Reklama na e-Konkursy.info

Wyniki wyszukiwania

Szukano wśród postów użytkownika glena

glena

#7118032 Napisano: 21.08.2023 19:23:08 w Dyskusje o innych konkursach (bez klików)
FBmarta22 napisał(a):

Uuuuglena napisał(a):

jagodzianka napisał(a):

glena napisał(a):

Chciałam dodać wygraną w Kinder kartę empik do konta, ale pojawia się komunikat, że aktualnie mogę nią tylko zapłacić w salonie, albo wpisać w koszyku przy składaniu zamówienia, bo "się zmieniają". Czy tak było od początku, czy to rzeczywiście tylko przejściowe?

Mozna było 3 dni temu dodać ale tylko jeśli zakupu masz od sprzedawcy Empik , jak masz w koszyku innych sprzedawców to nie wejdzie

tak tak, to wiem, że kod nie jest na wszystko - tylko chciałam sobie przypisać środki do konta, żeby mi się sms gdzieś nie zagubił i nie mogę tego zrobić emotka

Jeszcze wczoraj wieczorem bez problemu dodawało środki do konta 🤔

dzięki emotka Wyświetl w wątku >>
0 0

glena

#7118016 Napisano: 21.08.2023 18:18:56 w Dyskusje o innych konkursach (bez klików)
jagodzianka napisał(a):

glena napisał(a):

Chciałam dodać wygraną w Kinder kartę empik do konta, ale pojawia się komunikat, że aktualnie mogę nią tylko zapłacić w salonie, albo wpisać w koszyku przy składaniu zamówienia, bo "się zmieniają". Czy tak było od początku, czy to rzeczywiście tylko przejściowe?

Mozna było 3 dni temu dodać ale tylko jeśli zakupu masz od sprzedawcy Empik , jak masz w koszyku innych sprzedawców to nie wejdzie

tak tak, to wiem, że kod nie jest na wszystko - tylko chciałam sobie przypisać środki do konta, żeby mi się sms gdzieś nie zagubił i nie mogę tego zrobić emotka Wyświetl w wątku >>
0 0

glena

#7118002 Napisano: 21.08.2023 16:59:38 w Dyskusje o innych konkursach (bez klików)
Chciałam dodać wygraną w Kinder kartę empik do konta, ale pojawia się komunikat, że aktualnie mogę nią tylko zapłacić w salonie, albo wpisać w koszyku przy składaniu zamówienia, bo "się zmieniają". Czy tak było od początku, czy to rzeczywiście tylko przejściowe? Wyświetl w wątku >>
0 0

glena

#7116178 Napisano: 12.08.2023 12:06:03 w Gdzie najtaniej kupić produkt konkursowy?
@gnieszk@ napisał(a):

radziosny napisał(a):

Po ile chodzi najtańsza kawa ziarnista Jacobs w Stonce? emotka


55 zł

mi się w shakeomacie raz udało złapać za 39,99, więc jak nie korzystacie z apki, to polecam zacząć emotka Wyświetl w wątku >>
1 radziosny 0

glena

#7112693 Napisano: 30.07.2023 11:56:41 w Wygraj mi / Wygram za...
Czy za kod trzymiesieczny do empik-go (wartość 135zł) + 2x kod z loterii Cinema City na 2 BILETY 2D Z RABATEM 50% ktoś wygra mi leżaki z somersby? Kodów Somersby niestety nie mam Wyświetl w wątku >>
0 0

glena

#7112598 Napisano: 29.07.2023 13:06:43 w SZUKAM....
ludzka_istota napisał(a):

Pytanie do mieszkańców Krakowa - najlepszą kawę gdzie wypiję? A obiad gdzie zjem dobry, niekoniecznie tradycyjny? Wybieram się na krótki urlop i chętnie skorzystam ze sprawdzonych miejscówek.

jeśli przyjeżdżasz pociągiem, to zaraz obok dworca są świetne miejscówki
na kawę i słodkie (ale nie tylko)
Wesoła Cafe na Rakowickiej https://wesolacafe.pl/
Individual na Lubicz https://kawiarniaindividual.com/
na jedzenie
Ka-Udon też na Rakowickiej https://www.kavegan.pl/
A oprócz tego bardzo polecam
Rannego Ptaszka (na śniadanie) na Augustiańskiej https://www.rannyptaszek.pl/
Karmę na Krupniczej (kawa) https://www.karmaroasters.com/
i Molam na Rajskiej (jedzenie) https://molam.pl/
To są takie miejsca z pasją, Nakielny też dobry, ale to jednak sieciówka, więc będziesz zadowolona, ale szybko zapomnisz
Edit: https://www.facebook.com/CafeManggha/ jeszcze tutaj - piękny taras, piękny widok Wyświetl w wątku >>

glena

#7110857 Napisano: 23.07.2023 13:22:34 w Dyskusje o innych konkursach (bez klików)
fan-mandaryny napisał(a):

