Reklama na e-Konkursy.info

Wyniki wyszukiwania

Szukano wśród postów użytkownika edzia21

edzia21

#6848544 Napisano: 08.03.2022 15:31:25 w Avanti
myja napisał(a):

edzia21 napisał(a):

myja napisał(a):

edzia21 napisał(a):

myja napisał(a):

glamlady88 napisał(a):

Czyli czekać na telefon od nich czy wysyłać juz nowe oświadczenie? 

Ja bym czekała, może akurat będzie przeglądał oświadczenie pracownik Avanti, który to oleje emotka Przesadzają z tym formalizmem, przecież nie trzeba mieć na FB swojego imienia i nazwiska... A przy tym wiadomość o wygranej przychodzi na adres e-mail, który przecież podaje się w oświadczeniu emotka

Nie trzeba mieć swojego imienia i nazwiska?Chyba najwyższa pora zapoznać się z regulaminem FB emotka 1. Kto może korzystać z FacebookaNasza społeczność jest bezpieczniejsza i bardziej odpowiedzialna, kiedy za komentarzami i działaniami stoją prawdziwe osoby. Dlatego wymagamy od użytkownika:
  • posługiwania się imieniem i nazwiskiem, których używa na co dzień;

No właśnie, więc "na co dzień" można używać swojego drugiego imienia lub np. panieńskiego nazwiska emotka  skoro używa się ich "na co dzień".

Zatem w czym problem, skoro "używa się na co dzień" takich danych jak w profilu na FB...to dlaczego AVANTI twierdzi, że są inne? Nie kumam.Tak więc na oświadczeniu powinno znaleźć się nazwisko panieńskie i drugie imię...skoro się używa - po sprawie emotka

Nie zgodzę się emotka  Jest różnica w używanym "na co dzień" imieniu/nazwisku, a tym, które wiąże się z kontem bankowym, bo tam dane są z dowodu osobistego emotka  Skoro nagrodą jest przelew na konto, no to podaje się w oświadczeniu dane z dowodu osobistego, z którymi jest powiązane konto w banku, a nie dane z FB (co wydaje się całkowicie logiczne). Zatem w tym problem. 

Moim zdaniem Avanti szuka problemu na siłę. Tym bardziej, że imię się zgadza, mail się zgadza itd. Jakbym sobie napisała przykładowo "Asia" zamiast "Joanna" na FB to też by nie wydali nagrody? emotka

Chyba nie do końca jest tak, jak myślisz. Kiedyś FB przeprowadzał weryfikację mojego konta i prosili o przesłanie dowodu osobistego w celu potwierdzenia zgodności danych tam zawartych...a wpisanych w profilu. Mówiąc w skrócie: czy ja to ja. Oni walczą z fałszywymi danymi, traktując je jako fejk konta. Tyle w temacie. 

A co do AVANTI...zgadzam się. Niepotrzebna afera. Mail powinien być podstawą. Wyświetl w wątku >>
0 0

edzia21

#6848541 Napisano: 08.03.2022 15:15:01 w Avanti
myja napisał(a):

edzia21 napisał(a):

myja napisał(a):

glamlady88 napisał(a):

Czyli czekać na telefon od nich czy wysyłać juz nowe oświadczenie? 

Ja bym czekała, może akurat będzie przeglądał oświadczenie pracownik Avanti, który to oleje emotka Przesadzają z tym formalizmem, przecież nie trzeba mieć na FB swojego imienia i nazwiska... A przy tym wiadomość o wygranej przychodzi na adres e-mail, który przecież podaje się w oświadczeniu emotka

Nie trzeba mieć swojego imienia i nazwiska?Chyba najwyższa pora zapoznać się z regulaminem FB emotka 1. Kto może korzystać z Facebooka
Nasza społeczność jest bezpieczniejsza i bardziej odpowiedzialna, kiedy za komentarzami i działaniami stoją prawdziwe osoby. Dlatego wymagamy od użytkownika:
  • posługiwania się imieniem i nazwiskiem, których używa na co dzień;

No właśnie, więc "na co dzień" można używać swojego drugiego imienia lub np. panieńskiego nazwiska emotka  skoro używa się ich "na co dzień".

Zatem w czym problem, skoro "używa się na co dzień" takich danych jak w profilu na FB...to dlaczego AVANTI twierdzi, że są inne? Nie kumam.
Tak więc na oświadczeniu powinno znaleźć się nazwisko panieńskie i drugie imię...skoro się używa - po sprawie emotka Wyświetl w wątku >>
1 leniuszka 0

edzia21

#6848536 Napisano: 08.03.2022 15:03:59 w Avanti
myja napisał(a):

glamlady88 napisał(a):

Czyli czekać na telefon od nich czy wysyłać juz nowe oświadczenie? 

