Nasz serwis prowadzony przez Adriana Pionkę wraz naszymi partnerami wymienionymi w Polityce
Prywatności wykorzystuje pliki cookies zapisywane na Twoim urządzeniu i inne technologie do
zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania
ruchu na stronie i w Internecie.
Przetwarzanie danych jest uzasadnione z uwagi na nasze usprawiedliwione potrzeby, co obejmuje między
innymi konieczność zapewnienia bezpieczeństwa usługi (np. sprawdzenie, czy do Twojego konta nie
loguje się nieuprawniona osoba), dokonanie pomiarów statystycznych, ulepszania naszych usług i
dopasowania ich do potrzeb i wygody użytkowników (np. personalizowanie treści w usługach) jak
również prowadzenie marketingu i promocji własnych usług Administratora. Dane te są przetwarzane do
czasu istnienia uzasadnionego interesu lub do czasu złożenia przez Ciebie sprzeciwu wobec
przetwarzania.
Dane osobowe będą przekazywane wyłącznie naszym podwykonawcom, tj. dostawcom usług informatycznych
i/lub partnerom wymienionym w
Polityce
Prywatności.
Przysługuje Ci prawo żądania dostępu do treści danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia oraz
prawo do ograniczenia ich przetwarzania. Ponadto także prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie
bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia
sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych. Posiadasz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych.
nikawera
Postów 41
Data rejestracji 19.11.2005
Punkty karne 0
Konkursy dodane
nikawera
Postów 41
Data rejestracji 19.11.2005
Punkty karne 0
Konkursy dodane
nikawera
Postów 41
Data rejestracji 19.11.2005
Punkty karne 0
Konkursy dodane
nikawera
Postów 41
Data rejestracji 19.11.2005
Punkty karne 0
Konkursy dodane
chyba im sie nie chcialo czytac dlugich wywodow a czas ich gonil jak sobie przypomnieli ze dzis maja byc wyniki... Wyświetl w wątku >>
nikawera
Postów 41
Data rejestracji 19.11.2005
Punkty karne 0
Konkursy dodane
nikawera
Postów 41
Data rejestracji 19.11.2005
Punkty karne 0
Konkursy dodane
nikawera
Postów 41
Data rejestracji 19.11.2005
Punkty karne 0
Konkursy dodane
wiem ze kupujacy maja wiele praw o ktorych nawet nie wiedza i zazwyczaj udaje im sie wywalczyc swoje poprzez Rzecznika Praw Konsumenta... ja raz probowalam ale sie nie udalo...
ktos wczesniej napisal zebym sprobowala postawic sie na miejscu kupujacego... niestety bylam kiedys w podobnej sytuacji tylko ze dotyczylo to telefonu komorkowego za 800zl (nowy z gwarancja na 6 miesiecy) ktory kupilam i okazalo sie ze bateria trzyma 1 dzien... ledwo wywalczylam wymiane baterii i okazalo sie ze wymieniona rowniez trzyma tylko 1 dzien... a dany model powinien trzymac przynajmniej 5 dni. bylam w serwisie bo sadzilam ze mam gwarancje producenta, lecz nie mogli mi pomoc... powiedzieli mi ze moga sprawdzic czy to wada fabryczna na moj koszt (ok 80zl), pisalam do Rzecznika, lecz rowniez nie otrzymalam konkretnej pomocy i minelo 6 miesiecy wiec odpuscilam sobie dalsza walke o swoje prawa... zostalam z komorka, ktora trzeba codziennie ladowac...
wiec wiem jak sie moze czuc osoba faktycznie poszkodowana...
teraz, gdy sadzilam ze komentarz, ktory zostal wystawiony po otrzymaniu przez tego pana paczki jest potwierdzeniem na to, ze towar byl OK okazuje sie ze nie do konca tak jest i raczej to on wyjdzie z tego zwyciezko...
faktycznie na moim miejscu ZNOWU lepiej odpuscic i ZNOWU dać sie wykorzystac byc moze nieuczciwemu człowiekowi (ja juz w to nie wnikam bo za duzo by mnie kosztowalo udowadnianie ze to np nie moja wina) i ZNOWU ja na tym strace...
