Reklama na e-Konkursy.info

Wyniki wyszukiwania

Szukano wśród postów użytkownika darog

darog

#6431504 Napisano: 21.11.2017 23:39:42 w Smolar
Leroy Merlin Dulux? Wyświetl w wątku >>
0 0

darog

#6431502 Napisano: 21.11.2017 23:34:58 w SZUKAM....
edzia21 napisał(a):

andii napisał(a):

Który wpisujecie nr paragonu ze stokrotki MILKA?  ten z dołu czy z góry?  wiem że gdzieś wczoraj to było poruszane ale nie umiem odszukać emotka

ja przepisuje z góry. Jest wyraźnie zaznaczone, że "z góry na przeciwko daty"...a żadnej daty na dole nie ma

a który to konkurs, bo wpisuje stokrotka - nie ma, wpisuje Milka- nie ma Wyświetl w wątku >>
0 0

darog

#6430820 Napisano: 20.11.2017 21:40:21 w Czy informują/ informowali?
agusiamajusia napisał(a):

darog napisał(a):

agusiamajusia napisał(a):

Czy informowali zn konkursy Duracell??
Czy ktoś dostał już wiadomość od Żabki Nescafe?? ( już rezerwa poszła ) 


w regulaminie sa 2 rezerwy..poszła, ale ta pierwsza jak sądzę,
też czekam niecierpliwie na.. 5 tysiaków! a najlepiej 2x5 tys...

;) czyli jak pójdzie druga rezerwa to będą się wtedy odzywać? Ja dostałam informacje o nagrodzie, i czekam cierpliwie. Napisali mi, że jak weryfikacja przejdzie pozytywnie to będą się kontaktować o informacje z numerem konta. I już tydz czekam na jakaś informacje od nich. 

czyli wygrałas 5 tys...?! Wyświetl w wątku >>

darog

#6430521 Napisano: 20.11.2017 14:02:21 w Czy informują/ informowali?
agusiamajusia napisał(a):

Czy informowali zn konkursy Duracell??
Czy ktoś dostał już wiadomość od Żabki Nescafe?? ( już rezerwa poszła ) 


w regulaminie sa 2 rezerwy..poszła, ale ta pierwsza jak sądzę,
też czekam niecierpliwie na.. 5 tysiaków! a najlepiej 2x5 tys... Wyświetl w wątku >>

darog

#6429324 Napisano: 16.11.2017 15:35:39 w Czy informują/ informowali?
darog napisał(a):

cherry_coke napisał(a):

darog napisał(a):

cherry_coke napisał(a):

marzenier napisał(a):

cherry_coke napisał(a):

gosia16 napisał(a):

marzenier napisał(a):

gosia16 napisał(a):

Dzwoni dzisiaj to Orange,czy nie?

A z czym oni maja jeszcze dzwonic?
Z doladowaniami?

trudno powiedzieć ,mieli z "czymś" dzwonić  https://wakacjezo...n=wakacjezorange   emotka

Może rezerwa. Dwa nieodebrane telefony i nagroda przepada. emotka

A fakt...
Bezlitośnie polecieli z tym zapisem emotka

Niestety. Ja miałam słaby zasięg podczas rozmowy (a to druga rozmowa była) i to jest zdecydowanie niekomfortowe. Człowiek się niepotrzebnie stresuje. 

Ciekawy konkurs...Akurat było 1 połaczenie, nie dzwonili drugi raz, do nich tel, mieli zadzwonić, nie dzwonili, napisany mail - cisza - w spr. odp. 
A który to pkt regulaminu o rezerwach?
Bo wcześniej mi się zapamiętało, że rezerwy nie ma, i nagrody są dla organizatora.

Nie wiem czy jest rezerwa, pomyślałam, że może jest. Ale z regulaminu wynika, że nie ma.
Trudno mi oceniać czyja to wina - to odnośnie tego że nie oddzwonili drugi raz. Ja uważam, że nie powinno tak być, bo potem są takie sytuacja, jak Twoja. Niby ktoś dzwonił, a niby nie. Może zasięgu nie było albo coś i cenzura. Jak ktoś ma dual sima to czasem cisza w eterze jest jak ktoś rozmawia przez drugi numer i też jest lipa. Zwyczajnie ludziom brakuje empatii.  

