Reklama na e-Konkursy.info

Smolar

witegz

#7233434 Napisano: 08.01.2025 11:27:59
gregory napisał(a):

na jaki adres piszecie z reklamacja Crispers. Dostałem dwa najmniejsze opakowania orzeszków za w sumie 16 zł. Chyba muszę do nich napisać.

też proszę o adres e-mail
1 kumulacja 0

Anisu

#7233437 Napisano: 08.01.2025 11:34:03
też poprosze adres gdzie pisać
1 kumulacja 0

zmurcia

#7233438 Napisano: 08.01.2025 11:34:26
Czy Smolar skrupulatnie sprawdza sposób płatności? W berlinkach zapisali w reg ze trzeba samemu zapłacić a ja się zapomniałam i zapłaciłam bonem. Zastanawiam się czy zgłaszać czy olać ten paragon.
0 0

PPPet-er

#7233439 Napisano: 08.01.2025 11:35:27
zmurcia napisał(a):

Czy Smolar skrupulatnie sprawdza sposób płatności? W berlinkach zapisali w reg ze trzeba samemu zapłacić a ja się zapomniałam i zapłaciłam bonem. Zastanawiam się czy zgłaszać czy olać ten paragon.

Bon to forma platnosci
0 0

PPPet-er

#7233442 Napisano: 08.01.2025 11:36:59
witegz napisał(a):

gregory napisał(a):

na jaki adres piszecie z reklamacja Crispers. Dostałem dwa najmniejsze opakowania orzeszków za w sumie 16 zł. Chyba muszę do nich napisać.

też proszę o adres e-mail

https://www.smolar.pl/kontakt
0 0

kumulacja

#7233445 Napisano: 08.01.2025 11:38:29
witegz napisał(a):

gregory napisał(a):

na jaki adres piszecie z reklamacja Crispers. Dostałem dwa najmniejsze opakowania orzeszków za w sumie 16 zł. Chyba muszę do nich napisać.

też proszę o adres e-mail

reklamacja@smolar.pl
biuro@smolar.pl
Wysyłajcie wiadomość na te dwa adresy.

fryteczka

#7233446 Napisano: 08.01.2025 11:40:05
Powinni kazdemu ze zwycięzców wysłać paczkę "brakujących przez pomyłkę" produktów  a tak ... zasypiemy ich wiadomosciami emotka

mili05

#7233469 Napisano: 08.01.2025 12:30:33
Też do nie dotarł ten zestaw Bieda+ o wartości 15zł a nie 50zł, też zamierzam pisać reklamację.

kumulacja

#7233478 Napisano: 08.01.2025 12:46:14
mili05 napisał(a):

Też do nie dotarł ten zestaw Bieda+ o wartości 15zł a nie 50zł, też zamierzam pisać reklamację.

5,99 zł + 6,65 zł
1 inska 0

jakaja

#7233480 Napisano: 08.01.2025 12:50:31
Czy są podpięte wyniki loterii Kaufland?
0 0

zezowaty_kot

#7233489 Napisano: 08.01.2025 13:17:36
zmurcia napisał(a):

Czy Smolar skrupulatnie sprawdza sposób płatności? W berlinkach zapisali w reg ze trzeba samemu zapłacić a ja się zapomniałam i zapłaciłam bonem. Zastanawiam się czy zgłaszać czy olać ten paragon.

Ale przecież zapłaciłaś samodzielnie, możesz zapłacić gotówką, kartą, bonem, mężem...

ankabialy

#7233501 Napisano: 08.01.2025 13:45:23
Dołączyłam i ja ,z wysłaną reklamacją.
0 0

olunka

#7233505 Napisano: 08.01.2025 13:56:49
ankabialy napisał(a):

Dołączyłam i ja ,z wysłaną reklamacją.

ja niestety tez
1 wiesia30 0

catcat

#7233506 Napisano: 08.01.2025 13:57:27
zezowaty_kot napisał(a):

zmurcia napisał(a):

Czy Smolar skrupulatnie sprawdza sposób płatności? W berlinkach zapisali w reg ze trzeba samemu zapłacić a ja się zapomniałam i zapłaciłam bonem. Zastanawiam się czy zgłaszać czy olać ten paragon.

Ale przecież zapłaciłaś samodzielnie, możesz zapłacić gotówką, kartą, bonem, mężem...

Komuś ostatnio Smolar odpisał, że "samodzielna zapłata" - ten punkt w regulaminie rozumie jako zapłatę kartą lub gotówką...
ale z doświadczenia z tego powodu nigdy mi nie odrzucili paragonu.
0 0

mamadwojga

#7233524 Napisano: 08.01.2025 14:23:42
olunka napisał(a):

ankabialy napisał(a):

Dołączyłam i ja ,z wysłaną reklamacją.

ja niestety tez

I ja.
0 0

ZetZ

#7233532 Napisano: 08.01.2025 14:34:21
mamadwojga napisał(a):

olunka napisał(a):

ankabialy napisał(a):

Dołączyłam i ja ,z wysłaną reklamacją.

ja niestety tez

I ja.

Oj Smolarze! Wtopa za wtopą i to kiedy już prawie, prawie człek zapomniał o tym że latami przetrzymują nasze dane?? (historyczne już- mini agd przez pomyłkę przyznane każdemu konkursowiczowi)emotka
0 0

ankabialy

#7233534 Napisano: 08.01.2025 14:42:19
Odpisali mi

Dzień dobry, serdecznie przepraszamy za zaistniałą sytuację, postaramy się jak najszybciej dosłać do Państwa brakujące produkty.Z poważaniem
1 kumulacja 0

olunka

#7233539 Napisano: 08.01.2025 14:55:30
ankabialy napisał(a):

Odpisali mi

Dzień dobry, serdecznie przepraszamy za zaistniałą sytuację, postaramy się jak najszybciej dosłać do Państwa brakujące produkty.Z poważaniem

własnie miałam napisac emotka
0 0

mili05

#7233540 Napisano: 08.01.2025 15:00:07
olunka napisał(a):

ankabialy napisał(a):

Odpisali mi

Dzień dobry, serdecznie przepraszamy za zaistniałą sytuację, postaramy się jak najszybciej dosłać do Państwa brakujące produkty.Z poważaniem

własnie miałam napisac emotka

Dostałam identyczną wiadomość na złożoną reklamację.
0 0

zmurcia

#7233544 Napisano: 08.01.2025 15:07:54
catcat napisał(a):

zezowaty_kot napisał(a):

zmurcia napisał(a):

Czy Smolar skrupulatnie sprawdza sposób płatności? W berlinkach zapisali w reg ze trzeba samemu zapłacić a ja się zapomniałam i zapłaciłam bonem. Zastanawiam się czy zgłaszać czy olać ten paragon.

Ale przecież zapłaciłaś samodzielnie, możesz zapłacić gotówką, kartą, bonem, mężem...

Komuś ostatnio Smolar odpisał, że "samodzielna zapłata" - ten punkt w regulaminie rozumie jako zapłatę kartą lub gotówką...
ale z doświadczenia z tego powodu nigdy mi nie odrzucili paragonu.

Napisałam do nich bo dodatkową na moim paragonie widnieje zapis e-kod pracowniczy.
Odpisali ze mogę zgłosić taki paragon.
1 catcat 0