Czy coś takiego zgłosić na loterię Brefa Albedo? I jak się tu nie w… jeśli po ciężkim dniu zakupów zobaczysz coś takiego?!

ale tak masz na papierowym paragonie? Bo np. w C4 w apce się rabaty (10% weekendowe) wyświetlają przy produktach, a na papierowym paragonie zbiorczo na samym dole i wtedy bym zgłaszała, bo to nie jest tak do końca rabat na konkretny produkt... ja takie zgłaszam i nigdy nie było problemu, aczkolwiek nie u albedo, bo u nich grywam bardzo sporadycznie Wyświetl w wątku >>

glena

#7109341 Napisano: 17.07.2023 10:21:30 w moje dzisiejsze wygrane :)
kup pasty - wygraj... ha! 500zł Wyświetl w wątku >>

glena

#7108347 Napisano: 13.07.2023 13:05:56 w PODZIĘKOWANIA
samuraj
dzięki za sprezentowane kody lech i heineken - roztrwoniłam z przyjemnością emotka Wyświetl w wątku >>
1 samuraj 0

glena

#7106610 Napisano: 06.07.2023 15:06:01 w SZUKAM....
gryszelm napisał(a):

nanajka81 napisał(a):

kumulacja napisał(a):

gryszelm napisał(a):

Co można fajnego obejrzeć na Canal+?

Forumowy przyjaciel polecił mi serial BELFER.

belfer fajny, polecam!

Belfra oglądałam (oba sezony) też polecam i serial Kruk (kręcili w Białymstoku i okolicach), coś jeszcze ktoś dorzuci?

z seriali "Minuta ciszy" - dla mnie megasztos, z filmów "Boscy" z Penelope Cruz i Banderasem, Wyświetl w wątku >>
1 gryszelm 0

glena

#7103939 Napisano: 27.06.2023 15:26:19 w Czy wysyłają juz nagrody z... ???
mysia napisał(a):

Czy Ktoś jeszcze czeka na wafle Familijne z konkursu: Familijne wieczory filmowe?

tak, odpisali mi żeby czekać i że proszą o jeszcze trochę cierpliwości emotka


Jakby co, ja tez czekam emotka

Ja równiez

Moja córka też czeka


Ja też czekam


Czekam i ja emotka

No oni już przeginają emotka  ja do nich pisałam 3 tygodnie temu i też odpisali, że proszę o trochę cierpliwości...

Tak mi odpisali:

Dzień dobry,

informujemy, że wysyłka Nagród. Ze względów logistycznych dostarczenie Nagród do wszystkich Przepraszamy za opóźnienie i prosimy o jeszcze trochę cierpliwości. Nagroda powinna dotrzeć w tym lub przyszłym tygodniu.

Chyba zeżarli nam te wafle i z przecukrzenia już nawet wiadomości poprawnej nie umieją napisać... Wyświetl w wątku >>

glena

#7101986 Napisano: 20.06.2023 08:31:20 w Czy wysyłają juz nagrody z... ???
baxter napisał(a):

asper01 napisał(a):

glena napisał(a):

krab24 napisał(a):

Czy Ktoś jeszcze czeka na wafle Familijne z konkursu: Familijne wieczory filmowe?

tak, odpisali mi żeby czekać i że proszą o jeszcze trochę cierpliwości emotka


Jakby co, ja tez czekam emotka

Ja równiez

Myślicie, że oni to wyślą w ogóle? Bo już minęły 2 miesiące i cały czas ta sama odpowiedź, a to jest w końcu zestaw wafli, a nie coś, czego mogło zabraknąć np. u producenta... Wyświetl w wątku >>
0 0

glena

#7101123 Napisano: 16.06.2023 10:00:05 w Czy jest konkurs, w którym trzeba kupić...?
Na komers, poza oreo, co mogę kupić z jakiś drobnych słodkości? Miałam piec coś, ale się skomplikował plan dnia i muszę na szybko ogarnąć Wyświetl w wątku >>
1 cb656 0

glena

#7100251 Napisano: 13.06.2023 21:47:54 w Czy wysyłają juz nagrody z... ???
krab24 napisał(a):

