Reklama na e-Konkursy.info

Niewydane nagrody, negatywne weryfikacje

agicho

#7211347 Napisano: 04.10.2024 21:44:18
TetsuDraco napisał(a):

Zastanawiałem się, dlaczego nie dostałem nagrody z Nuii. Wygląda na to, że mnie też wykiwali.

Napiszę do nich, ale widzę, że chyba w ten sposób dorabiają. Wysyłanie pocztą, szukanie kruczków... Dla mnie Kropka Bordo to cwaniacy i może przydałoby się napisać kilka skarg do producentów produktów, to więcej nie dostaliby zlecenia...

Mnie w Nuii i w Lewiatanie i Kaktusie Chorten oszwabili . I tylko w tej agencji rzekomo błędy w numerze  paragonów  jakoś w innych agencjach nie popełniam..literówek w mailu też nie ...numer telefonu też prawidłowo wklpuję .mtylko wiecznie niby numer . 
Podejrzewam, że takich zostawionych wręcz powiem krótko przywłaszczonych nagród jest znacznie więcej .

moninn

#7211348 Napisano: 04.10.2024 21:46:43
KROPKA BORDO- niestety, nie są  nastawieni "do". Nie rozumiem czemu mają służyć zapisy w regulaminie dotyczące tego, że nie mogą podać wylosowanego numeru paragonu. Inne agencje nie mają z tym problemu. Dzwoniłam z zapytaniem o numer, ale oczywiście dostalam informację, ze nue mogą mi podać.  W loterii Dare nie otrzymałam nagrody, nie dostałam też informacji o negatywnej weryfikacji. Paragonów miałam sporo, wysłałam wszystkie i nic. Cóż ...pozostaje niesmak.
1 Majkii 0

FBsebastian3

#7211353 Napisano: 04.10.2024 22:19:22
moninn napisał(a):

KROPKA BORDO- niestety, nie są  nastawieni "do". Nie rozumiem czemu mają służyć zapisy w regulaminie dotyczące tego, że nie mogą podać wylosowanego numeru paragonu. Inne agencje nie mają z tym problemu. Dzwoniłam z zapytaniem o numer, ale oczywiście dostalam informację, ze nue mogą mi podać.  W loterii Dare nie otrzymałam nagrody, nie dostałam też informacji o negatywnej weryfikacji. Paragonów miałam sporo, wysłałam wszystkie i nic. Cóż ...pozostaje niesmak.

To jak polowanie na czarownice ale człek jest bez szans. Nie doślesz jednego to akurat ten jest tym wygranym. Spróbuj udowodnić ca tak naprawdę wylosowano! Robi się podejrzanie i nie znam ani jednego powodu dla,którego nie podają numeru paragonu
1 simonapp 0

darog

#7211362 Napisano: 04.10.2024 23:17:45
TetsuDraco napisał(a):

Zastanawiałem się, dlaczego nie dostałem nagrody z Nuii. Wygląda na to, że mnie też wykiwali.

Napiszę do nich, ale widzę, że chyba w ten sposób dorabiają. Wysyłanie pocztą, szukanie kruczków... Dla mnie Kropka Bordo to cwaniacy i może przydałoby się napisać kilka skarg do producentów produktów, to więcej nie dostaliby zlecenia...

a wysłałes zgodnie z terminem? 

to nic, że przesyłka miała do nich dotrzeć np do 15 września..oni w regulaminie piszą KIEDY ma nastąpić wysyłka np w 5 dni.

mnie wykiwali z nagrodą, bo list polecony dotarł na czas - ale był wysłany później niż napisali w regulaminie.
- taką mam odpowiedź na mail. 
/// rezerwy nie ma-więc te moje wygrane 200zł ktoś sobie wziął ///

KROPKA BORDO jak już udało się !!! wygrać = to i tak nagrody nie było.

pusheen

#7211365 Napisano: 04.10.2024 23:35:41
darog napisał(a):

TetsuDraco napisał(a):

Zastanawiałem się, dlaczego nie dostałem nagrody z Nuii. Wygląda na to, że mnie też wykiwali.

Napiszę do nich, ale widzę, że chyba w ten sposób dorabiają. Wysyłanie pocztą, szukanie kruczków... Dla mnie Kropka Bordo to cwaniacy i może przydałoby się napisać kilka skarg do producentów produktów, to więcej nie dostaliby zlecenia...

a wysłałes zgodnie z terminem? 

to nic, że przesyłka miała do nich dotrzeć np do 15 września..oni w regulaminie piszą KIEDY ma nastąpić wysyłka np w 5 dni.

mnie wykiwali z nagrodą, bo list polecony dotarł na czas - ale był wysłany później niż napisali w regulaminie.
- taką mam odpowiedź na mail. 
/// rezerwy nie ma-więc te moje wygrane 200zł ktoś sobie wziął ///

KROPKA BORDO jak już udało się !!! wygrać = to i tak nagrody nie było.

