Nasz serwis prowadzony przez Adriana Pionkę wraz naszymi partnerami wymienionymi w Polityce
Prywatności wykorzystuje pliki cookies zapisywane na Twoim urządzeniu i inne technologie do
zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania
ruchu na stronie i w Internecie.
Przetwarzanie danych jest uzasadnione z uwagi na nasze usprawiedliwione potrzeby, co obejmuje między
innymi konieczność zapewnienia bezpieczeństwa usługi (np. sprawdzenie, czy do Twojego konta nie
loguje się nieuprawniona osoba), dokonanie pomiarów statystycznych, ulepszania naszych usług i
dopasowania ich do potrzeb i wygody użytkowników (np. personalizowanie treści w usługach) jak
również prowadzenie marketingu i promocji własnych usług Administratora. Dane te są przetwarzane do
czasu istnienia uzasadnionego interesu lub do czasu złożenia przez Ciebie sprzeciwu wobec
przetwarzania.
Dane osobowe będą przekazywane wyłącznie naszym podwykonawcom, tj. dostawcom usług informatycznych
i/lub partnerom wymienionym w
Polityce
Prywatności.
Przysługuje Ci prawo żądania dostępu do treści danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia oraz
prawo do ograniczenia ich przetwarzania. Ponadto także prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie
bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia
sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych. Posiadasz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych.
atlantydek
Postów 1614
Data rejestracji 08.04.2020
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Wypowiedź była edytowana 2 razy.
Enjoy_today
Postów 81
Data rejestracji 12.07.2024
Punkty karne 0
Konkursy dodane 3
nanajka81
Postów 4432
Data rejestracji 15.06.2005
Punkty karne 0
Konkursy dodane 8
Ninja
Postów 3
Data rejestracji 30.09.2024
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Sprawa dotyczy konkursy MUTTI, wszystko zaczęło się 3 dni temu kiedy to otrzymałem email o tytule : Wygrana II stopnia w konkursie Mutti Złoty Pomidor
Treść w mailu:
Dzień dobry,
Z przyjemnością informujemy, iż Komisja Konkursowa wybrała Pana Pracę Konkursową i został Pan Laureatem nagrody II stopnia w konkursie Mutti, w postaci urządzenia piec do pizzy + łopatka marki OONI.
Nagroda zostanie przesłana na adres podany w zgłoszeniu przesyłką kurierską w ciągu 5 dni roboczych.
Jednocześnie informujemy, iż Pana zgłoszenie bierze udział w kolejnym etapie konkursu (wyłonieniu Laureata nagrody głównej tj. wycieczki do Włoch)
Gratulujemy wygranej!
Z poważaniem,
Develey Polska
Dzisiaj kurier dostarcza 3 paczki, radość niesamowita, a tu jedynie nagroda pocieszenia ( ZONK) . Chwila zwątpienia, pierwsza myśl pewnie nastąpiła pomyłka, następne myśli coraz gorsze sprawdzam maila oby na pewno dobrze zrozumiałem że wygrałem nagrode II stopnia w konkursie Mutti, w postaci urządzenia piec do pizzy + łopatka marki OONI.
Piszę maila do tego umieszczam zdjęcie w załączniku z nadesłaną nagrodą pocieszenia:
Dzień dobry,
pięknie Państwu dziękuję za docenienie mojej pracy i przyznanie nagrody. Odnośnie powyższego maila została przyznana mi zła nagroda, gdyż dzisiaj kurier dostarczył 3 paczki ( 1004060742291U ; 1004060634736U ; 1004060688788U ) , a w tych paczkach znajduje się nagroda pocieszenia, a nie nagroda II stopnia w konkursie Mutti, w postaci urządzenia piec do pizzy + łopatka marki OONI. W załączniku umieszczam zdjęcie z otrzymanymi paczkami. Jak wygląda procedura naprawcza danej pomyłki ?
Pozdrawiam
xxxxxxxxxx
Gość odpisuje maila :
Dzień dobry ,
Panie xxxx moja pomyłka, w natłoku pracy pomyliłem się pisząc do Pana majla pomyliłem odbiorców , właśnie to sprawdziłem .
Został Pan laureatem nagrody tygodniowej w postaci produktów Mutti a nie nagrody II stopnia .
Za zaistniałą sytuację bardzo Pana przepraszam .
Następnie odpisuję maila :
Panie xxx,
Dziękuję za Pana odpowiedź, jednak muszę przyznać, że sytuacja jest dla mnie przykra i budzi moje wątpliwości.
Otrzymanie informacji o wygranej w konkursie z nagrodą II stopnia, a następnie przesłanie innego zestawu, było dla mnie rozczarowujące. Rozumiem, że w natłoku obowiązków mogą zdarzać się pomyłki, ale biorąc pod uwagę cały przebieg sytuacji, trudno mi nie czuć się zawiedzionym. Przez informację o wygranej czułem, że moje zaangażowanie w konkurs zostało docenione, a taka nagła zmiana budzi we mnie niestety wątpliwości co do transparentności tego procesu.
Proszę o wyjaśnienie, w jaki sposób został przeprowadzony proces weryfikacji laureatów oraz jak mogę upewnić się, że moje nazwisko zostało prawidłowo uwzględnione. Chciałbym również zapytać, czy istnieje możliwość wynagrodzenia tej sytuacji.
Liczę, że znajdzie Pan możliwość przyjrzenia się całej sprawie i pomoże mi rozwiać wszelkie niejasności.
Pozdrawiam,
I dosłownie przed 5 minutami otrzymuję maila :
Naprawdę bardzo Pana przepraszam , to tylko mój błąd moja wina ,
Przepraszam ,
xxx xxx
Proszę o porady co mogę zrobić w danej sytuacji, jak dalej postąpić ? Czy jestem na przegranej pozycji ?
Wypowiedź była edytowana 1 raz.
nanajka81
Postów 4432
Data rejestracji 15.06.2005
Punkty karne 0
Konkursy dodane 8
cb656
Postów 1953
Data rejestracji 02.08.2021
Punkty karne 0
Konkursy dodane 11
Porusz niebo i ziemię, użyj wszystkich znajomości, kontaktów, prawników, rzeczników praw i tak dalej, nie odstępuj na krok!!! To w końcu jest w kategorii PRZYRZECZENIE PUBLICZNE, helou!
W życiu porządnego człowieka ważne jest, by nie grzeszyć. Ja na przykład nie grzeszę ani urodą, ani rozumem. Nie aspiruję do uznania moich stwierdzeń za absolutne, w pełni obiektywne. Nie oczekuję ślepej mi ufności, czy obdarzenia mnie autorytetem. Deklaruję, że staram się pisać szczerze, choć diagnozuję tę szczerość wyłącznie moim niedoskonałym rozpoznaniem.