Reklama na e-Konkursy.info

Wyniki wyszukiwania

Szukano wśród postów użytkownika visserarthur

visserarthur

#7136239 Napisano: 04.11.2023 15:34:56 w Wkurza mnie...
BeataMa napisał(a):

W Dino paragony niestety nie są opisane, tak jak powinny, jeśli chodzi o ich przydatność do konkursów. Dzisiaj poprosiłam panią przy kasie o potwierdzenie, że chodzi o  Paclan. Pani zawołała kierowniczkę, która poszła na zaplecze, przyszły z powrotem dwie panie, które zaczęły mnie przekonywać, że to przecież trzeba paragon zarejestrować, a firma sobie zadzwoni i sprawdzi, a że regulamin mam przeczytać... Panie chyba nigdy w życiu nie brały udziału w żadnej loterii, przybicie pieczątki to prawie afera, a na pewno niepotrzebne gadanie i strata czasu. Rozumiem, że panie pracujące w sklepie nie mają obowiązku potwierdzać sprzedanych produktów, tylko że nijak się to ma do wymogów loteryjnych, a same przecież wywieszają plakaty o konkursach. Ciekawa jestem, kto wpisuje nazwy, które drukują się na paragonach. Osobiście chyba już do Dino jeździć nie będę...

Jestem zdumiony, że wy się tak tłumaczycie. Ja mówię, że chcę potwierdzenia (nie mówię po co), że kupiłem konkretny produkt, a jak zaczyna się gadka, że to nie oni wklepują do systemu, to mówię, że „pani jest tu kierowniczką i w ten sposób reprezentuje firmę”, a jak widzę, że się boi, to mówię jeszcze, że proszę o potwierdzenie prawdy, a nie nieprawdy- jakoś na nich działa gadka taka a’la prawna. Chyba nigdy nie zdarzyło się, by mi finalnie pieczątki nie dali, raz chyba w Tesco tylko, ale interwencja BOK pomogła. „Pomijam”, że nadgorliwie po pieczątki nie chodzę- tylko jeśli jest taka „potrzeba” Wyświetl w wątku >>

visserarthur

#7133833 Napisano: 25.10.2023 13:29:34 w moje dzisiejsze wygrane :)
W końcu jakiś socjal "dostałem"- na jednym z mieszkań przyznali mi obniżkę na prąd 125,34 (pewnie dlatego, że rzadko użytkowane, więc spełnić warunek zużycia nie było problemem...) emotka Wyświetl w wątku >>

visserarthur

#7133603 Napisano: 24.10.2023 18:18:14 w Czy wysyłają juz nagrody z... ???
Majkii napisał(a):

Czy między 19.10 a 23.10 Przysnacki coś wysyłały?

Do mnie np. dzisiaj dotarły, także wysłane były 23.10 Wyświetl w wątku >>
0 0

visserarthur

#7133031 Napisano: 22.10.2023 23:51:59 w Wkurza mnie...
[quote=

niewyspanamama napisał(a):

GreenEK napisał(a):

tereniagno napisał(a):

GreenEK napisał(a):

tereniagno napisał(a):

[quote=GreenEK napisał(a):

tereniagno napisał(a):

tereniagno]Dziś dostałam odpowiedź z Bonduelle:
W celu wyjaśnienia wątpliwości informujemy także, że Organizator nie posiada wglądu w systemy kasowe sklepów i podanie danych paragonu nie
pozwala mu na automatyczne sprawdzenie każdego zakupu. W celu dokonania
takiej weryfikacji Organizator musiałby indywidualnie kontaktować się z
punktami sprzedaży w przypadku powzięcia wątpliwości co do informacji
zawartej na paragonie. Regulamin nie zobowiązuje go jednak do tak daleko
posuniętych działań, stąd konieczność przesyłania przez Uczestników
potwierdzeń na paragonach.
Jeśli Organizator podjąłby decyzję pozytywną w Pani przypadku, oznaczałoby to dla niego prowadzenie gry wbrew Regulaminowi, co mogłoby
skutkować odpowiedzialnością po stronie Organizatora. Podkreślam
również, że z uwagi na fakt, że Nagroda zgodnie z par. 4 ust. 5
Regulaminu zasiliła pulę Losowania Dodatkowego, działanie zgodnie z Pani
żądaniem naruszyłoby prawa osób potencjalnie biorących udział w
Losowaniu Dodatkowym. Mając na uwadze powyższe, Komisja zadecydowała o negatywnym rozpatrzeniu reklamacji.
No i 100 poszło ,,lotać", to i córka też nie dostanie.
emotka emotka emotka emotka
To po jakiego grzyba robią konkursy, skoro nie potrafią ustalić dokładnie regulaminu emotka
Guzik sobie robią z ludziemotka

"Regulamin nie zobowiązuje go jednak do tak daleko posuniętych działań".
Na waszym miejscu odpisałbym im, że to po ich stronie leży weryfikacja i powinni podjąć maksymalne starania.

