Reklama na e-Konkursy.info

Ambasadorinnowacji - Philips

malgosia74

#6282416 Napisano: 09.11.2016 19:40:13
kasia580 napisał(a):

kto dostał się do ekspresów  , 
Dziękujemy za zgłoszenie do testów produktu Saeco PicoBaristo HD8924/09. Niestety tym razem Twoje zgłoszenie nie zostało zakwalifikowane. 
u mnie niestety  taka informacja .

Ja mam emotka  tym razem mi sie poszczęściło .  Akurat ten model mi sie dostał emotka
1 ania2812 0

kasia580

#6282482 Napisano: 09.11.2016 21:32:10
malgosia74 napisał(a):

Ja mam emotka  tym razem mi sie poszczęściło .  Akurat ten model mi sie dostał emotka

Gratulacje , jak możesz powiedz tak mniej więcej co napisałaś w polu dla czego ty chcesz testować ? ja już różnych kombinacji próbowałam z marnym skutkiem , chyba mało kreatywna jestem ehh


0 0

avanti9

#6282492 Napisano: 09.11.2016 21:48:21
moje zdanie jest takie.jesli zlikwiduja z dnia na dzien do PR-owy strzal w kolano. zerowanie punktow to kiepski pomysl bo oznacza to, ze osoba, ktora zbierala punkty ponad rok wyladuje w tym samym miejscu co osoba nie uczestniczaca w ambasadorze w ogole. 
0 0

luimig

#6282524 Napisano: 09.11.2016 22:58:09
i miła wiadomość suszarko-lokówka zostaje u mnie emotka  

requiem29

#6282558 Napisano: 10.11.2016 06:38:51
avanti9 napisał(a):

moje zdanie jest takie.jesli zlikwiduja z dnia na dzien do PR-owy strzal w kolano. zerowanie punktow to kiepski pomysl bo oznacza to, ze osoba, ktora zbierala punkty ponad rok wyladuje w tym samym miejscu co osoba nie uczestniczaca w ambasadorze w ogole. 


tak, ale im chodzi o to, żebyśmy te punkty wydawali a nie trzymali i zbierali latami. Wiedzac, że z nowym rokiem punkty się wyzerują będziemy próbowali je wydać, zwłaszcza te osoby, które zbierały je dłuższy czas. Zerowanie to kiepski pomysł z naszego punktu widzenia ale z ich to zdaje się być logiczne.
0 0

anirak

#6282615 Napisano: 10.11.2016 10:03:33
lui napisał(a):

i miła wiadomość suszarko-lokówka zostaje u mnie emotka  

U mnie również! Pierwsze testy i od razu nagroda, super!

ania2812

#6282677 Napisano: 10.11.2016 11:34:46
Aukcje kiedy się odbędą tym razem?
0 0

agniecha1985

#6282682 Napisano: 10.11.2016 11:38:25
Wszyscy już dostali nagrody z ostatniej aukcji? bo ja jeszcze nie mam...
0 0

renia577

#6282752 Napisano: 10.11.2016 13:53:43
agniecha1985 napisał(a):

Wszyscy już dostali nagrody z ostatniej aukcji? bo ja jeszcze nie mam...

ja też czekam

madzia34

#6282757 Napisano: 10.11.2016 13:58:41
renia577 napisał(a):

agniecha1985 napisał(a):

Wszyscy już dostali nagrody z ostatniej aukcji? bo ja jeszcze nie mam...

ja też czekam

i ja czekam
0 0

avanti9

#6282766 Napisano: 10.11.2016 14:09:24
requiem29 napisał(a):

avanti9 napisał(a):

moje zdanie jest takie.jesli zlikwiduja z dnia na dzien do PR-owy strzal w kolano. zerowanie punktow to kiepski pomysl bo oznacza to, ze osoba, ktora zbierala punkty ponad rok wyladuje w tym samym miejscu co osoba nie uczestniczaca w ambasadorze w ogole. 


tak, ale im chodzi o to, żebyśmy te punkty wydawali a nie trzymali i zbierali latami. Wiedzac, że z nowym rokiem punkty się wyzerują będziemy próbowali je wydać, zwłaszcza te osoby, które zbierały je dłuższy czas. Zerowanie to kiepski pomysł z naszego punktu widzenia ale z ich to zdaje się być logiczne.

