Nasz serwis prowadzony przez Adriana Pionkę wraz naszymi partnerami wymienionymi w Polityce
Prywatności wykorzystuje pliki cookies zapisywane na Twoim urządzeniu i inne technologie do
zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania
ruchu na stronie i w Internecie.
Przetwarzanie danych jest uzasadnione z uwagi na nasze usprawiedliwione potrzeby, co obejmuje między
innymi konieczność zapewnienia bezpieczeństwa usługi (np. sprawdzenie, czy do Twojego konta nie
loguje się nieuprawniona osoba), dokonanie pomiarów statystycznych, ulepszania naszych usług i
dopasowania ich do potrzeb i wygody użytkowników (np. personalizowanie treści w usługach) jak
również prowadzenie marketingu i promocji własnych usług Administratora. Dane te są przetwarzane do
czasu istnienia uzasadnionego interesu lub do czasu złożenia przez Ciebie sprzeciwu wobec
przetwarzania.
Dane osobowe będą przekazywane wyłącznie naszym podwykonawcom, tj. dostawcom usług informatycznych
i/lub partnerom wymienionym w
Polityce
Prywatności.
Przysługuje Ci prawo żądania dostępu do treści danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia oraz
prawo do ograniczenia ich przetwarzania. Ponadto także prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie
bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia
sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych. Posiadasz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych.
santi333
Postów 85
Data rejestracji 03.11.2017
Punkty karne 1
Konkursy dodane
Nieśmiało poproszę o 1 głośniczek w kolejnych etapach i ustrzelimy komplet ! Wyświetl w wątku >>
santi333
Postów 85
Data rejestracji 03.11.2017
Punkty karne 1
Konkursy dodane
santi333
Postów 85
Data rejestracji 03.11.2017
Punkty karne 1
Konkursy dodane
santi333
Postów 85
Data rejestracji 03.11.2017
Punkty karne 1
Konkursy dodane
santi333
Postów 85
Data rejestracji 03.11.2017
Punkty karne 1
Konkursy dodane
uprzejmie proszę Was o pomoc.
Czy ktoś pisał już kiedykolwiek reklamację do jakiejś agencji ? Niestety pierwszy raz jestem w takiej sytuacji - chodzi dokładnie o loterię "Potrójne wygrywanie" organizowaną przez i360 (to ta sama "poważna" agencja, która organizowała promocję "Benecol - satysfakcja gwarantowana").
Jak najskuteczniej przygotować taką reklamację ?
Chodzi o to, że wraz z narzeczoną zgłosiliśmy znaczną ilość paragonów w ww. loterii. Po zakończeniu przyjmowania zgłoszeń otrzymaliśmy maile od Develey z prośbą o podanie danych adresowych, gdyż kancelaria prawna ze strony Develey chciałby się z nami skontaktować pisemnie celem weryfikacji autentyczności zgłoszonych paragonów w sklepach oraz odprowadzenia od nich odpowiednich podatków CIT etc. Otrzymaliśmy stosowane pisma od kancelarii, wysłaliśmy wszystkie zgłoszone paragony wraz z oświadczeniami o tym, że nie jesteśmy pracownikami danych sklepów konkursowych ani nikt z rodziny itd. Pisma z paragonami wysłaliśmy 24 grudnia, a dnia 11 stycznia odebrałem telefon z Develey z pytaniem czy wiem o byciu laureatem m.in. telewizora w loterii i czy zgadzam się na jego wręczenie w którymś ze sklepów konkursowych wraz z dodatkowym upominkiem. Poinformowałem, że nic nie wiem, bo żadne maile od agencji i360 nie dotarły, więc zostałem zapewniony, że maile dotrą pod wieczór ze względu na problemy techniczne agencji. Wieczorem otrzymaliśmy od i360 na swoje maile wybiórczo po jednej wiadomości z każdej loterii o wygranej (także nawet nie wiem jaka ilość nagród została mi jak i narzeczonej przypisana) i informację o konieczności przesłania na adres agencji i360 wszystkich paragonów, gdzie wysłaliśmy je już wcześniej do kancelarii prawnej Develey. Po kontakcie telefonicznym z Develey mieliśmy wysłać agencji i360 informacje mailowe, że dowody zakupu są u nich w kancelarii i to miało zamknąć całą sprawę weryfikacji paragonów. Od tego momentu czekaliśmy już tylko na dostarczenie nagród.
