Reklama na e-Konkursy.info

Wyniki wyszukiwania

Szukano wśród postów użytkownika brendi

brendi

#6318053 Napisano: 03.02.2017 12:19:56 w Ambasadorinnowacji - Philips
pasztetnik napisał(a):

U mnie niestey ekspres nie emotka  Ale miałam od początku PicoBaristo ten najdroższy (gdzie część pisała że zamiast niego dostała najniższy model) i baaardzo bym była zdziwiona jakby postanowili go  podarować mi na stałe emotka

Ja miałam ten najniższy model - też niestety u mnie nie zostaje emotka Wyświetl w wątku >>
0 0

brendi

#6315901 Napisano: 30.01.2017 13:38:21 w Ambasadorinnowacji - Philips
Czy posiadacie ten najniższy model ? Mam wrażenie, że testowanie odbywało się etapami i chyba modelami....
Nie wiem ile czeka się na taką odpowiedz - może ktoś wie ? Wyświetl w wątku >>
0 0

brendi

#6315794 Napisano: 30.01.2017 11:15:48 w Ambasadorinnowacji - Philips
Moi Drodzy,Czy jest wśród Was ktoś, kto testował ekspres? Ja swójotrzymałam przed świętami. Wykonałam wszystkie zadania i czekam na informację
zwrotną od Philips. Niecierpliwię się, bo czekam na wiadomość czy ekspreszostaje u mnie czy mam się już z nim żegnać. Stoi u mnie już od miesiąca
spakowany w kącie… Czy ktoś już dostał wiadomość od Philips czy ekspres zostajeu niego, czy wysyłają kuriera?
Ta niepewność mnie już stresuje emotka Wyświetl w wątku >>
0 0

brendi

#6302949 Napisano: 20.12.2016 10:54:17 w Ambasadorinnowacji - Philips
luko922 napisał(a):

Ja im napisałem maila, że nie dostałem żadnych końcówek i podesłałem zdjęcie mojego zestawu. Akurat ja tam nie mam żadnych pretensji, że sprzęt używany, bo mi to wisi - ale jak mam testować bez końcówek emotka . Musiała zajść jakaś pomyłka, skoro twierdzą, że sprawdzali zanim wysyłali - chyba niedokładnie emotka . Czekam aż coś odpiszą, ale nie zakładam złych zamiarów emotka


Też jakoś szczególnie mi to nie przeszkadza... skoro urządzenie jest sprawne. emotka

Jednak z racji pomyłki powinni przedłużyć okres trwania testów. Lub chociaż przyznać się, że doszło do pomyłki...
Wysłałam im dwa maile i na żaden nie odpowiedzieli. Mam nadzieję, że nie będą się upierać na swoim.... Wyświetl w wątku >>
0 0

brendi

#6302688 Napisano: 19.12.2016 19:21:17 w Ambasadorinnowacji - Philips
Tak też uczyniłam. Jednak nie jestem jedyna więc nie jest to zwykła pomyłka.
Boję się tylko, że to było celowe posunięcie - a ja zostanę oskarżona o to, że coś kręcę i że sama schowałam te nasadki. W zestawie powinna znaleźć się chociaż jedna.
Pisałam do nich dwukrotnie - a tu dzisiaj mail, że oni spełnili warunki umowy i dołączyli nowe nasadki.
A ich nie ma! Nie jestem w stanie udowodnić im błędu skoro podpisałam umowę wcześniej niż zdążyłam stwierdzić, że coś jest nie tak...
Wyświetl w wątku >>
0 0

brendi

#6302644 Napisano: 19.12.2016 18:11:33 w Ambasadorinnowacji - Philips
luko922 napisał(a):

lolka182 napisał(a):

brendi napisał(a):

lolka182 napisał(a):

asiek07095 napisał(a):

luko922 napisał(a):

Tak bardzo chciałem i wybrali mnie do testowania VisaCare Mikrodermabrazja SC6240/01  emotka

Szkoda, że tylko 5/10 osób dostanie je po testach emotka

Mam i ja emotka  wydawało mi się że zostaje u wszystkich.

ja również się załapałam emotka

Czy ktoś z Was otrzymał już Visa Care ? Ja jestem nie miło zaskoczona - bo moje pudełko jest niekompletne. Nie dali mi końcówek! To jakiś żart ? Heheh nie sądzę żeby tak wyglądało nowe opakowanie - jak zaznaczają w umowie.