U mnie sytuacja jasna, zasięg OK-warunki domowe-cisza, spokój, tel w kieszeni., tel na 1 SIM,
2 maile do nich, 2x dzwonienie do nich. 
dziś nikt nie dzwonił. 
przed chwilą trzeci mail ze screenem z ich strony-że mają dzwonić między 9-15 a jest 15;15 i tel - 2 połaczenie zgodnie z regulaminem nie ma.

Z uporem maniaka w odp ta sama teść..
Dziękujemy za przesłanie zgłoszenia. Zostało ono zarejestrowane w systemie. Odpowiedź prześlemy najszybciej jak to będzie możliwe. 

Jednocześnie informujemy, że reklamacje są przyjmowane wyłącznie: 

a) drogą pisemną - osobiście w Spółce lub za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera lub posłańca;
b) drogą elektroniczną - za pośrednictwem formularza reklamacyjnego dostępnego na stronie pomoc.bluemedia.pl lub za pośrednictwem formularzy kontaktowych dostępnych w naszych serwisach bm.pl oraz kokos.pl;
c) ustnie - telefonicznie pod nr tel. 58 7604 822 w godzinach 8:00 - 22.00 w dni robocze oraz w soboty w godzinach 8:00 – 16:00 (połączenie płatne według stawek właściwego dla Użytkownika operatora telekomunikacyjnego) lub osobiście do protokołu w Spółce (w godzinach od 8.00 do 16.00 w dni robocze).

Z poważaniem,
Blue Media S.A.

Niniejsza wiadomość została przekazana w imieniu Blue Media S.A. z siedzibą w Sopocie, ul. Powstańców Warszawy 6, 81-718 Sopot, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym Gdańsk-Północ VIII Wydział Gospodarczy KRS pod nr 0000320590, NIP 585-13-51-185, REGON 191781561. Kapitał zakładowy 2 000 000 PLN (wpłacony w całości).

Jeżeli nie jest Pan/Pani zamierzonym i wskazanym adresatem niniejszej wiadomości, nie może Pan/Pani jej ujawniać, kopiować, dystrybuować ani też w żaden inny sposób udostępniać lub wykorzystywać. Jeżeli otrzymał/a Pan/Pani tę wiadomość przez pomyłkę prosimy o niezwłoczne poinformowanie nas o tym i o usunięcie wiadomości.
System Pomocy: https://pomoc.bluemedia.pl Wyświetl w wątku >>
0 0

darog

#6429317 Napisano: 16.11.2017 15:21:45 w Czy informują/ informowali?
cherry_coke napisał(a):

darog napisał(a):

cherry_coke napisał(a):

marzenier napisał(a):

cherry_coke napisał(a):

gosia16 napisał(a):

marzenier napisał(a):

gosia16 napisał(a):

Dzwoni dzisiaj to Orange,czy nie?

A z czym oni maja jeszcze dzwonic?
Z doladowaniami?

trudno powiedzieć ,mieli z "czymś" dzwonić  https://wakacjezo...n=wakacjezorange   emotka

Może rezerwa. Dwa nieodebrane telefony i nagroda przepada. emotka

A fakt...
Bezlitośnie polecieli z tym zapisem emotka

Niestety. Ja miałam słaby zasięg podczas rozmowy (a to druga rozmowa była) i to jest zdecydowanie niekomfortowe. Człowiek się niepotrzebnie stresuje. 

Ciekawy konkurs...Akurat było 1 połaczenie, nie dzwonili drugi raz, do nich tel, mieli zadzwonić, nie dzwonili, napisany mail - cisza - w spr. odp. 
A który to pkt regulaminu o rezerwach?
Bo wcześniej mi się zapamiętało, że rezerwy nie ma, i nagrody są dla organizatora.

Nie wiem czy jest rezerwa, pomyślałam, że może jest. Ale z regulaminu wynika, że nie ma.
Trudno mi oceniać czyja to wina - to odnośnie tego że nie oddzwonili drugi raz. Ja uważam, że nie powinno tak być, bo potem są takie sytuacja, jak Twoja. Niby ktoś dzwonił, a niby nie. Może zasięgu nie było albo coś i cenzura. Jak ktoś ma dual sima to czasem cisza w eterze jest jak ktoś rozmawia przez drugi numer i też jest lipa. Zwyczajnie ludziom brakuje empatii.  

