Reklama na e-Konkursy.info

Wyniki wyszukiwania

Szukano wśród postów użytkownika clearka

clearka

#3276333 Napisano: 07.04.2010 03:11:54 w Inne mniejsze markety
rynka napisał(a):

magma6 napisał(a):

rynka napisał(a):

a.zboralska@tqg.pl - dostaliście może potwierdzenie odbioru z tego meila?


jeszcze nie emotka



Właśnie też się nad tym zastanawiam. Jakaś taka cisza i nic ...



I u mnie żadnego oddzewu, żadnego potwierdzenia przyjęcia danych... I cóż, podałam te nip-y itp. chociaż uważam, że to jakaś paranoja! Szkoda, że nie prosili nas jeszcze o podanie numeru kołnierzyka albo rozmiaru majtek, za przeproszeniem...
emotka Wyświetl w wątku >>
0 0

clearka

#3275498 Napisano: 07.04.2010 11:56:38 w Carrefour konkursy
toka napisał(a):

jolcia12 napisał(a):

clearka napisał(a):

kotek11 napisał(a):

a skad info ze konkurs trwa nadal ?? w regulaminie na stronie carrefurua jest data 05 kwietnia



Ależ oczywiście konkurs trwa nadal! Wystarczy zadzwonic do szanownej agencji swiift i tam miła pani poinformuje nass, że konkurs trwa do 12.04. A w regulaminie podane są dwie różne daty i 5.04 i 12.04... zaś na ulotkach w sklepie: czas trwania do 12.04. Wysyłając dzisiaj sms, otrzymujemy też zwrotkę! Natomaist nie ma większości zwrotek z weekendu, od 2.04-5.04... i wiekszość wysłanych przez nas zgłoszeń nie jest zarejestrowana w systemie..



clearka
ale się burzysz, jakby chodziło o czyjeś życie
emotka
odpuść sobie, nie masz innych problemów niż szukanie afery emotka


a ja ją rozumiem-kolejny konk tej agencji i kolejne problemy.W dotatku wieki sie czeka na nagrody od nich a telefonicznie trudno sie czegokolwiek dowiedzieć.Jak dla mnei beznadziejna ta agencja emotka




Dzieki za zrozumienie:)
Ja też oczekuję na nagrodę z poprzedniego ich konka i nieukrywam, że w obliczu minionych już świąt, ta nagroda bardzo by mi się przydała. A prawda jest taka, że bardzo opornie idzie im ta wysyłka bonów z misji, czekamy, czekamy i nic... Natomiast w konku z Pantene - KOLEJNE SCHODY..... Wyświetl w wątku >>
0 0

clearka

#3275479 Napisano: 07.04.2010 11:53:18 w Carrefour konkursy
jolcia12 napisał(a):

clearka napisał(a):


Cóż, szanuje UCZCIWOŚÆ i grę fair play... Czy to takie dziwne? Kupując produkt i wysyłając eskę, chciałabym żeby pozostała iskierka nadziei, że ta eska zostanie przeczytana, a nie wykluczona przez czyjeś niedopatrzenie, albo wadliwy system....



zycie nie zawsze jest uczciwe ani fair play,
musisz się z tym pogodzić, inaczej nabawisz się rozstroju żołądka
emotka



Skoro sama UCZCIW¡ DROG¡ staram się iść przez życie, to tego samego oczekuje od innych!!!
Wyświetl w wątku >>
0 0

clearka

#3275456 Napisano: 07.04.2010 11:48:04 w Carrefour konkursy
jolcia12 napisał(a):

clearka napisał(a):

kotek11 napisał(a):

a skad info ze konkurs trwa nadal ?? w regulaminie na stronie carrefurua jest data 05 kwietnia



Ależ oczywiście konkurs trwa nadal! Wystarczy zadzwonic do szanownej agencji swiift i tam miła pani poinformuje nass, że konkurs trwa do 12.04. A w regulaminie podane są dwie różne daty i 5.04 i 12.04... zaś na ulotkach w sklepie: czas trwania do 12.04. Wysyłając dzisiaj sms, otrzymujemy też zwrotkę! Natomaist nie ma większości zwrotek z weekendu, od 2.04-5.04... i wiekszość wysłanych przez nas zgłoszeń nie jest zarejestrowana w systemie..



clearka
ale się burzysz, jakby chodziło o czyjeś życie
emotka
odpuść sobie, nie masz innych problemów niż szukanie afery emotka



