Reklama na e-Konkursy.info

Wyniki wyszukiwania

Szukano wśród postów użytkownika assal

assal

#5864276 Napisano: 20.05.2014 10:28:54 w Inne mniejsze markety
Organizator ma obowiązek regulamin udostępnić.
Grający ma obowiązek z regulaminem się zapoznać.
Często idą firmy na ustępstwa i coś zmieniają, ale zaczął się robić inny problem.
Reklamację piszą jedni, i drudzy.
I co teraz?
Niedługo będzie tak, że wyniki będą anulowane a konkurs będzie musiał być przedłużony
emotka
Takie rozwiązanie wcale mnie nie cieszy. Wyświetl w wątku >>
0 0

assal

#5864262 Napisano: 20.05.2014 10:05:39 w Inne mniejsze markety
Już wiem, że więcej osób ma odpowiedź od Smolara, że tylko produkty z regulaminu.
Większy będą mieli problem, jak złamią teraz regulamin.
Prawnie - regulamin jest wiążący. A każdy, przed przystąpieniem do konkursu, oświadcza, że regulamin przeczytał. Jak to mówią: nieznajomość prawa nie zwalnia od jego przestrzegania.
Gazetka to gazetka. Jest na końcu informacja, że mogą być błędy w druku, za które nie odpowiada sklep emotka
Wyświetl w wątku >>
0 0

assal

#5864254 Napisano: 20.05.2014 09:47:57 w Inne mniejsze markety
Ja mam odpowiedź, że tylko to, co w regulaminie.
Gdyby mogły być kaszki, miałabym pełno paragonów emotka Wyświetl w wątku >>
0 0

assal

#5864238 Napisano: 20.05.2014 09:03:01 w Inne mniejsze markety
Mogą być tylko produkty z regulaminu.
Sam plakat się nie liczy, jeżeli jest podana na nim informacja, że szczegóły w regulaminie emotka
Taką odpowiedź dostała niedawno z konkursu koleżanka. Straciła nagrodę, bo się zasugerowała ulotką, poszła z pismem (odrzucającym reklamację) do prawnika i jej powiedział, że firma ma rację.
Każdy musi z tym regulaminem się zapoznać. Inaczej by było, gdyby na plakacie nie było informacji o regulaminie.
Tu chyba jest?
Biorąc udział w konkursie każdy potwierdza, że się z regulaminem zapoznał.
W Stokrotce nie mogą być inne produkty jak te z regulaminu.
Pytałam Smolara. Wyświetl w wątku >>
0 0

assal

#5863320 Napisano: 17.05.2014 08:51:00 w Dyskusje o innych konkursach (bez klików)
Nivea Invisible: Tak emotka Wyświetl w wątku >>
0 0

assal

#5863069 Napisano: 16.05.2014 17:40:43 w Hochland
U mnie Grasp też niezawodny emotka Wyświetl w wątku >>
0 0

assal

#5862323 Napisano: 15.05.2014 08:31:22 w Hochland
Te grille jeszcze dochodzą.
Dziś z rana kurier przywiózł koleżance emotka Wyświetl w wątku >>
0 0

assal

#5862222 Napisano: 14.05.2014 19:35:47 w Inne mniejsze markety
Jeszcze nie widziałam urny, gdzie by laurka się zmieściła.
Za to wiele razy widziałam laurki, jak nagrodzone prace były prezentowane w sklepie.
Ludzie muszą je osobiście zanosić emotka Wyświetl w wątku >>
0 0

assal

#5862212 Napisano: 14.05.2014 19:13:40 w Inne mniejsze markety
Laurki są zawsze w takich konkursach emotka
Pytanie, co z nimi zrobią emotka Wyświetl w wątku >>
0 0

assal

#5862107 Napisano: 14.05.2014 16:11:47 w Hochland
U mnie wszystko jest
emotka
Szkoda tylko, że na razie zabawa się skończyła emotka Wyświetl w wątku >>
0 0

