Reklama na e-Konkursy.info

Wyniki wyszukiwania

Szukano wśród postów użytkownika Niebieska_Laguna

Niebieska_Laguna

#6384603 Napisano: 31.07.2017 16:31:48 w Dyskusje o innych konkursach (bez klików)
Lato w Kaufland, tam był jeden bon na sklep?  Wyświetl w wątku >>
0 0

Niebieska_Laguna

#6384118 Napisano: 29.07.2017 18:18:00 w Wkurza mnie...
slonecznik1309 napisał(a):

Niebieska_Laguna napisał(a):

slonecznik1309 napisał(a):

fragment vouchera: limit kredytowy (w sumie 436 zł) można wykorzystać na obiadokolacje z kawą lub herbatą, wodą mineralną oraz max 4 zabiegi SPA Pozostałe usługi, jak również te wykraczające poza w/w limit należy uregulować na miejscu w Hotelu kartą kredytową lub gotówką.

Masakra... ciekawe ile mi tego limitu zostawi. Szkoda, że nie można samemu się z hotelem dogadać, tylko przez nich...

-320 zł z tego limitu na obiadokolacje (dwa dni, dwie osoby) i zostaje 116 zł reszty z 2 tysięcypodsumowując: pobyt weekendowy dla dwóch osób (dwa noclegi) ze śniadaniami i obiadokolacjami w hotelu Grand Lubicz Ustka 5* przez biuro e-travel.pl wynosi 1884 zł! bez żadnego zabiegu Spa! dodatkowo trzeba opłacić 90 zł za parking! (nie można tego pokryć z reszty voucheru, która pozostała)
na stronie hotelu za tą cenę można w tej cenie kupić niezły pakiet weekendowy, ale z zabiegami...
cóż...pośrednik nieźle zarabia na tym, ale takie jego zadanie niestety ;(

Szkoda tylko, że biorą pieniądza za nic. Samemu trzeba hotel wyszukać, dostępny termin, a ona jednym kliknięciem rezerwuje, a ty człowieku sam martw się o obiad i zabiegi. Tak to ja sama mogę sobie voucher zrealizować, ta kobiecina praktycznie niczego nie robi, no poza wkurzaniem ludzi... Wyświetl w wątku >>
0 0

Niebieska_Laguna

#6384077 Napisano: 29.07.2017 15:05:48 w Wkurza mnie...
slonecznik1309 napisał(a):

fragment vouchera: limit kredytowy (w sumie 436 zł) można wykorzystać na obiadokolacje z kawą lub herbatą, wodą mineralną oraz max 4 zabiegi SPA Pozostałe usługi, jak również te wykraczające poza w/w limit należy uregulować na miejscu w Hotelu kartą kredytową lub gotówką.

Masakra... ciekawe ile mi tego limitu zostawi. Szkoda, że nie można samemu się z hotelem dogadać, tylko przez nich... Wyświetl w wątku >>
0 0

Niebieska_Laguna

#6384067 Napisano: 29.07.2017 14:46:27 w Wkurza mnie...
slonecznik1309 napisał(a):

Niebieska_Laguna napisał(a):

Realizacja vouchera z Kauflandu... Miał być miły wypad, a są problemy. Zadzwoniłam do kobiety  odpowiedzialnej za organizację wyjazdu i ona powiedziała, że mogę wybrać dowolny 4 gwiazdkowy hotel lub skorzystać z ich strony hototele.pl. Ale ja już wiedziałam dokąd chcę pojechać, więc tylko napisałam jej szczegóły na mejla. Dostałam odpowiedź, że w tym terminie hotel nie oferuje pokoi. Więc wchodzę na stronę hotelu, wybieram inny termin i znowu piszę do kobiety. Ona dale swoje, że hotel w nowym terminie też nie ma wolnych pokoi. Dzwonię więc do hotelu z pytaniem dlaczego na stronie widnieją wolne terminy, a podobno oni jednak nie oferują w tym czasie pokoi. Z hotelu dostaję odpowiedź, że jak najbardziej w wybranym przeze mnie terminie mają dostępne pokoje. Kolejny raz piszę do kobiety odpowiedzialnej za realizację bonu i ta mi w końcu odpisuje, że w ich ofercie ten hotel nie ma wolnych pokoi, a jak ma mi zarezerwować poza ich ofertą, to pobierze 200 złotych prowizji emotka  Wchodzę więc na ich stronę i szuka innego terminu, ale okazuje się, że hotel, który sobie wybrałam jest na ich stronie, ale wolnych pokoi w ofercie nie ma. Patrzę na inne hotele 4 gwiazdkowe w moim województwie i też zero wolnych terminów. Wchodzę na prywatne strony hoteli i jednak mają te terminy. Ale nie w ofercie hotele.pl... Oczywiście nie będę tłuc się na dwa noclegi przez pół Polski do hotele, w którym łaskawie będzie termin. I tak, żeby zrealizować ten voucher na 2 tysiące musze  z tej puli oddać im 200 złotych emotka