Cóż, szanuje UCZCIWOŚÆ i grę fair play... Czy to takie dziwne? Kupując produkt i wysyłając eskę, chciałabym żeby pozostała iskierka nadziei, że ta eska zostanie przeczytana, a nie wykluczona przez czyjeś niedopatrzenie, albo wadliwy system.... Wyświetl w wątku >>
0 0

clearka

#3275407 Napisano: 07.04.2010 11:38:28 w Carrefour konkursy
kotek11 napisał(a):

a skad info ze konkurs trwa nadal ?? w regulaminie na stronie carrefurua jest data 05 kwietnia



Ależ oczywiście konkurs trwa nadal! Wystarczy zadzwonic do szanownej agencji swiift i tam miła pani poinformuje nass, że konkurs trwa do 12.04. A w regulaminie podane są dwie różne daty i 5.04 i 12.04... zaś na ulotkach w sklepie: czas trwania do 12.04. Wysyłając dzisiaj sms, otrzymujemy też zwrotkę! Natomaist nie ma większości zwrotek z weekendu, od 2.04-5.04... i wiekszość wysłanych przez nas zgłoszeń nie jest zarejestrowana w systemie.. Wyświetl w wątku >>
0 0

clearka

#3275358 Napisano: 07.04.2010 11:29:19 w Carrefour konkursy
clearka napisał(a):

skarb888 napisał(a):

clearka napisał(a):

monia24 napisał(a):

Jolcia ja myślę że chodzi o pieniądze. Kto chce niech dzwoni.
Ale wg mnie nie opłaca się robić takiego halo o smsy warte 61 gr. Nawet gdybym wysłała 10 to jest 6,10 zł. A za telefony do nich też trzeba zapłącić.



...I pewnie, niech każdy robi, jak uważa, ale czy potem na wszystkie wysłane zgłoszenia będziecie mieć pokrycie w paragonach, jeżeli teraz wyślecie je ponownie, a na przykład w ostatnim dniu promocji jakimś cudem wpłyną do systemu... Co wtedy!?



Mam dokładnie ten sam problem - brak zwrotek z 5.04, który miał być niby ostatnim dniem konkursu wg regulaminu. Nie dość, że nie ma zwrotek, to jeszcze w trakcie konkursu zmieniają regulamin - mam ochotę zadzwonić do Pantene i wyjaśnić, jaki czarny PR robi im profesjonalna inaczej agencja
emotka




Dlatego proponuję żeby dzwonić, bo W GRUPIE SIŁA! A mam wrażenie, że w ogóle nie przejmują się tym problemem, albo poprostu nie zdają sobie sprawy, że to problem na DUŻ¡ SKALÊ! Napewno w firmie, która obsługuje tu system sms-owy ten problem nie jest odpowiednio nagłośniony, bo tam Pan sugerował, zę jestem dopiero drugą osobą, która zgłasza problem braku wiadomości zwrotnej. Dlatego trzeba ich uświadomić, że ten problem dotyczy wielu! i że to nie jest kwestia operatorów siecie komórkowych, boe niezależnie od sieci, wiekszość zwrotek nie przyszła, a co gorsze - w systemie nie ma naszych zgłoszeń!



Także, osobom zainteresowanym, jeszcze raz pozwolę sobie podać numer telefonu do Interactive Marketing Partner Polska sp. z o.o. (Obsługa klienta tel.: (0-22) 25 74 408), bo oni odpowiadają za komunikację sms! Wyświetl w wątku >>
0 0

clearka

#3275346 Napisano: 07.04.2010 11:27:32 w Carrefour konkursy
skarb888 napisał(a):

clearka napisał(a):

monia24 napisał(a):

Jolcia ja myślę że chodzi o pieniądze. Kto chce niech dzwoni.
Ale wg mnie nie opłaca się robić takiego halo o smsy warte 61 gr. Nawet gdybym wysłała 10 to jest 6,10 zł. A za telefony do nich też trzeba zapłącić.



...I pewnie, niech każdy robi, jak uważa, ale czy potem na wszystkie wysłane zgłoszenia będziecie mieć pokrycie w paragonach, jeżeli teraz wyślecie je ponownie, a na przykład w ostatnim dniu promocji jakimś cudem wpłyną do systemu... Co wtedy!?



