Reklama na e-Konkursy.info

Ambasadorinnowacji - Philips

marta_1234

#6302613 Napisano: 19.12.2016 17:40:35
Nie trać czasu na stylizację!
Trymer posiada mechanizm zasysający. 
1 kubatbg 0

Gość: tusienka

#6302620 Napisano: 19.12.2016 17:43:53

marta_1234

#6302622 Napisano: 19.12.2016 17:46:13
Czekając na Święta
1. planetarne mieszanie polega na tym, że akcesoria do mieszania, wyrabiania i ubijania poruszają się po okręgu oraz do przodu i do tyłu
2.ruch ręki wyrabiającej ciasto
3.7 prędkości i funkcję pulsacji
4.1000 W
5. wyrabianie ciasta, miksowanie, mielenie

Gość: tusienka

#6302623 Napisano: 19.12.2016 17:48:03
1 nelunia 0

marta_1234

#6302625 Napisano: 19.12.2016 17:48:40
Nie czekając na obiad
1.20
2.funkcja Stage Cooking umożliwia spersonalizowanie ustawień urządzenia
3.funkcja 3D umożliwia równomierne podgrzewania potraw
4.ceramiczną
5. ta funkcja zapisuje spersonalizowane programy
1 nelunia 0

marta_1234

#6302629 Napisano: 19.12.2016 17:53:20

Gość: tusienka

#6302630 Napisano: 19.12.2016 17:53:57
1 nelunia 0

Gość: tusienka

#6302632 Napisano: 19.12.2016 17:59:01
1 nelunia 0

brendi

#6302644 Napisano: 19.12.2016 18:11:33
luko922 napisał(a):

lolka182 napisał(a):

brendi napisał(a):

lolka182 napisał(a):

asiek07095 napisał(a):

luko922 napisał(a):

Tak bardzo chciałem i wybrali mnie do testowania VisaCare Mikrodermabrazja SC6240/01  emotka

Szkoda, że tylko 5/10 osób dostanie je po testach emotka

Mam i ja emotka  wydawało mi się że zostaje u wszystkich.

ja również się załapałam emotka

Czy ktoś z Was otrzymał już Visa Care ? Ja jestem nie miło zaskoczona - bo moje pudełko jest niekompletne. Nie dali mi końcówek! To jakiś żart ? Heheh nie sądzę żeby tak wyglądało nowe opakowanie - jak zaznaczają w umowie.

Witam - jak widać nie jestem sama. 
Też nie mam żadnej końcówki i też nie do końca sądzę czy sprzęt jest nowy....
żarty...czyste żarty...

Wow, serio?
U mnie też bez końcówki. Myślałem, że to błąd jakiś emotka

Najgorsze jest to, że podpisaliśmy umowę nie zaglądając do środka opakowania przy kurierze. Zaufałam tej firmie. Czyli zgodziłam się na to, że urządzenie NIE JEST NOWE i na to, że jest nie kompletne.

Ja właśnie otrzymałam maila w którym dopiero dowiedziałam się, że urządzenie było wcześniej testowane, że może być niekompletne, może brakować jednej końcówki - co jest NIE PRAWDĄ. W moim opakowaniu nie ma żadnej! Nie mam zamiaru kupować tych końcówek - ani zwracać 1100zł za nie wykonane zadania. Sądzę, że Philips zachował się bardzo nie ładnie.

Bez ani jednej końcówki - nie zrobię nic - z czego na pewno Philips się ucieszy gdyż będę musiała zwrócić to urządzenie na własny koszt lub pokryć kwotę jaką podali w umowie za nowe urządzenie.

To już nie są żarty!
Pisałam dzisiaj drugiego maila z prośbą o wyjaśnienie sytuacji. Wysłałam im zdjęcia. Ale co z tego ? Podpisałam umowę gdzie według Philips jest wszystko cacy.

Kto ma podobną sytuację i pomysł jak to wyjaśnić ?
0 0

avanti9

#6302687 Napisano: 19.12.2016 19:14:37
jestes rozgoryczona ale w mojej ocenie niepotrzebnie sie unosisz. Visacare to urzadzenie, na ktore spokojnie mozna nalozyc nowa koncowke i wszystko bedzie w porzadku. Nie jest to trymer, depilator, golarka, urzadzenie do gotowania, blender itp. Twarzy dotykasz tylko koncowka. Urzadzenie latwo wyczyscic, ba chyba nawet lekko wyparzyc (sama posiadam) bo ma oplywowy ksztalt. Napisz jaka jest sytuacja, popros o doslanie nasadki. Jak inaczej masz przetestowac urzadzenie? Wierze, ze to pomylka. Afera jest zupelnie niepotrzebna. Wystarczy wiadomosc: Nie otrzymalam nasadki, nie moge przetestowac urzadzenia. TYLE. Z drugiej strony rzeczywiscie Philips powinien informowac w regulaminie, ze produkty byly wczesniej uzyte (jesli byly) Live and let live.
0 0