Ja bym czekała, może akurat będzie przeglądał oświadczenie pracownik Avanti, który to oleje emotka Przesadzają z tym formalizmem, przecież nie trzeba mieć na FB swojego imienia i nazwiska... A przy tym wiadomość o wygranej przychodzi na adres e-mail, który przecież podaje się w oświadczeniu emotka

Nie trzeba mieć swojego imienia i nazwiska?
Chyba najwyższa pora zapoznać się z regulaminem FB emotka

1. Kto może korzystać z Facebooka
Nasza społeczność jest bezpieczniejsza i bardziej odpowiedzialna, kiedy za komentarzami i działaniami stoją prawdziwe osoby. Dlatego wymagamy od użytkownika:
  • posługiwania się imieniem i nazwiskiem, których używa na co dzień;
Wyświetl w wątku >>

edzia21

#6848292 Napisano: 07.03.2022 10:09:04 w Czy informują/ informowali?
misiamarysia napisał(a):

Cheetos za etap VII (21.02. - 27.02) ? To ten etap, gdzie było pytanie "Co jest najfajniejsze w karmieniu zwierzaków?".

w sensie VII etap był już rozwiązany, natomiast pytanie o które pytasz to etap VIII emotka
(gdyby ktoś sugerował się jedynie numerami etapów) emotka
Aktualnie czekamy na rozwiązanie VIII etapu.
emotka Wyświetl w wątku >>

edzia21

#6848094 Napisano: 05.03.2022 15:16:04 w Smolar
wiesia30 napisał(a):

lasiglasty napisał(a):

malmika napisał(a):

Jakim listem wysyła się się oświadczenie i paragon z główną? Można poleconym? 

Najbezpieczniej kurierem. Ale najlepiej sprawdzić regulamin, tam często są wskazówki w jaki sposób wysłać. 

Ja zawsze wysyłałam poleconym

Zależy jaka to główna. Ostatnio wysyłam poleconym priorytetem...i zaginął. Żeby nie było - właśnie do Łodzi (93-569). Wyświetl w wątku >>
0 0

edzia21

#6848015 Napisano: 04.03.2022 18:17:48 w Paragony na trwające konkursy
kupię kody CHEETOS - PW emotka Wyświetl w wątku >>
0 0

edzia21

#6847252 Napisano: 01.03.2022 12:21:43 w WC - rozmowy o wszystkim
sks900 napisał(a):

edzia21 napisał(a):

ziolko napisał(a):

edzia21 skoro taka cenna nagroda, to dlaczego nie wysłałaś kurierem? Koszt niewiele większy, a większe prawdopodobieństwo, że dotrze na drugi dzień.

Gdybym mogła cofnąć czas - wysłałabym kurierem. Przesłanka była taka, że nie miałam czasu siedzieć w domu i czekać aż kurier przyjedzie po kopertę...po drodze wstąpiłam na pocztę. Dodam również, że już 10 lat "konkursowania" za mną, więc tych listów też sporo wyszło - NIGDY ŻADEN nie zaginął.emotka
BTW.
Przesyłka oczywiście nadal "w transporcie".

Na przyszłość, poczta Polska też ma usługi kurierskie. Nie trzeba w domu czekać.

Na przyszłość...to już nie chcę mieć nic wspólnego z PP. emotka Wyświetl w wątku >>
1 cb656 0

edzia21

#6847170 Napisano: 28.02.2022 21:48:17 w Dyskusje o innych konkursach (bez klików)
isana123 napisał(a):

Czy laureaci 1 etapu w Haribo mają szanse być rozpatrywani w 2 etapie?

Jasne emotka Wyświetl w wątku >>
1 isana123 0

edzia21

#6847114 Napisano: 28.02.2022 16:34:14 w Czy informują/ informowali?
mampytanie napisał(a):

Czy z Haribo wszystko poszło?

Raczej tak, bo już cisza. Wyświetl w wątku >>

edzia21

#6847068 Napisano: 28.02.2022 14:35:49 w WC - rozmowy o wszystkim
adamo86 napisał(a):

edzia21 napisał(a):

ziolko napisał(a):

edzia21 skoro taka cenna nagroda, to dlaczego nie wysłałaś kurierem? Koszt niewiele większy, a większe prawdopodobieństwo, że dotrze na drugi dzień.

Gdybym mogła cofnąć czas - wysłałabym kurierem. Przesłanka była taka, że nie miałam czasu siedzieć w domu i czekać aż kurier przyjedzie po kopertę...po drodze wstąpiłam na pocztę. Dodam również, że już 10 lat "konkursowania" za mną, więc tych listów też sporo wyszło - NIGDY ŻADEN nie zaginął.emotka
BTW.
Przesyłka oczywiście nadal "w transporcie".