assal

#5861351 Napisano: 13.05.2014 15:21:34 w Hochland
Maile potwierdzające z Reala też się u mnie podublowały emotka Wyświetl w wątku >>
0 0

assal

#5861263 Napisano: 13.05.2014 12:47:52 w Hochland
U mnie każdy bon zapakowany w oddzielną kopertę emotka Wyświetl w wątku >>
0 0

assal

#5861155 Napisano: 13.05.2014 09:51:19 w Hochland
Nie, czasem wystarczy protokół odbioru nagrody z datą.
Od tego momentu firmy liczą gwarancję.
Na jednym z protokołów, jakie teraz znalazłam, mam wyraźny zapis, że protokół jest jednocześnie gwarancją do modelu marki X, numer seryjny Y.
Może firmy robią problem, bo te protokoły faktycznie z reguły są zbyt ogólne?
emotka Wyświetl w wątku >>
0 0

assal

#5861151 Napisano: 13.05.2014 09:43:49 w Hochland
Z reguły jest tak, że jak jest serwis door-to-door i firma wysyła kuriera po reklamowany produkt, nie ma problemu z protokołami.
Gorzej, jak towar samemu zanosi się do serwisu. Wtedy pojawiają się problemy emotka Wyświetl w wątku >>
0 0

assal

#5861146 Napisano: 13.05.2014 09:28:23 w Hochland
Coraz częściej jest tak, że jak coś się zepsuje, wysyła się reklamowany produkt do agencji i oni się zajmują załatwianiem wszystkiego.
Tak już robiłam.
Jest to jednak problem, gdy chce się coś sprzedać emotka
Część firm nie uznaje protokołu odbioru nagrody, co też już przerabiałam. A jak jest gwarancja podbita, i tak chcą paragon emotka Wyświetl w wątku >>
0 0

assal

#5860704 Napisano: 12.05.2014 09:35:18 w Hochland
Doszło to: "W każdym przypadku wymagane jest by Dowód/Dowody Zakupu potwierdzał/y zakup odpowiedniej liczby Towarów Konkursowych oraz, by zakup odpowiedniej liczby Towarów Konkursowych dokonany był przed zgłoszeniem Zdania, określonego w pkt 12 Regulaminu."
Oficjalnie, podkreślili, że trzeba wysłać tyle paragonów, ile zgłoszeń. I dobrze. Tekstów będzie dużo mniej emotka Wyświetl w wątku >>
0 0

assal

#5860702 Napisano: 12.05.2014 09:29:17 w Hochland
Do tej pory tego nie sprawdzali, a był zapis w innych regulaminach:
"W przypadku zakupu wielokrotności wymaganej ilości Towarów Konkursowych, można dokonać zgłoszenia do Konkursu więcej niż 1 (jednej) Odpowiedzi, o której mowa w pkt 12 Regulaminu, odpowiednio do ilości zakupionych Towarów Konkursowych. W każdym przypadku podstawą do wzięcia udziału w Konkursie jest spełnienie warunków określonych w Regulaminie."
Teraz ten punkt rozszerzyli nieco, więc możliwe, że będą wymagać odpowiedniej ilości paragonów.
Tego nikt nie wie emotka
Nagroda tam słaba.
90 zł (minus 12 za przesyłkę) za klapki? Tylko te najgorsze modele są w tej cenie emotka
Wyświetl w wątku >>
0 0

assal

#5859301 Napisano: 08.05.2014 10:47:03 w Dyskusje o innych konkursach (bez klików)
Ja u siebie mam zapisane, że wyniki powinny być do piątku.
Jak dobrze obliczyłam te różne wolne emotka Wyświetl w wątku >>
0 0

assal

#5856830 Napisano: 30.04.2014 17:03:49 w Hochland
Grillować też będę miała na czym emotka Wyświetl w wątku >>
0 0

assal

#5856827 Napisano: 30.04.2014 17:01:30 w Hochland
Boniki z Reala i u mnie emotka Wyświetl w wątku >>
0 0