Czy Ktoś jeszcze czeka na wafle Familijne z konkursu: Familijne wieczory filmowe?

tak, odpisali mi żeby czekać i że proszą o jeszcze trochę cierpliwości emotka Wyświetl w wątku >>
1 krab24 0

glena

#7099872 Napisano: 12.06.2023 21:07:08 w WC - rozmowy o wszystkim
ziolko napisał(a):

glena zapytaj w grupie prawnej - https://www.faceb...ups/1104849562877281

dzięki:) Wyświetl w wątku >>
0 0

glena

#7099871 Napisano: 12.06.2023 21:06:06 w WC - rozmowy o wszystkim
zielonaszpilka napisał(a):

glena napisał(a):

glena napisał(a):

Hej,
zna się ktoś może na reklamacjach, rękojmiach itp.?
Kupiliśmy w grudniu ekspres do kawy Zelmer, który już dwa razy się zepsuł. Za pierwszym razem najpierw skontaktowaliśmy się ze sprzedawcą, który powiedział, że szybciej będzie załatwiać to bezpośrednio z serwisem Zelmera. Tak zrobiliśmy. Ten serwis to zresztą dno, ale to inna historia. Naprawili, odesłali, zepsuł się ponownie. Tym razem inna usterka. Odesłaliśmy od razu do Zelmera. Naprawili, odesłali. Już znów szwankuje. Czyli wadliwy egzemplarz prawdopodobnie. No to piszę do sprzedawcy, że w ramach rękojmi chciałabym zwrot kasy (albo nowy ekspres). A w odpowiedzi mam:
Przyjmujemy Państwa zgłoszenie jako rękojmia (natomiast jest to prawnie dopiero 1 zgłoszenie rękojmi, tym samym będzie musiała wystąpić raz jeszcze usterka o charakterze znacznym by zgodnie z prawem zrealizować Państwu zwrot pieniędzy za towar)2.    Poproszę o uzupełnienie dokumentacji w postaci zdjęć/skanów protokołów napraw3.    Proszę złożyć reklamację do Zelmera – my już się z nimi w tej sprawie skontaktujemy, zgłoszenie mailowe, przyjęte zostało jako pierwsze zgłoszenie w ramach rękojmi (mail jest tego potwierdzeniem).
No i teraz: średnio mi się uśmiecha odsyłać ekspres znów do Zelmera i czekać, aż po powrocie znów się zepsuje, bo chciałabym pić kawę, a nie mieć ekspres większość czasu w naprawie. Mogę to jakoś inaczej rozwiązać? Oczywiście mam te wszystkie potwierdzenia napraw, zresztą w Zelmerze to też można sprawdzić. Doradzi ktoś coś?

Jeszcze jedno: jeśli w Zelmerze naprawiają nam w ramach reklamacji, to czy to może być jednocześnie traktowane jako rękojmia? I rzeczywiście wystarczy, ze mailowo mi sprzedawca potwierdził, że tak to traktuje?

Sprzedawca ma rację. Do tej pory reklamowaliście ekspres z tytułu gwarancji. Jeśli się wyraźnie tego nie zaznaczy, to sprzedawcy traktują reklamację jako reklamacje gwarancyjne, bo jest to dla nich dużo wygodniejsze. Dopiero teraz przyjęli reklamację z tytułu rękojmi. Jest to pierwsza reklamacja z tego tytułu, więc mogą go naprawić. Teoretycznie powinniście odesłać sprzęt do sprzedawcy, a on dalej do serwisu - jak chcecie to możecie odesłać go od razu do serwisu, załączając najlepiej tego maila od sklepu. Maile są potwierdzeniem złożenia reklamacji z tytułu rękojmi, więc je sobie zachowajcie. Nic więcej nie wyczarujecie w tym momencie.

Dzięki wielkie za odpowiedź. Miałam nadzieję, że da się to jakoś przyspieszyć... Czyli znów dwa tygodnie picia kawy z kawiarki, a potem czekanie na kolejną awarię... Ech... Wyświetl w wątku >>
0 0

glena

#7099767 Napisano: 12.06.2023 13:40:19 w WC - rozmowy o wszystkim
glena napisał(a):

