Nasz serwis prowadzony przez Adriana Pionkę wraz naszymi partnerami wymienionymi w Polityce
Prywatności wykorzystuje pliki cookies zapisywane na Twoim urządzeniu i inne technologie do
zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania
ruchu na stronie i w Internecie.
Przetwarzanie danych jest uzasadnione z uwagi na nasze usprawiedliwione potrzeby, co obejmuje między
innymi konieczność zapewnienia bezpieczeństwa usługi (np. sprawdzenie, czy do Twojego konta nie
loguje się nieuprawniona osoba), dokonanie pomiarów statystycznych, ulepszania naszych usług i
dopasowania ich do potrzeb i wygody użytkowników (np. personalizowanie treści w usługach) jak
również prowadzenie marketingu i promocji własnych usług Administratora. Dane te są przetwarzane do
czasu istnienia uzasadnionego interesu lub do czasu złożenia przez Ciebie sprzeciwu wobec
przetwarzania.
Dane osobowe będą przekazywane wyłącznie naszym podwykonawcom, tj. dostawcom usług informatycznych
i/lub partnerom wymienionym w
Polityce
Prywatności.
Przysługuje Ci prawo żądania dostępu do treści danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia oraz
prawo do ograniczenia ich przetwarzania. Ponadto także prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie
bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia
sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych. Posiadasz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych.
lukasz6
Postów 306
Data rejestracji 27.11.2016
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Nieźle sobie to przemyśleli organizatorzy. Bo tak, jeśli byłby konkurs Kup Prince Polo i wyślij sms z odp. na pytanie, albo zgłoś odp. przez www, to jedna osoba grzecznie kupuje 1 wafelka, zgłasza odpowiedź i cierpliwie czeka na wyniki.
Natomiast w przypadku bramek, osoba kupuje jeden wafelek - zgłasza paragon i od razu sprawdza, że nie wygrywa, a bardzo chce wygrać... Więc co robi? kupuje kolejny wafelek, kolejny raz zgłasza kod i kolejny raz pudło... Co robi dalej? Idzie do sklepu po 10 wafelków i poluje dalej, aż może w końcu trafi na bramkę... Jak trafi, super, powiadamia wszystkich naokoło i znajomi lub rodzina wciągają się w ten wir loterii. Postępują tak samo...
Wniosek dla organizatora: najlepsza forma promocji sprzedaży i źródło nieograniczonego zysku
Wniosek dla gracza: zachować umiar i nie dać się zwariować, kalkulować, by akurat na naszym naiwniactwie nie udało im się zarobić.
Czy mam rację?
Powodzenia!
jokan
Postów 8562
Data rejestracji 13.07.2009
Punkty karne 0
Konkursy dodane 11
Zrobię zakupy:
ITM, Dino, Żabka,Biedronka, Polomarket, Stokrotka, Delikatesy Centrum, Lotos, Orlen, Rossmann...inne - zapraszam:)
Zyskaj zwrot za zakupy online
https://www.tipli.pl/p/3798747
soulfly
Postów 1838
Data rejestracji 17.06.2017
Punkty karne 1
Konkursy dodane
lukasz6] Tak mnie teraz naszła taka refleksja dotycząca tych loterii bramkowych...
Nieźle sobie to przemyśleli organizatorzy. Bo tak, jeśli byłby konkurs Kup Prince Polo i wyślij sms z odp. na pytanie, albo zgłoś odp. przez www, to jedna osoba grzecznie kupuje 1 wafelka, zgłasza odpowiedź i cierpliwie czeka na wyniki.
Natomiast w przypadku bramek, osoba kupuje jeden wafelek - zgłasza paragon i od razu sprawdza, że nie wygrywa, a bardzo chce wygrać... Więc co robi? kupuje kolejny wafelek, kolejny raz zgłasza kod i kolejny raz pudło... Co robi dalej? Idzie do sklepu po 10 wafelków i poluje dalej, aż może w końcu trafi na bramkę... Jak trafi, super, powiadamia wszystkich naokoło i znajomi lub rodzina wciągają się w ten wir loterii. Postępują tak samo...
Wniosek dla organizatora: najlepsza forma promocji sprzedaży i źródło nieograniczonego zysku
Wniosek dla gracza: zachować umiar i nie dać się zwariować, kalkulować, by akurat na naszym naiwniactwie nie udało im się zarobić.
Czy mam rację?
Powodzenia!
apoccalipsa
Postów 6437
Data rejestracji 15.09.2004
Punkty karne 0
Konkursy dodane
agata6
Postów 695
Data rejestracji 09.11.2016
Punkty karne 0
Konkursy dodane
simsonowa
Postów 124
Data rejestracji 07.04.2012
Punkty karne 0
Konkursy dodane
konkursjusz
Postów 92
Data rejestracji 07.11.2009
Punkty karne 0
Konkursy dodane
kammaro
Postów 2094
Data rejestracji 29.03.2010
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Uskrzydla mnie każda wygrana.Przegrana daje kopa do działania.
♦♦♦
sabinka71
Postów 624
Data rejestracji 14.07.2011
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Ktos też tak miał?
venix
Postów 1215
Data rejestracji 26.12.2015
Punkty karne 0
Konkursy dodane
soulfly
Postów 1838
Data rejestracji 17.06.2017
Punkty karne 1
Konkursy dodane
sabinka71] Brat wygrał w łaciatym ,wypełnił formularz a po trzech dniach dostał inforację że przypominają o wypełnieniu formularza.
Ktos też tak miał?
gyrydymptum
Postów 115
Data rejestracji 16.10.2018
Punkty karne 0
Konkursy dodane
apoccalipsa
Postów 6437
Data rejestracji 15.09.2004
Punkty karne 0
Konkursy dodane
i tak, my konkursowicze, napędzamy ten biznes
przeciętny klient nie wierzy w wygraną albo zagra raz i się podda, myśląc że to ściema
gdyśmy nagle przestali grać w tego typu konkursy i loterie nikt by ich nie organizował, bo nie zwróciłoby im się nawet za wynajęcie agencji reklamowej
planeta
Postów 153
Data rejestracji 01.11.2018
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Chyba będę próbowała dalej, bo płatki i tak jem więc może uda się coś wygrać
Maksymalnie jeszcze trzy paczki, a później dam sobie spokój.
atyde25
Postów 2631
Data rejestracji 28.01.2006
Punkty karne 0
Konkursy dodane 15
agata6
Postów 695
Data rejestracji 09.11.2016
Punkty karne 0
Konkursy dodane
titinunu
Postów 1452
Data rejestracji 24.08.2010
Punkty karne 0
Konkursy dodane 6
karkocka
Postów 3506
Data rejestracji 16.01.2009
Punkty karne 0
Konkursy dodane 5
Zrobię zakupy w Carrefour, Tesco, Superpharm, Netto, Auchan, Kaufland, Hebe, Drogeria Natura, Stokrotka, Lidl, Biedronka, Żabka, Pepco, Rossmann, Odido, Lewiatan, Piotr i Paweł,, TOYS\'R`US, BP, Orlen, Delikatesy Centrum, Inmedio, Circle K, DUKA ...
titinunu
Postów 1452
Data rejestracji 24.08.2010
Punkty karne 0
Konkursy dodane 6
luk1990
Postów 2320
Data rejestracji 13.10.2007
Punkty karne 0
Konkursy dodane
alaalex40 i luk1990