Nasz serwis prowadzony przez Adriana Pionkę wraz naszymi partnerami wymienionymi w Polityce
Prywatności wykorzystuje pliki cookies zapisywane na Twoim urządzeniu i inne technologie do
zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania
ruchu na stronie i w Internecie.
Przetwarzanie danych jest uzasadnione z uwagi na nasze usprawiedliwione potrzeby, co obejmuje między
innymi konieczność zapewnienia bezpieczeństwa usługi (np. sprawdzenie, czy do Twojego konta nie
loguje się nieuprawniona osoba), dokonanie pomiarów statystycznych, ulepszania naszych usług i
dopasowania ich do potrzeb i wygody użytkowników (np. personalizowanie treści w usługach) jak
również prowadzenie marketingu i promocji własnych usług Administratora. Dane te są przetwarzane do
czasu istnienia uzasadnionego interesu lub do czasu złożenia przez Ciebie sprzeciwu wobec
przetwarzania.
Dane osobowe będą przekazywane wyłącznie naszym podwykonawcom, tj. dostawcom usług informatycznych
i/lub partnerom wymienionym w
Polityce
Prywatności.
Przysługuje Ci prawo żądania dostępu do treści danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia oraz
prawo do ograniczenia ich przetwarzania. Ponadto także prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie
bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia
sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych. Posiadasz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych.
brendi
Postów 11
Data rejestracji 14.04.2016
Punkty karne 0
Konkursy dodane
http://testusio-landia.blogspot.com/
brendi
Postów 11
Data rejestracji 14.04.2016
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Nie wiem ile czeka się na taką odpowiedz - może ktoś wie ? Wyświetl w wątku >>
brendi
Postów 11
Data rejestracji 14.04.2016
Punkty karne 0
Konkursy dodane
zwrotną od Philips. Niecierpliwię się, bo czekam na wiadomość czy ekspreszostaje u mnie czy mam się już z nim żegnać. Stoi u mnie już od miesiąca
spakowany w kącie… Czy ktoś już dostał wiadomość od Philips czy ekspres zostajeu niego, czy wysyłają kuriera?
Ta niepewność mnie już stresuje Wyświetl w wątku >>
brendi
Postów 11
Data rejestracji 14.04.2016
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Też jakoś szczególnie mi to nie przeszkadza... skoro urządzenie jest sprawne.
Jednak z racji pomyłki powinni przedłużyć okres trwania testów. Lub chociaż przyznać się, że doszło do pomyłki...
Wysłałam im dwa maile i na żaden nie odpowiedzieli. Mam nadzieję, że nie będą się upierać na swoim.... Wyświetl w wątku >>
brendi
Postów 11
Data rejestracji 14.04.2016
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Boję się tylko, że to było celowe posunięcie - a ja zostanę oskarżona o to, że coś kręcę i że sama schowałam te nasadki. W zestawie powinna znaleźć się chociaż jedna.
Pisałam do nich dwukrotnie - a tu dzisiaj mail, że oni spełnili warunki umowy i dołączyli nowe nasadki.
A ich nie ma! Nie jestem w stanie udowodnić im błędu skoro podpisałam umowę wcześniej niż zdążyłam stwierdzić, że coś jest nie tak...
Wyświetl w wątku >>
brendi
Postów 11
Data rejestracji 14.04.2016
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Ja właśnie otrzymałam maila w którym dopiero dowiedziałam się, że urządzenie było wcześniej testowane, że może być niekompletne, może brakować jednej końcówki - co jest NIE PRAWDĄ. W moim opakowaniu nie ma żadnej! Nie mam zamiaru kupować tych końcówek - ani zwracać 1100zł za nie wykonane zadania. Sądzę, że Philips zachował się bardzo nie ładnie.
Bez ani jednej końcówki - nie zrobię nic - z czego na pewno Philips się ucieszy gdyż będę musiała zwrócić to urządzenie na własny koszt lub pokryć kwotę jaką podali w umowie za nowe urządzenie.
To już nie są żarty!
Pisałam dzisiaj drugiego maila z prośbą o wyjaśnienie sytuacji. Wysłałam im zdjęcia. Ale co z tego ? Podpisałam umowę gdzie według Philips jest wszystko cacy.
Kto ma podobną sytuację i pomysł jak to wyjaśnić ?
Wyświetl w wątku >>
brendi
Postów 11
Data rejestracji 14.04.2016
Punkty karne 0
Konkursy dodane
brendi
Postów 11
Data rejestracji 14.04.2016
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Otrzymałam dzisiaj swoje pudełko. Otwieram, a tu wielkie zaskoczenie. Niby w umowie jest napisane, że otrzymam nowe urządzenie - a moje jest niekompletne. Nie dołączyli mi końcówek (miały być dwie)... więc nie mam jak przetestować tego urządzenia. Puste miejsce w kartoniku, "łyse" urządzenie i uszkodzone opakowanie. Mam wątpliwości czy mój VisaCare jest nowy...ale pomijam już tę kwestię. Nie znalazłam nigdzie informacji, że mam sobie dokupić końcówki.
Czy ktoś miał podobną sytuację? Napisałam już do nich - ciekawe co mi odpiszą. Wyświetl w wątku >>
brendi
Postów 11
Data rejestracji 14.04.2016
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Też miała skreślony model na liście i napisany nowy...oczywiście najniższy. Dostałam tylko mało czytelnego maila, że się pomylili z umową użyczenia - która na moje oko zgadza się z zawartością kartonu.
Wyświetl w wątku >>
brendi
Postów 11
Data rejestracji 14.04.2016
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Dokładnie! Mam to samo... Pogodziłam się, że mój ekspres serwuje tylko espresso - zamiast tych wszystkich bajecznych kaw, które sobie wymarzyłam. I tak tylko 5 Testerów na 18 dostanie ekspres na własność... Na pewno nie będę to ja...
Mimo to! Jest mi smutno i to bardzo smutno. To tak jakby ktoś trzasnął mi drzwiami i powiedział " Bierz, co masz i ciesz się, że wogle masz!". Wyświetl w wątku >>
brendi
Postów 11
Data rejestracji 14.04.2016
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Nie będę wybrzydzać, ale jest to przykre. Zwłaszcza, że jak widać nie jestem jedyna... Przypuszczam, że jest nas więcej. Wyświetl w wątku >>