też jestem w podobnej sytuacji ;( przez tydzień pisałam z tą panią podaną na voucherze ;( wybrałam 6 hoteli do sprawdzenia ofert....nie dość, że mało hoteli 4* i 5* dostępnych to jeszcze ceny na hotele.pl mega wysokie! Wybrałam ostatecznie Grand Lubicz Ustka 5* i jedziemy za dwa tygodnie - wybrany hotel na swojej stronie oferuje różne pakiety z zabiegami w cenie ok. 1500 zł za weekend na dwie osoby ze śniadaniami i obiadokolacjami, a poprzez to biuro, które jest pośrednikiem między nami a Kauflandem a hotelem, kwota 2 tys. ledwo starcza na 2 noclegi dla 2 osób ze śniadaniami i obiadokolacjami - o zabiegach można pomarzyć, bądź zapłacić z własnej kieszeni....(z voucheru pozostało 117 zł! - tej kwoty nie można wykorzystac na opłacenie parkingu, który kosztuje  30 zł za dobę, ani wykorzystac  w barze na drinka...) A i pani w ostatniej chwili podniosła cenę o 154 zł twierdząc, że hotel podniósł cenę ;( ogólnie porażka......

Ja na razie czekam na rozwój sytuacji. Zobaczę jaką mi przedstawi ofertę. Pokój, który wybrałam to koszt 750 złotych (w tym śniadania), więc zostaje 1050 złotych, myślę, że powinny się w tym zmieścić zabiegi i obiadokolacje, bo jak przeglądałam ofertę ich SPA to mają zabiegi od 100 złotych. Jeśli będzie mi dalej robiła problemy, to napiszę co myślę o takiej współpracy do tej firmy, a przede wszystkim do Kauflandu, może następnym razem trafniej wybiorą. Wyświetl w wątku >>
0 0

Niebieska_Laguna

#6384060 Napisano: 29.07.2017 14:13:57 w Wkurza mnie...
Realizacja vouchera z Kauflandu... Miał być miły wypad, a są problemy. Zadzwoniłam do kobiety  odpowiedzialnej za organizację wyjazdu i ona powiedziała, że mogę wybrać dowolny 4 gwiazdkowy hotel lub skorzystać z ich strony hototele.pl. Ale ja już wiedziałam dokąd chcę pojechać, więc tylko napisałam jej szczegóły na mejla. Dostałam odpowiedź, że w tym terminie hotel nie oferuje pokoi. Więc wchodzę na stronę hotelu, wybieram inny termin i znowu piszę do kobiety. Ona dale swoje, że hotel w nowym terminie też nie ma wolnych pokoi. Dzwonię więc do hotelu z pytaniem dlaczego na stronie widnieją wolne terminy, a podobno oni jednak nie oferują w tym czasie pokoi. Z hotelu dostaję odpowiedź, że jak najbardziej w wybranym przeze mnie terminie mają dostępne pokoje. Kolejny raz piszę do kobiety odpowiedzialnej za realizację bonu i ta mi w końcu odpisuje, że w ich ofercie ten hotel nie ma wolnych pokoi, a jak ma mi zarezerwować poza ich ofertą, to pobierze 200 złotych prowizji emotka  Wchodzę więc na ich stronę i szuka innego terminu, ale okazuje się, że hotel, który sobie wybrałam jest na ich stronie, ale wolnych pokoi w ofercie nie ma. Patrzę na inne hotele 4 gwiazdkowe w moim województwie i też zero wolnych terminów. Wchodzę na prywatne strony hoteli i jednak mają te terminy. Ale nie w ofercie hotele.pl... Oczywiście nie będę tłuc się na dwa noclegi przez pół Polski do hotele, w którym łaskawie będzie termin. I tak, żeby zrealizować ten voucher na 2 tysiące musze  z tej puli oddać im 200 złotych emotka Wyświetl w wątku >>
0 0

