Nasz serwis prowadzony przez Adriana Pionkę wraz naszymi partnerami wymienionymi w Polityce
Prywatności wykorzystuje pliki cookies zapisywane na Twoim urządzeniu i inne technologie do
zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania
ruchu na stronie i w Internecie.
Przetwarzanie danych jest uzasadnione z uwagi na nasze usprawiedliwione potrzeby, co obejmuje między
innymi konieczność zapewnienia bezpieczeństwa usługi (np. sprawdzenie, czy do Twojego konta nie
loguje się nieuprawniona osoba), dokonanie pomiarów statystycznych, ulepszania naszych usług i
dopasowania ich do potrzeb i wygody użytkowników (np. personalizowanie treści w usługach) jak
również prowadzenie marketingu i promocji własnych usług Administratora. Dane te są przetwarzane do
czasu istnienia uzasadnionego interesu lub do czasu złożenia przez Ciebie sprzeciwu wobec
przetwarzania.
Dane osobowe będą przekazywane wyłącznie naszym podwykonawcom, tj. dostawcom usług informatycznych
i/lub partnerom wymienionym w
Polityce
Prywatności.
Przysługuje Ci prawo żądania dostępu do treści danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia oraz
prawo do ograniczenia ich przetwarzania. Ponadto także prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie
bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia
sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych. Posiadasz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych.
agicho
Postów 2426
Data rejestracji 25.02.2006
Punkty karne 1
Konkursy dodane 9
Podejrzewam, że takich zostawionych wręcz powiem krótko przywłaszczonych nagród jest znacznie więcej .
moninn
Postów 84
Data rejestracji 23.06.2010
Punkty karne 0
Konkursy dodane
FBsebastian3
Postów 536
Data rejestracji 06.07.2017
Punkty karne 0
Konkursy dodane
darog
Postów 2837
Data rejestracji 19.11.2009
Punkty karne 0
Konkursy dodane 4
to nic, że przesyłka miała do nich dotrzeć np do 15 września..oni w regulaminie piszą KIEDY ma nastąpić wysyłka np w 5 dni.
mnie wykiwali z nagrodą, bo list polecony dotarł na czas - ale był wysłany później niż napisali w regulaminie.
- taką mam odpowiedź na mail.
/// rezerwy nie ma-więc te moje wygrane 200zł ktoś sobie wziął ///
KROPKA BORDO jak już udało się !!! wygrać = to i tak nagrody nie było.
pusheen
Postów 795
Data rejestracji 22.09.2016
Punkty karne 0
Konkursy dodane 3
Tu pierwszy z brzegu regulamin Smolara:
I Avanti:
TetsuDraco
Postów 44
Data rejestracji 15.05.2024
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Tylko z Kropka Bordo miałem jakieś cyrki. Mam takie same podejrzenia, jak inni. Numeru paragonu nie chcą podać i nie informują, co poszło nie tak. Po prostu kasa dla siebie i uśmiech na twarzy.
Muszę zwracać uwagę, czy konkurs jest od nich.
Nie korzystasz jeszcze z cashbacku? Robisz zakupy i chciałbyś odzyskać część zapłaconych pieniędzy? Zapraszam do skorzystania z:
https://goodie.pl/kody/YM62S43A
Wypowiedź była edytowana 1 raz.
helcia85
Postów 824
Data rejestracji 08.11.2015
Punkty karne 1
Konkursy dodane
atyde25
Postów 2597
Data rejestracji 28.01.2006
Punkty karne 0
Konkursy dodane 12
pusheen
Postów 795
Data rejestracji 22.09.2016
Punkty karne 0
Konkursy dodane 3
Wypowiedź była edytowana 1 raz.
8igora9
Postów 614
Data rejestracji 01.02.2023
Punkty karne 0
Konkursy dodane 7
I oczywiście my możemy czytać dokładnie każdy ich regulamin, sprawdzać 10 razy swoje zgłoszenie, a nawet zabierać pudełko z paragonami na wakacje. 🤪
Mam jednak przeczucie graniczące z pewnością, że sponsor tej zabawy wyobraża sobie to zupełnie inaczej... Chyba w konkursach chodzi o to, żeby rozpromować markę, zachęcić jak najwięcej ludzi do zakupu i stworzyć pozytywne skojarzenia. Przecież jak taki przypadkowy człowiek weźmie w tym udział, a potem nie dostanie wygranej nagrody, to na zawsze obrazi się na konkursy/loterie i na sam produkt. Taka akcja powinna być jasna, przejrzysta, stworzona pod uczestników i mająca na uwadze to, że przeciętni ludzie nie czytają regulaminów.
A tak swoją drogą, to nie Kropka Bordo latem organizowała konkurs na FB Eti, gdzie w regulaminie był limit znaków, a przyznali nagrody nieregulaminowym pracom? Czyli jednak regulamin to nie jest rzecz święta?
Wypowiedź była edytowana 1 raz.
gryszelm
Postów 2381
Data rejestracji 04.04.2009
Punkty karne 0
Konkursy dodane 5
Ale gdyby ktoś był w Warszawie i do nich poszedł i poprosił o pokazanie tego swojego "złego" paragonu, to ciekawe co by zrobili? Bo wgląd do swoich danych gwarantuje RODO.