W zeszłorocznej loterii Bonduelle (inna agencja) w pewnym momencie napisali mi przy wygranej 50 zł, że mają podejrzenia, iż z paragonem jest coś nie tak i że proszą o oryginał pocztą. Odpisałem, że skoro jest coś nie tak (jakoś to tak ujęli, że podejrzewają coś tam), to niech powiadomią organy ścigania, a paragon mogą sobie zweryfikować w sklepie i że sklep na pewno to dla nich zrobi, jeśli się dowie, że (rzekomo), ktoś podrabia? ich oryginały (bo zdjęcie to było, a nie skan) paragonów. Dodałem, że za 50 zł nie mam zamiaru wydawać na znaczek, tracić czas itd. Równocześnie napisałem maile do dwóch osób z Bonduelle, kładąc nacisk na pomówienia agencji, ale dodałem też o tych zbędnych "kosztach" wysyłania paragonu. Po kilku dniach odpisali z agencji, że zrobili tak jak napisałem i sklep potwierdził, że jest ok i nagroda dotrze niedługo, ale do dziś nie wiem, czy mnie posłuchali, czy osoby z Bonduelle im zwróciły uwagę.
Trzeba działać i reagować, agencja dostaję kasę, a jej pracownicy chcieliby załatwić wszystko zza biurka. Niech się wysilą trochę!

Wyświetl w wątku >>
0 0

visserarthur

visserarthur

#7132731 Napisano: 21.10.2023 00:39:36 w Czy informują/ informowali?
aerdna napisał(a):

liidzik napisał(a):

mandarynka16 napisał(a):

kinder chocolate informowali za ostatni tydzień ?

A za jeszcze wcześniejszy informowali? W wątku moje dzisiejsze wygrane cisza na ten temat

Informowali z poprzedniego tygodnia. Więc z jeszcze wcześniejszych - z pewnością też.

Wyniki wcześniejszych możesz na stronie sprawdzić. Wyświetl w wątku >>
0 0

visserarthur

#7132187 Napisano: 19.10.2023 09:30:46 w SZUKAM....
olunka napisał(a):

visserarthur napisał(a):

Szukam info czy Gift Card(s) wyjatkowyprezent można łączyć?

pytałam i dostałam taka odpowiedź
Dzień dobry,
Oczywiście istnieje taka możliwość 
W przypadku kilku voucherów należy kolejno wprowadzać numery rezerwacyjne, poniżej wysyłam instrukcję wymiany. 
Informujemy, że wymiany vouchera można dokonać w każdym momencie jego ważności.
W tym celu należy na naszej stronie internetowej:
1. Dodać wybrany produkt lub kilka produktów do koszyka;
2. W koszyku użyć swojego aktualnego numeru rezerwacyjnego w polu "Wprowadź numer Gift Card lub kod";
3. Po kliknięciu "Sprawdź" wartość obecnego vouchera odejmie się od składanego zamówienia;
4. W kolejnych krokach należy wybrać sposób dostawy oraz ewentualnej dopłaty oraz zakończyć składanie zamówienia.
Instrukcję wymiany wraz z grafikami można znaleźć tez tutaj.
Wymiany można również dokonać w każdym naszym sklepie.
Uwaga! Wymiana nie wydłuża ważności Vouchera.
wklejam bo może sie jeszcze komus przyda

Super, dzięki. Wyświetl w wątku >>
0 0

visserarthur

#7132186 Napisano: 19.10.2023 09:27:21 w moje dzisiejsze wygrane :)
atyde25 napisał(a):

Znowu dzienna przysnaki a sztabka się marzy:(

Y, ale chyba nic straconego, bo sztabki losują...?