Ale to przecież norma, więc co Cię dziwi w takim zapisie? emotka  

Tu pierwszy z brzegu regulamin Smolara: 



I Avanti:
1 paulaaa 0

TetsuDraco

#7211377 Napisano: 05.10.2024 06:23:29
Nie zgodzę się, bo są super agencje. Ostatnio jeden mail trafił do spamu i zauważyłem to po dwóch tygodniach. Napisałem i powiedzieli, że nie ma problemu. Nagrodę wysłali.

Tylko z Kropka Bordo miałem jakieś cyrki. Mam takie same podejrzenia, jak inni. Numeru paragonu nie chcą podać i nie informują, co poszło nie tak. Po prostu kasa dla siebie i uśmiech na twarzy.

Muszę zwracać uwagę, czy konkurs jest od nich.
0 0

helcia85

#7211383 Napisano: 05.10.2024 08:25:17
Polecam wystawic opinię na google. Może się obudzą

atyde25

#7211395 Napisano: 05.10.2024 09:32:17
Tak dla rozluźnienia. Pamiętam jak pierwszy raz w Dare wygrałam (Kropka).I trochę mnie poniosło i chyba 10-12 paragonów posłałam. No bo numeru nie było podanego. A jak wygrałam drugi raz to już w mailu był podany numer paragonu. Dlatego nie rozumiem ,że jakieś problemy występują u nich. Teraz jestem ciekawa co będzie z Monini ale ten zestaw jest kiepski (oliwa,pesto.oliwki).Taki sam jak w poprzedniej loterii Monini.Te oliwki mi nie smakowały chyba były stare taka dygresja.

pusheen

#7211398 Napisano: 05.10.2024 09:58:28
Niektórzy z Was zachowują się jak dzieci w szkole, które oddały pracę domową kilka dni po terminie i dziwią się, że dostały jedynkę. emotka  Zasady są dla każdego takie same i każdy potwierdza, że się z nimi zapoznał. I fajnie, że są nauczycielki, które mimo wszystko przyjmą pracę lekko później, ale jednak większość tego nie zrobi. I można tu winić tylko siebie, a nie pisać, że "Pani była zła" emotka

8igora9

#7211409 Napisano: 05.10.2024 11:12:05
Ja na szczęście mogłam się nauczyć na cudzych błędach i zawsze 5 razy sprawdzam swoje zgłoszenie do Kropki Bordo i robię screeny (chociaż u innych agencji zdarzyło się zrobić literówkę albo wysłać po terminie z powodu wakacji i wszystko zakończone happy endem). 
I oczywiście my możemy  czytać dokładnie każdy ich regulamin, sprawdzać 10 razy swoje zgłoszenie, a nawet zabierać pudełko z paragonami na wakacje. 🤪 
Mam jednak przeczucie graniczące z pewnością, że sponsor tej zabawy wyobraża sobie to zupełnie inaczej... Chyba w konkursach chodzi o to, żeby rozpromować markę, zachęcić jak najwięcej ludzi do zakupu i stworzyć pozytywne skojarzenia. Przecież jak taki przypadkowy człowiek weźmie w tym udział, a potem nie dostanie wygranej nagrody, to na zawsze obrazi się na konkursy/loterie i na sam produkt. Taka akcja powinna być jasna, przejrzysta, stworzona pod uczestników i mająca na uwadze to, że przeciętni ludzie nie czytają regulaminów.
A tak swoją drogą, to nie Kropka Bordo latem organizowała konkurs na FB Eti, gdzie w regulaminie był limit znaków, a przyznali nagrody nieregulaminowym pracom? Czyli jednak regulamin to nie jest rzecz święta? emotka

gryszelm

#7211420 Napisano: 05.10.2024 11:54:12
Smolar podaje wygrany numer w sms, nawet do głównej w loterii, więc wiadomo, który paragon odesłać. Avanti jest bardzo pro konkursowe, ostatnio na Lipton SOS @ odesłałam nie ten paragon, którego nr wpisałam, szybko zorientowałam się i za chwilę w następnym @ przesłałam ten właściwy, przeprosiłam, wyjaśniłam sytuację skąd moje roztargnienie wzięło się i nagroda bez problemu dotarła. W Brandcomm córka zaniosła osobiście paragon do nich, dzień po terminie, wyjaśniła, że właśnie wróciła z wyjazdu i nie miała jak wcześniej dostarczyć i też nie było żadnego problemu. Więc skoro tyle osób skarży się to nie jest to przypadek.
Ale gdyby ktoś był w Warszawie i do nich poszedł i poprosił o pokazanie tego swojego "złego" paragonu, to ciekawe co by zrobili? Bo wgląd do swoich danych gwarantuje RODO.

