Reklama na e-Konkursy.info

Wyniki wyszukiwania

Szukano wśród postów użytkownika cayenne

cayenne

#6485680 Napisano: 28.04.2018 13:19:19 w Kupię...
kopernik napisał(a):

cayenne napisał(a):

Skupuję bilety na Euro  - dobre ceny !
PRIV
tel. 511-764-837

bilety na Euro czego, jakiej dyscypliny sportu ???

Tylko z curlingu  emotka Wyświetl w wątku >>
0 0

cayenne

#6485396 Napisano: 27.04.2018 10:02:24 w Kupię...
Skupuję bilety na Euro  - dobre ceny !
PRIV
tel. 511-764-837
Wyświetl w wątku >>
0 0

cayenne

#6478543 Napisano: 30.03.2018 20:35:52 w Giełda Kodów ; )
Skupię kody żywiec po 0,50zł/szt

Wyświetl w wątku >>
0 0

cayenne

#6478315 Napisano: 29.03.2018 19:37:44 w Giełda Kodów ; )
Kody na The Sims PC ( z loterii lays ) oraz UNRAVEL PC ważne do 31.03.2018
Wymienię na kody lays, żywiec i lub paragony na trwające loterie ( nie ogólnopolskie ).
tel. 511-764-837 Wyświetl w wątku >>
0 0

cayenne

#6463285 Napisano: 13.02.2018 19:12:02 w Czy informują/ informowali?
Czy informowali już finalistów z JBL Snow Party Media Markt ? Wyświetl w wątku >>
0 0

cayenne

#6459526 Napisano: 04.02.2018 13:43:57 w Dyskusje o innych konkursach (bez klików)
visserarthur napisał(a):

mia napisał(a):

cayenne napisał(a):

Pmi Combera puściła też smsy do wszystkich z prośbą o przesłanie zdjęć zgłoszonych numerów paragonów do loterii Wedel Carrefour emotka
Wcześniej Smolar teraz PMI Combera widzę, że wzieli się za drukarzy na ostro 

Do wszystkich? Nie mam takiego smsa... emotka

Też nie mam, więc chyba raczej tylko do tych, którzy powtórzyli numer.

Być może do tych którzy wysłali po kilka smsów tej samej treści bo ja miałem na paragonach wielokrotność kwoty i dostałem na każdy gdzie puściłem po 5-8 smsów pomimo, że nie dublowałem.
Tak czy siak bardzo dobrze, że dzięki temu odrzucą duble i druki przed losowaniem Wyświetl w wątku >>

cayenne

#6459506 Napisano: 04.02.2018 12:56:59 w Informują
lookaso napisał(a):

Informowali dziś z Media Markt o przejściu do 2 etapu w konkursie JBL
https://www.e-kon...kt.html#.WnTDHXPdjqA

Mi też się udało przejśc emotka

Pmi Combera puściła też smsy do wszystkich z prośbą o przesłanie zdjęć zgłoszonych numerów paragonów do loterii Wedel Carrefour emotka
Wcześniej Smolar teraz PMI Combera widzę, że wzieli się za drukarzy na ostro  Wyświetl w wątku >>

cayenne

#6459262 Napisano: 02.02.2018 23:21:46 w Czy informują/ informowali?
Informowali dziś mailowo o przejściu do II etapu konkurs JBL w Media Markt
Mi się udało emotka Wyświetl w wątku >>
0 0

cayenne

#6459073 Napisano: 02.02.2018 15:43:15 w Smolar
magnez20 napisał(a):

Po takim czasie nadal weryfikują w systemie kasowym  HAHAHAHA tydzień przed regulaminowym zamknięciem loterii. 

Lepiej późno niż wcale, może tylko wyrywkowo  Wyświetl w wątku >>

cayenne

#6459055 Napisano: 02.02.2018 14:54:07 w Smolar
Pisałem do Smolara kiedy mogę się spodziewać wysyłki xboxa z loterii Coca-Coli i miło się zaskoczyłem  emotka
Wzięli się

Witamy,
 
Pana paragon i formularz do nas dotarł ale jest weryfikowany przez system kasowy w Biedronce.
Po pozytywnej weryfikacji nagroda zostanie wysłana.
 
