Reklama na e-Konkursy.info

Konkurs Kup, schrup i leć. Lorenz Aldi

Mam problem...

cherry_coke

#6438109 Napisano: 06.12.2017 19:35:31
mastah napisał(a):

Zniknęły mi z profilu dodane konkursy - ktoś mi powie dlaczego?   emotka

Przeminęły z wiatrem... skończyły się i trzeba dodać nowe. Chyba o to chodzi. One nie są dodane raz na zawsze.
1 andii 0

zdolnabestia

#6438137 Napisano: 06.12.2017 20:11:38
mastah napisał(a):

Zniknęły mi z profilu dodane konkursy - ktoś mi powie dlaczego?   emotka

Odpowedź jest w FAQ. Polecam przeczytać, jest tam wiele ciekawych informacji emotka
1 mastah 0

mastah

#6438876 Napisano: 07.12.2017 23:23:14
Dziękuję wszystkim za odpowiedzi emotka  Teraz już wszystko jasne. Przy okazji obiecuję nadrobić FAQ emotka
0 0

maria1980

#6438878 Napisano: 07.12.2017 23:37:38
cb656 napisał(a):

cherry_coke napisał(a):

mastah napisał(a):

Zniknęły mi z profilu dodane konkursy - ktoś mi powie dlaczego?   emotka

Przeminęły z wiatrem... skończyły się i trzeba dodać nowe. Chyba o to chodzi. One nie są dodane raz na zawsze.

Niezupełnie emotka Nie zniknęło ich przypisanie do konta tego, który zgłosił. Nadal "autorem zgłoszenia" jest ten sam użytkownik (w bazie nic nie ginie emotka )
To jak z przypominaczem w kalendarzu - kiedy minie termin, przypominacz też się wyłącza. emotka
WSZYSTKIE konkursy dodane przez mastah · znaleziono: 4 emotka

Przypominacz ? Gdzie znajdę ten wynalazek 
0 0

maria1980

#6438884 Napisano: 08.12.2017 00:09:40
emotka cb656 napisał(a):

maria1980 napisał(a):

Przypominacz ? Gdzie znajdę ten wynalazek 

Choćby w smartfonie emotka
...a jeśli pytasz o e-konki to na górze strony, a ustawiasz własne przypomnienie przez koniczynkę przy opisie wybranego konkursu emotka

Dzieki za wytłumaczenie emotka  będę z tego korzystała ️ a jeśli chodzi o smartfony , to chodź dziennie sprzedaje ich kilkanaście i opowiadam o super funkcjach to wcale z nich nie korzystam
0 0

zdolnabestia

#6438941 Napisano: 08.12.2017 09:30:57
maria1980 napisał(a):

Przypominacz ? Gdzie znajdę ten wynalazek 

Odpowiedź jest w FAQ emotka
0 0

pablo75

#6439246 Napisano: 08.12.2017 17:12:36
Czy po wyslaniu danych w formularzu Graf-Konkurs Vegeta 'Kuchnia jak marzenie"dostajecie jakieś potwierdzenie?U mnie bialy ekran tylko.
0 0

defed

#6439249 Napisano: 08.12.2017 17:29:11
pablo75 napisał(a):

Czy po wyslaniu danych w formularzu Graf-Konkurs Vegeta 'Kuchnia jak marzenie"dostajecie jakieś potwierdzenie?U mnie bialy ekran tylko.

Po wypełnieniu formularza z danymi doszedł mail, nadawca: promocje@graf.torun.pl, temat: Kuchnia jak marzenie - potwierdzenie zgłoszenia, treść:  Dziękujemy za udział w promocji. Twoje dane zostały zapisane.
promocje@graf.torun.ppromocje@graf.torun.p
0 0

pablo75

#6439251 Napisano: 08.12.2017 17:31:23
defed napisał(a):

pablo75 napisał(a):

Czy po wyslaniu danych w formularzu Graf-Konkurs Vegeta 'Kuchnia jak marzenie"dostajecie jakieś potwierdzenie?U mnie bialy ekran tylko.