50 zł Winiary Wyświetl w wątku >>

visserarthur

#7132180 Napisano: 19.10.2023 09:11:03 w SZUKAM....
Szukam info czy Gift Card(s) wyjatkowyprezent można łączyć? Wyświetl w wątku >>
0 0

visserarthur

#7132042 Napisano: 18.10.2023 17:28:52 w SZUKAM....
29renata napisał(a):

agakaz2 napisał(a):

29renata napisał(a):

@gnieszk@ napisał(a):

29renata napisał(a):

Czy Kinder Joy Jajko niespodzianka bierze udział w Magicznej loterii? Może ktoś wie?

No właśnie, mam opis Kinder Joy Jajko Niespodzianka i nie wiem, czy zagrać?

Nie brałem udziału, ale ktoś pisał, że nie, bo na stronie nie ma w zakładce produkty... Wyświetl w wątku >>
1 29renata 0

visserarthur

#7131571 Napisano: 16.10.2023 23:52:32 w Smolar
zielonaszpilka napisał(a):

visserarthur napisał(a):

Po prostu okazało się, że mi zabrali ten pierwszy numer (nie był dawno doładowywany), więc grałem na drugi, z innym mailem, bo wydawało mi się, że jeszcze bardziej by im nie pasowało, że ten sam mail, a numer inny...
Raczej podajemy w rodzinie emotka  do różnych ich akcji różnie dane- może się nie czepiali, bo nazwisko się zgadzało, poza tym dziwne by było, jakby robili problem, że nagle w innej akcji jest inne nazwisko, bo nikt nie zabroni udostepnienia maila i telefonu, także regulaminowo i tak by nic z tym nie mogli zrobić...

Teoretycznie wydaje mi się, że masz rację, i że możesz podać swoje dane do obu nagród, ale w razie sporu to Ty będziesz udowadniał, że masz rację. Nie wiem czy gra warta świeczki. 

"poza tym dziwne by było, jakby robili problem, że nagle w innej akcji jest inne nazwisko, bo nikt nie zabroni udostepnienia maila i telefonu, także regulaminowo i tak by nic z tym nie mogli zrobić.."
Teoretycznie tak, a życie już pokazało, że niektórzy konkursowicze mieli z tego tytułu nieprzyjemności i byli brani na spytki. Ktoś pisał, że miał telefon od Smolara, że jak to tak, że ten numer telefonu teraz jest pani, a ostatnio należał do pana. Były jakieś afery, że Smolar rozesłał smsy do jakieś swojej wewnętrznej bazy konkursowiczów, bo smsy dostali też ludzie, którzy akurat w tamtej akcji nie brali udziału i chyba było trochę syfu, a Smolar miał zostać uświadomiony, że takich baz robić nie może. Czy rzeczywiście się ogarnął i nie robi czy robi, ale się lepiej pilnuje tego nie wiadomo emotka

Czyli jedynie mogą robić g*wnoburzę, skoro im się nudzi emotka Wyświetl w wątku >>
0 0

visserarthur

#7131564 Napisano: 16.10.2023 23:05:34 w Smolar
zielonaszpilka napisał(a):

visserarthur napisał(a):

zielonaszpilka napisał(a):

visserarthur napisał(a):

Czy Smolar się czepia, jak ta sama osoba poda do dwóch różnych nagród te same dane, ale wygrane na inny mail i telefon...? Niby według ich regulaminu przewidują opcję, że jedna osoba poda różne maile i telefony zgłaszając się...

Eee.... smolar przewiduje w regulaminie, że jedna osoba poda różne maile i telefony zgłaszając się? Możesz zacytować ten fragment regulaminu?

Jedna osoba oraz osoby z jednego gospodarstwa domowego (przez termin „gospodarstwo domowe” organizator rozumie ten sam adres zamieszkania, korespondencyjny lub zameldowania uczestników loterii), a także na ten sam numer rachunku bankowego (dot. laureatów nagród dziennych I-go stopnia i laureata nagrody głównej) może w ramach całej loterii otrzymać maksymalnie trzy nagrody, tj. tylko jedną nagrodę dzienną I-go stopnia, tylko jedną nagrodę dzienną II-go stopnia oraz tylko jedną nagrodę główną, z zastrzeżeniem postanowień pkt 11.10 regulaminu. Dotyczy to również sytuacji, w której jedna osoba, będzie zgłaszać się podając różne numery telefonów / adresy e-mail/ nr rachunków bankowych (dot. nagród dziennych I-go stopnia) i zakwalifikuje się do więcej aniżeli jednej: nagrody dziennej I-go lub II-go stopnia. W takiej sytuacji, po weryfikacji danych osobowych uczestników, dany uczestnik zostanie nagrodzony tylko jedną: nagrodą dzienną I-go lub II-go stopnia. Kolejna nagroda dzienna I-go lub II-go stopnia, która by my przypadła, pozostaje w dyspozycji organizatora.

