku nie wkleiłam, gdyż pojęcia nie mam jak to zrobić...  emotka  Rezultat jest taki, że dioda US jak migała tak miga...Jednakowoż uśmiecham się do Ciebie pełną gębą :  emotka emotka emotka  i pozdrawiam serdecznie.

emotka I dla takiego wpisu warto było zarwać noc przed kompem emotka
Aczkolwiek żałuję, że reset nie pomógł. W takiej sytuacji pozostaje jutro telefon do przyjaciela (czytaj: do BOK od kablówki). emotka

No chyba rzeczywiście Cię to czeka emotka My mieliśmy taką padakę z routerem z Orange. Pan potwierdził częste usterki i dostaliśmy nowy (niestety też często szwankuje). Powodzenia w przeprawach emotka

EDIT: To chyba przez to, że nie zgasiłaś światła w kuchni... emotka Bo o nim mowy nie było emotka Wyświetl w wątku >>

evita

#6423711 Napisano: 02.11.2017 23:16:14 w Pomocy!!!!
Nie wystarczyłoby:

"Wyłącz router. Wyjmij wtyczkę od zasilania. (...) "podłącz router ponownie do zasilania, włącz go i poczekaj, aż się sam ponownie skonfiguruje."? Wyświetl w wątku >>
0 0

evita

#6421040 Napisano: 26.10.2017 20:40:50 w Dyskusje o innych konkursach (bez klików)
superloser napisał(a):

Twoje zgloszenie odpadło juz po wylosowaniu. 
Mozesz na DOM wygrac - 10zl, lodówke oraz samochód - na 3 różne paragony.

Ale jak to praktycznie wygląda to???
W tyg 1 wygrywasz 10zl . Twój Mąż jak ma ten sam adres juz 10zl NIE dostanie jesli tez miał 10zl. A jego zgłoszenie idzie do kosza. 

W tyg. 2 jak zagrasz na 2 mustardy, znów Was wylosują to tracisz lost na samochód.  
Nie ma szansy by losy wróciły do losowania, bo przeciez zgloszenie przez Ciebie nie zostało zweryfikowane. 

Dzięki wielkie za wytłumaczenie! Się zniechęciłam chyba. Chciałam jako jedna osoba, raz, bez ryb i innych, zagrać o lodówkę i widać przepadło. Choć nęci mnie musztarda figowa i miodowa emotka Jadł ktoś? Najwyżej kupię jeszcze. Skoro jest nadzieja.
Bo rozumiem z tego, że kolejnym zgłoszeniem (przy obecnej wygranej 10 zł), nie biorę już udziału w losowaniach dziennych, tylko tygodniowych i ew. głównej?

Jak pokręciłam, przepraszam, ogarniam się właśnie konkursowo.
Dzięki wielkie superloser.

EDIT:

1. Czyli Ci, co nie dostali 10 zł, niech się cieszą - ich los na loterię dot. lodówki i autka kosztował  póki co jedną musztardę (czy tam sos tatarski)
2. Ci co wygrali dychę, muszą: ograniczyć się na adres gosp. dom. już i zakupić kolejny produkt (np. kolejną musztardę emotka ) Wyświetl w wątku >>

evita

#6420655 Napisano: 25.10.2017 23:35:17 w Dyskusje o innych konkursach (bez klików)
nadeim napisał(a):

jak dla takie zgłoszenie zostanie potraktowane jakbyś zgubiłaś paragon i nie bierze udziały w dalszych losowaniach, ale trzeba się zapytać smolar jak to traktują. Ale jak np wygrałaś 4 dniu konkursu, a losowanie lodówki było 8 dnia to twoje zgłoszenie nie brało udziału w losowaniu i na pewno nie będą losować w kolejnym tygodniu, ale jak jest samochodem gdy jeszcze nie było losowania to nie wiem.

Dziękuję. Trzeba podrążyć chyba temat u samego źródła emotka Wyświetl w wątku >>
0 0

evita

#6420645 Napisano: 25.10.2017 23:07:59 w Dyskusje o innych konkursach (bez klików)
Hej. Jak myślicie, jak się odstąpi od nagrody w postaci 10 zł w konkursie Develey (nie odeśle się danych), to nadal będzie się w grze o nagrody wyższego rzędu? Nigdzie nie znalazłam wzmianki o tym. Teoretycznie, zgłoszenie z wygraną, nie zostanie skonsumowane emotka , a zatem powinno wrócić do gry (pobożne życzenie).
Ktoś coś?