Po wypełnieniu formularza z danymi doszedł mail, nadawca: promocje@graf.torun.pl, temat: Kuchnia jak marzenie - potwierdzenie zgłoszenia, treść:  Dziękujemy za udział w promocji. Twoje dane zostały zapisane.
promocje@graf.torun.ppromocje@graf.torun.p

Dzięki wielkie emotka
1 defed 0

pablo75

#6439255 Napisano: 08.12.2017 17:33:09
pablo75 napisał(a):

defed napisał(a):

pablo75 napisał(a):

Czy po wyslaniu danych w formularzu Graf-Konkurs Vegeta 'Kuchnia jak marzenie"dostajecie jakieś potwierdzenie?U mnie bialy ekran tylko.

Po wypełnieniu formularza z danymi doszedł mail, nadawca: promocje@graf.torun.pl, temat: Kuchnia jak marzenie - potwierdzenie zgłoszenia, treść:  Dziękujemy za udział w promocji. Twoje dane zostały zapisane.
promocje@graf.torun.ppromocje@graf.torun.p

Po jakim czasie otrzymuje sie maila na poczte po wysłaniu?Bo ja jeszcze nic nie dostałem.
0 0

ilona162

#6439261 Napisano: 08.12.2017 17:44:28
defed napisał(a):

pablo75 napisał(a):

Czy po wyslaniu danych w formularzu Graf-Konkurs Vegeta 'Kuchnia jak marzenie"dostajecie jakieś potwierdzenie?U mnie bialy ekran tylko.

Po wypełnieniu formularza z danymi doszedł mail, nadawca: promocje@graf.torun.pl, temat: Kuchnia jak marzenie - potwierdzenie zgłoszenia, treść:  Dziękujemy za udział w promocji. Twoje dane zostały zapisane.
promocje@graf.torun.ppromocje@graf.torun.p

u mnie też było biało jak wysyłałam z telefonu, jak zrobiłam przez komputer to wszystko przeszło i dostałam maila emotka
0 0

pablo75

#6439262 Napisano: 08.12.2017 17:46:20
ilona162 napisał(a):

defed napisał(a):

pablo75 napisał(a):

Czy po wyslaniu danych w formularzu Graf-Konkurs Vegeta 'Kuchnia jak marzenie"dostajecie jakieś potwierdzenie?U mnie bialy ekran tylko.

Po wypełnieniu formularza z danymi doszedł mail, nadawca: promocje@graf.torun.pl, temat: Kuchnia jak marzenie - potwierdzenie zgłoszenia, treść:  Dziękujemy za udział w promocji. Twoje dane zostały zapisane.
promocje@graf.torun.ppromocje@graf.torun.p

u mnie też było biało jak wysyłałam z telefonu, jak zrobiłam przez komputer to wszystko przeszło i dostałam maila emotka

Ja wysłałem przez komputer i maila nie dostałem,nie wiem czy wysylaja automatycznie czy w godzinach pracy.
0 0

joasiajulia

#6439718 Napisano: 10.12.2017 12:13:06
Mam problem nie moge znalezc oswiadczenie loteria kalendarz Winiary-byłabym wdzięczna za pomoc!!!
0 0

delvitto

#6439725 Napisano: 10.12.2017 12:28:42
sprzedałam na allegro takie rękawiczki co były kiedyś do wygrania, te na zimno, iGlove. I klient napisał mi, że chce zwrócić, bo są słabej jakości, a funkcja tych palców na smartfonie źle działa, no i w sklepach za te pieniądze (29 zł) są lepsze. Jak mam tę sprawę załatwić, powiedzcie, bo nie miałam do tej pory takiego przypadku:( Z jednej strony, poczuwam się do tego, że klient może nie być zadowolony, ale z drugiej, jeśli je już nosił, i nie daj Boże, porozciągał, to mam to przyjąć, zwrócić kasę, a towar do kosza? Swoją drogą, nie znam się na tych produktach i nie umiem stwierdzić, czy ich jakość jest naprawdę taka zła? Nie wiem, jak wyglądają inne takie rękawiczki:( szkoda mi tę kasę zwracać, bo istnieje małe prawdopodobieństwo, że sprzedam je ponownie:(
0 0