brendi

#6302688 Napisano: 19.12.2016 19:21:17
Tak też uczyniłam. Jednak nie jestem jedyna więc nie jest to zwykła pomyłka.
Boję się tylko, że to było celowe posunięcie - a ja zostanę oskarżona o to, że coś kręcę i że sama schowałam te nasadki. W zestawie powinna znaleźć się chociaż jedna.
Pisałam do nich dwukrotnie - a tu dzisiaj mail, że oni spełnili warunki umowy i dołączyli nowe nasadki.
A ich nie ma! Nie jestem w stanie udowodnić im błędu skoro podpisałam umowę wcześniej niż zdążyłam stwierdzić, że coś jest nie tak...
0 0

luko922

#6302903 Napisano: 20.12.2016 09:38:31
Ja im napisałem maila, że nie dostałem żadnych końcówek i podesłałem zdjęcie mojego zestawu. Akurat ja tam nie mam żadnych pretensji, że sprzęt używany, bo mi to wisi - ale jak mam testować bez końcówek emotka . Musiała zajść jakaś pomyłka, skoro twierdzą, że sprawdzali zanim wysyłali - chyba niedokładnie emotka . Czekam aż coś odpiszą, ale nie zakładam złych zamiarów emotka
0 0

avanti9

#6302907 Napisano: 20.12.2016 09:44:56
skoro nie jest to jednostkowa sytuacja, z pewnoscia wszystko sie wyjasni. a Pani w obsludze pewnie zostala poinformowana, ze byly kompletne i tak odpisuje. Ciezko ja winic emotka
0 0

brendi

#6302949 Napisano: 20.12.2016 10:54:17
luko922 napisał(a):

Ja im napisałem maila, że nie dostałem żadnych końcówek i podesłałem zdjęcie mojego zestawu. Akurat ja tam nie mam żadnych pretensji, że sprzęt używany, bo mi to wisi - ale jak mam testować bez końcówek emotka . Musiała zajść jakaś pomyłka, skoro twierdzą, że sprawdzali zanim wysyłali - chyba niedokładnie emotka . Czekam aż coś odpiszą, ale nie zakładam złych zamiarów emotka


Też jakoś szczególnie mi to nie przeszkadza... skoro urządzenie jest sprawne. emotka

Jednak z racji pomyłki powinni przedłużyć okres trwania testów. Lub chociaż przyznać się, że doszło do pomyłki...
Wysłałam im dwa maile i na żaden nie odpowiedzieli. Mam nadzieję, że nie będą się upierać na swoim....
0 0

lolka182

#6302955 Napisano: 20.12.2016 11:00:15
brendi napisał(a):

luko922 napisał(a):

Ja im napisałem maila, że nie dostałem żadnych końcówek i podesłałem zdjęcie mojego zestawu. Akurat ja tam nie mam żadnych pretensji, że sprzęt używany, bo mi to wisi - ale jak mam testować bez końcówek emotka . Musiała zajść jakaś pomyłka, skoro twierdzą, że sprawdzali zanim wysyłali - chyba niedokładnie emotka . Czekam aż coś odpiszą, ale nie zakładam złych zamiarów emotka


Też jakoś szczególnie mi to nie przeszkadza... skoro urządzenie jest sprawne. emotka

Jednak z racji pomyłki powinni przedłużyć okres trwania testów. Lub chociaż przyznać się, że doszło do pomyłki...
Wysłałam im dwa maile i na żaden nie odpowiedzieli. Mam nadzieję, że nie będą się upierać na swoim....

ja również czekam na odpowiedź.
Mam nadzieję, że prześlą nam chociaż po 1 końcówce żebyśmy mogli przeprowadzić testy, ponieważ nie zamierzam kupować końcówki za 120 zł nie mając pewności czy urządzenie po spełnieniu wymagań zostanie ze mną.
Gdyby dali zapewnienie, że urządzenie zostanie po wykonaniu zadania każdemu pokusiłabym się o jej zakup
0 0

luimig

#6303348 Napisano: 21.12.2016 00:00:09
nie mogę przesłać filmiku do karlsbad ktoś też tak miał? jest jakiś inne email?
0 0

luko922

#6303388 Napisano: 21.12.2016 08:59:38
Chyba dosyłają końcówki do Visa care bo mam mail z dpd od karlsbad 
0 0

lolka182

#6303454 Napisano: 21.12.2016 11:07:32
luko922 napisał(a):

Chyba dosyłają końcówki do Visa care bo mam mail z dpd od karlsbad 

zgadza się emotka  właśnie dostałam przesyłkę - dosłali 2 końcówki  emotka
0 0

renia577

#6303602 Napisano: 21.12.2016 15:01:57
Dzisiaj dostałam nagrodę z wrzesniowej aukcji ale kurier nie odebrał protokołu,co zrobić w tej sytuacji?Do kuriera nie mam numeru,bo wcześniej nie dzwonił.
0 0

Finezyjna

#6303648 Napisano: 21.12.2016 16:06:34
renia577 napisał(a):

Dzisiaj dostałam nagrodę z wrzesniowej aukcji ale kurier nie odebrał protokołu,co zrobić w tej sytuacji?Do kuriera nie mam numeru,bo wcześniej nie dzwonił.

odeślij emotka  ja tak kiedyś zrobiłam, gdy dostałam umowę użyczenia do podpisania, a kurier jej nie zabrał 
0 0