Niebieska_Laguna

#6383775 Napisano: 28.07.2017 13:48:01 w Wkurza mnie...
Agnes napisał(a):

Niebieska_Laguna napisał(a):

Wchodzę dziś do ITM, na oczach Pani ekspedientki biorę tabletki, które stoją przy kasie, i podaję jej do skasowania. Pani z miną mówiącą "mam ochotę zaciągnąć Cię na zaplecze i zamordować za to, że muszę Cię obsłużyć" rozpoczyna długą procedurę sprawdzania pudełka, czy przypadkiem tam czegoś nie schowałam  emotka  Tylko co i kiedy? Poczułam się jak członkini zorganizowanej grupy przestępczej: że niby najpierw ktoś wchodzi do sklepu, dokłada do pudełka dodatkowy listek Apapu, a potem ja bez podejrzeń, na oczach kasjerki kupuję go za normalną cenę, a nadwyżkę sprzedajemy na czarnym rynku. Biedaczka tak się zmęczyła tym sprawdzaniem, że brakło jej siły, żeby odpowiedzieć na "dziękuję" i do widzenia". 

ja sama sprawdzam pudełka od momentu kiedy kupiłam PUSTE opakowanie po Cholinex w auchan

Dlatego uważam, że nie powinno się dopuszczać tego typu opakowań, przy których można łatwo majstrować emotka  Bo wkurzające są tego konsekwencje. Ja zawsze przy takim sprawdzaniu (czy to przez siebie, czy przez kasjerkę) czuję się podejrzanie. Wyświetl w wątku >>
0 0

Niebieska_Laguna

#6383771 Napisano: 28.07.2017 13:46:01 w Wkurza mnie...
cb656 napisał(a):

Niebieska_Laguna napisał(a):

Wchodzę dziś do ITM, na oczach Pani ekspedientki biorę tabletki, które stoją przy kasie, i podaję jej do skasowania. Pani z miną mówiącą "mam ochotę zaciągnąć Cię na zaplecze i zamordować za to, że muszę Cię obsłużyć" rozpoczyna długą procedurę sprawdzania pudełka, czy przypadkiem tam czegoś nie schowałam  emotka  Tylko co i kiedy? Poczułam się jak członkini zorganizowanej grupy przestępczej: że niby najpierw ktoś wchodzi do sklepu, dokłada do pudełka dodatkowy listek Apapu, a potem ja bez podejrzeń, na oczach kasjerki kupuję go za normalną cenę, a nadwyżkę sprzedajemy na czarnym rynku. Biedaczka tak się zmęczyła tym sprawdzaniem, że brakło jej siły, żeby odpowiedzieć na "dziękuję" i do widzenia". 

