Nasz serwis prowadzony przez Adriana Pionkę wraz naszymi partnerami wymienionymi w Polityce
Prywatności wykorzystuje pliki cookies zapisywane na Twoim urządzeniu i inne technologie do
zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania
ruchu na stronie i w Internecie.
Przetwarzanie danych jest uzasadnione z uwagi na nasze usprawiedliwione potrzeby, co obejmuje między
innymi konieczność zapewnienia bezpieczeństwa usługi (np. sprawdzenie, czy do Twojego konta nie
loguje się nieuprawniona osoba), dokonanie pomiarów statystycznych, ulepszania naszych usług i
dopasowania ich do potrzeb i wygody użytkowników (np. personalizowanie treści w usługach) jak
również prowadzenie marketingu i promocji własnych usług Administratora. Dane te są przetwarzane do
czasu istnienia uzasadnionego interesu lub do czasu złożenia przez Ciebie sprzeciwu wobec
przetwarzania.
Dane osobowe będą przekazywane wyłącznie naszym podwykonawcom, tj. dostawcom usług informatycznych
i/lub partnerom wymienionym w
Polityce
Prywatności.
Przysługuje Ci prawo żądania dostępu do treści danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia oraz
prawo do ograniczenia ich przetwarzania. Ponadto także prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie
bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia
sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych. Posiadasz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych.
Gość: pola731
dziś dostałam informację , żeby piłkę odesłać i że wyślą nową wolną od wad
w razie czego służę adresem mailowym i danymi Pani , która mi odpisała
milioner
Postów 55
Data rejestracji 15.11.2010
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Czuję się odpowiedzialny za ten sukces z Pallete bo w sumie to ja rozpętałem tu to piekło reklamacyjne. Pierwszy raz w sumie zrobiłem to prosząc o odzew na forum, bo do tej pory zawsze wysyłałem stosy emaili z różnych kont email do organizatorów i firm ganiąc nieprawidłowości, ale efekt zawsze był mizerny.
Ale kropla drąży skałę, uderz w stół a nożyce się odezwą itd. To działa.
Ta akcja pokazuje siłę forum i solidarności ludzi. Wciąż nie mogę uwierzyć. W sumie nieważne już kto wygra, ale ważne że wygrała sprawiedliwość a ta akcja rozniesie się echem wśród agencji, bo trudno by było inaczej. Sęk w tym by wszystkie inne podobne akcje były podobnie napiętnowane.
Przypomnę wam też pewną sytuację z Absolwentem. Wtajemniczeni wiedzą o co chodzi. Na Facebooku organizator był niezwykle śmiało ganiony przez jedną uczestniczkę konkursu za nieprawidłowości w konkursie z 2009 roku. Nie wiedzieli jak się tłumaczyć, ale robili to sprawnie. Beata C. dopytywała się o skład jury, czy jury będzie zmienione, o jasne zasady oceny odpowiedzi i... wygrała Mercedesa... Fakt, że miała dobrą, nawet bardzo dobrą tę odpowiedź, ale to, że wybrali dobrą, wiążę z faktem - że sama o to zawalczyła, by dobrze, uczciwie i rzetelnie oceniali.
Ogromne podziękowanie dla Wscieklego za przygotowanie profesjonalnej reklamacji.
Wątpiącym życzę więcej wiary, bo sami tworzymy rzeczywistość, mamy ją taką na jaką sami sobie zasłużymy.
Powodzenia wszystkim i nigdy się nie poddawajcie.
milioner
Postów 55
Data rejestracji 15.11.2010
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Jestem więcej niż przekonany, że rozmowa na tym forum była monitorowana przez Albedo, bo zostali o tym poinformowani co się dzieje. Widzieli co się dzieje, dostali reklamacje i mamy drugą turę konkursu.
Gdyby zatem była to dyskusja o niczym bez emocji i epitetów - nic by z tego nie było.
