Nasz serwis prowadzony przez Adriana Pionkę wraz naszymi partnerami wymienionymi w Polityce
Prywatności wykorzystuje pliki cookies zapisywane na Twoim urządzeniu i inne technologie do
zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania
ruchu na stronie i w Internecie.
Przetwarzanie danych jest uzasadnione z uwagi na nasze usprawiedliwione potrzeby, co obejmuje między
innymi konieczność zapewnienia bezpieczeństwa usługi (np. sprawdzenie, czy do Twojego konta nie
loguje się nieuprawniona osoba), dokonanie pomiarów statystycznych, ulepszania naszych usług i
dopasowania ich do potrzeb i wygody użytkowników (np. personalizowanie treści w usługach) jak
również prowadzenie marketingu i promocji własnych usług Administratora. Dane te są przetwarzane do
czasu istnienia uzasadnionego interesu lub do czasu złożenia przez Ciebie sprzeciwu wobec
przetwarzania.
Dane osobowe będą przekazywane wyłącznie naszym podwykonawcom, tj. dostawcom usług informatycznych
i/lub partnerom wymienionym w
Polityce
Prywatności.
Przysługuje Ci prawo żądania dostępu do treści danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia oraz
prawo do ograniczenia ich przetwarzania. Ponadto także prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie
bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia
sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych. Posiadasz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych.
atka7
Postów 203
Data rejestracji 22.11.2017
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Oto fragment tego o co wnosiłam
Potem pisałam kolejne pismo z prośbą o jej uzupełnienie, bo nie wyczerpywała tego o co wnosiłam. to wtedy dostałam tą odpowiedź:
Wyświetl w wątku >>
Wypowiedź była edytowana 1 raz.
atka7
Postów 203
Data rejestracji 22.11.2017
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Wyświetl w wątku >>
atka7
Postów 203
Data rejestracji 22.11.2017
Punkty karne 0
Konkursy dodane
tu akurat fragment z loterii Wygraj z Glade
Wyświetl w wątku >>
atka7
Postów 203
Data rejestracji 22.11.2017
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Wyświetl w wątku >>
Wypowiedź była edytowana 1 raz.
atka7
Postów 203
Data rejestracji 22.11.2017
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Wyświetl w wątku >>
atka7
Postów 203
Data rejestracji 22.11.2017
Punkty karne 0
Konkursy dodane
a oto kolejny fragment ich odpowiedzi - twierdzą, że skrócony termin weryfikacji to zalecenie Izby Skarbowej, ale na moją prośbę o przesłanie skanu tego zalecenia nie dostałam już odpowiedzi; mam nadzieję, że Izba Skarbowa sama to sprawdzi
Wyświetl w wątku >>
atka7
Postów 203
Data rejestracji 22.11.2017
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Wyświetl w wątku >>
atka7
Postów 203
Data rejestracji 22.11.2017
Punkty karne 0
Konkursy dodane
5.8. Każdy uczestnik Loterii może wygrać tylko jedną Nagrodę danegorodzaju. Po wylosowaniu Nagrody danego rodzaju, zgłoszenie zwycięzcy tej nagrody wraca do losowanej puli i bierze udział w losowaniu Nagród innego rodzaju.
Organizatorzy niestety nie przestrzegali tego regulaminu, bo nie powinni przyznawać drugiej nagrody tego samego rodzaju na ten sam paragon - chodzi tu o zgłoszenie nr 372834 z dn. 26.09.2017, które można znaleźć na stronie 114 i 115 wyników.
Nieco innyprzypadek miał miejsce jeżeli chodzi o paragon 372843, również z 26.09.2017 -
również ze stron 114 i 115. Mianowicie tutaj co prawda na ten sam numer paragonu
wylosowano dwie różne nagrody w dniu 27.09.2017, co teoretycznie byłoby zgodne
z par. 5.8. Jednakże paragon ten wylosowano także dzień wcześniej, czyli
26.09.2017. Zatem paragon 372843 nie powinien już brać udziału w losowaniu z
dnia 27.09.2017 - zgodnie z punktem 3.17 regulaminu.
Poniżej ich odpowiedź - ich zdaniem zarzut naruszenia par. 3.17 jest nieuzasadniony, aco do zarzutu naruszenia par. 5.18 niestety nie odnieśli się ani słowem.
