Reklama na e-Konkursy.info

Reklamacje wyników konkursów

Gość: pola731

#5177119 Napisano: 09.05.2012 03:51:24
to ja dopiszę info odnośnie piłek z Pewnego Zagrania - jeśli komuś trafiła się felerna (w sensie - schodzi powietrze , robi się flak po dniu grania) - można napisać formę reklamacji ( u mnie było to grzeczne pytanie )

dziś dostałam informację , żeby piłkę odesłać i że wyślą nową wolną od wad

w razie czego służę adresem mailowym i danymi Pani , która mi odpisała
0 0

milioner

#5179103 Napisano: 10.05.2012 06:53:13
Jestem w szoku... emotka . http://www.palettemojkolor.pl/ czytam i nie wierzę.

Czuję się odpowiedzialny za ten sukces z Pallete bo w sumie to ja rozpętałem tu to piekło reklamacyjne. Pierwszy raz w sumie zrobiłem to prosząc o odzew na forum, bo do tej pory zawsze wysyłałem stosy emaili z różnych kont email do organizatorów i firm ganiąc nieprawidłowości, ale efekt zawsze był mizerny.

Ale kropla drąży skałę, uderz w stół a nożyce się odezwą itd. To działa.

Ta akcja pokazuje siłę forum i solidarności ludzi. Wciąż nie mogę uwierzyć. W sumie nieważne już kto wygra, ale ważne że wygrała sprawiedliwość a ta akcja rozniesie się echem wśród agencji, bo trudno by było inaczej. Sęk w tym by wszystkie inne podobne akcje były podobnie napiętnowane.

Przypomnę wam też pewną sytuację z Absolwentem. Wtajemniczeni wiedzą o co chodzi. Na Facebooku organizator był niezwykle śmiało ganiony przez jedną uczestniczkę konkursu za nieprawidłowości w konkursie z 2009 roku. Nie wiedzieli jak się tłumaczyć, ale robili to sprawnie. Beata C. dopytywała się o skład jury, czy jury będzie zmienione, o jasne zasady oceny odpowiedzi i... wygrała Mercedesa... Fakt, że miała dobrą, nawet bardzo dobrą tę odpowiedź, ale to, że wybrali dobrą, wiążę z faktem - że sama o to zawalczyła, by dobrze, uczciwie i rzetelnie oceniali.

Ogromne podziękowanie dla Wscieklego za przygotowanie profesjonalnej reklamacji.

Wątpiącym życzę więcej wiary, bo sami tworzymy rzeczywistość, mamy ją taką na jaką sami sobie zasłużymy.

Powodzenia wszystkim i nigdy się nie poddawajcie.

0 0

milioner

#5179121 Napisano: 10.05.2012 07:01:45
Dodam jeszcze tylko jedno. Ogromna masa odpowiedzi jakie tu padły wtedy, kiedy piekło było tu rozpętywane w sprawie tego konkursu, została usunięta przez moderatora. Owszem było tu wiele emocji. Natomiast nie wierze, że ludzie wysłaliby te reklamacje, gdyby tu nie było wrzawy w tej sprawie.

Jestem więcej niż przekonany, że rozmowa na tym forum była monitorowana przez Albedo, bo zostali o tym poinformowani co się dzieje. Widzieli co się dzieje, dostali reklamacje i mamy drugą turę konkursu.

Gdyby zatem była to dyskusja o niczym bez emocji i epitetów - nic by z tego nie było.

Dlatego apeluję do moderatorów, by rozważniej moderowali, bo przez ich cenzurę - na szczęście odpowiednio opóźnioną, ta akcja skończyłaby się fiaskiem. Apeluję o więcej luzu, lub o ewentualne cenzurowanie, ale - z odpowiednim kilkutygodniowym opóźnieniem. Wprowadzając godziny policyjne na forach nie będziemy mieli więcej podobnych sukcesów.