Zaniepokojeni przedłużającym się terminem wydania nagród (znajoma otrzymała już swoje bony, a także osoby z forum informowały, że nagrody dotarły) na bieżąco kontaktowaliśmy się telefonicznie z agencją i360 z prośbą o wyjaśnienie. Za każdym razem telefon odbierała osoba, która niestety nie wiedziała nic w sprawie i zbywała nas informacją, że osoba zarządzająca loterią akurat nie była dostępna itd. Byliśmy za każdym razem zapewniani, że osoba koordynująca loterię oddzwoni następnego dnia, ale ani razu nie oddzwoniła i tylko dostaliśmy suchą informację po którymś z telefonów, że paragony są jeszcze w weryfikacji. Co najciekawsze po ostatnim kontakcie telefonicznym 13 lutego i ponownej informacji, że weryfikacja nadal trwa i jak tylko będzie coś wiadomo to otrzymamy jakąś wiadomość, nagle 19 lutego otrzymujemy pisma o wykluczeniu nas z ww. loterii i anulowania tym samym wszystkich naszych zgłoszeń, które wysłane zostało właśnie 13 lutego, a datowane jest na piśmie - UWAGA - na 30 stycznia ?!
To co ta agencja wyprawia jest chore. W moim przypadku rzekomo dwukrotnie zarejestrowałem ten sam paragon, gdzie podczas zgłaszania dowodów zakupu nawet niewiele różniące się
paragony trafiały z automatu do ręcznej weryfikacji i nawet przypadkowe (w co wątpię) podwójne zgłoszenie byłoby wcześniej odrzucone. Tym bardziej, że przed przesłaniem paragonów do kancelarii prawnej Develeya sprawdzałem swoje zgłoszenia na stronie i nie przypominam sobie tam żadnego podwójnego paragonu. Powód wykluczenia mojej narzeczonej jest jeszcze ciekawszy - to naruszenie punktu 2.4 (nie podkreśliła produktu promocyjnego na paragonie, gdy nie wynikało z niego że to produkt Develey). To jest chore, bo specjalnie robiliśmy zakupy konkursowe produktów promocyjnych na osobne paragony, także praktycznie na wszystkich są
pojedyncze produkty jak musztarda Dev. lub np. taki z Kauflandu składający się z ketchup premium 300g oraz cytryny. Nasza znajoma też brała udział w tej loterii, nie podkreśliła produktu na paragonie, a otrzymała wylosowane bony.
Człowiek specjalnie angażuje się w daną loterię, jeździ po rożnych sklepach, uprzejmie prosi kasjerki o nabijanie zakupów na osobne paragony, wysyła wszystkie zgłoszone paragony do kancelarii prawnej celem weryfikacji, a na koniec taka pseudo-agencja wyklucza uczestników pod byle pretekstem i chyba ma zamiar pozostawić sobie do dyspozycji nagrody...dlatego też proszę serdecznie kogoś o pomoc jak kwestię tej reklamacji najlepiej "ugryźć".
Oczywiście, po otrzymaniu decyzji o wykluczeniu nas z loterii, kontaktowaliśmy się telefonicznie oraz mailowo z firmą Develey przedstawiając im szczegółowo przebieg naszego udziału w loterii oraz żenujące postępowanie i360, ale umywają ręce. Nie mogą ingerować w działanie agencji, także nawet nie zainterweniują i nie przeanalizują sytuacji. Taki Benecol, po serii negatywnych komentarzy na FB odnośnie działania i360 jednak zareagował na działanie agencji, a Develey podsumowując cała sytuację zaproponował w formie rekompensaty drobny upominek.
