Nasz serwis prowadzony przez Adriana Pionkę wraz naszymi partnerami wymienionymi w Polityce
Prywatności wykorzystuje pliki cookies zapisywane na Twoim urządzeniu i inne technologie do
zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania
ruchu na stronie i w Internecie.
Przetwarzanie danych jest uzasadnione z uwagi na nasze usprawiedliwione potrzeby, co obejmuje między
innymi konieczność zapewnienia bezpieczeństwa usługi (np. sprawdzenie, czy do Twojego konta nie
loguje się nieuprawniona osoba), dokonanie pomiarów statystycznych, ulepszania naszych usług i
dopasowania ich do potrzeb i wygody użytkowników (np. personalizowanie treści w usługach) jak
również prowadzenie marketingu i promocji własnych usług Administratora. Dane te są przetwarzane do
czasu istnienia uzasadnionego interesu lub do czasu złożenia przez Ciebie sprzeciwu wobec
przetwarzania.
Dane osobowe będą przekazywane wyłącznie naszym podwykonawcom, tj. dostawcom usług informatycznych
i/lub partnerom wymienionym w
Polityce
Prywatności.
Przysługuje Ci prawo żądania dostępu do treści danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia oraz
prawo do ograniczenia ich przetwarzania. Ponadto także prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie
bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia
sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych. Posiadasz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych.
zof83
Postów 144
Data rejestracji 28.07.2016
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Chodzi o konkurs " Radosny dzień dziecka z Kinder" - wygrałam, wypełniłam formularz laureata, a po kilku dniach otrzymałam maila, iż tenże formularz wygasł. Napisałam z zapytanie, czy otrzymali moje dane itp. Odpisali, iż w związku z tym, że nie wypełniłam na czas formularza, nagroda przepadła. Drążyłam dalej temat, że z mojej strony dopełniłam formalności i może był jakiś błąd przy wysyłce tego formularza. Tym razem w odpowiedzi na mojego maila przez pomyłkę wkleili ich korespondencje z inną osobą (nie wiem jakim cudem;-), która miała taki sam problem jak ja - więc mój przypadek nie był odosobniony, poprosili bym napisała oficjalna reklamację itd, tak więc napisałam i po godzinie otrzymałam info, że moja reklamacja została odrzucona. Walczyć dalej z nimi, czy pisać do sponsora?
Wypowiedź była edytowana 1 raz.
visserarthur
Postów 3844
Data rejestracji 09.10.2006
Punkty karne 3
Konkursy dodane
zielonaszpilka
Postów 2987
Data rejestracji 23.06.2008
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Edit. Może ich teraz pocisnę, że albo oddadzą mi mój bon albo ich zgłoszę do uodo za udostępnianie mojej korespondencji, która zawierała imię i nazwisko i adres mailowy
Wypowiedź była edytowana 1 raz.
zof83
Postów 144
Data rejestracji 28.07.2016
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Ale jeszcze ich troszkę pocisnę, bo ewidentnie formularz zawierał jakieś błędy, skoro po wypełnieniu i otrzymaniu podziękowania nadal do nich nie przechodziły dane, ale już przy wysłaniu zgłoszeniu czasem długo się "kręciło" to kółeczko... i zamiast znaleźć jakiś kompromis z laureatem to oni jak mantra powtarzają w każdym mailu : "Formularz nie wypełniony, nagroda przepada..." Jakbym z góry miała wiedzieć, że podziękowanie po wypełnieniu formularza wcale nie świadczy o jego prawidłowym przesłaniu...
Zachowują się jakbym z prywatnej kasy, te vouchery fundowali konkursowiczom
zof83
Postów 144
Data rejestracji 28.07.2016
Punkty karne 0
Konkursy dodane
cytriss19
Postów 303
Data rejestracji 01.10.2008
Punkty karne 1
Konkursy dodane
Do sponsora też bym napisała. Oni wolą jak każdy jest zadowolony z przebiegu konkursu.
Wypowiedź była edytowana 1 raz.
majonez1992
Postów 995
Data rejestracji 10.11.2021
Punkty karne 0
Konkursy dodane
słodziaczek
play stupid games, win stupid prizes
zielonaszpilka
Postów 2987
Data rejestracji 23.06.2008
Punkty karne 0
Konkursy dodane
zof83
Postów 144
Data rejestracji 28.07.2016
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Wypowiedź była edytowana 1 raz.
jomajd86
Postów 2387
Data rejestracji 21.01.2009
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Ze szczęściem czasami bywa tak jak z okularami, szuka się ich, a one siedzą na nosie. P. Bosmans
FBagnieszka12
Postów 8
Data rejestracji 19.07.2018
Punkty karne 0
Konkursy dodane
29renata
Postów 2548
Data rejestracji 02.01.2011
Punkty karne 0
Konkursy dodane 10
Brakuje mi 6 butelek na wilczka. Jest nowa edycja od 01 czerwca 2023 r.. Dodałam w "Co można dostać gratis?"
samuraj
Postów 1356
Data rejestracji 11.08.2019
Punkty karne 0
Konkursy dodane
jokan
Postów 8477
Data rejestracji 13.07.2009
Punkty karne 0
Konkursy dodane 8
Zrobię zakupy:
ITM, Dino, Żabka,Biedronka, Polomarket, Stokrotka, Delikatesy Centrum, Lotos, Orlen, Rossmann...inne - zapraszam:)
Zyskaj zwrot za zakupy online
https://www.tipli.pl/p/3798747
samuraj
Postów 1356
Data rejestracji 11.08.2019
Punkty karne 0
Konkursy dodane
joan
Postów 18362
Data rejestracji 02.09.2008
Punkty karne 0
Konkursy dodane 3
Cashback za zakupy na ponad 700 stronach (min. na Allegro, AliExpress, Booking, Pyszne, Zooplus) polecam: https://www.tipli.pl/p/2589564
jokan
Postów 8477
Data rejestracji 13.07.2009
Punkty karne 0
Konkursy dodane 8
jomajd86
Postów 2387
Data rejestracji 21.01.2009
Punkty karne 0
Konkursy dodane
kupila88
Postów 181
Data rejestracji 05.05.2018
Punkty karne 0
Konkursy dodane
zielonaszpilka
Postów 2987
Data rejestracji 23.06.2008
Punkty karne 0
Konkursy dodane