0 0

ziolko

#5179122 Napisano: 10.05.2012 07:01:48
o kurczę... kolejne auto ufundowali emotka
to jest piękny przykład, że potrafili przyznać się do błędu...
a nie każdy to potrafi
0 0

ziolko

#5179127 Napisano: 10.05.2012 07:04:25
milioner... rozmowy swoją drogą a osobiste wycieczki z inwektywami to druga sprawa

nie ja usuwałam wpisy, ale osobiście postaram się robić selekcję podczas usuwania czegokolwiek
0 0

zdolnabestia

#5179133 Napisano: 10.05.2012 07:09:41
Do wymoderowania tej dyskusji przyznaję się ja. Za dużo tu było jadu i rozmów nie na temat. Teraz można przeczytać wątek wstecz, wszystko co najważniejsze zostało, dyskusja jest rzeczowa i klarowna, są głosy za i przeciw pisania reklamacji, ale nie ma obrzucania się błotem.

Organizator konkursu postąpił naprawdę super emotka
0 0

milioner

#5179212 Napisano: 10.05.2012 07:46:09
zdolnabestia napisał(a):

Do wymoderowania tej dyskusji przyznaję się ja. Za dużo tu było jadu i rozmów nie na temat. Teraz można przeczytać wątek wstecz, wszystko co najważniejsze zostało, dyskusja jest rzeczowa i klarowna, są głosy za i przeciw pisania reklamacji, ale nie ma obrzucania się błotem.

Organizator konkursu postąpił naprawdę super emotka



W pełni się zgadzam, że było dużo jadu, ale było go dużo pod adresem agencji. W sumie wycieczki słowne, utarczki między użytkownikami to była taka słowna szermierka, padło trochę dynamityzerów słownictwa ot co. Nie żałuję ani jednego słowa i mam świadomość, że wszystkim udzielały się emocje, ale bez emocji nie wskakuje się na barykady, tylko siedzi w domu przy herbatce.

W sumie jestem jak najbardziej za moderowaniem, za tym by ludzie się szanowali, jednak jednocześnie jestem więcej niż pewien, że bez tego ognia nie byłoby tego efektu.

Gdy posłowie w sejmie obrzucają się błotem, bo walczą o jakieś tam racje moje lub mojsze, a później to idzie w eter, bo lud jest głodny tej prawdziwej szczerej dyskusji, a wypowiedzi posłów pełne jadu przechodzą do historii jako niecenzuralne wypowiedzi polityków. Czasem się nie da mówić pięknie gdy są łamane prawa.

Gdyby zaś wszystkie wypowiedzi posłów chciałyby być monitorowane i cenzura miałaby decydować czy je puścić publicznie czy nie, to mamy wtedy ustrój totalitarny.

Tak więc sytuacja jest pod kontrolą. W sumie warto ewentualnie rozważyć możliwość moderowania ale z opóźnieniem. Organizator nie postąpiłby jak postąpił, bo nie dostałby reklamacji, bo ludzie nie dostaliby wystarczająco silnego impulsu by je wysłać.

Wysłaliśmy reklamacje, stosy emaili wszędzie gdzie się dało i jest efekt. Proszę jedynie o to, by w przyszłości nie gasić tego rewolucyjnego ognia, bo jestem więcej niż przekonany, że być może wiele osób nie wysłało reklamacji - a mogło - bo nie wystarczająco się mocno wkurzyło gdyby przeczytali pierwotną dyskusję pełną epitetów.

Kiedy w Grecji przemawiał Eschines, wszyscy mówili „Cóż za wspaniałe przemówienie!”. Kiedy przemawiał Demostenes, słuchacze krzyczeli „Ruszamy na Filipa!”.

Tak, zażartych dyskusji nam wszystkim życzę emotka







0 0

milioner

#5179443 Napisano: 11.05.2012 03:21:49
Dopiszę jeszcze jedno.