Luiza37

#7211423 Napisano: 05.10.2024 12:05:31
Ja nie miałam problemów z Kropką Bordo, ale wygrałam tylko 2 razy w tym roku w konkursach lodowych małe nagrody. 
Jednak czytając wczorajsze wpisy w drugim wątku "Dyskusje..." zastanawia mnie duża ilość wypowiedzi innych osób, które nie dostały nagrody, bo podobno wysłały zły numer tel, zły numer paragonu itp. Dziwne, że wszystkie te osoby nagle mylą się tylko w tej jednej agencji? 
Wygląda to na celowe działanie agencji, żeby część nagród z każdego konkursu nie wydać wygrywajacym. Pytanie czy można coś z tym zrobić... Może osoby, które miały takie sytuacje, powinny napisać maile z opisem sytuacji do sponsorów konkursu, kopie załączyć do wiadomości Kropki Bordo?
0 0

byekitty

#7211424 Napisano: 05.10.2024 12:12:56
A miał ktoś sytuację, że kropka twierdziła, że podany został zły numer paragonu, a miał dowód w postaci screena?
1 kumulacja 0

Jestemnowa

#7211425 Napisano: 05.10.2024 12:14:12
kropa bordo to DNO już to kiedyś pisałam . Myślałam ,że tylko ja mam z nimi problem więc jeśli nie jestem sama to teraz będę pisać do sponsorów w razie W . A może panowie krzykacze z tejże agencjuni nie przechodzili nigdy kontroli i dlatego weryfikują adekwatnie do swojego widzimisię !  Ostatnio zdarzyła mi się pomyłka w formularzu w agencji FORTIS  i okazało się ,że tam pracują normalni ludzie a Pan z którym rozmawiałam był mega uprzejmy zresztą tak samo jak w Smolarze wszystko pełna kultura . Dzwoniąc do kropy rozmawiałam z młodym chlopaczuniem , który był zaprogramowany na słowo NIE emotka

TetsuDraco

#7211429 Napisano: 05.10.2024 12:22:01
pusheen napisał(a):

Niektórzy z Was zachowują się jak dzieci w szkole, które oddały pracę domową kilka dni po terminie i dziwią się, że dostały jedynkę. emotka  Zasady są dla każdego takie same i każdy potwierdza, że się z nimi zapoznał. I fajnie, że są nauczycielki, które mimo wszystko przyjmą pracę lekko później, ale jednak większość tego nie zrobi. I można tu winić tylko siebie, a nie pisać, że "Pani była zła" emotka

Nie zgodzę się z Tobą. Gdyby to był jeden przypadek, ale tego jest mnóstwo. Poczytałem opinie na google, różne fora, itp. i naprawdę sporo ludzi ma z nimi różne problemy, których nie ma z żadną inną agencją.

Zacznijmy od tego, że specjalnie umieszczają w regulaminie kruczki. Jak dla mnie to od początku mają inny cel niż promowanie produktu i budowanie pozytywnego wizerunku.

1. Wysyłanie paragonów listownie. Nawet do konkursów typu 50 zł. Gdzie wysyłka kosztuje 10-15 zł.
2. Przy negatywnym zweryfikowaniu zgłoszenia: nie dostajesz informacji i paragon przepada.
3. Wielu osobom napisano, że źle wpisali numer. Coś za dużo tych źle wpisanych numerów.
4. Zgłoszenia trzeba wysyłać oddzielnie i dobrze opisać, bo odrzucą. Nawet, gdy mieszkasz blisko, to nie możesz zanieść go osobiście.
5. Brak informacji, który paragon wysłał.

I wiele innych zarzutów, które stawiają im ludzie na forach i w opiniach Google.

Sam muszę się z nimi skontaktować i dowiedzieć, czy nagroda przepadła. Podejrzewam, że tak, ale na e-mail nie odpowiadają. Jeżeli się potwierdzi, to wystawię odpowiednią opinię na Google i będę uważał, aby nie brać u nich udziału w niczym.