Jeśli ten temat gdzieś był już poruszany, to przepraszam. Wyświetl w wątku >>
0 0

evita

#6409802 Napisano: 01.10.2017 00:06:06 w Dyskusje o innych konkursach (bez klików)
Dziękuję Wam bardzo za podpowiedzi, wszystko się szczęśliwie udało i poszło. Nie wiem do teraz, na czym polegał problem, po trzecim razie telefon zatrybił w każdym razie. Nie zamienił w mmsa treści. No zryty beret chyba miał dzisiaj... emotka
Dzięki jeszcze raz. Wyświetl w wątku >>
0 0

evita

#6409769 Napisano: 30.09.2017 22:47:58 w Dyskusje o innych konkursach (bez klików)
edzia21 napisał(a):

tak, zwrotka przychodzi 

Dzięki, właśnie udało się wysłać i dostałam. Wyświetl w wątku >>
0 0

evita

#6409764 Napisano: 30.09.2017 22:40:49 w Dyskusje o innych konkursach (bez klików)
edzia21 napisał(a):

evita napisał(a):

Czy w konkursie Calgon jest jakiś limit znaków? Regulamin nie wspomina o tym słowem. Chyba, ze oślepłam zupełnie emotka

Nie ma żadnego limitu emotka

Dziękuję bardzo.
A dostaje się info, że "dziękujemy za udział" itd.? Próbowałam wysłać, ale wyskakuje mi ciągle info, że błąd, nie wysłano, pomimo, że raport  niby mam... Sam sms figuruje jako niewysłany... O co może  chodzić? emotka Wyświetl w wątku >>
0 0

evita

#6409754 Napisano: 30.09.2017 22:34:34 w Dyskusje o innych konkursach (bez klików)
Czy w konkursie Calgon jest jakiś limit znaków? Regulamin nie wspomina o tym słowem. Chyba, ze oślepłam zupełnie emotka Wyświetl w wątku >>
0 0

evita

#6341662 Napisano: 03.04.2017 20:38:33 w Wkurza mnie...
joan napisał(a):

A ja jestem ciekawa, na jakiej podstawie usunięto fragment mojej wypowiedzi -> nie, żeby mi zależało na jego pozostawieniu, ale nie widzę w regulaminie e-konkursów podstaw do takich działań emotka Teraz walczący o literacką sprawiedliwość powinni mojej koleżance pomóc wytoczyć proces owym zagubionym osobom, co ją publicznie wyzwały od k* i skóry na ch*. Nie może być tak, że jedne wypowiedzi wycinamy, a inne akceptujemy. Wolność, równość, braterstwo. Woda, gaz, prąd.

Ja przeczytałam Twoją wypowiedź. I też bym ją usunęła. Różnica polega na tym, że osoby w Up, które wyrażały swoją opinię o pracownikach tej instytucji, są dla nas (forum) anonimowe. Sprawę o zniesławienie może wytoczyć im Twoja koleżanka. Ty zaś, chcąc lub nie, jesteś osobą zaufania "forumowego" - przez czynną i sympatyczną aktywność. W tym przypadku Twoja wypowiedź była nacechowana agresją i wrogością. I choć była Twoją "refleksją" , którą zechciałaś się podzielić, może być potraktowana jako wskaźnik dla innych. Tyle.  Wyświetl w wątku >>
1 mia 1 r_olo

evita

#6333608 Napisano: 15.03.2017 21:16:03 w Lay's
evita napisał(a):

Cześć, nie został komuś zbędny kod na lays z uśmiechem za uśmiech?
Byłam przekonana, że mam opakowanie, ale ni ma... diabeł ogonem nakrył.

Już nieaktualne emotka

justkra - serdecznie dziękuję. Wyświetl w wątku >>
1 justkra 0

evita

#6333597 Napisano: 15.03.2017 21:05:51 w Lay's
Cześć, nie został komuś zbędny kod na lays z uśmiechem za uśmiech?
Byłam przekonana, że mam opakowanie, ale ni ma... diabeł ogonem nakrył. Wyświetl w wątku >>
0 0

evita

#6326059 Napisano: 26.02.2017 00:46:08 w WC - rozmowy o wszystkim
dolly napisał(a):

evita napisał(a):

Dzisiejsze kamieniarstwo to inna bajka niż kiedyś. Parapety, schody, posadzki, blaty, kafle itp. Zlewozmywaki na wymiar również. Warto się przejechać tam, gdzie oferują inne rzeczy poza nagrobkami i sprawdzić ceny. Na pewno są lepsze niż u przedstawicieli oferujących np. gotowe kuchnie.  Ceny są faktycznie duże. Granit to materiał nadzwyczaj odporny i piękny. Ale sprawę należy przemyśleć, bo po pierwsze droga, po drugie trzeba znać dobreego fachowca - by zrobił produkt bez wad (łączenia i inne). Fajny jest też konglomerat.