jak wyzeruja to juz widze te tlumy na ambasadorze, hehe. podejrzewam, ze wiekszosc, ktorym wyzeruja zrezygnuje. a to grono najbardziej wiernych Philipsowi: komentujacy, wystawiajacy opinie na philipsie i innych sklepach, youtubie itp, lajkujacy...Przyczyniajacy sie do budowania wizerunku marki w sieci i nie tylko. A to przeklada sie na zyski i chec zakupu, swiadomosc marki. 
0 0

avanti9

#6282780 Napisano: 10.11.2016 14:23:28
btw czy ktos ma jeszcze status odznak 2 3 2?
0 0

asiek07095

#6282797 Napisano: 10.11.2016 14:56:44

mam pytanie. Testuje wyciskarkę i miałam takie zadanie , ale nie było na dole ani opinii ai miejsca na wstawienie opinii , a ja kliknęłam dalej bo myślałam że wyskoczy  drugie okno. No i wyskoczyło, zadanie zostało zrealizowane.
co powinnam teraz zrobić
0 0

ondine

#6282829 Napisano: 10.11.2016 15:55:28
ania2812 napisał(a):

Aukcje kiedy się odbędą tym razem?

Jeszcze nie wiadomo - ja obstawiam, że w tym tygodniu 21.11.-25.11. I mam nadzieję, że na początku tygodnia emotka
1 ania2812 0

zdolnabestia

#6282874 Napisano: 10.11.2016 16:58:16
@asiek07095 ja bym na Twoim miejscu szybciutko wystawiła gdzieś te opinie o produkcie i napisała do nich maila z tym screenem i wystawionymi opiniami oraz opisem sytuacji. Myślę, że wtedy ręcznie naliczą punkty i zatwierdzą.
0 0

malgosia74

#6282896 Napisano: 10.11.2016 17:36:13
zdolnabestia napisał(a):

@asiek07095 ja bym na Twoim miejscu szybciutko wystawiła gdzieś te opinie o produkcie i napisała do nich maila z tym screenem i wystawionymi opiniami oraz opisem sytuacji. Myślę, że wtedy ręcznie naliczą punkty i zatwierdzą.

zdolnabestia, dodana dziś opinia na philips.pl w ciągu 72h będzie zaakceptowana, na ceneo.pl też musza zaakceptować, myślę że na każdym innym też trzeba czekać na moderację... ile czasu jest aktywne okienko do przesłania linka z recenzją wiesz może? bo dodam, że to dodatkowe zadanie na publikację dzisiaj zostało odblokowane
0 0

malgosia74

#6282898 Napisano: 10.11.2016 17:38:01
kasia580 napisał(a):

malgosia74 napisał(a):

Ja mam emotka  tym razem mi sie poszczęściło .  Akurat ten model mi sie dostał emotka

Gratulacje , jak możesz powiedz tak mniej więcej co napisałaś w polu dla czego ty chcesz testować ? ja już różnych kombinacji próbowałam z marnym skutkiem , chyba mało kreatywna jestem ehh


kasia napisałam rymowany tekst , marzenia o wielu rodzajach pysznej kawy emotka
1 kasia580 0

Mila26

#6282899 Napisano: 10.11.2016 17:42:26
w ambasadorze wystarczy wystawić opinie o wyciskarce na jednej z wymienionych stron.
0 0

PrzemekNMR

#6283102 Napisano: 11.11.2016 09:52:23

renia577 napisał(a):

agniecha1985 napisał(a): Wszyscy już dostali nagrody z ostatniej aukcji? bo ja jeszcze nie mam...

ja też czekam

i ja czekam  
ja też czakam
0 0

rachel

#6283217 Napisano: 11.11.2016 17:07:56
czy ktoś miał taką sytuację? testuje na platformie philips ekspres do kawy . po uruchomieniu zgodnie z instrukcją okazuje się że nie mieli on kawy. . wiem, że przedmioty do testowania nie zawsze są nowe i ten ekspres na 100% był używany o czym swiadczy sposób zapakowania i wygląd zew. Czy komus z was zdarzyło się jednak , że sprzęt otrzymany dfo testów nie działał i jak wtedy przbiega proces reklamacji?? co z testem??? czy na tym etapie się kończy?????
0 0