Nasz serwis prowadzony przez Adriana Pionkę wraz naszymi partnerami wymienionymi w Polityce
Prywatności wykorzystuje pliki cookies zapisywane na Twoim urządzeniu i inne technologie do
zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania
ruchu na stronie i w Internecie.
Przetwarzanie danych jest uzasadnione z uwagi na nasze usprawiedliwione potrzeby, co obejmuje między
innymi konieczność zapewnienia bezpieczeństwa usługi (np. sprawdzenie, czy do Twojego konta nie
loguje się nieuprawniona osoba), dokonanie pomiarów statystycznych, ulepszania naszych usług i
dopasowania ich do potrzeb i wygody użytkowników (np. personalizowanie treści w usługach) jak
również prowadzenie marketingu i promocji własnych usług Administratora. Dane te są przetwarzane do
czasu istnienia uzasadnionego interesu lub do czasu złożenia przez Ciebie sprzeciwu wobec
przetwarzania.
Dane osobowe będą przekazywane wyłącznie naszym podwykonawcom, tj. dostawcom usług informatycznych
i/lub partnerom wymienionym w
Polityce
Prywatności.
Przysługuje Ci prawo żądania dostępu do treści danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia oraz
prawo do ograniczenia ich przetwarzania. Ponadto także prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie
bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia
sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych. Posiadasz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych.
Gość: emilka1705
Telefon był kupiony w punkcie z telefonami naprawą itd. Jako nowy(mam zeskanowaną gwarancję mogę Ci przesłać) Gwarancję ma na 24 misiące a kupiony został 24.13.2011r
ziolko
Postów 10245
Data rejestracji 06.01.2006
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Czy czas na zwrot jest identyczny w przypadku Firmy i prywatnego Sprzedającego?
Zwrot towaru bez podania przyczyny dotyczy wyłącznie zakupów u przedsiębiorców (czyli kont Firma) i wynosi 10 dni.
poczytaj tutaj http://allegro.pl...zoom=N&item=3552
może pomoże
baba dobrze myśli, ale takie żądania do firmy, a nie do osoby prywatnej, szczególnie, że telefon był używany, ale SPRAWNY
następnym razem przed wystawieniem na aukcję czegoś wartościowego sugeruję nagrać krótki filmik z użytkowania
zaś później na wszelki wypadek zrobić zdjęcia opakowania, żeby nie było, że towar źle zabezpieczony
Gość: emilka1705
Gość: emilka1705
pisałam jej dokładnie to bo znalazłam ten wątek w regulaminie to ta mi wtedy o tej tajemnej rękojeści...
joan
Postów 18366
Data rejestracji 02.09.2008
Punkty karne 0
Konkursy dodane
A bo wiesz, moja mama pracuje w dziale reklamacyjnym i często właśnie takie ćwoki przychodzą do niej drzeć mordę, że mają siedem dni na oddanie tych majtek, tak mówią przepisy! Poważnie, ludzie nawet majtki chcą zwracać, a szczególnie stringi, bo się okazały za małe i się wrzynają. HELP.
Cashback za zakupy na ponad 700 stronach (min. na Allegro, AliExpress, Booking, Pyszne, Zooplus) polecam: https://www.tipli.pl/p/2589564
ziolko
Postów 10245
Data rejestracji 06.01.2006
Punkty karne 0
Konkursy dodane
może sama iść złożyć reklamację
http://forum.pcfo...a-allegro-plus-gsm-t
na podstawie gwarancji, jaką od Ciebie otrzymała (bo chyba jej wysłałaś??)
poza tym też uważam, że uszkodziła telefon lub przestał jej się podobać lub coś pozmieniała w ustawieniach i nie działa jak powinien
mia
Postów 17425
Data rejestracji 04.05.2010
Punkty karne 0
Konkursy dodane 3
Gość: emilka1705
Gość: emilka1705
sorki, ale już jestem padnięta i do tego piwo piję
ziolko
Postów 10245
Data rejestracji 06.01.2006
Punkty karne 0
Konkursy dodane
http://allegro.pl...p_item.php?item=2018
Gość: emilka1705
i z tego wynika, że baba może mnie się czepić
Gość: emilka1705
katrin22
Postów 5808
Data rejestracji 20.07.2006
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Wg mnie może przesyłka uległa uszkodzeniu, ale mało prawdopodobne.
Druga opcja, babka zepsuła i udaje głupa.
Jeśli telefon jest na gwarancji to napisałabym, aby oddała go na gwarancję, bo Ty wysłałaś w 100% sprawny telefon. Być może chce Cię oszukać w jakiś sposób. Nie oddawaj jej kasy w żadnym przypadku.
Gość: emilka1705
Gość: emilka1705
Pani zamilkła, albo liczyla na naiwnego który skuli uszy i odda kasę, albo kombinuje co tu zdziałać. Ja dziś próbowałam się dodzwonić do naszego rejonowego rzecznika bez rezultatów obdzwoniłam infolinie zajmujące się takimi sprawami i w 2 usłyszałam że to nie ich sprawa bo nie jesteśmy firmami jednak dodzwoniłam się do naprawdę świetnego gościa (nr. komórkowy więc nie wiem na jakiej zasadzie on działa). Kiedy zapytałam czy udziela porad osobą prywatnym (wolałam najpierw zapytać niż kolejny raz wszystko opowiadać ) powiedział że najpierw słucha i pomyślimy co można zrobić. Opowiedziałam mu wszystko i stwierdził ze mam nie oddawać kasy. Opowiedzial taaaaaakie historie z allegro że głowa mała jak ludzie oszukują i dodał że w razie czego ratuje mnie gwarancja na której jest telefon i że świetnie że mam jej kopię w domu. Tak jak pisałam wiadomości od babki brak jak do tej pory ostatnia to ta którą podałam na forum.
dolly
Postów 8954
Data rejestracji 01.09.2010
Punkty karne 0
Konkursy dodane
to jeszcze nic, mnie strasznie ciekawi jak nazywa się ten miesiąc, w którym ten telefon został zakupiony
nie było mnie kilka dni, może coś się zmieniło, bo i w innym wątku czytałam, że sierpien ma 32 dni
Ps. Emilka nie gniewaj się, nie mogłam się powstrzymać
Gość: spin
Gość: dianek
Opłata za wystawianie przedmiotów nie ulegnie zmianie. Jednak w przypadku sprzedaży przedmiotu, opłata za jego wystawienie nie zostanie zwrócona.
Lipa
Lipa do kwadratu patrząc na wzrost prowizji jeszcze... zaraz 10% będzie...
Gość: nocti
Sekundę po tym jak wystawiłam aukcję otrzymałam mail z dziwnego adresu o treści:
Witam,
Piszę w sprawie tej aukcji
Tu link do aukcji
Przebywam teraz w Niemczech w Berlinie, ile wyniosły by dodatkowe koszty?
---stopka---
Pozdrawiam
Admin oszukaj-ruletke.info
Oczywiście nie odpisałam, bo aukcja na liście pojawia się po pewnym czasie więc na 100% to jakiś automat.
Gość: corka3
ja właśnie wczoraj dostałam maila o identycznej treści. A jaką aukcję wystawiłaś? Ja sukienki ślubnej
pozdrawiam