Mam dokładnie ten sam problem - brak zwrotek z 5.04, który miał być niby ostatnim dniem konkursu wg regulaminu. Nie dość, że nie ma zwrotek, to jeszcze w trakcie konkursu zmieniają regulamin - mam ochotę zadzwonić do Pantene i wyjaśnić, jaki czarny PR robi im profesjonalna inaczej agencja
emotka




Dlatego proponuję żeby dzwonić, bo W GRUPIE SIŁA! A mam wrażenie, że w ogóle nie przejmują się tym problemem, albo poprostu nie zdają sobie sprawy, że to problem na DUŻ¡ SKALÊ! Napewno w firmie, która obsługuje tu system sms-owy ten problem nie jest odpowiednio nagłośniony, bo tam Pan sugerował, zę jestem dopiero drugą osobą, która zgłasza problem braku wiadomości zwrotnej. Dlatego trzeba ich uświadomić, że ten problem dotyczy wielu! i że to nie jest kwestia operatorów siecie komórkowych, boe niezależnie od sieci, wiekszość zwrotek nie przyszła, a co gorsze - w systemie nie ma naszych zgłoszeń! Wyświetl w wątku >>
0 0

clearka

#3275311 Napisano: 07.04.2010 11:22:25 w Carrefour konkursy
skarb888 napisał(a):

clearka napisał(a):

monia24 napisał(a):

Jolcia ja myślę że chodzi o pieniądze. Kto chce niech dzwoni.
Ale wg mnie nie opłaca się robić takiego halo o smsy warte 61 gr. Nawet gdybym wysłała 10 to jest 6,10 zł. A za telefony do nich też trzeba zapłącić.



...I pewnie, niech każdy robi, jak uważa, ale czy potem na wszystkie wysłane zgłoszenia będziecie mieć pokrycie w paragonach, jeżeli teraz wyślecie je ponownie, a na przykład w ostatnim dniu promocji jakimś cudem wpłyną do systemu... Co wtedy!?



Mam dokładnie ten sam problem - brak zwrotek z 5.04, który miał być niby ostatnim dniem konkursu wg regulaminu. Nie dość, że nie ma zwrotek, to jeszcze w trakcie konkursu zmieniają regulamin - mam ochotę zadzwonić do Pantene i wyjaśnić, jaki czarny PR robi im profesjonalna inaczej agencja
emotka



Moja znajoma też kupowała i wysyłała 5.04 (w sumie na ostatni moment!), żeby zmieścić się teoretycznie w regulaminowym czasie i dzieki temu też nie ma zwrotek, a konkurs trwa nadal, jak widać... także bardzo nie fair.
Dzwoniliśmy do Pantene czyli do Procter and Gamble, pospisywali nasze numerki tel. i mieli oddzwonić. Tymczaem zero oddzewu, no i ZERO zwrotek!
Wyświetl w wątku >>
0 0

clearka

#3275192 Napisano: 07.04.2010 11:03:07 w Carrefour konkursy
clearka napisał(a):

sylwika76 napisał(a):

jeśli kogoś interesują zwrotki z Pantene to mają dojść-proszą o cierpliwość - chodzi o smsy wysłane 4.04 i 5.04




...Ja nie mam zrotki np. z 2.04...



Także to już 5 dni! A Pani w swiift codziennie zapewnia, że zwrotki przyjdą...
Wyświetl w wątku >>
0 0

clearka

#3275186 Napisano: 07.04.2010 11:01:47 w Carrefour konkursy
sylwika76 napisał(a):

jeśli kogoś interesują zwrotki z Pantene to mają dojść-proszą o cierpliwość - chodzi o smsy wysłane 4.04 i 5.04




...Ja nie mam zrotki np. z 2.04... Wyświetl w wątku >>
0 0

clearka

#3275171 Napisano: 07.04.2010 11:00:20 w TESCO konkursy
...Ja dzwoniłam w zeszłym tygodniu przed Świętami! W czwartek albo w piątek... I pani powiedziała, że przyszedł im ponoć zwrot tych ¬LE ZAADRESOWANYCH listów i jeszcze w tym samym dniu miała je wysłać ponownie na poprawne adresy listami poleconymi PRIORYTETOWYMI. Zarzekała się, że napewno zaraz po świętach przesyłki z bonami dojdą, a tymczasem... NADAL CZEKAM! Wyświetl w wątku >>
0 0

clearka

#3275140 Napisano: 07.04.2010 10:55:56 w Carrefour konkursy
monia24 napisał(a):

Jolcia ja myślę że chodzi o pieniądze. Kto chce niech dzwoni.
Ale wg mnie nie opłaca się robić takiego halo o smsy warte 61 gr. Nawet gdybym wysłała 10 to jest 6,10 zł. A za telefony do nich też trzeba zapłącić.



