Nasz serwis prowadzony przez Adriana Pionkę wraz naszymi partnerami wymienionymi w Polityce
Prywatności wykorzystuje pliki cookies zapisywane na Twoim urządzeniu i inne technologie do
zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania
ruchu na stronie i w Internecie.
Przetwarzanie danych jest uzasadnione z uwagi na nasze usprawiedliwione potrzeby, co obejmuje między
innymi konieczność zapewnienia bezpieczeństwa usługi (np. sprawdzenie, czy do Twojego konta nie
loguje się nieuprawniona osoba), dokonanie pomiarów statystycznych, ulepszania naszych usług i
dopasowania ich do potrzeb i wygody użytkowników (np. personalizowanie treści w usługach) jak
również prowadzenie marketingu i promocji własnych usług Administratora. Dane te są przetwarzane do
czasu istnienia uzasadnionego interesu lub do czasu złożenia przez Ciebie sprzeciwu wobec
przetwarzania.
Dane osobowe będą przekazywane wyłącznie naszym podwykonawcom, tj. dostawcom usług informatycznych
i/lub partnerom wymienionym w
Polityce
Prywatności.
Przysługuje Ci prawo żądania dostępu do treści danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia oraz
prawo do ograniczenia ich przetwarzania. Ponadto także prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie
bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia
sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych. Posiadasz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych.
avanti99
Postów 219
Data rejestracji 10.01.2017
Punkty karne 1
Konkursy dodane
ondine
Postów 1601
Data rejestracji 09.02.2012
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Facet mi pisze, że obawia się, że stan urządzenia może być przyczyną odmowy naprawy gwarancyjnej, co za ściema! Czyściłam i konserwowałam zgodnie z zaleceniami producenta, po co piszą takie zalecenia, które okazują się niewystarczające. I idąc tym tokiem i czyszczeniem według zaleceń to szczoteczka po pół roku traci gwarancję, bo po pół roku takiej wody jak mamy to ona wygląda jak wygląda.... I przecieranie ściereczką jest na nic.
Wypowiedź była edytowana 1 raz.
avanti99
Postów 219
Data rejestracji 10.01.2017
Punkty karne 1
Konkursy dodane
lolka182
Postów 451
Data rejestracji 26.10.2013
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Usterka: przetarta uszczelka co spowodowało zalanie płyty głównej
Koszt 250 zł
Przetarcie uszczelki nie jest wadą fabryczną i nie podlega gwarancji takie info dostałam z punktu serwisowego.
No nic, pomyślałam że nie zaszkodzi skontaktować się z philipsem i wyjaśnić sytuację :
szczoteczka na gwarancji, prawidłowo używana i konserwowana, czyszczona, zadbana, nie widać było nic co mogłoby skłonić mnie do udania się do serwisu do momentu awarii szczoteczki
Na szczęście mi się udało i kazali mi jeszcze raz pójść do serwisu ze szczoteczką w celu naprawy gwarancyjnej, a oni o mojej wizycie uprzedzili serwis wcześniej mailowo. Pan w serwisie był bardzo zaskoczony i zawiedziony, że jednak nie wyciągnie ode mnie nie małej kasy za naprawę...szczoteczka okazała się nie naprawialna i wymienili mi ją na całkiem nową, ale uwaga! nie dostałam żadnego pisemnego potwierdzenia takiej wymiany, a facet w serwisie stwierdził, że nie powinni absolutnie mi tego uznać i ktoś dostanie w Philipsie za to ostro po uszach, ale skoro tak zadecydowali to on to wymienił.
Z serwisu dowiedziałam się, że przyczyną przecierania się uszczelki jest pasta do zębów, która ma składniki chemiczne, a dodatkowo jak wejdzie w okolice uszczelki i nie jest idealnie wyczyszczona to kamienieje i powoduje tarcie na uszczelce i ona w końcu puszcza, czego nie widać gołym okiem a do środka przedostaje się wilgoć zalewając płytę główną.
Zalecenie: raz w tygodniu czyścić szczoteczkę - to miejsce gdzie jest uszczelka które ma ruchy soniczne zwykłą szczoteczką do zębów żeby nie było tam żadnych pozostałości pasty.
Tylko co z tego - minął miesiąc czy 2 od tej wymiany a moja szczoteczka ostatnio zaczęła głośniej pracować i przestała prawidłowo wibrować, prawie w ogóle nie czuć żeby pracowała na zębach i widać przekrzywienie przy tej metalowej nasadce na którą nakłada się główkę, chociaż obchodzę się z nią po ostatniej wymianie jak z jajkiem... udam się jeszcze raz do serwisu i zobaczymy co powiedzą tym razem.
ondine
Postów 1601
Data rejestracji 09.02.2012
Punkty karne 0
Konkursy dodane
lolka182, no to sytuacja podobna... ja nie odpuszczę tego, jeśli czyszczenie zalecane przez producenta jest niewystarczające to tak jak mówię, gwarancja skraca się strasznie, bo o każdej szczoteczce po kilku miesiącach użytkowania mogą powiedzieć to samo, bo czyszczenie ściereczką widocznie NIC nie daje! Masakra!
A szczoteczką boję się czyścić, bo wtedy mogą zarzucić mi czyszczenie niezgodnie z zaleceniami. I bądź tu, człowieku, mądry, tak źle i tak niedobrze...
Karolcia90
Postów 55
Data rejestracji 15.03.2016
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Miał ktoś z Was taką sytuację, że z Philips Product Tester
nie dostał informacji o zakwalifikowaniu się do testów, produktu też nie, ale w zakładce "Moje testy" miał ankietę do wypełnienia po teście? Pisałam na fb do Philipsa. Dostałam e-mail, na który można wysłać zapytanie i na razie nikt nie odpisał. Może tu, ktoś...coś?