Nasz serwis prowadzony przez Adriana Pionkę wraz naszymi partnerami wymienionymi w Polityce
Prywatności wykorzystuje pliki cookies zapisywane na Twoim urządzeniu i inne technologie do
zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania
ruchu na stronie i w Internecie.
Przetwarzanie danych jest uzasadnione z uwagi na nasze usprawiedliwione potrzeby, co obejmuje między
innymi konieczność zapewnienia bezpieczeństwa usługi (np. sprawdzenie, czy do Twojego konta nie
loguje się nieuprawniona osoba), dokonanie pomiarów statystycznych, ulepszania naszych usług i
dopasowania ich do potrzeb i wygody użytkowników (np. personalizowanie treści w usługach) jak
również prowadzenie marketingu i promocji własnych usług Administratora. Dane te są przetwarzane do
czasu istnienia uzasadnionego interesu lub do czasu złożenia przez Ciebie sprzeciwu wobec
przetwarzania.
Dane osobowe będą przekazywane wyłącznie naszym podwykonawcom, tj. dostawcom usług informatycznych
i/lub partnerom wymienionym w
Polityce
Prywatności.
Przysługuje Ci prawo żądania dostępu do treści danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia oraz
prawo do ograniczenia ich przetwarzania. Ponadto także prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie
bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia
sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych. Posiadasz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych.
cayenne
Postów 185
Data rejestracji 24.05.2010
Punkty karne 0
Konkursy dodane
cayenne
Postów 185
Data rejestracji 24.05.2010
Punkty karne 0
Konkursy dodane
PRIV
tel. 511-764-837 Wyświetl w wątku >>
cayenne
Postów 185
Data rejestracji 24.05.2010
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Wyświetl w wątku >>
cayenne
Postów 185
Data rejestracji 24.05.2010
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Wymienię na kody lays, żywiec i lub paragony na trwające loterie ( nie ogólnopolskie ).
tel. 511-764-837 Wyświetl w wątku >>
cayenne
Postów 185
Data rejestracji 24.05.2010
Punkty karne 0
Konkursy dodane
cayenne
Postów 185
Data rejestracji 24.05.2010
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Tak czy siak bardzo dobrze, że dzięki temu odrzucą duble i druki przed losowaniem Wyświetl w wątku >>
Wypowiedź była edytowana 1 raz.
cayenne
Postów 185
Data rejestracji 24.05.2010
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Pmi Combera puściła też smsy do wszystkich z prośbą o przesłanie zdjęć zgłoszonych numerów paragonów do loterii Wedel Carrefour
Wcześniej Smolar teraz PMI Combera widzę, że wzieli się za drukarzy na ostro Wyświetl w wątku >>
Wypowiedź była edytowana 1 raz.
cayenne
Postów 185
Data rejestracji 24.05.2010
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Mi się udało Wyświetl w wątku >>
cayenne
Postów 185
Data rejestracji 24.05.2010
Punkty karne 0
Konkursy dodane
cayenne
Postów 185
Data rejestracji 24.05.2010
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Wzięli się
Witamy,
Pana paragon i formularz do nas dotarł ale jest weryfikowany przez system kasowy w Biedronce.
Po pozytywnej weryfikacji nagroda zostanie wysłana.
Smolar Agencja Promocyjno-Reklamowa
93-569 Łódź ul. Inżynierska 15
www.smolar.pl Wyświetl w wątku >>
cayenne
Postów 185
Data rejestracji 24.05.2010
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Konkurs:
" Kibicuj Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej i graj o wyjazd
na Zimowe Igrzyska Olimpijskie PyeongChang 2018"
link
Czy ktoś z forum leci 19 lutego z Orlenu na 2 część ZIO ? Wyświetl w wątku >>
Wypowiedź była edytowana 1 raz.
cayenne
Postów 185
Data rejestracji 24.05.2010
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Wypowiedź była edytowana 1 raz.
cayenne
Postów 185
Data rejestracji 24.05.2010
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Byłem laureatem loterii w 2015 i przy okazji telefonu w sprawie karty 400zł z loterii w 2016 Pani mnie skojarzyła i wywiązała się krótka rozmowa Wyświetl w wątku >>
cayenne
Postów 185
Data rejestracji 24.05.2010
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Wypowiedź była edytowana 2 razy.