U mnie sytuacja jasna, zasięg OK-warunki domowe-cisza, spokój, tel w kieszeni., tel na 1 SIM,
2 maile do nich, 2x dzwonienie do nich. 
dziś nikt nie dzwonił. 
przed chwilą trzeci mail ze screenem z ich strony-że mają dzwonić między 9-15 a jest 15;15 i tel - 2 połaczenie zgodnie z regulaminem nie ma. Wyświetl w wątku >>
0 0

darog

#6429224 Napisano: 16.11.2017 13:00:03 w Czy informują/ informowali?
cherry_coke napisał(a):

marzenier napisał(a):

cherry_coke napisał(a):

gosia16 napisał(a):

marzenier napisał(a):

gosia16 napisał(a):

Dzwoni dzisiaj to Orange,czy nie?

A z czym oni maja jeszcze dzwonic?
Z doladowaniami?

trudno powiedzieć ,mieli z "czymś" dzwonić  https://wakacjezo...n=wakacjezorange   emotka

Może rezerwa. Dwa nieodebrane telefony i nagroda przepada. emotka

A fakt...
Bezlitośnie polecieli z tym zapisem emotka

Niestety. Ja miałam słaby zasięg podczas rozmowy (a to druga rozmowa była) i to jest zdecydowanie niekomfortowe. Człowiek się niepotrzebnie stresuje. 

Ciekawy konkurs...Akurat było 1 połaczenie, nie dzwonili drugi raz, do nich tel, mieli zadzwonić, nie dzwonili, napisany mail - cisza - w spr. odp. 
A który to pkt regulaminu o rezerwach?
Bo wcześniej mi się zapamiętało, że rezerwy nie ma, i nagrody są dla organizatora. Wyświetl w wątku >>
0 0

darog

#6428655 Napisano: 14.11.2017 23:14:27 w Dyskusje o innych konkursach (bez klików)
magisterek napisał(a):

edzia21 napisał(a):

deva napisał(a):

superloser napisał(a):

deva napisał(a):

maryam napisał(a):

magisterek napisał(a):

KONKURS NESCAFE W ŻABCE!

Dane odesłałem od razu, nadal nie wiem co wygrałem, a zgodnie z REGULAMINEM kurier już dawno powinien przywieźć nawet BON do Empiku.

Nagroda zostanie wysłana laureatowi / laureatowi rezerwowemu w formie przesyłki poleconej na adres przez niego wskazany maksymalnie w ciągu 3
dni roboczych od otrzymania przez Organizatora dokumentów wskazanych w
ust. 2, pod warunkiem przejścia pozytywnej weryfikacji spełnienia przez
laureata i/lub laureata rezerwowego warunków formalnych.

Ktoś wie co wygrał w Żabce?

Czekamy, wczoraj rezerwa poszła emotka

zweryfikowane nagrody mogli by juz wysłać, zreszta zgodnie z regulaminem, ale...po co?

Bo może masz haslo jako 11 albo 12ste.
Jesli 2 osoby przed toba odpadaja ... to którą nagrode wolisz???

fajnie by było, pomarzyć zawsze można emotka

Niestety, oni nie praktykują "przesuwania na liście laureatów". Zarówno ja, jak i znajoma wygrałyśmy kiedyś u ZEG`a nagrody główne z rezerwy emotka (w różnych konkursach) ...

Jeśli tak jest to uzbrajam sie w cierpliwość emotka obym tylko wskoczył w pierwszą dziesiątkę emotka