...I pewnie, niech każdy robi, jak uważa, ale czy potem na wszystkie wysłane zgłoszenia będziecie mieć pokrycie w paragonach, jeżeli teraz wyślecie je ponownie, a na przykład w ostatnim dniu promocji jakimś cudem wpłyną do systemu... Co wtedy!?
Wyświetl w wątku >>
0 0

clearka

#3275121 Napisano: 07.04.2010 10:53:42 w Carrefour konkursy
... A skąd (w razie ewentualnej wygranej) wezmę tyle paragonów? Kupiłam pantene proporcjonalnie do ilości wysłąnych smsów, a potem w razie wygranej mam je RZOMNOŻYÆ?
jolcia12 napisał(a):

clearka napisał(a):

polec napisał(a):

martu18 napisał(a):

ja nie mam zwrotki z poniedziałku wieczór z Plusa emotka



ja też nie mam zwrotki z plusa z poniedziałku emotka

Do tego wkurza mnie, że nie mam bonu tego 200 zł z Misji i karty z jesiennych zakupów Loreal

Jestem mega wściekła, bo to zakupy wiosenne będą, a na bony sie cieszyłam na święta!!!

emotka




... I ja też nie mam zwrotek... To tak jakby te wysłane sms-y i kupione Pantene poszły na marne... ZERO zwrotek, swiift tych zgłoszeń nie ma w bazie, a na 100% zostały wysłane PRAWIDŁOWO! Niby przyszły raporty, ale zwrotek ZERO, w bazie zgłoszeń mają zaledwie 70 i niestety nie ma tam moich zgłoszeń... Swiift nie poczuwa sie do odpowiedzialności... Dzwoniłam już:
* do Procter and Gamble (który jest tutaj zleceniodawcą, recepcja nr tel. tel. (0 22) 678 55 44),
* do Carrefour do zarządu (Firma Carrefour Polska
tel. 022 517 2110) co carrefour na infolinię (022 349 14 00 - dla telefonów komórkowych i z zagranicy)
* i co najważniejsze!!! do podwykonawcy czyli do obsługi systemów sms-owych!!! czyli do Interactive Marketing Partner Polska sp. z o.o. (Obsługa klienta tel.: (0-22) 25 74 408).

I.. Moi Drodzy, proponuje Wam zrobić to samo, bo mam wrażenie, że bagatelizują ten problem (zwłaszcza w swiift!), a to chodzi o nasze pieniążki wydane na zakup artykułów pantene... i wydane na płatne sms-y..., które defakto NIE WPŁYNÊŁY DO SYSTEMU!
Trzeba to zgłaszać i monitować zwłaszcza w firmie:
* swiift Telefon: (22) 408-99-38,
* w procter and gamble recepcja nr tel. tel. (0 22) 678 55 44,
* a OBOWI¡ZKOWO!!! w Interactive Marketing Partner Polska sp. z o.o. (Obsługa klienta tel.: (0-22) 25 74 408), bo oni odpowiadają za komunikację sms!
...A odnoszę nieodparte wrażenie, że po prostu robią sobie z nas kpiny!
Ta sprawa nadaje się do przekazania jej bezpośrednio rzecznikowi praw konsumentów i Państwowej Inspekcji Handlowej, bo to istna paranoja i naciąganie klientów na koszty!!!

P.S.(...) Nie wspomnę już o bonach z misji...



a co to za problem wysłać smsy jeszcze raz
emotka



... A skąd (w razie ewentualnej wygranej) wezmę tyle paragonów? Kupiłam pantene proporcjonalnie do ilości wysłanych smsów! A potem co? w razie wygranej mam te paragony ROZMNOŻYÆ??? Czy może mam kupować podwójnie, tylko dlatego, że szanowne firmy nie wywiązały się z obsługi smsowej...???
Wyświetl w wątku >>
0 0

clearka

#3275091 Napisano: 07.04.2010 10:47:55 w TESCO konkursy
(...) NADAL NIE OTRZYMAŁAM bonów PURINA Tesco!!! Czy tylko ja jeszcze czekam??? Czy może jest nas więcej?! emotka Wyświetl w wątku >>
0 0

clearka

#3275072 Napisano: 07.04.2010 10:44:48 w Carrefour konkursy
polec napisał(a):

martu18 napisał(a):

ja nie mam zwrotki z poniedziałku wieczór z Plusa emotka



ja też nie mam zwrotki z plusa z poniedziałku emotka

Do tego wkurza mnie, że nie mam bonu tego 200 zł z Misji i karty z jesiennych zakupów Loreal