Witam - jak widać nie jestem sama. 
Też nie mam żadnej końcówki i też nie do końca sądzę czy sprzęt jest nowy....
żarty...czyste żarty...

Wow, serio?
U mnie też bez końcówki. Myślałem, że to błąd jakiś emotka

Najgorsze jest to, że podpisaliśmy umowę nie zaglądając do środka opakowania przy kurierze. Zaufałam tej firmie. Czyli zgodziłam się na to, że urządzenie NIE JEST NOWE i na to, że jest nie kompletne.

Ja właśnie otrzymałam maila w którym dopiero dowiedziałam się, że urządzenie było wcześniej testowane, że może być niekompletne, może brakować jednej końcówki - co jest NIE PRAWDĄ. W moim opakowaniu nie ma żadnej! Nie mam zamiaru kupować tych końcówek - ani zwracać 1100zł za nie wykonane zadania. Sądzę, że Philips zachował się bardzo nie ładnie.

Bez ani jednej końcówki - nie zrobię nic - z czego na pewno Philips się ucieszy gdyż będę musiała zwrócić to urządzenie na własny koszt lub pokryć kwotę jaką podali w umowie za nowe urządzenie.

To już nie są żarty!
Pisałam dzisiaj drugiego maila z prośbą o wyjaśnienie sytuacji. Wysłałam im zdjęcia. Ale co z tego ? Podpisałam umowę gdzie według Philips jest wszystko cacy.

Kto ma podobną sytuację i pomysł jak to wyjaśnić ?
Wyświetl w wątku >>
0 0

brendi

#6301849 Napisano: 17.12.2016 16:53:13 w Ambasadorinnowacji - Philips
lolka182 napisał(a):

asiek07095 napisał(a):

luko922 napisał(a):

Tak bardzo chciałem i wybrali mnie do testowania VisaCare Mikrodermabrazja SC6240/01  emotka

Szkoda, że tylko 5/10 osób dostanie je po testach emotka

Mam i ja emotka  wydawało mi się że zostaje u wszystkich.

ja również się załapałam emotka

Czy ktoś z Was otrzymał już Visa Care ? Ja jestem nie miło zaskoczona - bo moje pudełko jest niekompletne. Nie dali mi końcówek! To jakiś żart ? Heheh nie sądzę żeby tak wyglądało nowe opakowanie - jak zaznaczają w umowie.

Wyświetl w wątku >>
0 0

brendi

#6301844 Napisano: 17.12.2016 16:33:00 w Ambasadorinnowacji - Philips
Ja mam pytanie do osób, które testują VisaCare.

Otrzymałam dzisiaj swoje pudełko. Otwieram, a tu wielkie zaskoczenie. Niby w umowie jest napisane, że otrzymam nowe urządzenie - a moje jest niekompletne. Nie dołączyli mi końcówek (miały być dwie)... więc nie mam jak przetestować tego urządzenia. Puste miejsce w kartoniku, "łyse" urządzenie i uszkodzone opakowanie. Mam wątpliwości czy mój VisaCare jest nowy...ale pomijam już tę kwestię. Nie znalazłam nigdzie informacji, że mam sobie dokupić końcówki.