A w praktyce emotka - nagrodzili kiedyś głównymi 2 osoby o tym samym nazwisku? emotka czy raczej wybierają potem na zasadzie "żałujemy, by mafia Kowalskich dostała 2 główne..więc damy 1 bon i jedną główną..." Wyświetl w wątku >>
0 0

darog

#6427351 Napisano: 12.11.2017 16:39:39 w SZUKAM....
BIELSKO-BIAŁĄ

są tu jakieś portale internetowe, etc..chodzi o wygrywanie wejściówek kino/teatr/koncert.. na najbliższe 2 tyg.. Wyświetl w wątku >>
0 0

darog

#6426899 Napisano: 10.11.2017 16:16:02 w Informują
Wszyscy dostali dzisiaj drugi raz połaczenie z Orange? U nas na 1 tel nie było, a tel w reku od 9 rano, 
tel do nich i odp. pani Andzeliki Weber: "skoro nie było dzisiaj połaczenia- to już go nie będzie!"
- na pytanie: przeciez tel miał byc dzisiaj- wczoraj oddzwanialiśmy- było info o polaczeniu dziś..i tak mówi regulamin - 2x!!!!
- odp: "skoro nikt nie oddzwonił to już tel ie będzie..nie moge weryfikowac pracownika - czy dzwonił czy nie.., mozna EWENTUALNIE wysłać maila..

ZERO INFO- JAKA NAGRODA, ZERO COKOLWIEK... A może główna..? Wyświetl w wątku >>
0 0

darog

#6426653 Napisano: 10.11.2017 09:12:46 w Dyskusje o innych konkursach (bez klików)
luko922 napisał(a):

xpac napisał(a):

luko922 napisał(a):

Dalej nie wiadomo nic o nagrodach z Nescafe Żabki? 

Luko o której do Ciebie dzwonili z Orange ?:) bo mam nieodebrane z 12:30 może też s8 emotka

No mama mówiła, że właśnie coś koło tego emotka  

Pytają o pesel w czasie rozmowy tel? Jakie dane chcą? Wyświetl w wątku >>
0 0

darog

#6426147 Napisano: 09.11.2017 10:06:07 w Smolar
estrelitta napisał(a):

Mam odpowiedź z Konsumenckiego Centrum E-porad odnośnie zapisu w regulaminie dot. upoważnienia dla Smolara do wglądu w tajemnice telekomunikacyjną emotka Szanowna Pani,

w mojej ocenie brak jest jakichkolwiek podstaw do tego, aby wykluczyć
uczestnika z loterii i pozbawiać go prawa do nagród z powodu nie podania
danych wymienionych w powołanym przez Panią zapisie regulaminu.

Niniejszymwyjaśniam, że stosownie do art. 23 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danychosobowych (tj. Dz.U.2016, poz. 922 z późn. zm.). emotka /b]
1.Przetwarzanie danych jest dopuszczalne tylko wtedy, gdy:1)  osoba, której dane dotyczą, wyrazi na tozgodę, chyba że chodzi o usunięcie dotyczących jej danych;2)  jest to niezbędne dla zrealizowaniauprawnienia lub spełnienia obowiązku wynikającego z przepisu prawa;3)  jest to konieczne do realizacji umowy, gdyosoba, której dane dotyczą, jest jej stroną lub gdy jest to niezbędne do
podjęcia działań przed zawarciem umowy na żądanie osoby, której dane dotyczą;
4)  jest niezbędne do wykonania określonychprawem zadań realizowanych dla dobra publicznego;5)  jest to niezbędne dla wypełnienia prawnieusprawiedliwionych celów realizowanych przez administratorów danych albo
odbiorców danych, a przetwarzanie nie narusza praw i wolności osoby, której
dane dotyczą.
2.Zgoda, o której mowa w ust. 1 pkt 1, może obejmować również przetwarzanie
danych w przyszłości, jeżeli nie zmienia się cel przetwarzania.
3.Jeżeli przetwarzanie danych jest niezbędne dla ochrony żywotnych interesów
osoby, której dane dotyczą, a spełnienie warunku określonego w ust. 1 pkt 1
jest niemożliwe, można przetwarzać dane bez zgody tej osoby, do czasu, gdy
uzyskanie zgody będzie możliwe.
4.Za prawnie usprawiedliwiony cel, o którym mowa w ust. 1 pkt 5, uważa się w
szczególności:
1)  marketing bezpośredni własnych produktów lubusług administratora danych;2)  dochodzenie roszczeń z tytułu prowadzonejdziałalności gospodarczej.Biorąc pod uwagętreść przytoczonego przepisu nie sposób stwierdzić, że działania przedsiębiorcy
znajdują oparcie w obowiązujących regulacjach. 
Wporuszonej przez Panią materii, w związku zdziałaniami przedsiębiorcy może Pani dokonaćstosownego zgłoszenia do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych. Dane adresowe znajdzie Pani na
stronie internetowej www.giodo.gov.pl.