Dlatego apeluję do moderatorów, by rozważniej moderowali, bo przez ich cenzurę - na szczęście odpowiednio opóźnioną, ta akcja skończyłaby się fiaskiem. Apeluję o więcej luzu, lub o ewentualne cenzurowanie, ale - z odpowiednim kilkutygodniowym opóźnieniem. Wprowadzając godziny policyjne na forach nie będziemy mieli więcej podobnych sukcesów.
ziolko
Postów 10261
Data rejestracji 06.01.2006
Punkty karne 0
Konkursy dodane
to jest piękny przykład, że potrafili przyznać się do błędu...
a nie każdy to potrafi
ziolko
Postów 10261
Data rejestracji 06.01.2006
Punkty karne 0
Konkursy dodane
nie ja usuwałam wpisy, ale osobiście postaram się robić selekcję podczas usuwania czegokolwiek
zdolnabestia
Postów 5160
Data rejestracji 12.12.2005
Punkty karne 0
Konkursy dodane 7
Organizator konkursu postąpił naprawdę super
milioner
Postów 55
Data rejestracji 15.11.2010
Punkty karne 0
Konkursy dodane
W pełni się zgadzam, że było dużo jadu, ale było go dużo pod adresem agencji. W sumie wycieczki słowne, utarczki między użytkownikami to była taka słowna szermierka, padło trochę dynamityzerów słownictwa ot co. Nie żałuję ani jednego słowa i mam świadomość, że wszystkim udzielały się emocje, ale bez emocji nie wskakuje się na barykady, tylko siedzi w domu przy herbatce.
W sumie jestem jak najbardziej za moderowaniem, za tym by ludzie się szanowali, jednak jednocześnie jestem więcej niż pewien, że bez tego ognia nie byłoby tego efektu.
Gdy posłowie w sejmie obrzucają się błotem, bo walczą o jakieś tam racje moje lub mojsze, a później to idzie w eter, bo lud jest głodny tej prawdziwej szczerej dyskusji, a wypowiedzi posłów pełne jadu przechodzą do historii jako niecenzuralne wypowiedzi polityków. Czasem się nie da mówić pięknie gdy są łamane prawa.
Gdyby zaś wszystkie wypowiedzi posłów chciałyby być monitorowane i cenzura miałaby decydować czy je puścić publicznie czy nie, to mamy wtedy ustrój totalitarny.
Tak więc sytuacja jest pod kontrolą. W sumie warto ewentualnie rozważyć możliwość moderowania ale z opóźnieniem. Organizator nie postąpiłby jak postąpił, bo nie dostałby reklamacji, bo ludzie nie dostaliby wystarczająco silnego impulsu by je wysłać.
Wysłaliśmy reklamacje, stosy emaili wszędzie gdzie się dało i jest efekt. Proszę jedynie o to, by w przyszłości nie gasić tego rewolucyjnego ognia, bo jestem więcej niż przekonany, że być może wiele osób nie wysłało reklamacji - a mogło - bo nie wystarczająco się mocno wkurzyło gdyby przeczytali pierwotną dyskusję pełną epitetów.
Kiedy w Grecji przemawiał Eschines, wszyscy mówili „Cóż za wspaniałe przemówienie!”. Kiedy przemawiał Demostenes, słuchacze krzyczeli „Ruszamy na Filipa!”.
Tak, zażartych dyskusji nam wszystkim życzę
milioner
Postów 55
Data rejestracji 15.11.2010
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Mamy doskonały precedens z dość rzetelną opinią biegłych zawartą w Gazecie Prawnej. Za każdym razem, od tej pory, kiedy zasady rozstrzygania zwycięstwa w konkursie zostaną złamane, wystarczy wysłać emaila organizatorowi i firmie sponsorującej z linkiem do tego artykułu jak również wkleić treść artykułu w emaila, jako cytat.
Warto wysłać emaile do wszystkich działów w firmie od marketingu, po prezesów, na działach PR kończąc i niech go sobie rozsyłają w korporacjach, niech wieść się niesie, że kości zostały rzucone i to nie przez nas a przez nich. My jedynie podjęliśmy rękawicę.
Zapiszcie sobie ten artykuł, zarchiwizujcie, dodajcie do ulubionych i niech panuje prawo w konkursach.
Pomysł z Gazetą Prawną to był pomysł więcej niż genialny.
Gość: wsciekly
najważniejsze, że się udało
cc_investigator
Postów 4640
Data rejestracji 13.08.2011
Punkty karne 0
Konkursy dodane
tu się zgadzam.
Coś zapowiada mi sie problem z wydaniem pewnej (dosyć wartościowej nagrody) i jak mnie przyprą do muru, bo na tym etapie Pani w agencji nie wie i nie wie kto może wiedzieć, to nie powiem, powołam się na ten artykuł.
ziolko
Postów 10261
Data rejestracji 06.01.2006
Punkty karne 0
Konkursy dodane
publiczne przyrzeczenie nagrody
assal
Postów 2943
Data rejestracji 24.07.2008
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Reklamacje pisze się, ale rozsądnie.