Proszę pomóżcie ! Wyświetl w wątku >>
Wypowiedź była edytowana 1 raz.
santi333
Postów 85
Data rejestracji 03.11.2017
Punkty karne 1
Konkursy dodane
santi333
Postów 85
Data rejestracji 03.11.2017
Punkty karne 1
Konkursy dodane
Ma się przynajmniej potwierdzenie nadania, jeżeli zwrot nie dotrze itp. Wyświetl w wątku >>
santi333
Postów 85
Data rejestracji 03.11.2017
Punkty karne 1
Konkursy dodane
Czy ktoś zagłębiał się w regulamin loterii Tiger w Tesco ? Nie znalazłem tam standardowej informacji, że tylko jedna osoba z gospodarstwa domowego może wygrać nagrodę ? Wychodzi na to, że może więcej osób z jednego adresu wygrać ? Wyświetl w wątku >>
santi333
Postów 85
Data rejestracji 03.11.2017
Punkty karne 1
Konkursy dodane
Tak się zastanawiam czy właśnie w drugą stronę też nie są blokowane np. smsy/telefony od Smolara czy innych agencji, bo jeżeli już coś wygrywałem to na głównym numerze z Plusa, a nie na tym z Virgina U Smolara to można jeszcze sprawdzić na stronie w razie czego, ale od innych to nawet można się nie dowiedzieć, że się coś wygrało.
Wyświetl w wątku >>
santi333
Postów 85
Data rejestracji 03.11.2017
Punkty karne 1
Konkursy dodane
Dostałem już któregoś smsa od z informacją "Przepraszamy, ale obecnie ten numer nie jest przez nas obsługiwany" i zastanawiam się czego one dotyczą Tak jakby ktoś próbował się skontaktować, ale został zablokowany ? Wyświetl w wątku >>
santi333
Postów 85
Data rejestracji 03.11.2017
Punkty karne 1
Konkursy dodane
W końcu będzie przesiadka z wygranego jakieś 2 lata temu w Kauflandzie S7 na Pringelsowy S9...a już w lutym/marcu podobno premiera S10 Wyświetl w wątku >>
santi333
Postów 85
Data rejestracji 03.11.2017
Punkty karne 1
Konkursy dodane
Dziękuję Ci Auchanie, że mogłem zrobić u Ciebie zakupy za ponad 1k ;/ Wyświetl w wątku >>
santi333
Postów 85
Data rejestracji 03.11.2017
Punkty karne 1
Konkursy dodane
santi333
Postów 85
Data rejestracji 03.11.2017
Punkty karne 1
Konkursy dodane
Smsy przy nagrodach III st. (100zł) powinny być najpóźniej dzisiaj Wyświetl w wątku >>
santi333
Postów 85
Data rejestracji 03.11.2017
Punkty karne 1
Konkursy dodane
santi333
Postów 85
Data rejestracji 03.11.2017
Punkty karne 1
Konkursy dodane
santi333
Postów 85
Data rejestracji 03.11.2017
Punkty karne 1
Konkursy dodane
santi333
Postów 85
Data rejestracji 03.11.2017
Punkty karne 1
Konkursy dodane
Radość ogromna jak się słyszy, że chodzi o nagrodę I stopnia Wyświetl w wątku >>
santi333
Postów 85
Data rejestracji 03.11.2017
Punkty karne 1
Konkursy dodane
Ze wszystkich zgłoszeń w danym okresie czasu. Wyświetl w wątku >>
santi333
Postów 85
Data rejestracji 03.11.2017
Punkty karne 1
Konkursy dodane
Ta loteria to trochę widmo...
W Coca-Coli udało się pary osobom z forum wygrać karty paliwowe, a w RedBullowej nawet nikt się nie chwali. Co prawda jest 9 nagród dziennych mniej niż w Coca-Coli na Orlenie, ale żeby była aż taka susza ? Wyświetl w wątku >>