 
Smolar Agencja Promocyjno-Reklamowa
93-569 Łódź ul. Inżynierska 15
www.smolar.pl Wyświetl w wątku >>

cayenne

#6458331 Napisano: 31.01.2018 23:42:35 w moje dzisiejsze wygrane :)
Dopiero dziś to poczułem jak dziś dotarły super ciuchy z limitowanej edycji olimpijskiej + bilety do Korei.
Konkurs:
" Kibicuj Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej i graj o wyjazd
na Zimowe Igrzyska Olimpijskie PyeongChang 2018"

link
Czy ktoś z forum leci 19 lutego z Orlenu na 2 część ZIO ? Wyświetl w wątku >>

cayenne

#6386251 Napisano: 04.08.2017 12:44:42 w Dyskusje o loteriach
Ja mam taką koncepcję, że oni i tak udupią nieźle większość grubych ryb i tych co anulowali paragony czy liczyli że tylko jeden sie odeśle. Specjalnie First Line i Uniqe One ( ta sama agencja pod dwiema nazwami ) dają bardzo odległy czas na wysyłkę nagród żeby pod koniec zarządać wszystkich oryginałów. Wyświetl w wątku >>
2 edzia21, joan 0

cayenne

#6384902 Napisano: 01.08.2017 11:17:36 w Dyskusje o loteriach
Dzięki już poprawiłem   emotka  
Byłem laureatem loterii w 2015 i przy okazji telefonu w sprawie karty 400zł z loterii w 2016 Pani mnie skojarzyła i wywiązała się krótka rozmowa Wyświetl w wątku >>
0 0

cayenne

#6384861 Napisano: 01.08.2017 10:15:01 w Dyskusje o loteriach
Smolar robi tyle loterii i konkursów bo jest wiarygodny i weryfikują też paragony pod kątem podróbek.Podobno w ostatniej loterii ktoś podrobił na auto i skończyło się prokuraturą. Oby tak dalej  Wyświetl w wątku >>

cayenne

#6381922 Napisano: 23.07.2017 13:07:38 w Dyskusje o loteriach
norweska20 napisał(a):

agusiamajusia napisał(a):

cayenne napisał(a):

A zastanawiał się ktoś tutaj o co chodziło z loterią Mlekovity ? Na forum w wiekszości losowań miesięcznych zaledwie 2/3 osoby chwaliły się tylko tymi najsłabszymi zestawami...Ja sam z rodziną i znajomymi w całej loterii mieliśmy łącznie jakieś 1500 losów i również nic emotka

Też ta loteria mlekowity mnie rozczarowała ;/ Zbierałam ja moja mama teściowa, moi bracia (a mam ich trzech) bracia mojego męża, dwie bratowe. W sumie przez trzy miesiace miałam ponad 300 kodów jakiś 230 paragonów a losów chyba z 1000 z tych produktów. I nic nawet najmniejszego zestawu. 

Umnie  ta sama sytuacja ..zgloszen około200 losow jeszcze wiecej..i ani zestawu...chociaz znajoma z mojej miejscowosci wygrala zestaw produktów w ostatniej turze...ale o jej wygranej przeciez nie bede pisać


Według mnie w tej loterii ewidentnie wybierali tylko osoby, które zgłosiły pojedyńcze losy. Podobnie zresztą jest w NestlePorusza gdzie chwalą się co tydzień osoby, że wygrało nawet dwóch członków rodziny na pojedyńcze zgłoszenia, a sam zgłosiłem tam blisko 200 paragonów ( naszczęście kupowałem pod inny konkursu głównie ) i nawet jednego bonu. Wyświetl w wątku >>
0 0

cayenne

#6381865 Napisano: 22.07.2017 22:53:43 w Albedo Marketing
joan napisał(a):

cayenne napisał(a):

Martwię się na ile poważnie policja podejdzie do tematu.Do tego każdy z voucherów wygrałem na innego znajomego czy członka rodziny więc tutaj troche zachodu, ale dla zasady za takie potraktowanie zgłoszę chociaż na kilka, żeby wszystkich nie ciągać po policji i sądach oraz w poniedziałek zadzwonię do rzecznika praw konsumenta.Wydaje mi się, że jeśli przedłużali termin ważności voucherów to tak samo termin na składanie reklamacji musiał zostać odpowiednio przedłużony.


Zależy, co masz na piśmie. Najlepiej najpierw udać się do rzecznika, osobiście. Potem przesłać skan pisma sporządzonego z rzecznikiem na mejla sponsora / Yasumi / organizatora (tu również oryginał).