Okej, zabawnie to opisałaś emotka Ale to, co ja widuję czasem w sklepach samoobsługowych, całkowicie uzasadnia takie zachowanie kasjerki (no, może z wyłączeniem cięrpiętniczej miny emotka )Ludzie są tak chamsko bezczelni, że potrafią jawnie, nie kryjąc się z tym, na oczach innych kupujących, otworzyć przy półce opakowanie jednego produktu, by do niego włożyć inny, droższy. Dla mnie to niepojęte, ale to smutny fakt. I ponieważ ja widziałem to wielokrotnie, przypuszczam, że to zjawisko niestety masowe. A to rzutuje na opinię kasjerek o klientach jako pewnej ogólnej masie. Tak, jak zachowanie na przykład pojedynczych wrednych taksówkarzy rzutuje na opinię o taksówkarzach w ogóle.
Ech, skomplikowane jest to życie i relacje międzyludzkie... emotka emotka
P.S. Zapomniałem dodać, że w sklepie jest monitoring kas i pani ma obowiązek takie coś sprawdzać. Jakby kamera wyłapała, że ominęła, mogłaby się później tłumaczyć. Bo nie wszystko widzą kamery - one nie wiedzą, że kasjerka widziała Ciebie, biorącą kartonik z półki i że nic przy nim nie majstrowałaś. Ona ma świadomość, że jest pod obserwacją i zachowuje się tak, by nie mieć kłopotów. Samo życie...

Wiem, że ludzie kombinują i potrafią wymienić sobie pastę z tańszej na droższą, ale i tak zawsze przy takim sprawdzaniu czuję się jak złodziejka. Producenci mogliby się wysilić o opakowania, których nie trzeba sprawdzać.  Wyświetl w wątku >>
0 0

Niebieska_Laguna

#6383758 Napisano: 28.07.2017 13:14:22 w Wkurza mnie...
Wchodzę dziś do ITM, na oczach Pani ekspedientki biorę tabletki, które stoją przy kasie, i podaję jej do skasowania. Pani z miną mówiącą "mam ochotę zaciągnąć Cię na zaplecze i zamordować za to, że muszę Cię obsłużyć" rozpoczyna długą procedurę sprawdzania pudełka, czy przypadkiem tam czegoś nie schowałam emotka  Tylko co i kiedy? Poczułam się jak członkini zorganizowanej grupy przestępczej: że niby najpierw ktoś wchodzi do sklepu, dokłada do pudełka dodatkowy listek Apapu, a potem ja bez podejrzeń, na oczach kasjerki kupuję go za normalną cenę, a nadwyżkę sprzedajemy na czarnym rynku. Biedaczka tak się zmęczyła tym sprawdzaniem, że brakło jej siły, żeby odpowiedzieć na "dziękuję" i do widzenia".  Wyświetl w wątku >>

Niebieska_Laguna

#6383331 Napisano: 27.07.2017 10:47:45 w Dyskusje o innych konkursach (bez klików)
Ile czekacie na akceptację zgłoszenia z Milko? Ja wysłałam 25 i dalej nie dostałam mejla, że pojawiło się na mapie.  Wyświetl w wątku >>
0 0

Niebieska_Laguna

#6382301 Napisano: 24.07.2017 15:21:48 w Wkurza mnie...
@@gnieszk@ napisał(a):

Niebieska_Laguna napisał(a):

Idę do punktu obsługi klienta po pieczątkę. Wszystko mam już przygotowane: paragon przypięty do kartki, na której wydrukowana jest regułka "potwierdzam, że produkt opisany tak i siak, na paragonie takim i owakim, to produkt owej marki...". Nic tylko przybić pieczątkę. Tłumaczę wszystko obsługującej mnie kobiecie i słyszę:Pani: Nie rozumiem...Ja (tłumaczę od nowa): Że kupiłam tamto i sramto, ale jest źle opisane i potrzebuję potwierdzenie dla agencji, że produkt na paragonie to produkt konkretnej firmy...
Pani (patrzy na mnie jak na wariatkę): Pierwszy raz się z czymś takim spotykam.
(Cisza, Pani po raz kolejny przygląda się kartce).
Pani: I czego Pani ode mnie oczekuje?
Ja: Że mi Pani przybije pieczątkę (wskazuję jej miejsce pod regułką).
Pani (z poirytowaniem wykrzywia buzię): Ale my nie mamy takiego produktu z marki X, tylko z marki Y, i ją ma Pani opisaną na paragonie.
(na paragonie nie ma żadnej marki, tylko sama nazwa produktu).
Ja (kłamiąc z bezsilności): Dzwoniłam na infolinię i tam mi powiedzieli...
Pani (przerywa mi): Że można?
Ja: Tak!
Pani: No dobra (daje mi pieczątkę z taką miną, jakby podbijała własne zwolnienie). Proszę... (rzuca mi kartę z łaską i wraca stukać w klawiaturę komputera, wzdychając i pogardliwie kręcąc głową).