Mamy doskonały precedens z dość rzetelną opinią biegłych zawartą w Gazecie Prawnej. Za każdym razem, od tej pory, kiedy zasady rozstrzygania zwycięstwa w konkursie zostaną złamane, wystarczy wysłać emaila organizatorowi i firmie sponsorującej z linkiem do tego artykułu jak również wkleić treść artykułu w emaila, jako cytat.

Warto wysłać emaile do wszystkich działów w firmie od marketingu, po prezesów, na działach PR kończąc i niech go sobie rozsyłają w korporacjach, niech wieść się niesie, że kości zostały rzucone i to nie przez nas a przez nich. My jedynie podjęliśmy rękawicę.

Zapiszcie sobie ten artykuł, zarchiwizujcie, dodajcie do ulubionych i niech panuje prawo w konkursach.

Pomysł z Gazetą Prawną to był pomysł więcej niż genialny.
0 0

Gość: wsciekly

#5179445 Napisano: 11.05.2012 04:36:33
milioner napisał(a):

Jestem w szoku... emotka . http://www.palettemojkolor.pl/ czytam i nie wierzę.

Czuję się odpowiedzialny za ten sukces z Pallete bo w sumie to ja rozpętałem tu to piekło reklamacyjne. Pierwszy raz w sumie zrobiłem to prosząc o odzew na forum, bo do tej pory zawsze wysyłałem stosy emaili z różnych kont email do organizatorów i firm ganiąc nieprawidłowości, ale efekt zawsze był mizerny.

Ale kropla drąży skałę, uderz w stół a nożyce się odezwą itd. To działa.

Ta akcja pokazuje siłę forum i solidarności ludzi. Wciąż nie mogę uwierzyć. W sumie nieważne już kto wygra, ale ważne że wygrała sprawiedliwość a ta akcja rozniesie się echem wśród agencji, bo trudno by było inaczej. Sęk w tym by wszystkie inne podobne akcje były podobnie napiętnowane.

Przypomnę wam też pewną sytuację z Absolwentem. Wtajemniczeni wiedzą o co chodzi. Na Facebooku organizator był niezwykle śmiało ganiony przez jedną uczestniczkę konkursu za nieprawidłowości w konkursie z 2009 roku. Nie wiedzieli jak się tłumaczyć, ale robili to sprawnie. Beata C. dopytywała się o skład jury, czy jury będzie zmienione, o jasne zasady oceny odpowiedzi i... wygrała Mercedesa... Fakt, że miała dobrą, nawet bardzo dobrą tę odpowiedź, ale to, że wybrali dobrą, wiążę z faktem - że sama o to zawalczyła, by dobrze, uczciwie i rzetelnie oceniali.

Ogromne podziękowanie dla Wscieklego za przygotowanie profesjonalnej reklamacji.

Wątpiącym życzę więcej wiary, bo sami tworzymy rzeczywistość, mamy ją taką na jaką sami sobie zasłużymy.

Powodzenia wszystkim i nigdy się nie poddawajcie.



najważniejsze, że się udało
emotka
0 0

cc_investigator

#5179557 Napisano: 11.05.2012 07:33:51
milioner napisał(a):

Dopiszę jeszcze jedno.

Mamy doskonały precedens z dość rzetelną opinią biegłych zawartą w Gazecie Prawnej. Za każdym razem, od tej pory, kiedy zasady rozstrzygania zwycięstwa w konkursie zostaną złamane, wystarczy wysłać emaila organizatorowi i firmie sponsorującej z linkiem do tego artykułu jak również wkleić treść artykułu w emaila, jako cytat.

Warto wysłać emaile do wszystkich działów w firmie od marketingu, po prezesów, na działach PR kończąc i niech go sobie rozsyłają w korporacjach, niech wieść się niesie, że kości zostały rzucone i to nie przez nas a przez nich. My jedynie podjęliśmy rękawicę.

Zapiszcie sobie ten artykuł, zarchiwizujcie, dodajcie do ulubionych i niech panuje prawo w konkursach.