Luiza37
Postów 117
Data rejestracji 20.02.2024
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Jednak czytając wczorajsze wpisy w drugim wątku "Dyskusje..." zastanawia mnie duża ilość wypowiedzi innych osób, które nie dostały nagrody, bo podobno wysłały zły numer tel, zły numer paragonu itp. Dziwne, że wszystkie te osoby nagle mylą się tylko w tej jednej agencji?
Wygląda to na celowe działanie agencji, żeby część nagród z każdego konkursu nie wydać wygrywajacym. Pytanie czy można coś z tym zrobić... Może osoby, które miały takie sytuacje, powinny napisać maile z opisem sytuacji do sponsorów konkursu, kopie załączyć do wiadomości Kropki Bordo?
Wypowiedź była edytowana 1 raz.
byekitty
Postów 724
Data rejestracji 08.07.2020
Punkty karne 0
Konkursy dodane 3
kot na konkursy
Jestemnowa
Postów 186
Data rejestracji 25.11.2023
Punkty karne 0
Konkursy dodane
TetsuDraco
Postów 44
Data rejestracji 15.05.2024
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Zacznijmy od tego, że specjalnie umieszczają w regulaminie kruczki. Jak dla mnie to od początku mają inny cel niż promowanie produktu i budowanie pozytywnego wizerunku.
1. Wysyłanie paragonów listownie. Nawet do konkursów typu 50 zł. Gdzie wysyłka kosztuje 10-15 zł.
2. Przy negatywnym zweryfikowaniu zgłoszenia: nie dostajesz informacji i paragon przepada.
3. Wielu osobom napisano, że źle wpisali numer. Coś za dużo tych źle wpisanych numerów.
4. Zgłoszenia trzeba wysyłać oddzielnie i dobrze opisać, bo odrzucą. Nawet, gdy mieszkasz blisko, to nie możesz zanieść go osobiście.
5. Brak informacji, który paragon wysłał.
I wiele innych zarzutów, które stawiają im ludzie na forach i w opiniach Google.
Sam muszę się z nimi skontaktować i dowiedzieć, czy nagroda przepadła. Podejrzewam, że tak, ale na e-mail nie odpowiadają. Jeżeli się potwierdzi, to wystawię odpowiednią opinię na Google i będę uważał, aby nie brać u nich udziału w niczym.
Nie jestem marketingowcem, ale wydaje mi się, że zadaniem agencji nie jest budowanie negatywnego wizerunku marki, a wręcz odwrotnie.
Wypowiedź była edytowana 1 raz.
mandarynka16
Postów 822
Data rejestracji 20.12.2018
Punkty karne 0
Konkursy dodane 4
Ja z nimi kłopotu nie miałam, ale za dużo tu odrzuconych zgłoszeń, żeby to była faktycznie wina tylko osób grających
darog
Postów 2837
Data rejestracji 19.11.2009
Punkty karne 0
Konkursy dodane 4
a jednocześnie w ciągu 5 dni od dnia powiadomienia (liczy się data stempla) i ten termin mija np 15 grudnia.
więc: jeśli wyślę 17 grudnia polecony priorytet który dojdzie ( do kropki Bordo) 18 grudnia
= i tak kropka bordo nie wyda nagrody!
to nic, że paragon dotarł wg regulaminu do 20 grudnia (dotarł 18 grudnia)
= ale nie był wysłany w ciągu 5 dni od daty powiadomienia.
listy rezerwowej nie ma, nagrody zostają u organizatora.
Regulamin jest u kropki bordo nieścisły - a oni zawsze z chęcią pozbywają nagrody na swoją korzyść/
CormaX
Postów 6
Data rejestracji 26.12.2022
Punkty karne 0
Konkursy dodane
agicho
Postów 2426
Data rejestracji 25.02.2006
Punkty karne 1
Konkursy dodane 9
Tylko w tej agencji dziwnym trafem "popełniany"błędy 😵💫 dlaczego w takim razie nie ma rezerwy?
Zbyt długo siedzę w konkursach by raz za razem błędy popełnić tylko u Kropki 🤬
Poczekaj za jakiś czas a niedługo może Ty się wpiszesz i zmienisz pogląd.
Wypowiedź była edytowana 1 raz.
samdej
Postów 155
Data rejestracji 14.07.2023
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Chciałbym jednak odnieść się do innej kwestii, którą niektórzy z Was poruszają, a mianowicie robienia screenów zgłoszeń jako dowód. Tylko, że taki dowód to jest dowód jedynie na własny użytek a nie dla agencji. Screen jest robiony przed wysyłaniem zgłoszenia więc równie dobrze po zrobieniu screena formularz może zostać zmodyfikowany i dopiero wysłany.
Ucięciem wszelkich sporów dotyczących błędnych danych w formularzu byłoby - i nie jest to przecież żadne science-fiction do ogarnięcia dla agencji - wysyłanie zwrotek potwierdzających dokonanie zgłoszenia zawierających pełną treść tego zgłoszenia. Dziwię się dlaczego agencje tego nie stosują.