Dobra robota. Wszystko pięknie ładnie, ale żeby podpierać się jakimś pismem, to może ktoś się pod nim personalnie podpisał, uzędnik z jakij instytucji, etc,,  Wyświetl w wątku >>
0 0

darog

#6425184 Napisano: 06.11.2017 22:31:56 w Czy informują/ informowali?
coccinelle napisał(a):

Niebieska_Laguna napisał(a):

apoccalipsa napisał(a):

gonzo89 napisał(a):

Nescafe Zabka cisza emotka   

Wie ktoś co powinno być dalej? Dzwonią z głownymi czy e-maile wysyłają...? 

W innym konkursie napisali e-mail z prośbą o podanie numeru konta. Ale napisali ok. 3 tygodnie po wysłaniu powiadomień o wygranej. Wcześniej jeszcze rezerwę ogarnęli, i dopiero po tym mejle. Więc myślę, że tu będzie podobnie. Jak już wszystko dopną na ostatni guzik, to wyślą mejle z prośbą o nr kont.

8. Nagroda zostanie wysłana laureatowi / laureatowi rezerwowemu w formie przesyłki poleconej na adres przez niego wskazany maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych od otrzymania przez Organizatora dokumentów wskazanych w ust. 2, pod warunkiem przejścia pozytywnej weryfikacji spełnienia przez laureata i/lub laureata rezerwowego warunków formalnych.
Biorąc pod uwagę Twoją odpowiedź, to ich praca mija się z celem regulaminu. emotka

do 3.11 był termin na odesłanie dokumentów mailem...
więc dziś mogliby np puścić rezerwe...sporo nagród, czekaliśmy na rezerwe..chyba że w tym konku nie ma.. Wyświetl w wątku >>
0 0

darog

#6425178 Napisano: 06.11.2017 22:15:22 w Winiary
Claudia77 napisał(a):

tereniagno napisał(a):

mkrzysiek napisał(a):

Dzwonię od 9:05 już 457x zajęte... zajęte... emotka

To tak,jak ja emotka Kiepsko to rozwiązali emotka

pewnie po weekendzie mają urwanie głowy i telefonów

czarno to widzę..czasami organizator ma tylko do obdzwonienia 100 laureatów i nie wyrabia się ruski miesiąc,
to jak w takie tempo wyuczone będą tel odbierać a nagród 2400... 
w nocy słane w sumie 7 zgłoszeń (4 moje) ZERO wygranych.. Wyświetl w wątku >>
0 0

darog

#6423230 Napisano: 01.11.2017 19:24:52 w Kupię...
Zamienię bony 300zł YES
na APART Wyświetl w wątku >>
0 0

darog

#6422203 Napisano: 30.10.2017 09:33:29 w Smolar
superloser napisał(a):

darog napisał(a):

superloser napisał(a):

darog napisał(a):

Aaaa16.2 Nagrody zostaną wysłane do laureatów za pośrednictwem poczty kurierskiej najpóźniejdo dnia 03.11.2017 r.16.3 Nagrody nieodebrane z winy laureatów do dnia 03.11.2017 r. pozostają w dyspozycjiorganizatora.To jeszcze trzeba będzie udowadniać, że kurier się nie stawił/nie zostawił awizo, etc...
Jeszcze Smolar wpadnie na pomysł, że bilety wyda na bramce przy wejściu...
Jak można byc takim złośliwcem SMOLAR?

Już kiedyś dał bilety na jakiś mecz zdaje się 2x tańsze niż w regulaminie..Teraz też mówi o "specjalnych miejscach" których nie ma  oficjalnie w sprzedaży podzielonych na sektor i rzedy...

Tylko takie pytanie zupelnie oderwane. 

Dlaczego BILETY NIE SA DO ODBIORU W KASIE ??? 
Co za problem przesłać nazwiska do Organizatora? 
Ile razy w kinie albo Teatrze odbiera sie wejściówki, nawet na mecz.