Klasyk z serii Paragon rzucony z pogardą. Ja to jestem chora jak mam się iść prosić o te opisy...Pani w Intermarche ostatnio chyba uznała mnie za nienormalną po takiej prośbie. Najpierw powiedziała, że nie jest w stanie stwierdzić czy ten produkt jest danej marki, no i ogólnie o co mi chodzi itd. w końcu z łaską podbiła. Napisałam potem nawet do ITM w tej sprawie, poprosili o informację o jaki sklep chodzi i obiecali, że skontaktują się z nimi w tej sprawie.

Niestety, ale te Panie działają według własnego "widzimisię". Nie wiedzą, jakie towary mają na sklepie, nie wiedzą jakie akcje i konkursy są w sklepach prowadzone. Naprawdę często zastanawiam się na jakich zasadach one tam pracują. Czy punkt obsługi klienta to jakaś inna planeta? Jak nie postraszy się centralą, to za przeproszeniem czterech liter nie ruszą... Wyświetl w wątku >>
0 0

Niebieska_Laguna

#6382292 Napisano: 24.07.2017 15:10:12 w Dyskusje o wynikach konkursu
psemulek napisał(a):

Niebieska_Laguna napisał(a):

ewi1990 napisał(a):

marta_1234 napisał(a):

Pojawiły się wyniki do konkursu Konkurs "Przetestuj perfumy Naomi Campbell Prêt à Porter Silk Collcetion"wyniki http://akcje.wiza...-collection/#testing

Niestety wyników nie widać emotka

Bo pojawił się błąd i na chwilę opublikowali wyniki jakiegoś starego konkursu ze szminkami. Tego, który zakończył się wczoraj jeszcze nie rozwiązali.

a czy mogłby ktś wkleić wyniki dot. tych perfum ale na Party.pl. czy to ten sam konkurs?

To inne konkursy, ale na obu pojawiły się błędne wyniki. Prawdziwych jeszcze nie ma dla obu konkursów. Wyświetl w wątku >>
0 0

Niebieska_Laguna

#6382286 Napisano: 24.07.2017 15:00:19 w Wkurza mnie...
Idę do punktu obsługi klienta po pieczątkę. Wszystko mam już przygotowane: paragon przypięty do kartki, na której wydrukowana jest regułka "potwierdzam, że produkt opisany tak i siak, na paragonie takim i owakim, to produkt owej marki...". Nic tylko przybić pieczątkę. Tłumaczę wszystko obsługującej mnie kobiecie i słyszę:
Pani: Nie rozumiem...
Ja (tłumaczę od nowa): Że kupiłam tamto i sramto, ale jest źle opisane i potrzebuję potwierdzenie dla agencji, że produkt na paragonie to produkt konkretnej firmy...
Pani (patrzy na mnie jak na wariatkę): Pierwszy raz się z czymś takim spotykam.
(Cisza, Pani po raz kolejny przygląda się kartce).
Pani: I czego Pani ode mnie oczekuje?
Ja: Że mi Pani przybije pieczątkę (wskazuję jej miejsce pod regułką).
Pani (z poirytowaniem wykrzywia buzię): Ale my nie mamy takiego produktu z marki X, tylko z marki Y, i ją ma Pani opisaną na paragonie.
(na paragonie nie ma żadnej marki, tylko sama nazwa produktu).
Ja (kłamiąc z bezsilności): Dzwoniłam na infolinię i tam mi powiedzieli...
Pani (przerywa mi): Że można?
Ja: Tak!
Pani: No dobra (daje mi pieczątkę z taką miną, jakby podbijała własne zwolnienie). Proszę... (rzuca mi kartę z łaską i wraca stukać w klawiaturę komputera, wzdychając i pogardliwie kręcąc głową).