Nie wiem jakie jest Wasze doświadczenie (bo moje póki co jest małe) i jak to wygląda w praktyce.
Ale myślę, że ważny też jest kontakt z Organizatorem - tam też pracują ludzie...
Pisałaś do nich?

Tak, dzwoniłam. Akurat organizatorem jest SMOLAR. Wyświetl w wątku >>
1 cb656 0

edzia21

#6847026 Napisano: 28.02.2022 13:01:17 w Czy informują/ informowali?
iwona0103 napisał(a):

paula9891 napisał(a):

edzia21 napisał(a):

paula9891 napisał(a):

notta napisał(a):

Czy haribo jeszcze idzie? Czy pozamiatane? 

Idzie

z jakiego okresu masz najnowszego maila? emotka

z 07.02. mail o 12:38 :)

czy były mailowe potwierdzenia wzięcia udziału?

tak Wyświetl w wątku >>
0 0

edzia21

#6847017 Napisano: 28.02.2022 12:42:08 w Czy informują/ informowali?
paula9891 napisał(a):

notta napisał(a):

Czy haribo jeszcze idzie? Czy pozamiatane? 

Idzie

z jakiego okresu masz najnowszego maila? emotka Wyświetl w wątku >>
0 0

edzia21

#6847007 Napisano: 28.02.2022 12:13:25 w WC - rozmowy o wszystkim
marzenier napisał(a):

edzia21 napisał(a):

ziolko napisał(a):

edzia21 skoro taka cenna nagroda, to dlaczego nie wysłałaś kurierem? Koszt niewiele większy, a większe prawdopodobieństwo, że dotrze na drugi dzień.

Gdybym mogła cofnąć czas - wysłałabym kurierem. Przesłanka była taka, że nie miałam czasu siedzieć w domu i czekać aż kurier przyjedzie po kopertę...po drodze wstąpiłam na pocztę. Dodam również, że już 10 lat "konkursowania" za mną, więc tych listów też sporo wyszło - NIGDY ŻADEN nie zaginął.emotka
BTW.
Przesyłka oczywiście nadal "w transporcie".

Przeżywalam podobne chwile grozy w grudniu,gdy wysylalam paragon na tyskie...moj polecony,priorytetowy szedl ponad tydz.Finalnie dotarl,ale co to mnie stresu kosztowalo to moje emotka  Rejlamacja  ich to o kant du..py rozbic,bo zwróca tylko koszty nadania.Ich nie interesuje co bylo w srodku..

Domyślam się...niech chociaż zwrócą to 8,50 zł. 
W jaki sposób składałaś reklamację? Wyświetl w wątku >>
0 0

edzia21

#6847000 Napisano: 28.02.2022 11:09:10 w WC - rozmowy o wszystkim
ziolko napisał(a):

edzia21 skoro taka cenna nagroda, to dlaczego nie wysłałaś kurierem? Koszt niewiele większy, a większe prawdopodobieństwo, że dotrze na drugi dzień.

Gdybym mogła cofnąć czas - wysłałabym kurierem. 
Przesłanka była taka, że nie miałam czasu siedzieć w domu i czekać aż kurier przyjedzie po kopertę...po drodze wstąpiłam na pocztę. Dodam również, że już 10 lat "konkursowania" za mną, więc tych listów też sporo wyszło - NIGDY ŻADEN nie zaginął.
emotka
BTW.
Przesyłka oczywiście nadal "w transporcie". Wyświetl w wątku >>
0 0

edzia21

#6846906 Napisano: 27.02.2022 12:26:22 w Dyskusje o innych konkursach (bez klików)
klaudia0505 napisał(a):

czy pamieta ktos czy były dodawane protokoły przekazania nagrody -chodzi mi o komkurs lidl z kubusiem co były rowery do wygrania

na 99% - tak Wyświetl w wątku >>
0 0

edzia21

#6846846 Napisano: 26.02.2022 19:51:58 w WC - rozmowy o wszystkim
mia napisał(a):

edzia21 napisał(a):

mia napisał(a):

edzia21 napisał(a):

Czy ktoś z Was przechodził przez proces składania reklamacji na POCZCIE POLSKIEJ z racji niedostarczenia listu poleconego priorytetowego w zakładanym terminie? List nadałam w poniedziałek, do dzisiaj nie został dostarczony. Czy udało się komuś uzyskać odszkodowanie? Oczywiście, żeby dodać mojej sytuacji "dramatyzmu" - w środku paragon dotyczący nagrody o wartości 5 tys. emotka

Nie ma czegoś takiego, jak reklamacja listu priorytetowego. Poczta zakłada, że priorytet powinien dotrzeć szybciej, ale nie gwarantuje tego.Możesz reklamować najwyżej niedostarczenie listu , ale to dopiero po 14 dniach od nadania.

