Reklama na e-Konkursy.info

Niewydane nagrody, negatywne weryfikacje

@gnieszk@

#7211527 Napisano: dzisiaj o 08:44:40
samdej napisał(a):

Co do Kropki to się nie wypowiadam, ponieważ moje jedyne złe doświadczenie z nimi to... brak u nich wygranych😏

Chciałbym jednak odnieść się do innej kwestii, którą niektórzy z Was poruszają, a mianowicie robienia screenów zgłoszeń jako dowód. Tylko, że taki dowód to jest dowód jedynie na własny użytek a nie dla agencji. Screen jest robiony przed wysyłaniem zgłoszenia więc równie dobrze po zrobieniu screena formularz może zostać zmodyfikowany i dopiero wysłany.

Ucięciem wszelkich sporów dotyczących błędnych danych w formularzu byłoby - i nie jest to przecież żadne science-fiction do ogarnięcia dla agencji - wysyłanie zwrotek potwierdzających dokonanie zgłoszenia zawierających pełną treść tego zgłoszenia. Dziwię się dlaczego agencje tego nie stosują.


Są agencje, które to stosują. Choćby IQ Marketing. Potwierdzenie można pobrać w pdf po zgłoszeniu.

banka-manka

#7211532 Napisano: dzisiaj o 09:44:41
@gnieszk@ napisał(a):

samdej napisał(a):

Co do Kropki to się nie wypowiadam, ponieważ moje jedyne złe doświadczenie z nimi to... brak u nich wygranych😏

Chciałbym jednak odnieść się do innej kwestii, którą niektórzy z Was poruszają, a mianowicie robienia screenów zgłoszeń jako dowód. Tylko, że taki dowód to jest dowód jedynie na własny użytek a nie dla agencji. Screen jest robiony przed wysyłaniem zgłoszenia więc równie dobrze po zrobieniu screena formularz może zostać zmodyfikowany i dopiero wysłany.

Ucięciem wszelkich sporów dotyczących błędnych danych w formularzu byłoby - i nie jest to przecież żadne science-fiction do ogarnięcia dla agencji - wysyłanie zwrotek potwierdzających dokonanie zgłoszenia zawierających pełną treść tego zgłoszenia. Dziwię się dlaczego agencje tego nie stosują.


Są agencje, które to stosują. Choćby IQ Marketing. Potwierdzenie można pobrać w pdf po zgłoszeniu.

Fortuna w większości, jak nie we wszystkich swoich konkursach także wysyła potwierdzenie e-mail z wszystkimi danymi z formularza. 
Mniejsze agencje, czy nawet firmy bez obsługi agencji  też to stosują np. ostatni konkurs Sante.
0 0

PPPet-er

#7211543 Napisano: dzisiaj o 10:45:04
Smolar dla mnie to taki Manchester United - nie wysila sie by zadowolic konsumenta/fanów produktu promo

Kiedy czytam regulamin z zapisem, ze max. 3 RÓŻNE nagrody natychmiastowe na gospodarstwo, gdy w bramkach jest opcja 5 różnych nagród - to wiem, ze agencja oraz sponsor/zleceniodawca loterii leją na mnie zlotym deszczem emotka
Nawet nie marudze, ze strona jest zrobiona na poziomie United emotka  
Wiem! 
Nie musze grac, nie musze z kasy wyskakiwac teraz ani nie musze później kupowac produktow produkowanych przez firmy, które akceptuja takie regulaminy.

Kropka mi krzywdy nigdy nie zrobila - szanuje, ze chca orginały a nie obrabiane skany.
Nie chce wydac na znaczek - nie gram!

Nav jest spoko, bo chce zdjęcia do zgloszenia I MOZNA WYGRAC na siebie samego.

Avanti to klasa emotka  - moze dlatego, ze obsluguja jednego wielkiego klienta a Smolar rozdrabnia sie na wszystkie strony.

Fortis - to głównie Coca-Cola... z jednej strony przestali karmić kapselkowych śmieciarzy a z drugiej nie wydaja wszystkich nagrod - kiedys przetrzymali bilety do multikina by wydac je w nastepnej akcji na jednej ze stacji paliw (nie wiem, moze mieli zapis, ze jak odpowiedzi sie nie beda podobaly to nagrody zatrzymaja emotka )

Albedo - kiedys, daaaawno reklamacje uznało. Oni obsluguja "włosy" w duzych ilosciach - to nie każdego klimaty. Henkel ich główny klient a ja wole jedzenie emotka

Inne Agencje - taki mid table, nim sie czyms nie wyroznia, to sie o nich zbytnio nie pamieta