Reklama na e-Konkursy.info

Smolar

jakaja

#7233648 Napisano: 08.01.2025 17:57:59
gregory04 napisał(a):

Przepuszcza Was formularz z loterii Kaufland?

Też jestem ciekawa.
0 0

stokrotka238

#7233678 Napisano: 08.01.2025 19:44:58
gregory04 napisał(a):

Przepuszcza Was formularz z loterii Kaufland?

Nie, ale to dziwne mam tym razem nie wygrałeś  kiedy podałam kod z numerem mamy, a potem swoim bo nie wiedziałam, który był czyj... Tak chyba nie powinno być? Te wyniki na pewno są podpięte? Wygrał coś, ktoś?

darog

#7233684 Napisano: 08.01.2025 20:15:00
stokrotka238 napisał(a):

gregory04 napisał(a):

Przepuszcza Was formularz z loterii Kaufland?

Nie, ale to dziwne mam tym razem nie wygrałeś  kiedy podałam kod z numerem mamy, a potem swoim bo nie wiedziałam, który był czyj... Tak chyba nie powinno być? Te wyniki na pewno są podpięte? Wygrał coś, ktoś?

u mnie zero wygranych. ale i tylko 3 kody=zgłoszenia. sprawdzone na stronie smolara.

a smolar słał już smsy?
0 0

Luiza37

#7233689 Napisano: 08.01.2025 20:33:08
jakaja napisał(a):

gregory04 napisał(a):

Przepuszcza Was formularz z loterii Kaufland?

Też jestem ciekawa.

U mnie na 18 losów nie ma wygranej...
0 0

lika

#7233703 Napisano: 08.01.2025 21:27:55
Co do nagród Crispers - myślicie, że będą dosyłać te produkty dla wszystkich, czy tylko dla tych, którzy złożyli reklamację? Bo widziałam odpowiedź od Smolara na forum, że to pomyłka i teraz się zastanawiam, czy też pisać reklamację, czy cierpliwie czekać na dosłanie produktów
0 0

mima

#7233704 Napisano: 08.01.2025 21:31:14
lika napisał(a):

Co do nagród Crispers - myślicie, że będą dosyłać te produkty dla wszystkich, czy tylko dla tych, którzy złożyli reklamację? Bo widziałam odpowiedź od Smolara na forum, że to pomyłka i teraz się zastanawiam, czy też pisać reklamację, czy cierpliwie czekać na dosłanie produktów

Podbijam pytanie
0 0

harnas

#7233705 Napisano: 08.01.2025 21:33:15
lika napisał(a):

Co do nagród Crispers - myślicie, że będą dosyłać te produkty dla wszystkich, czy tylko dla tych, którzy złożyli reklamację? Bo widziałam odpowiedź od Smolara na forum, że to pomyłka i teraz się zastanawiam, czy też pisać reklamację, czy cierpliwie czekać na dosłanie produktów

obstawiam, że nie smolar bezpośrednio realizował wysyłkę nagród, więc te osoby co zgłosiły reklamację dostaną dodatkowe produkty
0 0

visserarthur

#7233724 Napisano: 08.01.2025 23:38:11
@gnieszk@ napisał(a):

gocha542 napisał(a):

@gnieszk@ napisał(a):

gocha542 napisał(a):

@gnieszk@ napisał(a):

isiulka napisał(a):

Wytłumaczy mi ktoś jak to możliwe ze jest tak duża rezerwa z żabki 8000? Czyżby tyle osób nie dopełniło formalności?

Ktoś kupił piwo z aplikacją. Otrzymał zwycięski los (bramki były związane z czasem zakupu), a go nie "otworzył" to nagrody trafiały do puli rezerwowej. Mogły to być osoby nawet nie świadome trwającej loterii.

Ja sama miałam nieprzyznane 4 losy i pisanie nic nie dało.

Ja nie o tym piszę. Rezerwa związana jest z losami wygranymi (bramka dotyczyła czasu zakupu), które były u kogoś w aplikacji, ale nie zostały "otworzone" . Np. ktoś kupił piwka, zeskanował aplikację, ale nie miał pojęcia o loterii. Nie wiem jak to działało w przypadku losów, które w ogóle się nie pojawiły

Tylko,że w tych czterech też mogła być wygrana 😊 pewnie było sporo niewydanych losów

Teoretycznie wygrana mogła być przypisana do czasu, w którym dokonano zakupu. Jednak nie wiem czy w sytuacji jeśli los się nie pojawił to nie "przechodziła" ona po prostu na kolejny zakup tak jakby tego wcześniejszego zakupu nie było. Pytanie czy oni taki zakup w ogóle "widzieli" skoro los nie został przyznany.

Mogło być tak, że nie było tyle zakupów dziennie (nie chodzi mi o 8, czyli tyle, ile nagród). Nie było bramek. Smolar określił sobie, że wygrywają np. zgłoszenia 1, 11, 111, 1111, …, ale skoro zakupy zostały zrobione tylko np. 1000 razy, przyznano 1000 losów, to pięć nagród z tego dnia było niewydanych i tak razy kilka dni…
1 kimberly 0