Wyświetl w wątku >>
atka7
Postów 203
Data rejestracji 22.11.2017
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Oto fragmenty mojej reklamacji loterii "Wygraj z Glade" i "Rodzina wygrywa". Reklamacja loterii "Wygraj z Kiwi" dotyczyła tych samych naruszeń, tylko są inne dane. Będę wklejała stopniowo, z podziałem na osobne zarzuty.
Z ogólnodostępnych wyników zrobiłam sobie zestawienie w Excelu, z którego wynika,
że regulamin loterii został wielokrotnie naruszony przez firmę Loyalty Point.
Głównym naruszeniem jest nie przestrzeganie punktu 3.17. regulaminu, który to punkt brzmi: „Kolejne zgłoszenia tego samegoparagonu fiskalnego nie biorą udziału w Loterii.”
Organizatorzy nie przestrzegali tego punku wielokrotnie, o czym świadczy poniższe zestawienie paragonów, które zostały kilkakrotnie użyte w loterii.
Poniżej wklejam fragmenty tabelek z dwóch reklamacji, najpierw zestawienie z Wygraj z Glade (tylko początek tabeli, bo ta jest dłuższa), potem z Rodzina wygrywa.
Wyświetl w wątku >>
Wypowiedź była edytowana 1 raz.
atka7
Postów 203
Data rejestracji 22.11.2017
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Adres znali, z bejsbolami jeszcze nie byli (mam kamerki jakby co). A jakby tak wszyscy, na których cokolwiek w życiu napisałam mieli przychodzić z bejsbolami to okien w domu bym nie miała. Urzędy w moim mieście przez ostatnie lata już tak wyedukowałam, że pracują jak trzeba (po kilku odwołaniach do SKO, czy WSA), więc postanowiłam teraz wyedukować tych od loterii:)
A z tymi zgłoszeniami to może zrobią wprost przeciwnie - może wystarczy, że wyślę tylko jedno zgłoszenie i nagrodę będę miała zagwarantowaną. Tylko musiałabym złamać moje wewnętrzne postanowienie i zakupić ich produkty. A to musiałabym zrobić wbrew sobie, więc chyba sobie daruję. Wyświetl w wątku >>
atka7
Postów 203
Data rejestracji 22.11.2017
Punkty karne 0
Konkursy dodane
te pierwsze edycje paczka sprzątaczka chyba były uczciwe bo tam sporo wygrywało nawet mnie się udało kilka zestawów a potem coś poszło nie teges....
w glade nie grałam nigdy
Sponsor ma to gdzieś. Oto ich odpowiedź.
Miałam na razie nic nie pisać, bo sprawa jest w toku i boję, się że oni to czytają, ale co mi tam. I tak prędzej czy później bym tu o tym napisała, albo w wątku "moje wygrane" (gdy ich ukarają), albo w wątku "wkurza mnie" (gdy nic nie wskóram).
Odpowiedzi od Loyalty Point też mam, ale generalnie nic nie wyjaśnili. Na moje dodatkowe pytania odpisali w końcu, że "dalsze postępowanie reklamacyjne nie jest możliwe w formie korespondencyjnej, a jedynie na spotkaniu, w siedzibie firmy Loyalty Point Sp. z o.o"
Oczywiście tym sposobem po raz kolejny złamali regulamin, bo przecież regulamin nie przewiduje osobistego rozpatrywania reklamacji i nie reguluje zasad zwrotu za dojazdy do ich siedziby.
Generalnie sprawa jest teraz rozpatrywana przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumenta i przez Izbę Skarbową.
Jeżeli ktoś miałby chęć przyłączyć się do tamtych reklamacji i posiada jakieś print screeny z tymi telewizorami, albo jakąś korespondencję z tym kto sprzedawał to mogę podać maila do UOKiK i nr sprawy, żeby tam bezpośrednio to przesłać.
W Izbie Skarbowej nie znam numeru sprawy, ale jak ktoś chętny to się dowiem i też może wysłać im to jako uzupełnienie do tamtej sprawy albo osobne swoje pismo.
Ewentualnie możecie napisać do mnie na priv i podesłać co macie, bo chyba się skuszę i napiszę jeszcze albo do Rzecznika Finansowego albo do Komisji Nadzoru Finansowego. Oni nie wiedzą, że trafili na taką upartą babę, która chce naprawiać świat:)
Co ciekawe, mimo że Loyalty Point nie uznała żadnej mojej reklamacji to zastosowała parę zmian w tych nowych loteriach, co po części może być moją zasługą.