Czy ktoś miał podobną sytuację? Napisałam już do nich - ciekawe co mi odpiszą. Wyświetl w wątku >>
0 0

brendi

#6298268 Napisano: 09.12.2016 10:04:24 w Ambasadorinnowacji - Philips
To ja mam tę samą sytuację. Tylko mi nic nie wyjaśniali, nawet nie przeprosili...
Też miała skreślony model na liście i napisany nowy...oczywiście najniższy. Dostałam tylko mało czytelnego maila, że się pomylili z umową użyczenia - która na moje oko zgadza się z zawartością kartonu.
lolka182 napisał(a):

malgosia74 napisał(a):

pasztetnik napisał(a):

lolka182 napisał(a):

Widzę, że wszyscy dostali zamiast PicoBaristo ten najniższy xSmall.....albo się pomylili przy wysyłaniu umów użyczenia i zamiast zróżnicować ekspresy wszystkim wysłali najwyższy model, albo zrobili nas po prostu w konia. 
Nawet na liście przewozowym miałam wpisany ten najlepszy model i był skreślony długopisem i wpisany ten niższy.
Szkoda, wielka szkoda..

Ja jeszcze nie wiem co przyszło bo się przeprowadzam i podałam adres mamy, jutro odbiorę to się dowiem. Ale jeśli też ten xSmall to nawet nie wiem czy w ogóle go rozpakuję i będę recenzować bo szczerze to nie chciałoby mi się w ogóle zgłaszać na ten model...

w moim przypadku wszystko poszło zgodnie z umową ... model HD 8924/09 i już zakończyłam etap testów, czekam na wyniki, ja mam z platformy testerskiej ten ekspres

"pomyłki " były na ambasadorze.
W wyjaśnieniu dostałam informację że początkowo przez pomyłkę wysłali złą umowę i miałam właśnie ten ekspres który dotarł otrzymać do testowania tylko się pomylili w 1 mailu do mnie...

Wyświetl w wątku >>
0 0

brendi

#6298129 Napisano: 08.12.2016 20:20:02 w Ambasadorinnowacji - Philips

hogata1179 napisał(a):

kasia580 napisał(a):

brendi napisał(a):

lolka182 napisał(a):

Ja mam tę samą sytuację. Jednak maila o pomyłce dostałam po tym jak odebrałam paczkę od kuriera. Jestem zła! Bo na umowę, którą dostałam wcześniej był model za 2400zł - a dziś otrzymałam umowę oraz model niższy za 900zł.
Nie będę wybrzydzać, ale jest to przykre. Zwłaszcza, że jak widać nie jestem jedyna... Przypuszczam, że jest nas więcej.

Bo najgorsze jest to  że człowiek nastawi się na ten konkretny model a później dostaje gorszy i trochę smutno , ale i tak się cieszy że dostał emotka  gdyby to było w odwrotna stronę to nie było by tak smutno emotka  

ja tak miałam kilka miesięcy temu jak testowała odkurzacz , ale napisałam do nich przeprosili i pytali czy mogę testować ten niższy model  emotka  zgodziłam się bo bałam się,że następnym razem mogą mnie już nie wybrać do testowania ...

Dokładnie! Mam to samo... Pogodziłam się, że mój ekspres serwuje tylko espresso - zamiast tych wszystkich bajecznych kaw, które sobie wymarzyłam. I tak tylko 5 Testerów na 18 dostanie ekspres na własność... Na pewno nie będę to ja...
Mimo to! Jest mi smutno i to bardzo smutno. To tak jakby ktoś trzasnął mi drzwiami i powiedział " Bierz, co masz i ciesz się, że wogle masz!". Wyświetl w wątku >>
1 Agnes89 0

brendi

#6298073 Napisano: 08.12.2016 18:09:48 w Ambasadorinnowacji - Philips
lolka182 napisał(a):

Czy miał ktoś podobnie :
dostałam się do ekspresu kawy i podpisywałam umowę użyczenia na zupełnie inny ekspres niż przyszedł.. emotka

Ja mam tę samą sytuację. Jednak maila o pomyłce dostałam po tym jak odebrałam paczkę od kuriera. Jestem zła! Bo na umowę, którą dostałam wcześniej był model za 2400zł - a dziś otrzymałam umowę oraz model niższy za 900zł.
Nie będę wybrzydzać, ale jest to przykre. Zwłaszcza, że jak widać nie jestem jedyna... Przypuszczam, że jest nas więcej. Wyświetl w wątku >>
0 0