Smolar dumny z 18 lat na rynku. Tylko organizacja ich przerasta. 

A co za problem, by REKLAMACJE napisac o zwrot nagrody w postaci gotówki.
Nawet sądziego NIE przekonają, ze 1ego pracowali emotka

Też racja.
A czy moge ze swoją własnościa - nagroda zrobić co chcę? To dlaczego mam jechac np 600km do Wawy  by odebrać w kasie bilety "na moje dane" by np dac je w prezencie dla znajomych z Zielonki pod Warszawa z okazji 1 rocznicy ślubu?
Można zachorowac, nagle miec no pogrzeb, cokolwiek.. Po to jest termin - by wysłali w normalnym czasie te bilety i kwita.
Normalny czas to jest minimum 7 dni przed wydarzeniem-już dostarczone do zwycięzcy. A co chce robić z nimi zwycięzca-to jego sprawa..oddać, sprzedać, oprawić w ramki, podetrzeć sobie...

Burze z tego tematu mieli we czw..Ciekawe czy zrobią tak jak deklarowali, czy jednak w pt wysłali i jutro dojdą...

Ale to jest Smolar, wiec NIE oczekuj super promocji. 
Nasz Karnet z Heineken był jako e-bilet. Inne Agencje mogą promować klienta. Smolar nie daje rady.
Oni robią tyle miernych promocji. To jest ich zabija. Bo te 10zl "nagrody" , losowania, przelewy, papierkowa robota zjada czas a zachwyt konsumenta żaden.
Kolejna akcja,  Sprite w ABC - jedna nagroda dziennie. Przygotowac trzeba stronke, czas na losowanie tej jednej nagrody dziennej. Papierki wypisać. Oni tam przecież 100 osób nie zatrudniają. Przemiał. A jeszcze muszą Wawel przeczytać, Wyborową przecież też. I pewnie 2ego wolne mają. 

Darog - udanej imprezy emotka

superloser dzięki za info, dobrze wiedzieć...my wyjeżdżamy we czw do Pragi emotka , ale trzeba coś z tymi biletami zrobić...a najpierw przed czwartkiem je dostać.. Wyświetl w wątku >>
0 0

darog

#6422116 Napisano: 29.10.2017 22:09:34 w Smolar
superloser napisał(a):

darog napisał(a):

Aaaa16.2 Nagrody zostaną wysłane do laureatów za pośrednictwem poczty kurierskiej najpóźniejdo dnia 03.11.2017 r.16.3 Nagrody nieodebrane z winy laureatów do dnia 03.11.2017 r. pozostają w dyspozycji
organizatora.

To jeszcze trzeba będzie udowadniać, że kurier się nie stawił/nie zostawił awizo, etc...
Jeszcze Smolar wpadnie na pomysł, że bilety wyda na bramce przy wejściu...
Jak można byc takim złośliwcem SMOLAR?

Już kiedyś dał bilety na jakiś mecz zdaje się 2x tańsze niż w regulaminie..Teraz też mówi o "specjalnych miejscach" których nie ma  oficjalnie w sprzedaży podzielonych na sektor i rzedy...

Tylko takie pytanie zupelnie oderwane. 

Dlaczego BILETY NIE SA DO ODBIORU W KASIE ??? 
Co za problem przesłać nazwiska do Organizatora? 
Ile razy w kinie albo Teatrze odbiera sie wejściówki, nawet na mecz.

Smolar dumny z 18 lat na rynku. Tylko organizacja ich przerasta. 

A co za problem, by REKLAMACJE napisac o zwrot nagrody w postaci gotówki.
Nawet sądziego NIE przekonają, ze 1ego pracowali emotka

Też racja.
A czy moge ze swoją własnościa - nagroda zrobić co chcę? To dlaczego mam jechac np 600km do Wawy  by odebrać w kasie bilety "na moje dane" by np dac je w prezencie dla znajomych z Zielonki pod Warszawa z okazji 1 rocznicy ślubu?
Można zachorowac, nagle miec no pogrzeb, cokolwiek.. Po to jest termin - by wysłali w normalnym czasie te bilety i kwita.
Normalny czas to jest minimum 7 dni przed wydarzeniem-już dostarczone do zwycięzcy. A co chce robić z nimi zwycięzca-to jego sprawa..oddać, sprzedać, oprawić w ramki, podetrzeć sobie...