Pomysł z Gazetą Prawną to był pomysł więcej niż genialny.


tu się zgadzam.

Coś zapowiada mi sie problem z wydaniem pewnej (dosyć wartościowej nagrody) i jak mnie przyprą do muru, bo na tym etapie Pani w agencji nie wie i nie wie kto może wiedzieć, to nie powiem, powołam się na ten artykuł.
0 0

ziolko

#5179561 Napisano: 11.05.2012 07:35:26
cc_investigator - możesz tez powołać się na przepis

publiczne przyrzeczenie nagrody
0 0

assal

#5179588 Napisano: 11.05.2012 07:48:59
A ja napiszę krótko.
Reklamacje pisze się, ale rozsądnie.
Teraz ludzie piszą o byle głupoty. Jakiś błąd w regulaminie, już straszenie kontrolami.
Jaki efekt?
Liczba konkursów i poziom nagród jest odpowiedzią emotka
Jedna z największych firm wycofała się kilka lat temu z organizowania konkursów w Polsce. Która? Nie napiszę, ale niektórzy się może domyślą, gdzie wygrywali dużo, a teraz... na fb u nich jakieś drobiazgi emotka
Nagrody w palette przyznane.
W innym konkursie będzie skromniej.
Tak to działa.
emotka
Małe firmy, po jednym mailu, gdzie ktoś wspomina o skarbówce czy rzeczniku, potrafią kolejnego konkursu w ogóle już nie zrobić emotka
0 0

cc_investigator

#5179601 Napisano: 11.05.2012 07:58:59
ziolko napisał(a):

cc_investigator - możesz tez powołać się na przepis

publiczne przyrzeczenie nagrody



to jest trochę skomplikowane, a ja martwie sie na zapas, co strasznie wkurza mojego meza. Wczoraj on dzwonil - i pani chichotka w telefonie nie wiedziala nic. Coś czuję, że dziś ja chwycę za telefon i rozmowa będzie wyglądała inaczej.

Generalnie wygralismy, dostalismy maila, co trzeba wysłać - wyslaliśmy w terminie.

Za klika dni wygral ktos z naszych znajomych kazali mu doslac 1 rzecz więcej (czego od nas nie chcieli), a nagroda ta sama.

Znajoma nagrodę wczoraj dostala, my nie. I nie wiemy, czy problem nie jest wlaśnie w tej jednej rzeczy, któej nam jeszcze nie kazali doslac. A jak mowilam mężowi, żeby wysłać na wszelki wypadek, to powiedzial, że skoro nie chca, to nie.
0 0

ziolko

#5179607 Napisano: 11.05.2012 08:03:04
więc napisz do nich z prośbą o podanie numeru nadania przesyłki emotka
a jeśli nie wysłali to kiedy możesz się spodziewać wysłania

ja tak czasami robię emotka
0 0

Gość: maro

#5179620 Napisano: 11.05.2012 08:07:59
Piszcie niech wieść się niesie emotka niedługo będziemy wygrywać kubki i długopisy emotka
0 0

cc_investigator

#5179621 Napisano: 11.05.2012 08:08:10
ziolko napisał(a):

więc napisz do nich z prośbą o podanie numeru nadania przesyłki emotka
a jeśli nie wysłali to kiedy możesz się spodziewać wysłania

ja tak czasami robię emotka


maili to już poszło kilka, bo czas wysyłki dawno minął, na żadne nie odpowiadają.

Tylko telefonicznie z niekompetentnymi pracownikami.