Wyświetl w wątku >>

Niebieska_Laguna

#6382257 Napisano: 24.07.2017 14:09:26 w Dyskusje o wynikach konkursu
ewi1990 napisał(a):

marta_1234 napisał(a):

Pojawiły się wyniki do konkursu Konkurs "Przetestuj perfumy Naomi Campbell Prêt à Porter Silk Collcetion"wyniki http://akcje.wiza...-collection/#testing


Niestety wyników nie widać emotka

Bo pojawił się błąd i na chwilę opublikowali wyniki jakiegoś starego konkursu ze szminkami. Tego, który zakończył się wczoraj jeszcze nie rozwiązali. Wyświetl w wątku >>
0 0

Niebieska_Laguna

#6381787 Napisano: 22.07.2017 13:32:14 w Wkurza mnie...
kermit napisał(a):

Wkurza mnie, że wystawiłam przedmiot na allegro i mimo, że dałam opcję "kup teraz" to ludzie uważają, że jest to licytacja i do tego w systemie odwróconym tzn. "kto da mniej". Ciągle dostaję "pytania o przedmiot" na zasadzie "mogę dać 300 zł' "czy cena podlega negocjacji?" itd. Wiem, że na olx to norma, myślałam, że uniknę tego na allegro...

To taki typ człowieka, który jest wszędzie. Jak kiedyś sprzedawałam w różnych sklepach to tam niektórzy też chcieli zniżki i rabaty, bo na przykład kupują dużo emotka  I nie dało się im wytłumaczyć, że ja nie mogę żadnych zniżek robić, bo promocje są odgórnie narzucane. Ale potrafiła przyjść taka paniusia jedna z drugą i że by kupiły ową bluzeczkę, ale trochę za duża, jednak jak sprzedam taniej to kupią, bo poprawki sobie zrobią.  Co z tego, że ten sklep to "sieciówka", a nie mój stragan na bazarze emotka   Wyświetl w wątku >>
1 joan 0

Niebieska_Laguna

#6381610 Napisano: 21.07.2017 16:30:56 w Wkurza mnie...
giulietta napisał(a):

ace napisał(a):

joan napisał(a):

Niebieska_Laguna napisał(a):

Niebieska_Laguna napisał(a):

(...) No i chyba dziś nie przestanę się tu wpisywać. Odesłałam paragon mejlem i dostałam odpowiedź, że zakup dokonany po zgłoszeniu. Data na paragonie 7 czerwiec, a oni twierdzą, że to 6 lipiec... 2017-06-07...

IQ Marketing emotka

BTW, dzisiaj zerknęłam w potwierdzenie wzięcia udziału w promocji - takie, co się automatycznie wygenerowało po dodaniu zgłoszenia w loterii IQ Marketing "Klasyki trzymają się razem". I wyobraź sobie, że oni stosują ten sam sposób podawania daty, który jednocześnie jest dla nich niezrozumiały i nieczytelny na Twoim paragonie emotka No geniusze, nie ma co emotka PS: W przyszłości polecam każdemu uczestnikowi promocji organizowanych przez IQ Marketing zapisywanie na komputerze w pdfie owych potwierdzeń. Tak na wszelki wypadek emotka

jeśli masz, wyślij im  inny paragon z tego sklepu, obojętnie z jakimi produktami, ale z datą typu: 2017-06-30 i niech Ci powiedzą jak się nazywa trzydziesty miesiąc w roku w ich świecie?

w USA dzień występuje w środku  emotka  ale, że i w IQ? emotka  ale to jest śmieszne  emotka  a ktoś się podpisał pod tym @?

