Nasz serwis prowadzony przez Adriana Pionkę wraz naszymi partnerami wymienionymi w Polityce
Prywatności wykorzystuje pliki cookies zapisywane na Twoim urządzeniu i inne technologie do
zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania
ruchu na stronie i w Internecie.
Przetwarzanie danych jest uzasadnione z uwagi na nasze usprawiedliwione potrzeby, co obejmuje między
innymi konieczność zapewnienia bezpieczeństwa usługi (np. sprawdzenie, czy do Twojego konta nie
loguje się nieuprawniona osoba), dokonanie pomiarów statystycznych, ulepszania naszych usług i
dopasowania ich do potrzeb i wygody użytkowników (np. personalizowanie treści w usługach) jak
również prowadzenie marketingu i promocji własnych usług Administratora. Dane te są przetwarzane do
czasu istnienia uzasadnionego interesu lub do czasu złożenia przez Ciebie sprzeciwu wobec
przetwarzania.
Dane osobowe będą przekazywane wyłącznie naszym podwykonawcom, tj. dostawcom usług informatycznych
i/lub partnerom wymienionym w
Polityce
Prywatności.
Przysługuje Ci prawo żądania dostępu do treści danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia oraz
prawo do ograniczenia ich przetwarzania. Ponadto także prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie
bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia
sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych. Posiadasz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych.
Ronja
Postów 240
Data rejestracji 19.07.2013
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Ronja
Postów 240
Data rejestracji 19.07.2013
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Ronja
Postów 240
Data rejestracji 19.07.2013
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Ronja
Postów 240
Data rejestracji 19.07.2013
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Ronja
Postów 240
Data rejestracji 19.07.2013
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Ronja
Postów 240
Data rejestracji 19.07.2013
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Ronja
Postów 240
Data rejestracji 19.07.2013
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Ronja
Postów 240
Data rejestracji 19.07.2013
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Ronja
Postów 240
Data rejestracji 19.07.2013
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Ronja
Postów 240
Data rejestracji 19.07.2013
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Ronja
Postów 240
Data rejestracji 19.07.2013
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Ronja
Postów 240
Data rejestracji 19.07.2013
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Ronja
Postów 240
Data rejestracji 19.07.2013
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Ronja
Postów 240
Data rejestracji 19.07.2013
Punkty karne 0
Konkursy dodane
"Dzień dobry, kliencie
W badaniu Smile Raport polscy sprzedawcy znaleźli się na ostatnim, czternastym miejscu. Tylko 31% klientów słyszy dzień dobry, wchodząc do sklepu. Powiedzenie klientowi dzień dobry, należy do dobrego tonu. Pokazuje również, że zauważamy jego obecność i zwiększa prawdopodobieństwo, że klient zwróci się do nas po pomoc, jeśli będzie jej potrzebował, co jednocześnie zwiększa możliwość sprzedaży.
Anna, studentka, pracuje w sklepie z wyposażeniem wnętrz w centrum handlowym: - Staram się mówić klientom pierwsza dzień dobry, to jedna z zasad, która panuje w naszym sklepie. Kierowniczka zwraca na to szczególną uwagę. Kiedy jednak w okresie przedświątecznym przewija się przez nas sklep tłum ludzi, trudno każdemu wchodzącemu powiedzieć dzień dobry czy do każdego podejść. Wyobrażam sobie, że stoję przy wejściu i mówię do każdego: Dzień dobry, dzień dobry, dzień dobry, dzień dobry… i tak w kółko. Przecież to idiotyczne. A kiedy zdarzy nam się z jakiegoś powodu nie przywitać klienta, nawet w takiej nawałnicy, często mamy z tego powodu awantury.
Tomek, pracuje w sklepie wielkopowierzchniowym:
- Ja tam, dzień dobry mówię, bo tak nam każą, ale chyba ten, kto przychodzi powinien powiedzieć pierwszy dzień dobry. Tak mi się wydaje.
Angelika, pracuje w centrum handlowym:
- Mówisz klientowi dzień dobry, a tu nic, cisza jak makiem zasiał. I udaje, że Cię nie widzi. " Wyświetl w wątku >>
Ronja
Postów 240
Data rejestracji 19.07.2013
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Ronja
Postów 240
Data rejestracji 19.07.2013
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Ronja
Postów 240
Data rejestracji 19.07.2013
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Ronja
Postów 240
Data rejestracji 19.07.2013
Punkty karne 0
Konkursy dodane
To, co napisałaś giulietta jest nieżyciowe. Serio kłaniasz się pierwsza ochroniarzom wchodząc do Almy lub H&M? Teraz większość firm ma zasadę, że witanie klienta jest w obowiązkach personelu. Jeśli wchodzą zasady marketingu, to wypierają one dawne zasady, które czasem w konfrontacji ze zmieniającym się światem tracą rację bytu. Wystarczy poczytać zasady savoir vivre z lat 70siątych, 30stych - wiele wydaje się bezensownych. Mam m.in. taką książkę o pisaniu listów dawną, piękne zasady, tylko w dobie e-maili - gdybym je zastosowała wyszłabym na dziwaka, i cóż, że grzecznego Chodzi o to, żeby ułatwiać życie sobie i innym, a nie utrudniać. Wyświetl w wątku >>
Wypowiedź była edytowana 2 razy.
Ronja
Postów 240
Data rejestracji 19.07.2013
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Ronja
Postów 240
Data rejestracji 19.07.2013
Punkty karne 0
Konkursy dodane