NIe takie rzeczy załatwiałam. A że jestem podkurzona, bo mi sie daleka rodzina na wizytację w weekend zapowiedziała, to mam nadzieje, ze Pani się jedna dowiedziala od wczoraj tego, co miala sie dowiedziec. Obiecala, ze wysle maila, ale chyba nie bede na niego czekać (w nieskończoność). Widzę, że niektóre osoby mają na forum problem z wysyłką nagród najniższego stopnia, a tych największych jeszcze nie wysyłali (tu się dopiero spodziewam schodów).
0 0

Gość: maliszka

#5179625 Napisano: 11.05.2012 08:10:05
assal napisał(a):

A ja napiszę krótko.
Reklamacje pisze się, ale rozsądnie.
Teraz ludzie piszą o byle głupoty. Jakiś błąd w regulaminie, już straszenie kontrolami.
Jaki efekt?
Liczba konkursów i poziom nagród jest odpowiedzią emotka
Jedna z największych firm wycofała się kilka lat temu z organizowania konkursów w Polsce. Która? Nie napiszę, ale niektórzy się może domyślą, gdzie wygrywali dużo, a teraz... na fb u nich jakieś drobiazgi emotka
Nagrody w palette przyznane.
W innym konkursie będzie skromniej.
Tak to działa.
emotka
Małe firmy, po jednym mailu, gdzie ktoś wspomina o skarbówce czy rzeczniku, potrafią kolejnego konkursu w ogóle już nie zrobić emotka


masz 100 % racji
szkoda, że w tej zapalczywości nikt tego nie widzi a potem marudzą, że nagród mało i badziewne ale nikt nie zastanowi się skąd to się bierze
0 0

cc_investigator

#5179626 Napisano: 11.05.2012 08:10:22
assal napisał(a):

A ja napiszę krótko.
Reklamacje pisze się, ale rozsądnie.
Teraz ludzie piszą o byle głupoty. Jakiś błąd w regulaminie, już straszenie kontrolami.
Jaki efekt?
Liczba konkursów i poziom nagród jest odpowiedzią emotka
Jedna z największych firm wycofała się kilka lat temu z organizowania konkursów w Polsce. Która? Nie napiszę, ale niektórzy się może domyślą, gdzie wygrywali dużo, a teraz... na fb u nich jakieś drobiazgi emotka
Nagrody w palette przyznane.
W innym konkursie będzie skromniej.
Tak to działa.
emotka
Małe firmy, po jednym mailu, gdzie ktoś wspomina o skarbówce czy rzeczniku, potrafią kolejnego konkursu w ogóle już nie zrobić emotka


Zgadzam sie w 100%. Zdarzyło mi się kiedyś pracować w biurze podróży i rozróżniam reklamację słuszną, od widzimisię.
W Palette - była moim zdaniem słuszna.
0 0

assal

#5179652 Napisano: 11.05.2012 08:27:58
W Palette była słuszna, ale już do sposobu rozmowy z firmą przez kilka osób stąd miałabym zastrzeżenia emotka
Błędy się zdarzają każdemu.
Teraz, by robić konkurs, lepiej mieć koło siebie cały czas prawników emotka
A jeszcze lepiej, co stwierdziły firmy X, Y i Z, nie robić ich wcale emotka
Co mi się nie podoba?
Reklamację potrafię sama napisać. Nowością są jednak donosy emotka
0 0

Gość: nocti

#5179671 Napisano: 11.05.2012 08:39:57
Bardzo mnie cieszy skutek reklamacji i postawa organizatora. Nie uważam, że o każdą głupotę należy pisać reklamacje, ale w tym przypadku była ona całkowicie uzasadniona. Jak widać również zdaniem organizatora.

Nie jestem przekonana czy artykuł w gazecie był konieczny. Poza tym jak na rzetelny portal popełniono w nim parę błędów np. nazywając konkurs organizowanym wspólnie z Carreforur (?)

I na koniec... Uważam, że ta historia powinna konkursowiczów jednoczyć, a nie poróżnić. Każdego z nas może spotkać sytuacja, w której jawnie zostanie złamane postanowienie regulaminu. Rozwiązanie zaproponowane przez organizatora jest korzystne dla wszystkich uczestników (i tych co wygrali i tych, którzy nadal mają szansę).
0 0