Hej,
zna się ktoś może na reklamacjach, rękojmiach itp.?
Kupiliśmy w grudniu ekspres do kawy Zelmer, który już dwa razy się zepsuł. Za pierwszym razem najpierw skontaktowaliśmy się ze sprzedawcą, który powiedział, że szybciej będzie załatwiać to bezpośrednio z serwisem Zelmera. Tak zrobiliśmy. Ten serwis to zresztą dno, ale to inna historia. Naprawili, odesłali, zepsuł się ponownie. Tym razem inna usterka. Odesłaliśmy od razu do Zelmera. Naprawili, odesłali. Już znów szwankuje. Czyli wadliwy egzemplarz prawdopodobnie. No to piszę do sprzedawcy, że w ramach rękojmi chciałabym zwrot kasy (albo nowy ekspres). A w odpowiedzi mam:
Przyjmujemy Państwa zgłoszenie jako rękojmia (natomiast jest to prawnie dopiero 1 zgłoszenie rękojmi, tym samym będzie musiała wystąpić raz jeszcze usterka o charakterze znacznym by zgodnie z prawem zrealizować Państwu zwrot pieniędzy za towar)2.    Poproszę o uzupełnienie dokumentacji w postaci zdjęć/skanów protokołów napraw3.    Proszę złożyć reklamację do Zelmera – my już się z nimi w tej sprawie skontaktujemy, zgłoszenie mailowe, przyjęte zostało jako pierwsze zgłoszenie w ramach rękojmi (mail jest tego potwierdzeniem).
No i teraz: średnio mi się uśmiecha odsyłać ekspres znów do Zelmera i czekać, aż po powrocie znów się zepsuje, bo chciałabym pić kawę, a nie mieć ekspres większość czasu w naprawie. Mogę to jakoś inaczej rozwiązać? Oczywiście mam te wszystkie potwierdzenia napraw, zresztą w Zelmerze to też można sprawdzić. Doradzi ktoś coś?

Jeszcze jedno: jeśli w Zelmerze naprawiają nam w ramach reklamacji, to czy to może być jednocześnie traktowane jako rękojmia? I rzeczywiście wystarczy, ze mailowo mi sprzedawca potwierdził, że tak to traktuje? Wyświetl w wątku >>
0 0

glena

#7099490 Napisano: 10.06.2023 17:37:21 w WC - rozmowy o wszystkim
Hej,
zna się ktoś może na reklamacjach, rękojmiach itp.?
Kupiliśmy w grudniu ekspres do kawy Zelmer, który już dwa razy się zepsuł. Za pierwszym razem najpierw skontaktowaliśmy się ze sprzedawcą, który powiedział, że szybciej będzie załatwiać to bezpośrednio z serwisem Zelmera. Tak zrobiliśmy. Ten serwis to zresztą dno, ale to inna historia. Naprawili, odesłali, zepsuł się ponownie. Tym razem inna usterka. Odesłaliśmy od razu do Zelmera. Naprawili, odesłali. Już znów szwankuje. Czyli wadliwy egzemplarz prawdopodobnie. No to piszę do sprzedawcy, że w ramach rękojmi chciałabym zwrot kasy (albo nowy ekspres). A w odpowiedzi mam:
Przyjmujemy Państwa zgłoszenie jako rękojmia (natomiast jest to prawnie dopiero 1 zgłoszenie rękojmi, tym samym będzie musiała wystąpić raz jeszcze usterka o charakterze znacznym by zgodnie z prawem zrealizować Państwu zwrot pieniędzy za towar)2.    Poproszę o uzupełnienie dokumentacji w postaci zdjęć/skanów protokołów napraw3.    Proszę złożyć reklamację do Zelmera – my już się z nimi w tej sprawie skontaktujemy, zgłoszenie mailowe, przyjęte zostało jako pierwsze zgłoszenie w ramach rękojmi (mail jest tego potwierdzeniem).
No i teraz: średnio mi się uśmiecha odsyłać ekspres znów do Zelmera i czekać, aż po powrocie znów się zepsuje, bo chciałabym pić kawę, a nie mieć ekspres większość czasu w naprawie. Mogę to jakoś inaczej rozwiązać? Oczywiście mam te wszystkie potwierdzenia napraw, zresztą w Zelmerze to też można sprawdzić. Doradzi ktoś coś? Wyświetl w wątku >>
1 cb656 0

glena

#7097689 Napisano: 02.06.2023 16:34:08 w Czy wysyłają juz nagrody z... ???
witegz napisał(a):

Wafelki Familijne jeszcze do mnie nie dotarły, czy ktoś jeszcze czeka?

ja czekam + jeszcze dwie osoby Wyświetl w wątku >>
1 witegz 0

glena

#7096812 Napisano: 31.05.2023 09:47:31 w Czy wysyłają juz nagrody z... ???
kto jeszcze czeka na familijne? Wyświetl w wątku >>
0 0