Reklama na e-Konkursy.info

Wyniki wyszukiwania

Szukano wśród postów użytkownika ziolko

ziolko

#2911536 Napisano: 04.12.2009 12:39:43 w Carrefour konkursy
olus15 napisał(a):

no tak
ale powiedzcie to w dziale paragony czy MDW
totalny lincz
nie ma to jak chołubić oszustwa,
to tylko u nas jest możliwe
Oczywiście fajnie, że można sobie pomagać bo czasem wygrywa się na dwie komórki czy więcej
ale tam szukają głównie te same osoby, które nie pofatygują się nawet po jedną rzecz do sklepu albo wysyłają wiele dziesiątek smsów mając jeden paragonik
a to już mnie wkurza
jak widać reszty forum nie




co racja to racja... czasami jest ktoś, kto sporadycznie potrzebuje paragonu a są tacy, co ciągle szukają emotka

a co powiecie na to??

Na koniec pragnę uprzedzić, że przewijający się na niniejszym forum temat handlu paragonami jest niezgodny z prawem i monitorowany przez osoby do tego wyznaczone, tak więc bardzo proszę o uczciwość, a zwycięzcom serdecznie gratuluję Wyświetl w wątku >>
0 0

ziolko

#2911532 Napisano: 04.12.2009 12:37:15 w TESCO konkursy
karli98 napisał(a):

tylko spokojnie, nie róbcie takiej wiochy jak wczoraj i dajcie ludziom normalnie pracować


hmm... ktos Ty?? Wyświetl w wątku >>
0 0

ziolko

#2911507 Napisano: 04.12.2009 12:28:40 w Carrefour konkursy
marzanna napisał(a):

anik01 napisał(a):

zdecydowanie wszędzie powinno sie wpisywać nr paragonu i nie byłoby wtedy kombinowania i kręcenia,
a tak to niestety często się zdarza że ja kupuję sporo na promocję i niestety nie wygrywam, pomimo że mam po kilka paragonów, ale cóż jak nie ten konkurs to inny emotka emotka emotka emotka emotka



Ja też tak uważam. Nie mam 30 komórek i nie jestem hurtownikiem, a też chciałabym wygrać... a rzeczywistość jest taka, że z jednym czy kilkoma paragonami się nie wygra emotka


zgadzam się emotka Wyświetl w wątku >>
0 0

ziolko

#2911498 Napisano: 04.12.2009 12:26:32 w Carrefour konkursy
hmm..
ciężko coś powiedzieć.. ale zastanawiające jest to, że pani na infolinii twierdziła, że smsy zostały wysłane a tak nie było.

Następnie - smsy z wygranymi dziwnym trafem pojawiły się PO interwencji w J&J. Przypadek??

emotka emotka emotka Wyświetl w wątku >>
0 0

ziolko

#2911366 Napisano: 04.12.2009 11:49:27 w Carrefour konkursy
toudikot napisał(a):

nineczka17 napisał(a):

ziolko napisał(a):

maa napisał(a):

ziolko napisał(a):

maa napisał(a):

Reni napisał(a):

ziolko napisał(a):

o której dzwonili z czekolad?? bo miałam połączenie z prywatnego ok 11:30 ale od razu się rozłączyło jak odebrałam emotka całe 2 sek połączenia emotka


to bardzo możliwe że to oni emotka



im sie chyba to zdarza


to nie oni emotka nie mają mojego numeru wśród zwycięzców emotka znowu się nie udało emotka




dzwonilas tam?


tak... udało się.. uprzejma pani poinformowała mnie, że o tej godzinie dzwoniła do innej pani od której uzyskała pełne dane...
i tak samo nie wiem kto mógł do mnie dzwonić wtedy, co było rozwiązanie 101 nagród w carrefour... też nie ma mojego numeru na liście emotka
z domu nie dzwonili.. jeszcze brałam udział w Twoim Stylu - ile razy tam dzwonią i z jakiego nr??