Teraz ludzie piszą o byle głupoty. Jakiś błąd w regulaminie, już straszenie kontrolami.
Jaki efekt?
Liczba konkursów i poziom nagród jest odpowiedzią
Jedna z największych firm wycofała się kilka lat temu z organizowania konkursów w Polsce. Która? Nie napiszę, ale niektórzy się może domyślą, gdzie wygrywali dużo, a teraz... na fb u nich jakieś drobiazgi
Nagrody w palette przyznane.
W innym konkursie będzie skromniej.
Tak to działa.
Małe firmy, po jednym mailu, gdzie ktoś wspomina o skarbówce czy rzeczniku, potrafią kolejnego konkursu w ogóle już nie zrobić
Czekając na...
cc_investigator
Postów 4640
Data rejestracji 13.08.2011
Punkty karne 0
Konkursy dodane
to jest trochę skomplikowane, a ja martwie sie na zapas, co strasznie wkurza mojego meza. Wczoraj on dzwonil - i pani chichotka w telefonie nie wiedziala nic. Coś czuję, że dziś ja chwycę za telefon i rozmowa będzie wyglądała inaczej.
Generalnie wygralismy, dostalismy maila, co trzeba wysłać - wyslaliśmy w terminie.
Za klika dni wygral ktos z naszych znajomych kazali mu doslac 1 rzecz więcej (czego od nas nie chcieli), a nagroda ta sama.
Znajoma nagrodę wczoraj dostala, my nie. I nie wiemy, czy problem nie jest wlaśnie w tej jednej rzeczy, któej nam jeszcze nie kazali doslac. A jak mowilam mężowi, żeby wysłać na wszelki wypadek, to powiedzial, że skoro nie chca, to nie.
ziolko
Postów 10261
Data rejestracji 06.01.2006
Punkty karne 0
Konkursy dodane
a jeśli nie wysłali to kiedy możesz się spodziewać wysłania
ja tak czasami robię
Gość: maro
cc_investigator
Postów 4640
Data rejestracji 13.08.2011
Punkty karne 0
Konkursy dodane
maili to już poszło kilka, bo czas wysyłki dawno minął, na żadne nie odpowiadają.
Tylko telefonicznie z niekompetentnymi pracownikami.
NIe takie rzeczy załatwiałam. A że jestem podkurzona, bo mi sie daleka rodzina na wizytację w weekend zapowiedziała, to mam nadzieje, ze Pani się jedna dowiedziala od wczoraj tego, co miala sie dowiedziec. Obiecala, ze wysle maila, ale chyba nie bede na niego czekać (w nieskończoność). Widzę, że niektóre osoby mają na forum problem z wysyłką nagród najniższego stopnia, a tych największych jeszcze nie wysyłali (tu się dopiero spodziewam schodów).
Gość: maliszka
masz 100 % racji
szkoda, że w tej zapalczywości nikt tego nie widzi a potem marudzą, że nagród mało i badziewne ale nikt nie zastanowi się skąd to się bierze
cc_investigator
Postów 4640
Data rejestracji 13.08.2011
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Zgadzam sie w 100%. Zdarzyło mi się kiedyś pracować w biurze podróży i rozróżniam reklamację słuszną, od widzimisię.
W Palette - była moim zdaniem słuszna.
assal
Postów 2943
Data rejestracji 24.07.2008
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Błędy się zdarzają każdemu.
Teraz, by robić konkurs, lepiej mieć koło siebie cały czas prawników
A jeszcze lepiej, co stwierdziły firmy X, Y i Z, nie robić ich wcale
Co mi się nie podoba?
Reklamację potrafię sama napisać. Nowością są jednak donosy
Gość: nocti
Nie jestem przekonana czy artykuł w gazecie był konieczny. Poza tym jak na rzetelny portal popełniono w nim parę błędów np. nazywając konkurs organizowanym wspólnie z Carreforur (?)
I na koniec... Uważam, że ta historia powinna konkursowiczów jednoczyć, a nie poróżnić. Każdego z nas może spotkać sytuacja, w której jawnie zostanie złamane postanowienie regulaminu. Rozwiązanie zaproponowane przez organizatora jest korzystne dla wszystkich uczestników (i tych co wygrali i tych, którzy nadal mają szansę).