Konkurs "Ambasador Szkolnej Wynalazczości"
Opis konkursu
W Konkursie mogą brać udział dzieci do 13. roku życia. Podzielone zostaną na dwie grupy wiekowe – od 5. do 9. i od 10. do 13. lat. Każde z nich może zgłosić projekt w jednej z następujących kategorii:
a) wynalazki, lub rozwiązania techniczne
b) gra planszowa/komputerowa
Z każdej kategorii jury wybierze po osiem projektów (po cztery na każdy przedział wiekowy).
a) wynalazki, lub rozwiązania techniczne
b) gra planszowa/komputerowa
Z każdej kategorii jury wybierze po osiem projektów (po cztery na każdy przedział wiekowy).
Nagrody
Nagrody są takie same dla obydwu grup wiekowych:
500 zł za wynalazek lub rozwiązanie techniczne oraz tytuł ‚Szkolnego ambasadora wynalazczości 2016′
500 zł za zwycięską grę planszową/komputerową oraz tytuł ‚Szkolnego ambasadora wynalazczości 2016′
Statuetka organizacji własności intelektualnej za wyróżniony wynalazek/rozwiązanie techniczne
Nagroda specjalna, ufundowana przez polską akademię dzieci za grę planszową/komputerową
Nadesłane przez:
jackk76
500 zł za wynalazek lub rozwiązanie techniczne oraz tytuł ‚Szkolnego ambasadora wynalazczości 2016′
500 zł za zwycięską grę planszową/komputerową oraz tytuł ‚Szkolnego ambasadora wynalazczości 2016′
Statuetka organizacji własności intelektualnej za wyróżniony wynalazek/rozwiązanie techniczne
Nagroda specjalna, ufundowana przez polską akademię dzieci za grę planszową/komputerową
Podobne konkursy
-
Konkurs "Wynaleźć niewynalezione II" Zakończony
-
VI edycja Konkursu "Student-Wynalazca" Zakończony
-
Konkurs "Ambasador Szkolnej Wynalazczości" Zakończony
-
Konkurs "Ambasador Szkolnej Wynalazczości" Zakończony
Brak komentarzy.