Przede wszystkim w tej nowej loterii dodali punkt doprecyzowujący co oznacza „ten sam paragon” (Ten sam paragon oznacza paragon fiskalny o tym samym numerze i z tą samą datą zakupu wysłany z jednego numeru telefonu lub adresu e-mail - wcześniej tego nie było i jeden paragon wygrywał po kilka razy, ale oni twierdzili, że na inne dane).
Ponadto zmieniono datę weryfikacji paragonów i nie odbiega ona już tak znacząco od daty zakończenia loterii (loteria Szczęśliwi razem kończy się 29.04.2018, weryfikacja paragonów jest możliwa do 26.04.2018 - wcześniej weryfikacja paragonów kończyła się dużo wcześniej niż sama loteria, a w żadnej z loterii nie wygrały paragony zgłoszone pod koniec, tylko ciągle paragony z początku loterii).
Wprowadzili teraz także limit zgłoszeń dziennych oraz limit zgłoszeń dla każdej z osób.
Pod wieczór wkleję Wam parę "ciekawostek" z tamtych loterii. Wyświetl w wątku >>
Wypowiedź była edytowana 1 raz.
atka7
Postów 203
Data rejestracji 22.11.2017
Punkty karne 0
Konkursy dodane
I w sumie to sobie odpuszczę tą loterię, bo:
- po pierwsze organizuje ją firma Ergo Marketing, a w bazie nie ma żadnego innego ich konkursu
- po drugie trochę to dziwne, że nikt tutaj jeszcze nic nie wygrał
- po trzecie nie ma żadnego dodatkowego losowania nagród niewydanych, bo takie nagrody pozostają własnością organizatora Wyświetl w wątku >>
atka7
Postów 203
Data rejestracji 22.11.2017
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Loteria trwa od 02.03., a jakoś nie kojarzę wpisów o wygranej. Wyświetl w wątku >>
atka7
Postów 203
Data rejestracji 22.11.2017
Punkty karne 0
Konkursy dodane
50 zł Evree - za trzecim podejściem
20 zł Hochland - za szóstym podejściem
50 zł Kaufland - rezerwa "Czystość ...." Wyświetl w wątku >>
atka7
Postów 203
Data rejestracji 22.11.2017
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Sprawdzałam ostatnio też ile kosztuje sms na 4321 (loteria Trio) i o dziwo jest darmowy (mam taryfę, w której smsy i rozmowy mam bez limitu). Wygląda na to, że ten numer nie jest zaliczany do smsów premium Wyświetl w wątku >>
atka7
Postów 203
Data rejestracji 22.11.2017
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Wczoraj Lidl ogłosił wyniki konkursu Lego. Nie wygrałam, byli lepsi, było dużo zgłoszeń, szanse małe, więc nawet nie liczyłam na wygraną.
Ale dzisiaj z ciekawości chciałam sprawdzić co wygrało. No i okazuje się, że jedną z 3 nagród głównych zgarnął ktoś na zdjęcie ściągnięte z netu. Właśnie ludzie o tym tam rozmawiają. A Lidl podobno ukrywa komentarze. No brak słów normalnie.
https://www.facebook.com/notes/lidl-polska/zwyci%C4%99zcy-konkursu-lego-x-lidl/1681508371914901/
Wyświetl w wątku >>
atka7
Postów 203
Data rejestracji 22.11.2017
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Pytałam ich o to jak u nich wygrałam i tak mi wtedy odpisali. Wyświetl w wątku >>
atka7
Postów 203
Data rejestracji 22.11.2017
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Bo ja kiedyś jak miałam coś źle opisane to stwierdziłam, że poczekam do ewentualnej wygranej. Nie wygrałam i nie było potrzeby załatwiania. Ale ja w sumie gram od niedawna i może źle robię.
A tak przy okazji, to ja często sprawdzam na czytniku co się w nazwie wyświetla i raczej taki opis jest potem na paragonie. Wyświetl w wątku >>
atka7
Postów 203
Data rejestracji 22.11.2017
Punkty karne 0
Konkursy dodane
atka7
Postów 203
Data rejestracji 22.11.2017
Punkty karne 0
Konkursy dodane