Jeszcze raz dziekuje wszystkim za rady i wszelka pomoc... naprawde milo ze ktokolwiek w tych czasach sluzy pomoca...
pozdrawiam i zycze wszystkim milej nocki i Szczesliwego Nowego Zblizajacego sie Roku oraz wieeelu wygranych! Wyświetl w wątku >>
nikawera
Postów 41
Data rejestracji 19.11.2005
Punkty karne 0
Konkursy dodane
nie napisalam ze takie same tylko rozne inne na allegro sa w podobnych cenach i z gwarancjami... a wybral akurat taki bez gwarancji i teraz robi problemy... tej firmy jest tylko jeden powystawowy z gwarancja na 6 miesiecy i troche drozszy... Wyświetl w wątku >>
nikawera
Postów 41
Data rejestracji 19.11.2005
Punkty karne 0
Konkursy dodane
to ze towar jest nieuzywany napisal mi kupujacy... ale zeby go sprawdzic musial go przeciez uzyc... przed wyslaniem ogladalam i nie bylo zadnych pekniec ani rys bo sama zastanawialam sie czy towar nie jest np poekspozycyjny... ekspres wyslalam w pudelku i byl wystarczajaco zabezpieczony gdyz przy upadku prawdopodobnie szklany czajnik rozbilby sie o czym kupujacy nic nie wspomnial i sam stwierdzil ze przeciekanie jest wada fabryczna i prosi o zwrot pieniedzy... Wyświetl w wątku >>
nikawera
Postów 41
Data rejestracji 19.11.2005
Punkty karne 0
Konkursy dodane
ja staram sie rozwaznie kupowac... przedmioty wartosciowe jak kupuje to zawsze sama pisze i pytam o szczegoly i jestem ostrozna... a sama wartosciowe towary jak wystawialam to tylko z przesylka przez kuriera i ubezpieczona... nie znam jeszcze wielu zasad obowiązujących na Allegro (od niedawna tam dzialam i mam w sumie ok 20 komentarzy)i pewnie nigdy wszystkich nie poznam stąd moja prośba do Was o pomoc i rady... za wszystkie bardzo dziękuję! postaram się jakoś z tego wybrnąć żeby wszyscy byli zadowoleni Wyświetl w wątku >>
nikawera
Postów 41
Data rejestracji 19.11.2005
Punkty karne 0
Konkursy dodane
zrobie tak jak mi radzicie... nie mam zbyt duzego wyboru... olac go nie oleje bo tez zalezy mi na dobrej opinii... gosciu raczej nie sciemnia bo juz dostalam maila od Allegro ze zglosil on ze sprzedalam towar niezgodny z opisem... odpisalam im jak sprawa wyglada i moze mi jeszcze odpisza co powinnam zrobic w takiej sytuacji... bo moim zdaniem towar byl zgodny z opisem... skoro nieuzywany to chyba jasne ze nie wiedzialam o tej wadzie Wyświetl w wątku >>
nikawera
Postów 41
Data rejestracji 19.11.2005
Punkty karne 0
Konkursy dodane
a jesli pekniecie lub ta wada wynikla ze zlego uzytkowania lub zostala spowodowana specjalnie to dlaczego ja mam za to odpowiadac i zwracac pieniadze? i kto ma teraz wszystkie koszty przesylki poniesc? i co jesli gosciu napisze ze nie chce naprawy/wymiany tylko zwrot pieniedzy? Wyświetl w wątku >>
nikawera
Postów 41
Data rejestracji 19.11.2005
Punkty karne 0
Konkursy dodane
ale kupujacy w momencie wyboru przedmiotu wie jakie opcje przesylki sa dostepne i na stronie o mnie mam zaznaczone ze na prosbe kupujacego ubezpieczam przesylke... przy przedmiotach o wartosci wiekszej niz 100zl ubezpieczenie uwzgledniam w kosztach przesylki o czym rowniez informuje w dodatkowych informacjach... Wyświetl w wątku >>
nikawera
Postów 41
Data rejestracji 19.11.2005
Punkty karne 0
Konkursy dodane
tylko ze w moim przypadku ja nie wiedzialam w jakim stanie jest ekspres... i gdyby od razu mnie poinformowal ze cos jest nie tak nie byloby tematu i kase bym zwrocila... ale najpierw potwierdza ze wszystko w porzadku a pozniej tlumaczy sie ze byl to prezent i chce zwrocic bo sprzedalam mu wadliwy towar... Wyświetl w wątku >>
nikawera
Postów 41
Data rejestracji 19.11.2005
Punkty karne 0
Konkursy dodane
tylko że ja się po sądach raczej nie chcę włóczyć Wyświetl w wątku >>
nikawera
Postów 41
Data rejestracji 19.11.2005
Punkty karne 0
Konkursy dodane
a jesli gosciu odesle mi ten ekspres to kto mi potwierdzi ze to jest wada fabryczna? ewentualnie jak ja mam udowodnic ze nie jest to wada fabryczna?