No i właśnie nie kumam. Wyłączając inne osoby z gospodarstwa, czyli niech będzie to jedna, to może otrzymać trzy różne nagrody, ale jak poda różne dane, to już wtedy tylko jedną ("lub")...?

Ok, ja nigdy nie traktowałam tego punktu jako przyzwolenie na to, żeby jedna osoba zgłaszała się podając różne maile i numery telefonów, ale być może jest tak jak ty to rozumiesz i Smolar bierze pod uwagę i pozwala na to żeby jedna osoba zgłaszała się podając różne dane w formularzu. Jeżeli jest tak jak ty to rozumiesz to faktycznie możesz wtedy wygrać i jedną nagrodę pierwszego stopnia i jedną nagrodę drugiego stopnia. To "lub" tyczy się wtedy sytuacji w której zostaniesz nagrodzony dwukrotnie nagrodą tego samego stopnia, wtedy dostaniesz tylko jedna, a druga przepada, ale wciąż możesz dostać nagrodę pierwszego i nagrodę drugiego stopnia. Niemniej ja bym nie ryzykowała bo Smolar bardzo nie lubi takich kombinatorów. Jaki cel chciałeś osiągnąć podając różne maile i numery telefonów, żeby teraz podać dane tej samej osoby? I pytanie czy już kiedyś do któregoś z tych adresów albo numerów telefonu nie podawałeś innych danych u Smolar? Teoretycznie nie mogą tworzyć takich baz danych, ale teoria sobie a  doświadczenia konkursowiczów sobie emotka

Po prostu okazało się, że mi zabrali ten pierwszy numer (nie był dawno doładowywany), więc grałem na drugi, z innym mailem, bo wydawało mi się, że jeszcze bardziej by im nie pasowało, że ten sam mail, a numer inny...
Raczej podajemy w rodzinie emotka  do różnych ich akcji różnie dane- może się nie czepiali, bo nazwisko się zgadzało, poza tym dziwne by było, jakby robili problem, że nagle w innej akcji jest inne nazwisko, bo nikt nie zabroni udostepnienia maila i telefonu, także regulaminowo i tak by nic z tym nie mogli zrobić... Wyświetl w wątku >>
0 0

visserarthur

#7131555 Napisano: 16.10.2023 22:05:18 w Smolar
zielonaszpilka napisał(a):

visserarthur napisał(a):

Czy Smolar się czepia, jak ta sama osoba poda do dwóch różnych nagród te same dane, ale wygrane na inny mail i telefon...? Niby według ich regulaminu przewidują opcję, że jedna osoba poda różne maile i telefony zgłaszając się...

Eee.... smolar przewiduje w regulaminie, że jedna osoba poda różne maile i telefony zgłaszając się? Możesz zacytować ten fragment regulaminu?

Jedna osoba oraz osoby z jednego gospodarstwa domowego (przez termin „gospodarstwo domowe” organizator rozumie ten sam adres zamieszkania, korespondencyjny lub zameldowania uczestników loterii), a także na ten sam numer rachunku bankowego (dot. laureatów nagród dziennych I-go stopnia i laureata nagrody głównej) może w ramach całej loterii otrzymać maksymalnie trzy nagrody, tj. tylko jedną nagrodę dzienną I-go stopnia, tylko jedną nagrodę dzienną II-go stopnia oraz tylko jedną nagrodę główną, z zastrzeżeniem postanowień pkt 11.10 regulaminu. Dotyczy to również sytuacji, w której jedna osoba, będzie zgłaszać się podając różne numery telefonów / adresy e-mail/ nr rachunków bankowych (dot. nagród dziennych I-go stopnia) i zakwalifikuje się do więcej aniżeli jednej: nagrody dziennej I-go lub II-go stopnia. W takiej sytuacji, po weryfikacji danych osobowych uczestników, dany uczestnik zostanie nagrodzony tylko jedną: nagrodą dzienną I-go lub II-go stopnia. Kolejna nagroda dzienna I-go lub II-go stopnia, która by my przypadła, pozostaje w dyspozycji organizatora.

