Nasz serwis prowadzony przez Adriana Pionkę wraz naszymi partnerami wymienionymi w Polityce
Prywatności wykorzystuje pliki cookies zapisywane na Twoim urządzeniu i inne technologie do
zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania
ruchu na stronie i w Internecie.
Przetwarzanie danych jest uzasadnione z uwagi na nasze usprawiedliwione potrzeby, co obejmuje między
innymi konieczność zapewnienia bezpieczeństwa usługi (np. sprawdzenie, czy do Twojego konta nie
loguje się nieuprawniona osoba), dokonanie pomiarów statystycznych, ulepszania naszych usług i
dopasowania ich do potrzeb i wygody użytkowników (np. personalizowanie treści w usługach) jak
również prowadzenie marketingu i promocji własnych usług Administratora. Dane te są przetwarzane do
czasu istnienia uzasadnionego interesu lub do czasu złożenia przez Ciebie sprzeciwu wobec
przetwarzania.
Dane osobowe będą przekazywane wyłącznie naszym podwykonawcom, tj. dostawcom usług informatycznych
i/lub partnerom wymienionym w
Polityce
Prywatności.
Przysługuje Ci prawo żądania dostępu do treści danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia oraz
prawo do ograniczenia ich przetwarzania. Ponadto także prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie
bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia
sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych. Posiadasz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych.
Gość: dianek
najpierw musisz mu przypomnienie wysłać, by móc starać się o zwrot prowizji z tego co pamiętam
ogólnie zakładka Moja sprzedaż -> (i po lewej) Centrum sporów -> Zwroty prowizji -> i tutaj szukasz odpowiedniego kupującego i wysyłasz mu oficjalne przypomnienie lub od razu starasz się o zwrot prowizji
szczegółowo już allegro poprowadzi
zwrot prowizji otrzymuje się do 7 dni o zgłoszenia (mi zazwyczaj zwracali po 3-5 dniach)
czasem się jakiś kontrahent ocknął po upomnieniu od allegro, że zapomniał i zapłacił za wszystko
a jak nie zapłaci to allegro da mu ostrzeżenie, a jeśli do tego dorzucisz negatywa kontrahentowi to mu zablokują konto (ewnetualnie jeśli ma dużo pozytywów a to jego taka pierwsza wpadka, to się skończy tylko na ostrzeżeniu, poważniejsze konsekwencje będą następnym razem)
adamadam
Postów 678
Data rejestracji 05.07.2006
Punkty karne 0
Konkursy dodane
dzieki
jutro mija dokładnie tydzień - więc do dzieła
cayenne
Postów 185
Data rejestracji 24.05.2010
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Nie trzeba wysyłać przypomnienia.
Po 7 dniach od sprzedaży możesz wypełnić formularz że klient nie spełnił warunków podanych w aukcji, jeżeli masz w aukcji napisane że czekasz np tydzień na wpłatę lub na potwierdzenie zakupu.
Powodzenia
Gość: dianek
Jeśli wybierze się np. opcje nie nawiązano kontaktu z kupującym to trzeba wysłać przypomnienie.
cayenne
Postów 185
Data rejestracji 24.05.2010
Punkty karne 0
Konkursy dodane
No ale wygodniej dla sprzedającego jak zaznaczy :
Kupujący nie dotrzymał warunków sprzedaży zawartych w opisie przedmiotu .
W przypadku 1 FZP to nie robi, ale sam dziś wypełniałem około 20 formularzy i mi to zdecydowanie ułatwia.
pioge7
Postów 8180
Data rejestracji 25.05.2008
Punkty karne 0
Konkursy dodane 4
fryteczka
Postów 3874
Data rejestracji 13.06.2006
Punkty karne 0
Konkursy dodane 7
ziolko
Postów 10245
Data rejestracji 06.01.2006
Punkty karne 0
Konkursy dodane
powinno być w ciągu godziny, max 24
dostaje się maila, że kasa wpłynęła na ich konto
fryteczka
Postów 3874
Data rejestracji 13.06.2006
Punkty karne 0
Konkursy dodane 7
kurcze...na koncie mam odhaczone,ze poszlo.
poczekam jeszcze jutro do nich napisze jak tak bedzie
Gość: l0ginka
Pozmniejszałam już zdjęcia do minimum, nie mam zaległości.
jakiś pomysł?
Gość: l0ginka
Chyba ją odlubię
mariolakal
Postów 20646
Data rejestracji 24.01.2006
Punkty karne 0
Konkursy dodane
ZAKUPY na wymianę paragonową:Biedronka,Bricomarche,Dino,Kaufland,Lewiatan, Lidl,Netto,Orlen,POLOmarket,Rossmann,Żabka
yuliya25
Postów 989
Data rejestracji 14.10.2009
Punkty karne 0
Konkursy dodane
To są kody ( czyt. kupony rabatowe ) które na wyznaczonych aukcjach wyzerowują cenę za podukt i kupując płaci się tylko za przesyłkę. Np. zamówiłam komplet płyt za 120 zł, kuponem tą wartość wyzerowałam i zapłaciłam tylko 6 zł za list polecony
dolly
Postów 8954
Data rejestracji 01.09.2010
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Ja mam tylko na swoim profilu jakieś do danego sklepu, ale nie takie, że zerują wartość
dolly
Postów 8954
Data rejestracji 01.09.2010
Punkty karne 0
Konkursy dodane
nieaktualne,
już wiem o co kamman
mariolakal
Postów 20646
Data rejestracji 24.01.2006
Punkty karne 0
Konkursy dodane
a skąd zdobyć te kody ???
Gość: spin
https://apps.face....com/wiosna_allegro/
ziolko
Postów 10245
Data rejestracji 06.01.2006
Punkty karne 0
Konkursy dodane
https://apps.face....com/wiosna_allegro/
czytaj forum
fairy11
Postów 44
Data rejestracji 02.12.2005
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Gość: nocti
Przechodzisz do płatności za produkt i tam gdzie wybierasz rodzaj przesyłki to po prawej stronie pisze Podaj kod rabatu z Citeam.p - klikasz i wpisujesz.