Reklama na e-Konkursy.info

Wyniki wyszukiwania

Szukano wśród postów użytkownika kaylie

kaylie

#6369130 Napisano: 18.06.2017 20:23:39 w Ambasadorinnowacji - Philips
Tak, ja wiem, tylko, że ja tego maila potwierdzającego nie dostałam. emotka Wyświetl w wątku >>
0 0

kaylie

#6369100 Napisano: 18.06.2017 18:00:08 w Ambasadorinnowacji - Philips
Odnośnie Visa Pure - najpierw miałam na testach i muszę przyznać, że widziałam różnicę.  Niestety nie została ze mną. Zaczęłam odkładać pieniążki, czekając na promocję w douglasie, kiedy udało mi się ją zgarnąć z kodem -40%. Nie żałuję. Moja buzia zdecydowanie lepiej wygląda, jest gładka, zaskórniki się zmniejszyły. Do ideału jeszcze jej trochę brakuje, ale wiadomo na cerę wpływa nie tylko pielęgnacja.

Odnośnie tej szczoteczki. Kiedy się rejestrowałaś z VP? Na tej stronie co jest na pudełku, czy na stronie philipsa? Ja się zarejstrowałam na stronie philipsa, jednak, żadnego maila nie dostałam... emotka Wyświetl w wątku >>
0 0

kaylie

#6363887 Napisano: 05.06.2017 06:20:36 w Ambasadorinnowacji - Philips
Pociong napisał(a):


Mam pytanie.. mamy 3 szczoteczki i dwie z nich mają taki sam numer seryjny. Czy to normalne?


Nikt nie pomoże? Z Philipsa nie odpisują..
Jeszcze mam pytanie apropo gwarancji. Nie dostałam do produktów żadnych paragonów. Na jakiej podstawie mam reklamować produkt? Czy Wy dostaliście jakiś dowód zakupu z tymi kodami -40%?

Jak wejdziesz na swoje konto na Philips to gdzieś w zamówieniach będzie faktura - jeżeli kupowałaś, bez zamówienia to po nr zamówienia i @ bodajże można odszkać zamówienie i wyskakuje pdf z fakturą do pobrania emotka Wyświetl w wątku >>

kaylie

#6363545 Napisano: 03.06.2017 13:45:24 w Ambasadorinnowacji - Philips
dorothy napisał(a):

a ja chcę się dowiedzieć czy lepsza jest ta droższa czy tańsza, bo już zakręciłam się Waszymi wpisami  emotka

Wg mnie lepsza droższa, bo można pracować na kablu, nie czekając na naładowanie akumulatora. Jednak jest to totalnie subiektywna opinia, nie miałam okazji przetestować tańszej, a droższa na testy dopiero czeka. 
Producent obiecuje też dluższą żywotność lampy, więc jakby się sprawdziło to na plus emotka Wyświetl w wątku >>
1 dorothy 0

kaylie

#6360185 Napisano: 25.05.2017 20:02:32 w Ambasadorinnowacji - Philips
katrin22 napisał(a):

kaylie napisał(a):

katrin22 napisał(a):

kaylie napisał(a):

Mnie w sumie przekonuje fakt możliwości pracy na kablu - znając życie zapomnę naładować  emotka . Plus to, że "oferuje" 25? lat żywotności lampy w porównaniu do 5-7 tej bezprzewodowej.

O której mówisz na kabel?
Ja swoją kilka razy pstryknęłam by wypróbować i potem naładowałam i czeka na spokojny wieczór do przetestowania

O tej najnowszej. Bo ona ma opcję pracy na kablu lub baterii emotka

O jaaa, ale wypas, ta tańsza tylko na baterii emotka

No nie? Czyste szaleństwo emotka  Jak wydasz więcej, to możesz się uwiązać kablem do kontaktu emotka Wyświetl w wątku >>
0 0

kaylie

#6360164 Napisano: 25.05.2017 18:28:26 w Ambasadorinnowacji - Philips
madziamck napisał(a):

Te droższe były tylko dwie w sklepie dostępne 
Mi się udało ją kupić dokładnie "za 5 dwunasta". Transakcja dokonana dokładnie o 11.55
Zgłaszałam rano problem na infolinii i Pani mówiła że się właśnie tym "zajmuja" bo nie jestem pierwszą osobą której kody nie działają 

Cudownie.
Generalnie na bogato.
Teraz nie wiem co mam zrobić. Kupić tańszą, czy łudzić się, że dołożą. Wyświetl w wątku >>
0 0

kaylie

#6360145 Napisano: 25.05.2017 17:07:47 w Ambasadorinnowacji - Philips
katrin22 napisał(a):

kaylie napisał(a):

Mnie w sumie przekonuje fakt możliwości pracy na kablu - znając życie zapomnę naładować  emotka . Plus to, że "oferuje" 25? lat żywotności lampy w porównaniu do 5-7 tej bezprzewodowej.