Mam maile z informacją o przedłużeniu ważności voucherów od Agencji MUG, ale według regulaminu konkursu faktycznie termin reklamacji upływał 30.09.2016 czyli i tak dużo wcześniej niż miały być ważne nawet pierwotnie do 31.12.2016 Wyświetl w wątku >>
0 0

cayenne

#6381863 Napisano: 22.07.2017 22:38:14 w Albedo Marketing
Martwię się na ile poważnie policja podejdzie do tematu.
Do tego każdy z voucherów wygrany został przez innego członka rodziny czy znajomego więc tutaj troche zachodu, ale dla zasady za takie potraktowanie zgłosimy chociaż na kilka, żeby wszystkich nie ciągać po policji i sądach oraz w poniedziałek zadzwonię do rzecznika praw konsumenta.

Wydaje mi się, że jeśli przedłużali termin ważności voucherów to tak samo termin na składanie reklamacji musiał zostać odpowiednio przedłużony. Wyświetl w wątku >>
0 0

cayenne

#6381858 Napisano: 22.07.2017 22:24:33 w Albedo Marketing
Tylko sprawa skomplikowana będzie bo osoba która je ukradła na pewno nie podawała prawdziwego nazwiska.
Zakładała sobie konto online na stronie Yasumi wpisywała kod kuponu i otrzymywała voucher w pdf który wykorzystawała w salonie Yasumi ( tam przy wykorzystaniu nie sprawdzają dowodów i nie są one imienne ). 

Gość z Yasumi też podejrzany, ponieważ na moje pytanie dlaczego podali mi taką informacje dopiero po 2 miesiacach jak już vouchery zostały wykorzystane, tłumaczył się, że nie wzieli mojego zgłoszenia na poważnie poważnie ktoś kiedyś już od nich próbował wyłudzić vouchery, a sam je wykorzystał i myśleli, że teraz jest podobnie. A na moją sugestię, że ktoś z Yasumi lub agencji je ukradł wręcz się oburzył, że u nich w firmie jest to na pewno nie możliwe i pracownicy otrzymują takie za darmo ile chcą... Wyświetl w wątku >>
0 0

cayenne

#6381851 Napisano: 22.07.2017 21:37:38 w Albedo Marketing
Wątek Albedo, ale i tak rozszerzył się o inne agencje więc zapytam czy ktoś miał złe doswiadczenia z agencją MUG z Poznania ?
Obsługują na wyłączność Mission Wraps
Wygrałem w ich akcji promocyjnej pod koniec sierpnia 2016 kilkanaście Voucherów do Yasumi Spa po 150zł każdy.
Pierwotnie miały być ważne do 31.12.2016, ale wysłali maile, że przedłużają ich ważność do końca lutego 2017.

Gdy chciałem wykorzystać dużą część 26.02.2017 wyskakiwał komunikat, że kupon nieaktywny. Gdy wpisywałem dla sprawdzenia wykorzystany wcześniej kupon to komunikat brzmiał iż został wykorzystany.
Uznałem, że poprostu ktoś nie przedłużył poprawnie ważności i napisałem do Yasumi reklamację żeby je aktywowali. Przez 2 miesiące moich ponagleń i telefonów byłem zlewany iż wyjaśniają sytuację po czym ku mojemu zdziwieniu przekazali mi info, że vouchery zostały już wykorzystane i zrealizowane.
Na moje żądanie przekazali konkretne nazwiska i salony w których zostały wykorzystane.
Złożyłem więc reklamacje do Agencji MUG jako organizatora i własciciela kuponów. 
Tutaj kolejne 2 miesiące nie odpisywali na maile i nie odbierali telefonów po czym otrzymałem w piątek z łaski smsa, że termin składania reklamacji minął 30.09.2016 i że wyczerpali możliwość pomocy. 
Na moje żądanie, że jest to niepoważne i skoro złożyłem reklamacje mailowo to proszę o ich oficjalne stanowisko na maila, Pani Agnieszka S. odpisała ponownie smsem, że zajmuje się sprawą wyłącznie grzecznościowo i nie mają obowiązku w ogóle mi odpisywać jeśli termin reklamacji minął  emotka  Ponownie poprosiłem, że chce to mieć na mailu, ale takiego się nie doczekałem.
Ewidentnie ktoś z Agencji MUG lub Yasumi Spa mając wgląd w system, uznał, że pewnie skoro przez tyle miesięcy nikt nie wykorzystał Voucherów to je sobie wykorzysta sam, a teraz tuszują sprawę. 

Myślicie, że warto uderzyć do rzecznika praw konsumenta ? Wyświetl w wątku >>
0 0

cayenne

#6381770 Napisano: 22.07.2017 12:21:02 w Dyskusje o loteriach
W poniedziałek powinni puścić maile Wyświetl w wątku >>
1 joan 0