Claudia77

#6439751 Napisano: 10.12.2017 13:09:44
delvitto napisał(a):

sprzedałam na allegro takie rękawiczki co były kiedyś do wygrania, te na zimno, iGlove. I klient napisał mi, że chce zwrócić, bo są słabej jakości, a funkcja tych palców na smartfonie źle działa, no i w sklepach za te pieniądze (29 zł) są lepsze. Jak mam tę sprawę załatwić, powiedzcie, bo nie miałam do tej pory takiego przypadku:( Z jednej strony, poczuwam się do tego, że klient może nie być zadowolony, ale z drugiej, jeśli je już nosił, i nie daj Boże, porozciągał, to mam to przyjąć, zwrócić kasę, a towar do kosza? Swoją drogą, nie znam się na tych produktach i nie umiem stwierdzić, czy ich jakość jest naprawdę taka zła? Nie wiem, jak wyglądają inne takie rękawiczki:( szkoda mi tę kasę zwracać, bo istnieje małe prawdopodobieństwo, że sprzedam je ponownie:(

ogólnie zasady zakupu na odległość są takie, że kupujący zawsze mają prawo zwrotu, chyba że to licytacja, ale należy pamiętać, że towar powinien być nieużywany w stanie w jakim został wysłany, inaczej masz prawo odliczyć to od zakupu,lecz to ostatnie info powinno być zawarte w opisie sprzedaży...
0 0

Claudia77

#6439761 Napisano: 10.12.2017 13:28:27
cb656 napisał(a):

Claudia77 napisał(a):

ogólnie zasady zakupu na odległość są takie, że kupujący zawsze mają prawo zwrotu, chyba że to licytacja,

Ta zasada dotyczy kupowania w firmach, a nie od osoby prywatnej emotka

faktycznie, zapomniałam, że tu prywatnie sprzedajemy... emotka

visserarthur

#6440002 Napisano: 11.12.2017 00:46:01
Napisz mu, że mimo, że nie masz obowiązku przyjmować zwrotu, bo sprzedawałaś jako osoba fizyczna, to zwrot byś przyjęła, ale rzeczy nieużywanej, a z jego opisu wynika, że były testowane- używane.

cherry_coke

#6440024 Napisano: 11.12.2017 08:11:08
delvitto napisał(a):

sprzedałam na allegro takie rękawiczki co były kiedyś do wygrania, te na zimno, iGlove. I klient napisał mi, że chce zwrócić, bo są słabej jakości, a funkcja tych palców na smartfonie źle działa, no i w sklepach za te pieniądze (29 zł) są lepsze. Jak mam tę sprawę załatwić, powiedzcie, bo nie miałam do tej pory takiego przypadku:( Z jednej strony, poczuwam się do tego, że klient może nie być zadowolony, ale z drugiej, jeśli je już nosił, i nie daj Boże, porozciągał, to mam to przyjąć, zwrócić kasę, a towar do kosza? Swoją drogą, nie znam się na tych produktach i nie umiem stwierdzić, czy ich jakość jest naprawdę taka zła? Nie wiem, jak wyglądają inne takie rękawiczki:( szkoda mi tę kasę zwracać, bo istnieje małe prawdopodobieństwo, że sprzedam je ponownie:(

1. Zwraca się rzecz nieużywaną z metkami. Rzecz używaną można co najwyżej oddać na gwarancję.
2. Zakup był od osoby prywatnej. Nie masz obowiązku przyjmować zwrotów.
3. Nie udzieliłaś gwarancji. Więc jeśli ma zastrzeżenia co do jakości produktu niech zwróci się do producenta.
4. Niech zapozna się z zasadami zakupu na allegro. 

Nie daj się! To jest zwykłe naciąganie. Produkt był fabrycznie nowy. Odpisz grzecznie, że się nie zgadzasz. Jak ma problem niech założy spór na allegro. 

zaczytana-pola

#6440028 Napisano: 11.12.2017 08:36:44
delvitto, niestety zauważyłam, że tego typu akcje na allegro jakiś czas temu stały się normą. Sporo osób skarży się na dziwne zachowanie kupujących, którzy kupują, użyją, chcą zwracać, bo coś im nie pasuje.
Tak jak napisali poprzednicy, nie masz obowiązku przyjmować zwrotu. Ja jak już coś wystawiam, to zawsze zaznaczam, że sprzedaję jako osoba prywatna, nie przyjmuję zwrotów i proszę o rozważny zakup. emotka

delvitto

#6440318 Napisano: 11.12.2017 16:06:01
dziękuję Wam za rady:) Tak napisałam gościowi, zobaczymy co z tego wyjdzie:)
0 0