Nasz serwis prowadzony przez Adriana Pionkę wraz naszymi partnerami wymienionymi w Polityce
Prywatności wykorzystuje pliki cookies zapisywane na Twoim urządzeniu i inne technologie do
zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania
ruchu na stronie i w Internecie.
Przetwarzanie danych jest uzasadnione z uwagi na nasze usprawiedliwione potrzeby, co obejmuje między
innymi konieczność zapewnienia bezpieczeństwa usługi (np. sprawdzenie, czy do Twojego konta nie
loguje się nieuprawniona osoba), dokonanie pomiarów statystycznych, ulepszania naszych usług i
dopasowania ich do potrzeb i wygody użytkowników (np. personalizowanie treści w usługach) jak
również prowadzenie marketingu i promocji własnych usług Administratora. Dane te są przetwarzane do
czasu istnienia uzasadnionego interesu lub do czasu złożenia przez Ciebie sprzeciwu wobec
przetwarzania.
Dane osobowe będą przekazywane wyłącznie naszym podwykonawcom, tj. dostawcom usług informatycznych
i/lub partnerom wymienionym w
Polityce
Prywatności.
Przysługuje Ci prawo żądania dostępu do treści danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia oraz
prawo do ograniczenia ich przetwarzania. Ponadto także prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie
bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia
sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych. Posiadasz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych.
byekitty
Postów 718
Data rejestracji 08.07.2020
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Możnaby wyłapać tendencje do nieprzychylnych zachowań ze strony agencji.
Co myślicie?
kot na konkursy
Wypowiedź była edytowana 1 raz.
GreenEK
Postów 188
Data rejestracji 19.12.2022
Punkty karne 0
Konkursy dodane 27
Ja po kolejnej negatywnej weryfikacji - podobno literówka w numerze czy dacie (już nie pamiętam) zaczęłam robić screeny wszystkich zgłoszeń. Polecam.
koniczynka123
Postów 719
Data rejestracji 29.06.2006
Punkty karne 0
Konkursy dodane 11
... tak mało trzeba nam i dużo tak ...
nanajka81
Postów 4384
Data rejestracji 15.06.2005
Punkty karne 0
Konkursy dodane 7
kumulacja
Postów 477
Data rejestracji 22.06.2016
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Wysłałam im zdjęcia tych paragonów, a oni uparcie twierdzili, że przesłałam paragony z cyfrą o jeden większą, niż powinnam.
pusheen
Postów 771
Data rejestracji 22.09.2016
Punkty karne 0
Konkursy dodane 4
doria3
Postów 69
Data rejestracji 03.04.2020
Punkty karne 1
Konkursy dodane
Negatywna weryfikacja 2 x Tyskie Dino ponieważ w kopercie były oświadczenia dwóch osób.
I kolejna porażka za literówkę w konkursie Nuii w Biedronce.
Niezbyt przyjazna agencja.
Ciekawe co robią z taką ilością niewydanych nagród
sabaka
Postów 803
Data rejestracji 22.09.2021
Punkty karne 0
Konkursy dodane 4
Wspomnę więc, żeby po pierwsze - PISAĆ reklamacje! Czasami organizator wymaga tego na papierze i mam wrażenie, że w takiej sytuacji wiele osób odpuszcza, bo wysyłka listem kosztuje i zabiera więcej czasu niż napisanie maila.
Po drugie - odnieść się do konkretnych zapisów w regulaminie, pokazać na jakiej podstawie uważany, że to my mamy rację, np. wkleić w formie cytatów. Samo to pokazuje, że potrafimy czytać regulamin, znamy go i nie z nami te numery!
Ewentualnie można podważyć jakieś nieścisłości w regulaminie, które mogą wprowadzać w błąd. U mnie akurat chodziło o podanie w oświadczeniu innych danych niż w zgłoszeniu (dla mnie dane to imię i nazwisko, w korespondencji z agencją wywnioskowałam to samo), po trzecie regulamin nie precyzował jakie to dane, poddałam więc imię i nazwisko, ale inny nr telefonu - do kogoś, kto na pewno będzie w domu i odbierze nagrodę (weryfikacja negatywna).
Po trzecie - dowody. Dużo osób robi zrzut ekranu przed wysłaniem zgłoszenia i to jest świetne podejście, w telefonie nawet można zrobić folder do takich rzeczy. Warto też robić zdjęcie oświadczenia z paragonami przed wysyłką pocztą, to jest pomocne dla nas w razie wątpliwości i jest przejrzystym dowodem na zarzucane nam nieprawidłowości.
Po czwarte - staramy się okiełznać emocje, kultura, (elokwencja?), bez wyzwisk. Ja używałam sarkazmów, ale się udało 😅
Po piąte - warto na dole pod tekstem zrobić zapis:
"Do wiadomości:
*Tu wpisz dane Sponsora/Zleceniodawcy"
I jeśli jesteśmy pewni swojej racji, to taką kopię przesłać do Zleceniodawcy. To nie skarżenie się Sponsorowi, tylko pokazanie Agencji, że my tak na poważnie.
PS. A i reklamacja rozpatrzona pozytywnie, nagrodę dostałam.
Wypowiedź była edytowana 3 razy.
zielonaszpilka
Postów 3063
Data rejestracji 23.06.2008
Punkty karne 0
Konkursy dodane