Twoj Styl dzwoni tylko raz


do mnie czekolady dzwonily punkt o 11;31 (to chyba o mnie pani mowila emotka )


nie wiem o kim... mówiła tylko, że jakaś pani.. do mnie był telefon o 11:29 i teraz będę się zastanawiać kto i w jakiej sprawie mógł dzwonić emotka Wyświetl w wątku >>
0 0

ziolko

#2911345 Napisano: 04.12.2009 11:44:48 w Carrefour konkursy
maa napisał(a):

jolcia12 napisał(a):

remzi napisał(a):

Szanowni Państwo,
W związku z dużą ilością zgłoszeń osób z niniejszego forum na numer telefonu Agencji odpowiedzialnej za organizację loterii Carefree oraz Johnson's Baby, pragnę sprostować pewne informacje rozprzestrzeniane przez część forumowiczów. Otóż zmasowane kontakty telefoniczne nie miały żadnego wpływu na przeprowadzone prawidłowo i terminowo losowania, a kontakt sms-owy nastąpił również niezależnie od nacisków z forum. Jeżeli jednak ktoś z Państwa ma jakiekolwiek zastrzeżenia co do przebiegu loterii, proszę skorzystać z procedury reklamacyjnej opisanej w regulaminie.
W kwestii nieuprzejmości Pani z infolinii, zapewniam, że Pani zachowuje się bardzo kulturalnie, nawet wobec osób zachowujących się bardzo agresywnie i napastliwie (to one zapewne pisały na ten temat na forum) oraz udziela pełnej informacji w kwestiach, do których została uprawniona.
Na koniec pragnę uprzedzić, że przewijający się na niniejszym forum temat handlu paragonami jest niezgodny z prawem i monitorowany przez osoby do tego wyznaczone, tak więc bardzo proszę o uczciwość, a zwycięzcom serdecznie gratuluję.
Krzysztof Izmer
Dyrektor Operacyjny
Sinea Group


no no no... przyznać się kto był agresywny w stosunku do Pani z infolinii??




ciekawe tylko dlaczego wczoraj od rana wszystkim z forum udzielono jednoznacznej odpowiedz ze smsy zostaly juz wyslane do laureatow z Carefree a z Johnsona byly wysylane regulamino na biezaco w ciagu 2 dni od kazdego z losowan gdy tymczasem wszystkie zostaly wyslane dopiero w dniu jutrzejszym w godzinach popoludniowych


* w dniu wczorajszym emotka Wyświetl w wątku >>
0 0

ziolko

#2911293 Napisano: 04.12.2009 11:27:57 w Carrefour konkursy
maa napisał(a):

ziolko napisał(a):

maa napisał(a):

Reni napisał(a):

ziolko napisał(a):

o której dzwonili z czekolad?? bo miałam połączenie z prywatnego ok 11:30 ale od razu się rozłączyło jak odebrałam emotka całe 2 sek połączenia emotka


to bardzo możliwe że to oni emotka



im sie chyba to zdarza


to nie oni emotka nie mają mojego numeru wśród zwycięzców emotka znowu się nie udało emotka




dzwonilas tam?


tak... udało się.. uprzejma pani poinformowała mnie, że o tej godzinie dzwoniła do innej pani od której uzyskała pełne dane...
i tak samo nie wiem kto mógł do mnie dzwonić wtedy, co było rozwiązanie 101 nagród w carrefour... też nie ma mojego numeru na liście emotka
z domu nie dzwonili.. jeszcze brałam udział w Twoim Stylu - ile razy tam dzwonią i z jakiego nr?? Wyświetl w wątku >>
0 0

ziolko

#2911271 Napisano: 04.12.2009 11:22:02 w Carrefour konkursy
maa napisał(a):

Reni napisał(a):

ziolko napisał(a):

o której dzwonili z czekolad?? bo miałam połączenie z prywatnego ok 11:30 ale od razu się rozłączyło jak odebrałam emotka całe 2 sek połączenia emotka


to bardzo możliwe że to oni emotka



im sie chyba to zdarza


to nie oni emotka nie mają mojego numeru wśród zwycięzców emotka znowu się nie udało emotka Wyświetl w wątku >>
0 0

ziolko

#2911219 Napisano: 04.12.2009 11:07:38 w Carrefour konkursy
z bonami też dzwonią czy tylko z sylwestrami? Wyświetl w wątku >>
0 0

ziolko

#2911217 Napisano: 04.12.2009 11:06:44 w Połączenia nieodebrane
kto mógł dzwonić z prywatnego ok 11:30?? ale od razu się rozłączyło jak odebrałam całe 2 sek połączenia


emotka Wyświetl w wątku >>
0 0

ziolko

#2911205 Napisano: 04.12.2009 11:04:52 w Carrefour konkursy
o której dzwonili z czekolad?? bo miałam połączenie z prywatnego ok 11:30 ale od razu się rozłączyło jak odebrałam emotka całe 2 sek połączenia emotka Wyświetl w wątku >>
0 0

ziolko

#2911089 Napisano: 04.12.2009 10:30:52 w Allegro.pl - bez linków
fantazja23 napisał(a):

ale co w takiej sytuacji,jeśli ten telefon działał na 100 % przed wysyłką?
Udowodnić nie mam jak,ale czuję, że uszkodził się podczas wysyłki poczta polską,innej możliwości nie widzę.
Jestem bardzo zła, bo przyjdzie mi pokryć 40 zł za transport.

