Reklama na e-Konkursy.info

Wyniki wyszukiwania

Szukano wśród postów użytkownika zof83

zof83

#7180277 Napisano: 04.06.2024 14:37:18 w Żabka
Napisałam do żabki ponownie, że kupione produkty sa na liscie z wyzwania to otrzymałam taką odp: najlepsze na końcu emotka

"Cześć,  dziękujemy za kontakt.  W odpowiedzi ponownie informujemy, że zakupione produkty: NAPÓJ TIGER KAKTUS JUICY LINE 0,5L i NAPÓJ TIGER
ARBUZI JUICY LINE 0,5L nie biorą udziału w wyzwaniu. Lista produktów
biorących udział w akcji promocyjnej, znajduje się
w opisie karty wyzwania. W związku z powyższym, nie mamy podstaw do
wydania nagrody. W przypadku braku poruszenia nowych wątków zgłoszenie może zostać pozostawione bez odpowiedzi.   Życzymy miłego dnia!     " Wyświetl w wątku >>
0 0

zof83

#7180224 Napisano: 04.06.2024 12:10:00 w Żabka
U mnie to samo - brak kodu i ta sama odp, spr teraz na necie i te ich arbuzi maja rożne szaty graficzne, no ale to chyba nie do mnie należy,
żeby sprawdzać w sklepie, czy akurat to arbuzi i w tej szacie graficznej
wchodzi na promkę

A i tak na marginesie - obydwa arbuzi są sygnowane nazwiskiem Michalczewskiego, więc to ten sam produkt, tylko pewnie kod ean inny i
dlatego nie wchodzi Wyświetl w wątku >>
0 0

zof83

#7180211 Napisano: 04.06.2024 11:36:32 w Dyskusje o innych konkursach (bez klików)
A i tak na marginesie - obydwa arbuzi są sygnowane nazwiskiem Michalczewskiego, więc to ten sam produkt, tylko pewnie kod ean inny i dlatego nie wchodzi Wyświetl w wątku >>
0 0

zof83

#7180208 Napisano: 04.06.2024 11:34:11 w Dyskusje o innych konkursach (bez klików)
samdej napisał(a):

atlantydek napisał(a):

PanPrezes napisał(a):

Też Wam nie zaliczyło w Żaapce wyzwania Tiger po zakupie 3 puszek? Wysłałem maila do supportu Żabki, odpisali, że zakupione produkty (Tiger Arbuzi, Tiger Cactus, Tiger Bubble Gum) nie wliczają się do konkursu, a przecież ewidentnie figurują na liście produktów objętych promocją 🤨.

Też mi tak przed chwilą odpisali

A to ciekawe... Ja brałem 3x Arbuzi i kod wpadł. Wysłać im screena z listą produktów biorących udział. Aż sam jestem żywo zainteresowany co odpiszą, o ile w ogóle odpiszą 🙄

U mnie to samo - brak kodu i ta sam odp, spr teraz na necie i te ich arbuzi maja rożne szaty graficzne, no ale to chyba nie do mnie należy, żeby sprawdzać w sklepie, czy akurat to arbuzi i w tej szacie graficznej emotka wchodzi na promkę Wyświetl w wątku >>
0 0

zof83

#7176953 Napisano: 20.05.2024 22:08:40 w Żabka
Catcat napisał(a):

katrin1 napisał(a):

androm napisał(a):

Justintime napisał(a):

Na paragonie za Gibka mam napisane ze 45 ml. Bo zobaczymy. Informatycy z Żaby niech maja troche pod gorke

pod górkę to my mamy, oni jak zwykle nic nie zrobią, ani nawet nie odpiszą pewnie do jutra

Tragedia, u mnie lody regulaminowe kupione a kodu jak nie było to nie ma emotka

U mnie pierwszego dnia kupione i kod był od razu, dziś znów te same kupione i kodu brak ;//

Cyrk na kółkach... W apce, gdzie kupowane były lody po raz pierwszy pojawił się tylko kod na Katusa za żabska, a kod do konkursu już nie... A w innej apce, tam gdzie już wcześniej kupowałam lody przyszło powiadomienie o ukończonym wyzwaniu itd, ale po wejściu w nie nastąpił błąd serwer i kodów ani widu, ani słychu... Wyświetl w wątku >>
0 0

zof83

#7176172 Napisano: 17.05.2024 11:07:32 w Żabka
monisss napisał(a):

nanajka81 napisał(a):

monisss napisał(a):

nanajka81 napisał(a):

tad_pole napisał(a):

nanajka81 napisał(a):

tad_pole napisał(a):

monisss napisał(a):

tylko ja mam problem z kodem na Kaktusa? Książęce i Pepsi weszło a ten emotka  Kaktus nie.. napisałam i cisza.. tam trzeba kupic 2 sztuki i tyle? Bo tam jest coś o tym trzecim za Żabsa ale ja go nie brałam...

Tak, wystarczy kupić 2 sztuki. Ja kupiłam wczoraj w nocy i praktycznie od razu dostałam kod.

jak nie aktywujesz Kaktusa za żabsa to kodu nie będziesz miała. Trzeba aktywować i kod się pojawi.

Ja nie aktywowałam Kaktusa za żabsa i kod dostałam.

ja dostałam dopiero po aktywacji tego 3 kaktusa... Też się naszukałam i nie mogłam zrozumieć czemu kodu nie mam a jak aktywowałam tego gratisowego to kod się pojawił.

a gdzie go znalazłas?

po zakupie aplikacja żabki mi wysłała informacje że mam aktywować trzeciego kaktusa...

dziękuję, u mnie nawet powiadomień nie było z appki żadnych..coś się skichało..

