Reklama na e-Konkursy.info

Wyniki wyszukiwania

Szukano wśród postów użytkownika jackk76

jackk76

#5861407 Napisano: 13.05.2014 16:24:04 w Konkursy ABC
agusiac87 napisał(a):

jackk76 napisał(a):

Ile razy dzwoni Hard&Smart z żubra?
Akurat jak wyszedłem dzwonili 2 razy

Już wiem 5 razy w ciągu 3 dni
Teraz gryzie mnie ciekawość co się wygrało, a nie odbierają.



zawsze możesz oddzwonić i zapytać kto dzwonił emotka a pani wtedy pyta o nr telefonu emotka



Nie odbierali, a do której pracują? Wyświetl w wątku >>
0 0

jackk76

#5861373 Napisano: 13.05.2014 15:37:32 w Konkursy ABC
Ile razy dzwoni Hard&Smart z żubra?
Akurat jak wyszedłem dzwonili 2 razy

Już wiem 5 razy w ciągu 3 dni
Teraz gryzie mnie ciekawość co się wygrało, a nie odbierają. Wyświetl w wątku >>
0 0

jackk76

#5855621 Napisano: 28.04.2014 19:13:04 w Kupię...
Kupię bony Travelplanet 5000 - 7000 zł, może być krótki termin Wyświetl w wątku >>
0 0

jackk76

#5854550 Napisano: 25.04.2014 17:03:00 w Carrefour konkursy
Nie wszystkie, ale smsy poszły emotka Wyświetl w wątku >>
0 0

jackk76

#5854540 Napisano: 25.04.2014 16:57:37 w Carrefour konkursy
Wierzyłem w przełamanie Columbita, ale nie liczyłem, że rozbiję bank emotka Wyświetl w wątku >>
0 0

jackk76

#5850860 Napisano: 15.04.2014 21:40:43 w Wkurza mnie...
trebor1 napisał(a):

wkurza mnie jak ktoś wjeżdża w d..ę mojemu wygranemu autu emotka



Mojemu 2 tygodnie po odbiorze pacan też wjechał. Już mi przeszło. emotka Wyświetl w wątku >>
0 0

jackk76

#5850576 Napisano: 15.04.2014 14:23:21 w Intermarche
dzwonią dalej - te bony im się chyba nie skończą emotka Wyświetl w wątku >>
0 0

jackk76

#5849975 Napisano: 14.04.2014 16:36:49 w Intermarche
aurorcia napisał(a):

A jak macie opisane paragony? Bo ja czekolada 100g i przy jednej pozycji czekolada Tiramisu emotka
Chyba muszę podejść do Inter po pieczątkę, ciekawe czy nie będzie problemu, bo nigdy tam nic takiego nie załatwiałam.



W PMI nie ma problemu, tylko w takim przypadku należy wysłać opakowania Wyświetl w wątku >>
0 0

jackk76

#5849406 Napisano: 13.04.2014 14:18:28 w Paragony
koza.k90 napisał(a):

a ja się tak zastanawiam jak to możliwe, że skoro pojawił się wątek ZAKUPY..., nadal tyle osób gra w ciemno bez paragonów emotka

ludziom chyba z wyrachowania nie chce się wydać kilku złotych na paragon i ewentualną przesyłkę

bo jak nie wygram, to szkoda kasy emotka
a jak wygram, to i tak znajdzie się ktoś, kto zechce pozbyć się paragonu

cwaniactwo emotka wyrachowanie emotka czy jedno i drugie ???

nie chcę być gołosłowna, więc podam przykłady:
- ODIDO Pepsi Max 7 czy 8 osób na 15 nagród szuka paragonu
- Groszek ze szczoteczkami 12 na 20 (niektóre posty usunięte po znalezieniu paragonu)

jest więc coraz lepiej emotka



A ja Ci powiem tak - Mam paragony, tylko źle opisane - zamiast Pepsi pisze napój. żeby w ogóle dostać Pepsi Max odwiedziłem 9 sklepów i w sumie przejechałem 120km. Sklepy Odido to zwykle małe osiedlowe sklepiki i albo nie mają danego towaru, albo na paragonach piszą co chcą. No tak mogłem przecież być cwaniakiem i kupić paragon wcześniej.
Mam nadzieję, że uda się wyjaśnić sprawę źle opisanych paragonów z agencją i sami zweryfikują czy są prawidłowe. Wyświetl w wątku >>
0 0