No i właśnie nie kumam. Wyłączając inne osoby z gospodarstwa, czyli niech będzie to jedna, to może otrzymać trzy różne nagrody, ale jak poda różne dane, to już wtedy tylko jedną ("lub")...? Wyświetl w wątku >>
0 0

visserarthur

#7131521 Napisano: 16.10.2023 20:13:15 w Smolar
Czy Smolar się czepia, jak ta sama osoba poda do dwóch różnych nagród te same dane, ale wygrane na inny mail i telefon...? Niby według ich regulaminu przewidują opcję, że jedna osoba poda różne maile i telefony zgłaszając się... Wyświetl w wątku >>
0 0

visserarthur

#7131452 Napisano: 16.10.2023 15:20:27 w Dyskusje o innych konkursach (bez klików)
Majkii napisał(a):

Z Przysnacki jedna osoba może wygrać więcej niż jeden karton?

Regulamin: Organizator zastrzega, iż Uczestnik może wygrać tylko jedną nagrodę dzienną I lub II stopnia danego
dnia oraz jedną nagrodę tygodniową w trakcie trwania Loterii. Wyświetl w wątku >>
1 Majkii 0

visserarthur

#7131106 Napisano: 14.10.2023 16:20:08 w Wygrane na wymianę/sprzedaż
Sprzedam:
Bon TravelPass Plus 5000 zł za 4500 zł (cena za jeden bon, dostępne 4 bony)
*proszę nie przesyłać śmiesznych ofert Wyświetl w wątku >>
1 alexmusic 0

visserarthur

#7130105 Napisano: 10.10.2023 21:24:13 w moje dzisiejsze wygrane :)
nanajka81 napisał(a):

aja napisał(a):

z jakiego konkursu to powyżej? A w temacie 100 zł z Knorr na doładowanie gamingowe... Bramki odczarowałam czy jak?

To akurat jest Balcerzak, ale roz… mnie, gdy ludzie wrzucają tylko zdjęcie, przecież nie każdy musi wiedzieć skąd to…

Poza tym Winiary 50 zł. Wyświetl w wątku >>

visserarthur

#7130010 Napisano: 10.10.2023 15:53:37 w Dyskusje o innych konkursach (bez klików)
Credo89 napisał(a):

A w tym Almette da się wygrać? Ponad 9 milionów zgłoszeń emotka

To nie jest żadne 9 milionów. Wyświetl w wątku >>
1 rufus 0

visserarthur

#7129246 Napisano: 07.10.2023 01:22:14 w Dyskusje o innych konkursach (bez klików)
Cynamon28 napisał(a):

kimberly napisał(a):

Cynamon28 napisał(a):

Czemu ferrero chce otrzymać listem tradycyjnym oświadczenie i paragon  emotka

Z miłą chęcią bym im odesłała gdybym tylko wygrała emotka

A tak serio nawet jeśli chcą to przy tej nagrodzie chyba gra warta świeczki emotka

Warta, ale marnują mój czas i pieniądze  emotka  życzę powodzenia w wygranej

Nie "martw się"- oni potrafią nawet zrobić tak, że jeszcze nie odbiorą przesyłki z jednym paragonem, a już piszą, żeby wysłać wszystkie (mi się tak zdarzyło), no i bez sensu lecisz dwa razy, płacisz dwa razy, a mogliby szybciej to ogarnąć i nie być problematyczni. Wyświetl w wątku >>
0 0

visserarthur

#7129237 Napisano: 06.10.2023 23:00:31 w Smolar
Cynamon28 napisał(a):

mima napisał(a):

czytem różne opinie o smolarze, moje są tylko pozytywne, serio
wygrałam w tiger 1/50 pewnie albo cos, ale system nie chciał przyjąć... okazało się, że ja zrobiłam błąd podają nr tel. pan z info smolar był mega miły i pomocny. Serio, mógły powiedzieć, że to mój błąd i dooopa. I miałby rację . Ale pomógl i nagroda będzie moja. Co tu dużo mówić, lubię Smolar. Nigdy się nie zawidłam.

W kaktusie wysłałem zły paragon, to nawet nie raczyli odpisać, że weryfikacja negatywna, po jakimś czasie do nich napisałem, to odpisali, że to można wina, że zły paragon wysłałem i tyle.

Kaktus to chyba nie Smolar...? Wyświetl w wątku >>
0 0