Nikt - mejl anonimowy emotka  Już mi nie odpisali po zwróceniu uwagi o tej dacie. Wyświetl w wątku >>
0 0

Niebieska_Laguna

#6381194 Napisano: 20.07.2017 15:01:22 w Wkurza mnie...
cb656 napisał(a):

Niebieska_Laguna napisał(a):

Odesłałam paragon mejlem i dostałam odpowiedź, że zakup dokonany po zgłoszeniu. Data na paragonie 2017-06-07, a oni twierdzą, że to 6 lipiec

Zapytaj ich, według jakiego standardu data występuje w kolejności rok-DZIEŃ-miesiąc emotka

Jak widać agencje mają własne standardy emotka   Wyświetl w wątku >>
0 0

Niebieska_Laguna

#6381193 Napisano: 20.07.2017 15:00:30 w Wkurza mnie...
edzia21 napisał(a):

Niebieska_Laguna napisał(a):

joan napisał(a):

Niebieska_Laguna napisał(a):

Vouchery z Kauflandu jednak okazały się imienne emotka  A tak liczyłam, że sobie budżet podreperuję, bo to mi bardziej teraz potrzebne niż wożenie się po hotelach emotka  

Zawsze są imienne. Natomiast dla Kaufa wszystko się musi zgadzać w papierach, więc jeśli dostaną od realizatora fakturę pro forma bez danych laureata, to spoko. Ale jeśli realizator gdzieś wspomni np. "nocleg dla Janiny Bernowskiej i Edmunda Grencika", a takich laureatów na liście Kaufa nie ma, Kauf tej faktury nie przyjmie i wyjazd się nie odbędzie. Tutaj wiele zależy od realizatora, w ciemno nie odkupiłabym takiego vouchera. Niestety, fakt angażowania Kaufa i realizatora mocno komplikuje te ich nagrody.

Ech emotka  Zadzwonię i się dopytam, może da się to uratować.No i chyba dziś nie przestanę się tu wpisywać. Odesłałam paragon mejlem i dostałam odpowiedź, że zakup dokonany po zgłoszeniu. Data na paragonie 7 czerwiec, a oni twierdzą, że to 6 lipiec... 2017-06-07...

Jaka agencja taka mądra?  emotka

IQ Marketing emotka Wyświetl w wątku >>
0 0

Niebieska_Laguna

#6381182 Napisano: 20.07.2017 14:43:15 w Wkurza mnie...
joan napisał(a):

Niebieska_Laguna napisał(a):

Vouchery z Kauflandu jednak okazały się imienne emotka  A tak liczyłam, że sobie budżet podreperuję, bo to mi bardziej teraz potrzebne niż wożenie się po hotelach emotka  

Zawsze są imienne. Natomiast dla Kaufa wszystko się musi zgadzać w papierach, więc jeśli dostaną od realizatora fakturę pro forma bez danych laureata, to spoko. Ale jeśli realizator gdzieś wspomni np. "nocleg dla Janiny Bernowskiej i Edmunda Grencika", a takich laureatów na liście Kaufa nie ma, Kauf tej faktury nie przyjmie i wyjazd się nie odbędzie. Tutaj wiele zależy od realizatora, w ciemno nie odkupiłabym takiego vouchera. Niestety, fakt angażowania Kaufa i realizatora mocno komplikuje te ich nagrody.

Ech emotka  Zadzwonię i się dopytam, może da się to uratować.

No i chyba dziś nie przestanę się tu wpisywać. Odesłałam paragon mejlem i dostałam odpowiedź, że zakup dokonany po zgłoszeniu. Data na paragonie 7 czerwiec, a oni twierdzą, że to 6 lipiec... 2017-06-07... Wyświetl w wątku >>
0 0

Niebieska_Laguna

#6381149 Napisano: 20.07.2017 13:28:08 w Informują
O 13 mejl z konkursu VIANEK w Zwierciadle Wyświetl w wątku >>
0 1 jankowska

Niebieska_Laguna

#6381128 Napisano: 20.07.2017 12:34:35 w Wkurza mnie...
edzia21 napisał(a):

Niebieska_Laguna napisał(a):

Vouchery z Kauflandu jednak okazały się imienne emotka  A tak liczyłam, że sobie budżet podreperuję, bo to mi bardziej teraz potrzebne niż wożenie się po hotelach emotka  

Zadzwoń do miejsca docelowego i zapytaj czy ktoś inny może zrealizować pobyt emotka   Sprzedawałam imienne zaproszenia do Ireny Eris...i problemu nie było. 

Dzięki za radę, nie pomyślałam o tym. Spróbuję. Może się uda. Wyświetl w wątku >>
1 edzia21 0