jackk76

#5849264 Napisano: 12.04.2014 12:48:30 w Paragony
Szukam paragonu Pepsi Odido dobrze oipisanego (w regulaminie co prawda pisze dowolna pepsi, ale wyszczególnione są pojemności i nie ma 2.5l) Wyświetl w wątku >>
0 0

jackk76

#5848854 Napisano: 11.04.2014 13:08:00 w Paragony
Dla bezpieczeństwa również kupię 2 paragony Pepsi Odido. Mam swoje, ale dopiero teraz doczytałem się, że pisze na nich po prostu napój. Nie dość, że nie można było tej pepsi nigdzie dostać, to jeszcze w sklepie, w którym kupiłem paragon jest źle opisany. Wyświetl w wątku >>
0 0

jackk76

#5847169 Napisano: 08.04.2014 13:23:06 w TESCO konkursy
mallina napisał(a):

Ja uważam, że sam tekst nie jest najważniejszym elementem "sposobu" na Jeta. Wygrałam u nich raz w jednym konkursie kilka nagród i myślałam, że już wiem co i jak. Potem wysyłałam teksty w podobnym stylu i długo nic. Teraz nagle znowu się udało emotka Wydaje mi się, że sprawdzają czy ktoś wcześniej czegoś u nich nie wygrał z danego numeru.



A ja od x konkursów w JET wygrywam główne tylko na ten sam numer. Wyświetl w wątku >>
0 0

jackk76

#5847101 Napisano: 08.04.2014 12:13:53 w TESCO konkursy
Chyba wysłali tylko tysiaki Wyświetl w wątku >>
0 0

jackk76

#5847086 Napisano: 08.04.2014 11:50:02 w TESCO konkursy
JET śle smsy z HORTEX emotka Wyświetl w wątku >>
0 0

jackk76

#5811897 Napisano: 24.01.2014 20:18:15 w Firmy kurierskie
jackk76 napisał(a):

koza.k90 napisał(a):

jackk76, poproś odbiorcę o foty zniszczonego sprzętu i opakowania

i protokół zniszczeń spisany przez kuriera

wiele firm w ten sposób kombinuje, żeby nie zwrócić klientowi kasy - zwłaszcza przy zwrotach towaru lub reklamacji

chce się w ten sposób przerzucić na firmę kurierską zwrot kosztów
a tymczasem to oszustwo



Też mi się wydaje, że firma w, której kupiłem kompa coś kombinuje. Wysłali mi zdjęcia uszkodzonej obudowy (tylko fragmentów), z których wcale nie wynika, że to ten sam komputer. Poprosiłem o przesłanie skanu lub zdjęcia protokołu szkody i zdjęć opakowania, poprosiłem także o zabezpieczenie tych rzeczy celem wykonania ekspertyzy - odpowiedzi brak! To dziwne, że wysyłając zdjęcia obudowy, nie wysłali też zdjęć opakowania. Towar wysłałem UPS-em w tym samym pudełku w którym go przysłali i był według mnie dobrze zabezpieczony, obudowa znajdowała się w grubym styropianie. Żeby doszło do zniszczenia obudowy w tym miejscu jak na zdjęciach, to cały ten styropian o grubości kilku centymetrów musiałby zostać uszkodzony, nie wspominając już o kartonie i folii. Dziwi też fakt, że odebrali przesyłkę, choć po uszkodzeniach jakie są wewnątrz można się domyślać, że z wierzchu musiało to wyglądać jeszcze gorzej. Złożyłem też i ja reklamację w UPS i Kurjerzy.pl, zadzwoniłem do UPS i rzeczywiście mają zgłoszenie. Byłem też dziś u rzecznika praw konsumenta, ale na tą chwilę niewiele pomógł.