emotka



czemu aż tyle za przesyłkę? emotka Wyświetl w wątku >>
0 0

ziolko

#2910978 Napisano: 04.12.2009 09:59:55 w Allegro.pl - bez linków
annna84 napisał(a):

ziolko napisał(a):

fantazja23 napisał(a):

hej! chciałam zapytać co się robi w następującej sytuacji! Mąż sprzedał na allegro używany telefon komórkowy,który przed wysłaniem miał w 100 % sprawne gniazdo słuchawkowe. Po otrzymaniu przesyłki pewna pani pisze,że gniazdo nie działa i co w związku z tym proponuję? Jestem nowa na allegro i nie wiem co robić. Czy jeśli zgodzę się na odesłanie telefonu,muszę pokryć koszty transportu w obydwie strony? Bardzo proszę o pomoc!



jeśli towar jest niezgodny z opisem aukcji to koszt przesyłki ponosi nabywca a Ty zwracasz tylko koszty przedmiotu. Bo telefon wraca do Ciebie a przesyłkę realizowała firma z zewnątrzm czyli poczta.

wiem, że to dziwne, ale jest...

chyba, że się mylę emotka



Mylisz się. Jeśli towar jest niezgodny z opisem to sprzedawca oddaje wszystkie koszty: za przedmiot i obie przesyłki.



hmmm... to może to obowiązuje w przypadku, kiedy kupujący zwraca towar w ciągu 10 dni, ale towar musi być zapakowany fabrycznie i nie używany
Wyświetl w wątku >>
0 0

ziolko

#2910849 Napisano: 04.12.2009 09:25:43 w Allegro.pl - bez linków
fantazja23 napisał(a):

hej! chciałam zapytać co się robi w następującej sytuacji! Mąż sprzedał na allegro używany telefon komórkowy,który przed wysłaniem miał w 100 % sprawne gniazdo słuchawkowe. Po otrzymaniu przesyłki pewna pani pisze,że gniazdo nie działa i co w związku z tym proponuję? Jestem nowa na allegro i nie wiem co robić. Czy jeśli zgodzę się na odesłanie telefonu,muszę pokryć koszty transportu w obydwie strony? Bardzo proszę o pomoc!



jeśli towar jest niezgodny z opisem aukcji to koszt przesyłki ponosi nabywca a Ty zwracasz tylko koszty przedmiotu. Bo telefon wraca do Ciebie a przesyłkę realizowała firma z zewnątrzm czyli poczta.

wiem, że to dziwne, ale jest...

chyba, że się mylę emotka Wyświetl w wątku >>
0 0

ziolko

#2908950 Napisano: 03.12.2009 05:39:39 w Carrefour konkursy
kretafka napisał(a):

u mnie też wpadło spa emotka


ile smsów wysłałeś?? Wyświetl w wątku >>
0 0

ziolko

#2908789 Napisano: 03.12.2009 04:53:45 w Carrefour konkursy
i ja nie mam smska.. emotka

kto zgarnął Kalisz?? Wyświetl w wątku >>
0 0

ziolko

#2908288 Napisano: 03.12.2009 02:16:48 w Carrefour konkursy
ja tez wysłałam Wyświetl w wątku >>
0 0

ziolko

#2908266 Napisano: 03.12.2009 02:12:38 w Carrefour konkursy
tez mam zamiar wysłać - co piszecie w temacie? Wyświetl w wątku >>
0 0

ziolko

#2908250 Napisano: 03.12.2009 02:09:07 w TESCO konkursy
a co z konkursem garniera?? Wyświetl w wątku >>
0 0

ziolko

#2908181 Napisano: 03.12.2009 01:53:59 w Carrefour konkursy
maa napisał(a):

jakbym byla na miejscu johnsona to bym szybko pojela jakas kontrole, doprowadzila do szybkiego rozwiazania konkursu, wyciagneal konsekwencje wobec agencji ktorej zlecilam organizacje konkursu a niezadowolnym klientom dodatkowo wyslala upominki od firmy zeby ich nie stracic


i dodatkowo nie zlecałabym nic więcej tej firmie emotka a jeśli już to z nakazem prawidłowości... z wyciągnięciem konsekwencji w razie ich braku Wyświetl w wątku >>
0 0