Burze z tego tematu mieli we czw..Ciekawe czy zrobią tak jak deklarowali, czy jednak w pt wysłali i jutro dojdą... Wyświetl w wątku >>
0 0

darog

#6422104 Napisano: 29.10.2017 21:18:31 w Smolar
Aaaa

16.2 Nagrody zostaną wysłane do laureatów za pośrednictwem poczty kurierskiej najpóźniejdo dnia 03.11.2017 r.
16.3 Nagrody nieodebrane z winy laureatów do dnia 03.11.2017 r. pozostają w dyspozycji
organizatora.

To jeszcze trzeba będzie udowadniać, że kurier się nie stawił/nie zostawił awizo, etc...
Jeszcze Smolar wpadnie na pomysł, że bilety wyda na bramce przy wejściu...
Jak można byc takim złośliwcem SMOLAR?

Już kiedyś dał bilety na jakiś mecz zdaje się 2x tańsze niż w regulaminie..Teraz też mówi o "specjalnych miejscach" których nie ma  oficjalnie w sprzedaży podzielonych na sektor i rzedy... Wyświetl w wątku >>
0 0

darog

#6422101 Napisano: 29.10.2017 21:12:14 w Smolar
na voucher XL też prawie 2 mies czekania było..najpierw twierdzili, że nie przesłane dokumenty/paragon, potem że jest, tylko nieprawidłowy.. kiedy po 3 dniach dzień w dzięń wykłócania się z nimi wysłany był skan tego co im wysłane- okazało się że i paragon ok i oświadczenie i na czas dostarczone.. dalej czekanie na Eventim z XL...no to paniusia pisze, że nie mają wygenerowanych kodów, trzeba czekać! I tak po mies się odzywam, a oni- że wysłali zaraz po naszych ustaleniach..

Ale z tym Red Bullem to już na maxa wkurzyli..I tak nie ma listy rezerwowej to sie nachapią...G...wno mnie obchodzi że ktoś wysyła w ostatni dzięń dokumenty i oni czekjkaja az im poczta dostarczy i wyslą kuriera 2 listopada by na 3 doręczył-- ba! jeszcze jak dla kuriera zechce się zadzwonić i powiedziec - że ma przesyłkę...i gnac w pół godziny na adres bo Hrabia nie będzie z koperta czekął... Wyświetl w wątku >>
0 0

darog

#6422073 Napisano: 29.10.2017 19:18:58 w Wkurza mnie...
cudaczek121 napisał(a):

dolly napisał(a):

cudaczek121 napisał(a):

dolly napisał(a):

cudaczek121 napisał(a):

Wkurza mnie,że mój ojciec w ubiegły czwartek wyprowadził się do hotelu i wcale nie zamierza wracać, bo go rzekomo żona wkurza emotka Kompletnie mu odbiło, dopiero co byli z mamą 3 tygodnie w sanatorium- nikt nie rozumie, co się stało,ech.

Nigdy nie zrozumiem, po kij małżeństwo RAZEM jedzie do sanatorium. I potem taki efekt.Nie dziwię się, że go wkurza, w pracy mógł zapomnieć, a tam 24h na 24h razem  emotka Z drugiej strony dziwne, ze mamy nie zaczął wkurzać  emotka

Najgorsze jeszcze,że mama mi wczoraj dała kartkę z podziałem na negatywne i pozytywne cechy mamy oraz taty, a ja ani moje siostry wcale nie mamy ochoty uczestniczyć w tej szopce- to są sprawy między nimi przecież emotka

Kaśka!!! Bez jaj! To jakaś zabawa w podstawówkę? Stanowcze nie! A na kartce napisz "kocham mamę i kocham tatę" emotka

Na znak protestu podarłam tą kartkę i wywaliłam ją do kosza.Prawda jest taka,że moi rodzice w życiu mi równie wiele dali, co i zabrali i mam takie poczucie,że równie mocno ich kocham, co nienawidzę.

Doskonale Cie rozumiem, z kartką zrobiłbym to samo. Wyświetl w wątku >>