Nie jestem marketingowcem, ale wydaje mi się, że zadaniem agencji nie jest budowanie negatywnego wizerunku marki, a wręcz odwrotnie.
1 agicho 0

mandarynka16

#7211430 Napisano: 05.10.2024 12:27:08
Opinie na googlu nic nie zmienią, pisząc do nich dodawajcie na cc sponsora. 
Ja z nimi kłopotu nie miałam, ale za dużo tu odrzuconych zgłoszeń, żeby to była faktycznie wina tylko osób grających
0 0

darog

#7211510 Napisano: 05.10.2024 22:57:59
Jeśli paragon ma dojść do siedziby organizatora (przykład) DO 20 grudnia/ 
a jednocześnie w ciągu 5 dni od dnia powiadomienia (liczy się data stempla) i ten termin mija np 15 grudnia.

więc: jeśli wyślę 17 grudnia polecony priorytet który dojdzie ( do kropki Bordo) 18 grudnia
= i tak kropka bordo nie wyda nagrody! 
to nic, że paragon dotarł wg regulaminu do 20 grudnia (dotarł 18 grudnia)
= ale nie był wysłany w ciągu 5 dni od daty powiadomienia.

listy rezerwowej nie ma, nagrody zostają u organizatora. 

Regulamin jest u kropki bordo  nieścisły - a oni zawsze z chęcią pozbywają nagrody na swoją korzyść/
0 0

CormaX

#7211511 Napisano: 05.10.2024 23:11:43
Kurcze po tych wszystkich wpisach dochodzę do wniosku że to jednak nie przypadek. I mnie też przepadło 200 zł z Dare u kropki bordo. Najpierw cyrk z numerem paragonu bo nie chcieli go podać, wkońcu po kilku mailach łaskawie podali przedział kwoty z paragonu i cudem udało się go namierzyć. Minął jakiś czas i nie dostałem nagrody więc kolejny mail. Co się okazało, że rzekomo pomyliłem się i w moim oświadczeniu zwycięzcy dane były inne niż przy zgłoszeniu..  bardzo  ciężko było mi w to uwierzyć ale nie wysłano żadnego dowodu na to, a ja niestety screenu zgłoszenia nie robiłem. Dziwnym trafem w tej agencji najwięcej takich błędów..

agicho

#7211520 Napisano: 06.10.2024 06:19:10
pusheen napisał(a):

TetsuDraco napisał(a):

pusheen napisał(a):

darog napisał(a):

TetsuDraco napisał(a):

Zastanawiałem się, dlaczego nie dostałem nagrody z Nuii. Wygląda na to, że mnie też wykiwali.

Niektórzy z Was zachowują się jak dzieci w szkole, które oddały pracę domową kilka dni po terminie i dziwią się, że dostały jedynkę. emotka  Zasady są dla każdego takie same i każdy potwierdza, że się z nimi zapoznał. I fajnie, że są nauczycielki, które mimo wszystko przyjmą pracę lekko później, ale jednak większość tego nie zrobi. I można tu winić tylko siebie, a nie pisać, że "Pani była zła" emotka

Na serio  uważasz ,że my nie sprawdzamy po kilka razy, nie czytamy regulaminów , nie trzymamy się terminów  i szukamy sensacji ??!!
Tylko w tej agencji dziwnym trafem "popełniany"błędy 😵‍💫 dlaczego w takim razie nie ma rezerwy? 
Zbyt długo siedzę w konkursach by raz za razem błędy popełnić  tylko u Kropki 🤬
Poczekaj za jakiś czas a niedługo może Ty się wpiszesz i zmienisz pogląd.

samdej

#7211525 Napisano: 06.10.2024 08:03:03
Co do Kropki to się nie wypowiadam, ponieważ moje jedyne złe doświadczenie z nimi to... brak u nich wygranych😏

Chciałbym jednak odnieść się do innej kwestii, którą niektórzy z Was poruszają, a mianowicie robienia screenów zgłoszeń jako dowód. Tylko, że taki dowód to jest dowód jedynie na własny użytek a nie dla agencji. Screen jest robiony przed wysyłaniem zgłoszenia więc równie dobrze po zrobieniu screena formularz może zostać zmodyfikowany i dopiero wysłany.

Ucięciem wszelkich sporów dotyczących błędnych danych w formularzu byłoby - i nie jest to przecież żadne science-fiction do ogarnięcia dla agencji - wysyłanie zwrotek potwierdzających dokonanie zgłoszenia zawierających pełną treść tego zgłoszenia. Dziwię się dlaczego agencje tego nie stosują.
0 0