ekspres byl wyslany w oryginalnym pudelku, przesylka nie byla ubezpieczona (ubezpieczam na prosbe kupujacego), ogladalam go przed wyslaniem i nic podejrzanego nie stwierdzilam... watpie zeby to byla widoczna golym okiem wada... kupujacy mi napisal że ekspres naprawdę nie był używany bardzo łatwo sprawdzić gdyż kawa pozostawia nieodwracalne ślady (piszę jakby Pani nie wiedziała).
Wyświetl w wątku >>
nikawera
Postów 41
Data rejestracji 19.11.2005
Punkty karne 0
Konkursy dodane
ale jesli odesle i ten ekspres faktycznie przecieka to skad mam wiedziec czy to wada fabryczna czy np nie zostal uszkodzony podczas transportu (przesylka nie byla ubezpieczona)? i co wtedy? mam mu zwrocic kase? Wyświetl w wątku >>
nikawera
Postów 41
Data rejestracji 19.11.2005
Punkty karne 0
Konkursy dodane
nikawera
Postów 41
Data rejestracji 19.11.2005
Punkty karne 0
Konkursy dodane
nikawera
Postów 41
Data rejestracji 19.11.2005
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Mam pytanie odnośnie Allegro...
1 grudnia sprzedałam ekspres przelewowy do kawy i użytkownik skontaktował się wczoraj (26 grudnia) ze mną i zażądał ode mnie zwrotu pieniędzy za zakupiony towar, gdyż twierdzi, że posiada on wadę fabryczną.
W opisie przedmiotu widniała informacja nowy, nieużywany. Użyłam słowa Nieużywany, gdyż przedmiot nie był nawet sprawdzony przed wystawieniem aukcji oraz nie posiadał gwarancji. W innych moich aukcjach umieszczałam informację, że sprzęt był uruchomiony w celu jego sprawdzenia czy działa. Dlatego w aukcji z ekspresem umieściłam opis nieużywany.
4 grudnia wysłałam przesyłkę, a 16 grudnia otrzymałam następujący komentarz do aukcji: wszystko w porządku, szybka wysyłka, dobry kontakt, co dla mnie jest potwierdzeniem na to, że ekspres został sprawdzony i był sprawny. Bo skoro kupiony przedmiot nie był zgodny z opisem to dlaczego dostałam pozytywny komentarz? Minął prawie miesiąc od dokonania zakupu, a kupujący teraz zgłasza, że przedmiot jest wadliwy i żąda zwrotu pieniędzy! Powiadomił Allegro, że otrzymał towar niezgodny z opisem...
Czy faktycznie przedmiot był niezgodny z opisem, skoro po otrzymaniu przesyłki dostałam potwierdzenie w komentarzu że wszystko w porządku a po kolejnych prawie dwóch tygodniach nagle kupujący twierdzi, że przedmiot ma wadę fabryczną? Czy kupujący może żądać w tej sytuacji zwrotu pieniędzy? Proszę o radę - co powinnam zrobić w mojej sytuacji?
Wyświetl w wątku >>