Nie wiem już sama. Dzwoniłam na infolinię PP w piątek, otrzymałam info od konsultantki o konieczności "złożenia reklamacji". Stąd moje pytanie. Czyli w takim wypadku czego ta reklamacja ma dotyczyć, skoro TERAZ mam ją składać, a nie dopiero po 14 dniach?

Zedytowałam post. emotka Wynika, że nienależytego wykonania usługi. Szanse są.emotka

Ok. Zadzwonię w poniedziałek ponownie i zapytam o szczegóły owej reklamacji. Dzięki emotka Wyświetl w wątku >>
2 mia, brucee 0

edzia21

#6846843 Napisano: 26.02.2022 19:45:14 w WC - rozmowy o wszystkim
mia napisał(a):

edzia21 napisał(a):

Czy ktoś z Was przechodził przez proces składania reklamacji na POCZCIE POLSKIEJ z racji niedostarczenia listu poleconego priorytetowego w zakładanym terminie? List nadałam w poniedziałek, do dzisiaj nie został dostarczony. Czy udało się komuś uzyskać odszkodowanie? Oczywiście, żeby dodać mojej sytuacji "dramatyzmu" - w środku paragon dotyczący nagrody o wartości 5 tys. emotka

Nie ma czegoś takiego, jak reklamacja listu priorytetowego. Poczta zakłada, że priorytet powinien dotrzeć szybciej, ale nie gwarantuje tego.Możesz reklamować najwyżej niedostarczenie listu , ale to dopiero po 14 dniach od nadania.

Nie wiem już sama. Dzwoniłam na infolinię PP w piątek, otrzymałam info od konsultantki o konieczności "złożenia reklamacji". Stąd moje pytanie. Czyli w takim wypadku czego ta reklamacja ma dotyczyć, skoro TERAZ mam ją składać, a nie dopiero po 14 dniach? Wyświetl w wątku >>

edzia21

#6846838 Napisano: 26.02.2022 19:18:24 w WC - rozmowy o wszystkim
Czy ktoś z Was przechodził przez proces składania reklamacji na POCZCIE POLSKIEJ z racji niedostarczenia listu poleconego priorytetowego w zakładanym terminie? List nadałam w poniedziałek, do dzisiaj nie został dostarczony. Czy udało się komuś uzyskać odszkodowanie? Oczywiście, żeby dodać mojej sytuacji "dramatyzmu" - w środku paragon dotyczący nagrody o wartości 5 tys. emotka Wyświetl w wątku >>
2 brucee, cb656 0

edzia21

#6846601 Napisano: 24.02.2022 22:40:11 w Wygrane na wymianę/sprzedaż
Sprzedam PINIATĘ + zestaw słodyczy Kinder (5xKinder Bueno mini, 5xKinder Schoko Bons, 5xKinder Chocolate Mini) - 60 zł!

Dane do wysyłki uzupełniasz samodzielnie, a nagroda trafi prosto do Ciebie emotka Wyświetl w wątku >>
0 0

edzia21

#6846183 Napisano: 22.02.2022 21:51:22 w Dyskusje o innych konkursach (bez klików)
koniczynka123 napisał(a):

Nie wiem czy jestem ślepa, w którym punkcie informują o zakupie dwóch produktów? Przy wypełnianiu zgłoszenia jest pod nr transakcji dopis"zakup 2 produktów"   emotka https://zyjlekko.pl/files/regulamin.pdf

dokona w Sklepie zakupu napoju: Coca-Cola Zero, Coca-Cola Zero Orange Vanilla, FantaWTF, Fanta Zero Shokata, Kinley Mandarine, Kinley Yuzu, Kropla Beskidu Gazowana, Kropla
Beskidu Musująca, Kropla Beskidu Niegazowana, Kropla Beskidu Niegazowana z dziubkiem,
AHA Jagoda Granat, AHA Limonka Arbuz, AHA Truskawka Ogórek, Fuze Tea Brzoskwiniowy
z różą Zero, Fuze Tea Marakuja Zero, Sprite Ice, Fanta Strawberry Kiwi, w dowolnym
opakowaniu, zwanych dalej "Produktem Promocyjnym",

Nie ma opcji, żeby podciągnąć to pod 2 napoje - dali ciała emotka Wyświetl w wątku >>