U mnie i u córki w apce taka sama sytuacja....emotka lody kupowane wczoraj... Wyświetl w wątku >>
0 0

zof83

#7175031 Napisano: 13.05.2024 09:56:49 w Wygrane na wymianę/sprzedaż
Sprzedam voucher Slowhop o wartości 5000zł - 1000 zł taniej! Wyświetl w wątku >>
0 0

zof83

#7174136 Napisano: 08.05.2024 12:06:21 w Wygrane na wymianę/sprzedaż
Sprzedam voucher do portalu SLOWHOP o wartości 5000zł  za 4200zł. Wyświetl w wątku >>
0 0

zof83

#7168906 Napisano: 10.04.2024 11:22:36 w Wygrane na wymianę/sprzedaż
Sprzedam voucher do portalu SLOWHOP o wartości 5000zł  za 4300zł. Wyświetl w wątku >>
0 0

zof83

#7168665 Napisano: 09.04.2024 07:58:45 w PODZIĘKOWANIA
cristal55
Błyskawicznie i przemiło. Bardzo uczciwa osoba, którą serdecznie polecam emotka Wyświetl w wątku >>
1 cristal55 0

zof83

#7166944 Napisano: 28.03.2024 11:36:42 w Dyskusje o innych konkursach (bez klików)
adamo86 napisał(a):

zof83 napisał(a):

Duży Ben nadał nagrody - info w aplikacji DPD, oczywiście maila o wygranej nie było emotka

bony?

Głośnik, bon też wygrałam, ale jak na razie cisza... Wyświetl w wątku >>
1 adamo86 0

zof83

#7166942 Napisano: 28.03.2024 11:33:32 w Dyskusje o innych konkursach (bez klików)
Duży Ben nadał nagrody - info w aplikacji DPD, oczywiście maila o wygranej nie było emotka Wyświetl w wątku >>
0 0

zof83

#7166828 Napisano: 27.03.2024 15:18:42 w Wygrane na wymianę/sprzedaż
Sprzedam voucher do portalu Slowhop o wartości 5000zł  za 4300zł. Wyświetl w wątku >>
0 0

zof83

#7163637 Napisano: 11.03.2024 10:18:01 w Wygrane na wymianę/sprzedaż
Sprzedam voucher do portalu Slowhop o wartości 5000zł  za 4300zł. Wyświetl w wątku >>
0 0

zof83

#7162494 Napisano: 04.03.2024 14:41:03 w Wygrane na wymianę/sprzedaż
Sprzedam voucher do Slowhop o wartości 5000zł  za 4400zł. Wyświetl w wątku >>
0 0

zof83

#7162493 Napisano: 04.03.2024 14:38:50 w PODZIĘKOWANIA
apoccalipsa
Serdecznie polecam - błyskawiczna transakcja emotka Wyświetl w wątku >>
1 cb656 0

zof83

#7161109 Napisano: 26.02.2024 08:38:16 w Wygrane na wymianę/sprzedaż
Sprzedam voucher do Slowhop o wartości 5000zł  za 4400zł. Wyświetl w wątku >>
0 0

zof83

#7160838 Napisano: 23.02.2024 16:59:40 w Dyskusje o innych konkursach (bez klików)
inska napisał(a):

kreatywny17 napisał(a):

mandarynka16 napisał(a):

magie1982 napisał(a):

Madzia88 napisał(a):

Te zelazka to z konkursu co się zakonczył 2 dni temu....

Tak

Pewnie komuś jakiś urlop się szykował, bo ekspresowo rozwiązali

Podejrzewam, że to nie urlop tylko tak to sobie sprytnie wykombinowali. Z numerów Orange nie dochodziły zwrotki pod koniec konkursy, dużo osób w związku z tym pisało do nich, więc najłatwiej już zrobić wyniki niż rozpatrywać reklamacje, przecież przyznanych nagród już nie odbiorą, zresztą mailowo wyraźnie napisali, że to nie ich problem emotka  
A, że przez Orange w tym konkursie jestem sporo kasy i czasy do tyłu to już mój problem... Ach ten Orange.emotka

mam z Orange zwrotke z ostatniego dnia więc chyba nie w tym problem że to ten operator

Zwrotki nie dochodziły na zgłoszenia wysłane tuż przed 24-ta 😡 Wyświetl w wątku >>
0 0

zof83

#7160584 Napisano: 22.02.2024 12:12:04 w Dyskusje o innych konkursach (bez klików)
I też godz 3:39 zwrotki Wyświetl w wątku >>
0 0

zof83

#7160583 Napisano: 22.02.2024 12:11:09 w Dyskusje o innych konkursach (bez klików)
marfiusza napisał(a):

zof83 napisał(a):

adamo86 napisał(a):

kreatywny17 napisał(a):

Czy były zwrotni z RB z ITM? Bo coś chyba im się przycięło...

U nas też brak. Zgłoszenie wczoraj pod koniec dnia

Ja wysyłałam zgłoszenie jakoś tuż przed 24-ta i o godz 4 przyszła zwrotka, że zgłoszenie wysłane poza terminem emotka

U mnie to samo. Wysłałam do nich maila i otrzymałam taką odpowiedź:

Dzień dobry,Pani SMS dotarł do naszego systemu komputerowego od operatora Orange Polska S.A. o godzinie 03:39:14 w dniu 22.02.2024 r.
Weryfikacja po stronie naszego systemu wskazuje, że działał on poprawnie i przyjmował on zgłoszenia zgodnie z Regulaminem do godz. 23:59:59 dnia 21.02.2024 r.Jest możliwe, że Pani operator prowadził w nocy prace serwisowe, które spowodowały opóźnienie w przekazywaniu SMS od wysyłających do ogólnopolskiej sieci.Z poważaniem,Biuro Obsługi Promocji

No ja też z Orange słałam… Wyświetl w wątku >>
0 0