cayenne
Postów 185
Data rejestracji 24.05.2010
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Według mnie w tej loterii ewidentnie wybierali tylko osoby, które zgłosiły pojedyńcze losy. Podobnie zresztą jest w NestlePorusza gdzie chwalą się co tydzień osoby, że wygrało nawet dwóch członków rodziny na pojedyńcze zgłoszenia, a sam zgłosiłem tam blisko 200 paragonów ( naszczęście kupowałem pod inny konkursu głównie ) i nawet jednego bonu. Wyświetl w wątku >>
cayenne
Postów 185
Data rejestracji 24.05.2010
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Mam maile z informacją o przedłużeniu ważności voucherów od Agencji MUG, ale według regulaminu konkursu faktycznie termin reklamacji upływał 30.09.2016 czyli i tak dużo wcześniej niż miały być ważne nawet pierwotnie do 31.12.2016 Wyświetl w wątku >>
cayenne
Postów 185
Data rejestracji 24.05.2010
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Do tego każdy z voucherów wygrany został przez innego członka rodziny czy znajomego więc tutaj troche zachodu, ale dla zasady za takie potraktowanie zgłosimy chociaż na kilka, żeby wszystkich nie ciągać po policji i sądach oraz w poniedziałek zadzwonię do rzecznika praw konsumenta.
Wydaje mi się, że jeśli przedłużali termin ważności voucherów to tak samo termin na składanie reklamacji musiał zostać odpowiednio przedłużony. Wyświetl w wątku >>
Wypowiedź była edytowana 1 raz.
cayenne
Postów 185
Data rejestracji 24.05.2010
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Zakładała sobie konto online na stronie Yasumi wpisywała kod kuponu i otrzymywała voucher w pdf który wykorzystawała w salonie Yasumi ( tam przy wykorzystaniu nie sprawdzają dowodów i nie są one imienne ).
Gość z Yasumi też podejrzany, ponieważ na moje pytanie dlaczego podali mi taką informacje dopiero po 2 miesiacach jak już vouchery zostały wykorzystane, tłumaczył się, że nie wzieli mojego zgłoszenia na poważnie poważnie ktoś kiedyś już od nich próbował wyłudzić vouchery, a sam je wykorzystał i myśleli, że teraz jest podobnie. A na moją sugestię, że ktoś z Yasumi lub agencji je ukradł wręcz się oburzył, że u nich w firmie jest to na pewno nie możliwe i pracownicy otrzymują takie za darmo ile chcą... Wyświetl w wątku >>
cayenne
Postów 185
Data rejestracji 24.05.2010
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Obsługują na wyłączność Mission Wraps
Wygrałem w ich akcji promocyjnej pod koniec sierpnia 2016 kilkanaście Voucherów do Yasumi Spa po 150zł każdy.
Pierwotnie miały być ważne do 31.12.2016, ale wysłali maile, że przedłużają ich ważność do końca lutego 2017.
Gdy chciałem wykorzystać dużą część 26.02.2017 wyskakiwał komunikat, że kupon nieaktywny. Gdy wpisywałem dla sprawdzenia wykorzystany wcześniej kupon to komunikat brzmiał iż został wykorzystany.
Uznałem, że poprostu ktoś nie przedłużył poprawnie ważności i napisałem do Yasumi reklamację żeby je aktywowali. Przez 2 miesiące moich ponagleń i telefonów byłem zlewany iż wyjaśniają sytuację po czym ku mojemu zdziwieniu przekazali mi info, że vouchery zostały już wykorzystane i zrealizowane.
Na moje żądanie przekazali konkretne nazwiska i salony w których zostały wykorzystane.
Złożyłem więc reklamacje do Agencji MUG jako organizatora i własciciela kuponów.
Tutaj kolejne 2 miesiące nie odpisywali na maile i nie odbierali telefonów po czym otrzymałem w piątek z łaski smsa, że termin składania reklamacji minął 30.09.2016 i że wyczerpali możliwość pomocy.
Na moje żądanie, że jest to niepoważne i skoro złożyłem reklamacje mailowo to proszę o ich oficjalne stanowisko na maila, Pani Agnieszka S. odpisała ponownie smsem, że zajmuje się sprawą wyłącznie grzecznościowo i nie mają obowiązku w ogóle mi odpisywać jeśli termin reklamacji minął Ponownie poprosiłem, że chce to mieć na mailu, ale takiego się nie doczekałem.
Ewidentnie ktoś z Agencji MUG lub Yasumi Spa mając wgląd w system, uznał, że pewnie skoro przez tyle miesięcy nikt nie wykorzystał Voucherów to je sobie wykorzysta sam, a teraz tuszują sprawę.
Myślicie, że warto uderzyć do rzecznika praw konsumenta ? Wyświetl w wątku >>
Wypowiedź była edytowana 2 razy.
cayenne
Postów 185
Data rejestracji 24.05.2010
Punkty karne 0
Konkursy dodane