Dziękuję Evita.
Gdybym robiła kamienny blat, to pewnie bym się zastanawiała nad takim typowo kamiennym zlewem, ale wybrałam inny emotka

Powiem Ci, że akurat jeżeli chodzi o blat granitowy, to mojemu bratu bardzo odradzano. Głownie z tego powodu, że zawsze zimny.. Wrr.  A brat ma młode i pan o tym wiedział.
Ale kuchnie takie są piękneee.
A jaki wybrałaś w końcu zlew?
Wyświetl w wątku >>
0 0

evita

#6326053 Napisano: 26.02.2017 00:28:29 w WC - rozmowy o wszystkim
dolly napisał(a):

cb656 napisał(a):

dolly napisał(a):

Orientuje się ktoś, czy są zlewozmywaki z samego granitu?
Franke ma z domieszką czegoś, jakaś polska firma też z domieszką i trochę się zakręciłam.

Brenor: konglomerat piasków granitowych oraz żywic akrylowanych w stosunku 80% / 20%
Anfra: (to samo) połączenie naturalnych wypełniaczy mineralnych – barwionych piasków kwarcowych (ok.80%) oraz żywic akrylowych(ok.20%).
I tak dalej...
W sumie nie powinno to dziwić, wszak pojęcie "granitowy" nie oznacza, że zlewozmywak został wyrzeźbiony z jednego kawałka, to tylko piasek ze spoiwem. Stąd obecność żywicy. emotka

Dziękuję, rozwiałeś moję wątpliwości.

Ace dziękuję emotka  chyba źle by mi się kojarzył emotka

Dzisiejsze kamieniarstwo to inna bajka niż kiedyś. Parapety, schody, posadzki, blaty, kafle itp. Zlewozmywaki na wymiar również. Warto się przejechać tam, gdzie oferują inne rzeczy poza nagrobkami i sprawdzić ceny. Na pewno są lepsze niż u przedstawicieli oferujących np. gotowe kuchnie.  Ceny są faktycznie duże. Granit to materiał nadzwyczaj odporny i piękny. Ale sprawę należy przemyśleć, bo po pierwsze droga, po drugie trzeba znać dobreego fachowca - by zrobił produkt bez wad (łączenia i inne). Fajny jest też konglomerat. Wyświetl w wątku >>
0 0

evita

#6304215 Napisano: 22.12.2016 23:59:13 w Wkurza mnie...
Moja historia zaczyna się tak:

Od ponad roku wynajmujemy z chłopakiem mieszkanie. Kiedyś mieliśmy tymczaski (koty)
, ale od niecałego roku mamy swojego. Dorósł. Nasze okna są niestety na całą szerokość pokoju - prawie 6 m (czyli * 2=12 czegoś szmacianego w oknie jak się chce). Z racji kotków nie mieliśmy w oknach nic, poza roletami. Jak nasz ciut dorósł, kupiliśmy sobie woalowe cudo, choćby na kąty, by pokój stwarzał pozory przytulnego. W lato kit narobił dziurek, jak łapał gadziny z zewnątrz (siatka balkonowa i na okna przepuszcza komary i ćmy). Trudno. Dziurki były spore. Trudno. Teraz na święta myśleliśmy zmienić, choć w zasadzie po co, skoro od stycznia będzie małe 3-m-czne. Postanowiliśmy zostawić, niech młody wykończy. Wczoraj prasowałam, igłą "cerowałam" tzn. nitki przetykałam i wyrównywałam. Uznaliśmy po zabiegach, że jest super.  Jak nówka prawie. 3 godziny męki.

I co dziś mam?

Wredna bura małpa wyciumkała nam rogi (promień do 15 cm), zrobiła otwartą dziurę. Po rozmowie wychowawczej wyartykułowała miauuu i odeszła z ogonem w pionie. No...

Dobrze, ze nie zjadł.

Ale nie wiem, czy Go nie zjem za dwa dni...

Jestem zła.

Ps. Dodam jeszcze, ze o ironio, jak wczoraj koncelebrowałam zabieg upiększania naszych nędznych firanek woalowych, to upewniałam się na głos, czy jak zaprasowuję dziurki i naciągam zaciągnięcia, i nadal uważam, że jest bosko/ślicznie/cudownie, to już zatraciłam się w miłości do futra. Wyświetl w wątku >>

evita

#6294578 Napisano: 01.12.2016 20:57:23 w Dyskusje o wynikach konkursu
trebor1 napisał(a):

"blask włosa dziki jak zwierz z Afryki"
odpowiedź na ten ukryty kalambur: guźce 
co wygrałem?
 

nędzną kolację. Sponsoruje restauracja B. Franklin. Wyświetl w wątku >>
1 mia 0