Kasa odzyskana,sprzedawca zwrócił pieniądze za komputer (bez obudowy, bo uszkodzona), więc wyszło na to, że są uczciwi. Złożyłem im wizytę i zrobiłem własne zdjęcia na miejscu - opakowanie uszkodzone, ale w protokole szkody widnieje zapis, że jest całe. Co by było gdybym nie pojechał na miejsce? - Nie wiem, ważne że odzyskałem pieniądze. Teraz pozostaje czekać na rozpatrzenie reklamacji od UPS za uszkodzenie obudowy. Wyświetl w wątku >>
0 0

jackk76

#5807827 Napisano: 16.01.2014 16:42:41 w Firmy kurierskie
koza.k90 napisał(a):

jackk76, poproś odbiorcę o foty zniszczonego sprzętu i opakowania

i protokół zniszczeń spisany przez kuriera

wiele firm w ten sposób kombinuje, żeby nie zwrócić klientowi kasy - zwłaszcza przy zwrotach towaru lub reklamacji

chce się w ten sposób przerzucić na firmę kurierską zwrot kosztów
a tymczasem to oszustwo



Też mi się wydaje, że firma w, której kupiłem kompa coś kombinuje. Wysłali mi zdjęcia uszkodzonej obudowy (tylko fragmentów), z których wcale nie wynika, że to ten sam komputer. Poprosiłem o przesłanie skanu lub zdjęcia protokołu szkody i zdjęć opakowania, poprosiłem także o zabezpieczenie tych rzeczy celem wykonania ekspertyzy - odpowiedzi brak! To dziwne, że wysyłając zdjęcia obudowy, nie wysłali też zdjęć opakowania. Towar wysłałem UPS-em w tym samym pudełku w którym go przysłali i był według mnie dobrze zabezpieczony, obudowa znajdowała się w grubym styropianie. Żeby doszło do zniszczenia obudowy w tym miejscu jak na zdjęciach, to cały ten styropian o grubości kilku centymetrów musiałby zostać uszkodzony, nie wspominając już o kartonie i folii. Dziwi też fakt, że odebrali przesyłkę, choć po uszkodzeniach jakie są wewnątrz można się domyślać, że z wierzchu musiało to wyglądać jeszcze gorzej. Złożyłem też i ja reklamację w UPS i Kurjerzy.pl, zadzwoniłem do UPS i rzeczywiście mają zgłoszenie. Byłem też dziś u rzecznika praw konsumenta, ale na tą chwilę niewiele pomógł. Wyświetl w wątku >>
0 0

jackk76

#5807548 Napisano: 16.01.2014 10:26:56 w Firmy kurierskie
joan napisał(a):

jackk76 napisał(a):

Mam prośbę, może ktoś miał podobną sytuację i podzieli się doświadczeniem.

Odesłałem sprzedawcy kupiony komputer na allegro (zwrot w ciągu 10 dni bez podania przyczyny). Wczoraj paczka do nich dotarła, odebrali i napisali maila, że komputer jest uszkodzony w transporcie. Złożyli reklamację do UPS. Jak dalej wygląda całe postępowanie w przypadku uszkodzenia przesyłki?


A kto zlecił ten transport? Bo ta właśnie strona powinna wystąpić z reklamacją i wnioskiem o wypłatę odszkodowania do firmy przewozowej. Aczkolwiek najlepiej zadzwoń do UPS i upewnij się, jak wyglądają u nich procedury po 01.01.2014.



Transport zleciłem ja, ale oni przesyłkę odebrali i jak rozumiem spisali protokół uszkodzenia i już złożyli reklamację. Teraz UPS będzie się ze mną kontaktować. Gdyby paczki nie odebrali ze względu na uszkodzenia, to sytuacja wyglądałaby inaczej. Wyświetl w wątku >>
0 0

jackk76

#5807524 Napisano: 16.01.2014 10:03:08 w Firmy kurierskie
Mam prośbę, może ktoś miał podobną sytuację i podzieli się doświadczeniem.

Odesłałem sprzedawcy kupiony komputer na allegro (zwrot w ciągu 10 dni bez podania przyczyny). Wczoraj paczka do nich dotarła, odebrali i napisali maila, że komputer jest uszkodzony w transporcie. Złożyli reklamację do UPS. Jak dalej wygląda całe postępowanie w przypadku uszkodzenia przesyłki?

Wyświetl w wątku >>
0 0

jackk76

#5807177 Napisano: 15.01.2014 14:59:26 w Kaufland konkursy
wesoyromek napisał(a):

ewelka1979 napisał(a):

nadal czekam



ja też emotka



Do mnie też jeszcze nie dotarły Wyświetl w wątku >>
0 0

jackk76

#5805772 Napisano: 13.01.2014 09:18:48 w Dziś dotarła nagroda z.... (tylko info!)
Kredki jako nagroda niespodzianka z konkursu rysunkowego Biedronki i Disneya od Kiory (poczta)

"Na długiej przerwie z Biedronką i Disneyem" Wyświetl w wątku >>
0 0