O której mówisz na kabel?
Ja swoją kilka razy pstryknęłam by wypróbować i potem naładowałam i czeka na spokojny wieczór do przetestowania

O tej najnowszej. Bo ona ma opcję pracy na kablu lub baterii emotka Wyświetl w wątku >>
0 0

kaylie

#6360120 Napisano: 25.05.2017 16:13:46 w Ambasadorinnowacji - Philips
Trochę muszę przyznać, że się "zirytuję" jak się okaże, że do końca promocji ta druga lumea się nie pokaże. Bo wszystko fajnie, tylko dzisiaj kody działały pewnie kilka minut i zapas wyczerpany.  Wyświetl w wątku >>
0 0

kaylie

#6360109 Napisano: 25.05.2017 15:45:42 w Ambasadorinnowacji - Philips
Mnie w sumie przekonuje fakt możliwości pracy na kablu - znając życie zapomnę naładować  emotka . Plus to, że "oferuje" 25? lat żywotności lampy w porównaniu do 5-7 tej bezprzewodowej. Wyświetl w wątku >>
0 0

kaylie

#6359983 Napisano: 25.05.2017 12:34:43 w Ambasadorinnowacji - Philips
Czaiłam się na lumeę droższą. Najpierw kody nie wchodziły, teraz jej nie ma.  emotka Wyświetl w wątku >>
0 0

kaylie

#6359255 Napisano: 23.05.2017 18:50:51 w Ambasadorinnowacji - Philips
katrin22 napisał(a):

Dobra, zaszalałam i kupiłam sobie Lumeę..

Dzięki za kody dziewczyny emotka

Którą?  emotka  bo mnie też kusi... Wyświetl w wątku >>
0 0

kaylie

#6359223 Napisano: 23.05.2017 17:54:33 w Ambasadorinnowacji - Philips
Ciekawe czy cos dorzucą czy do końca czerwca przy niektórych produktach będzie 'chwilowo niedostępny'.  Wyświetl w wątku >>
0 0

kaylie

#6359207 Napisano: 23.05.2017 17:31:26 w Ambasadorinnowacji - Philips
Jakby ktoś postanowił nie korzystać, to będę wdzięczna za PW.
Z racji ograniczeń na gospodarstwo domowe na aukcji, mama niw wypełniała ostatniego etapu a teraz mówi, że nie dostała rabatu i mi strasznie przykro emotka Wyświetl w wątku >>
0 0

kaylie

#6356811 Napisano: 16.05.2017 15:26:17 w Ambasadorinnowacji - Philips
Ciekawa jestem co wymyślą. W sumie to z chęcią bym przyjęła jakiś bon zniżkowy, większy niż 25%. Bo 25% to i bez ambasadora można zdobyć. Wyświetl w wątku >>
0 0

kaylie

#6356640 Napisano: 16.05.2017 10:31:37 w Ambasadorinnowacji - Philips
fascynuje mnie to odbieranie o równej godzinie emotka  szkoda, że ja tak nie potrafię emotka Wyświetl w wątku >>
0 0

kaylie

#6356451 Napisano: 15.05.2017 17:28:39 w Ambasadorinnowacji - Philips
Poszukuję chętnej osoby spróbować swoich sił w walce o prostownicę. Muszę wyjść z domu i opuszczam pole walki emotka Wyświetl w wątku >>
0 0

kaylie

#6356423 Napisano: 15.05.2017 17:01:56 w Ambasadorinnowacji - Philips
Ja klikałam w 1 sekundzie działania przycisku i nic. Ogólnie to ciekawi, mnie jak to jest, że coś znika o godzinie przykładowo 16:00:01 Wyświetl w wątku >>
0 0

kaylie

#6356384 Napisano: 15.05.2017 16:05:55 w Ambasadorinnowacji - Philips
truskaweczka123 napisał(a):

kaylie dziekuje serdecznie  jestes WIELKA  emotka emotka emotka emotka

Cieszę się, że się udało emotka Wyświetl w wątku >>

kaylie

#6356345 Napisano: 15.05.2017 15:33:28 w Ambasadorinnowacji - Philips
Ja mogę spróbować pomóc, bo storna chodzi w miarę względnie. Błędy mi nie wyskakują. Tylko tak jak pisałam, doświadczenia w licytowaniu brak emotka Wyświetl w wątku >>
0 0

kaylie

#6356282 Napisano: 15.05.2017 14:39:06 w Ambasadorinnowacji - Philips
W sumie jak ktoś potrzebuje pomocy w licytacji, to ja mogę spróbować pomóc, bo mam trochę czasu. Zaznaczam jednak, że nigdy nie licytowałam i nie wiem jaka jest moja sprawność "licytacza" emotka Wyświetl w wątku >>
0 0