Jestem mega wściekła, bo to zakupy wiosenne będą, a na bony sie cieszyłam na święta!!!

emotka




... I ja też nie mam zwrotek... To tak jakby te wysłane sms-y i kupione Pantene poszły na marne... ZERO zwrotek, swiift tych zgłoszeń nie ma w bazie, a na 100% zostały wysłane PRAWIDŁOWO! Niby przyszły raporty, ale zwrotek ZERO, w bazie zgłoszeń mają zaledwie 70 i niestety nie ma tam moich zgłoszeń... Swiift nie poczuwa sie do odpowiedzialności... Dzwoniłam już:
* do Procter and Gamble (który jest tutaj zleceniodawcą, recepcja nr tel. tel. (0 22) 678 55 44),
* do Carrefour do zarządu (Firma Carrefour Polska
tel. 022 517 2110) co carrefour na infolinię (022 349 14 00 - dla telefonów komórkowych i z zagranicy)
* i co najważniejsze!!! do podwykonawcy czyli do obsługi systemów sms-owych!!! czyli do Interactive Marketing Partner Polska sp. z o.o. (Obsługa klienta tel.: (0-22) 25 74 408).

I.. Moi Drodzy, proponuje Wam zrobić to samo, bo mam wrażenie, że bagatelizują ten problem (zwłaszcza w swiift!), a to chodzi o nasze pieniążki wydane na zakup artykułów pantene... i wydane na płatne sms-y..., które defakto NIE WPŁYNÊŁY DO SYSTEMU!
Trzeba to zgłaszać i monitować zwłaszcza w firmie:
* swiift Telefon: (22) 408-99-38,
* w procter and gamble recepcja nr tel. tel. (0 22) 678 55 44,
* a OBOWI¡ZKOWO!!! w Interactive Marketing Partner Polska sp. z o.o. (Obsługa klienta tel.: (0-22) 25 74 408), bo oni odpowiadają za komunikację sms!
...A odnoszę nieodparte wrażenie, że po prostu robią sobie z nas kpiny!
Ta sprawa nadaje się do przekazania jej bezpośrednio rzecznikowi praw konsumentów i Państwowej Inspekcji Handlowej, bo to istna paranoja i naciąganie klientów na koszty!!!

P.S.(...) Nie wspomnę już o bonach z misji...
Wyświetl w wątku >>
0 0

clearka

#3271506 Napisano: 06.04.2010 09:57:09 w Inne mniejsze markety
ewachem napisał(a):

kalisto1986 napisał(a):

clearka napisał(a):

kalisto1986 napisał(a):

A więc odnośnie danych w kauflandzie dzwoniłam do agencji, powiedziałam że przy takeij kwocie nie jest obowiązku opodatkowania nagrody w związku z czym mam obawy przed ujawnieniem tak szczegółowych danych , do tego powiedziałam ze zasięgnełam porady u rzcznika emotka który odradza mi podawania takich danych, a jako że w regulaminie nie było mowy o podawaniu ich chciałabym tego uniknąć pani powiedziała że to są wymogi księgowości ale w takim razie we wtorek mam zadzonić i postara się coś zrobić emotka

I jeszcze bony będą wysyłane emotka




Brawo, Jestem pod wrażeniem i nieukrywam, że cieszę się, iż coś wreszcie drgnęło w tej sprawie. Gdy dzisiaj rano dzwoniliśmy do TQG, to Pani powiedziała, że możemy w takim razie nie brać udziału w konkursie, jeżeli mamy jakieś zastrzeżenia... Generalnie wszystko rozgrywało się podobnie. Pani powiedziała żeby dzwonić we wtorek, kiedy będzie już księgowa, bo te całe nip-y to podobno wymogi księgowości itd. Nie wiem czy uda nam sie ominąć podwanie tych szczegółowych danych, ale może jednak. Także we wtorek kontynuacja tematu w tqg. No i miło, że boniki będą wysyłane pocztą, a nie jak w regulaminie...


bo zawsze trzeba dobrze jest powiedzieć że rozmawiało się z rzecznikiem emotka
ale to i tak nic nie przesądza co nie znaczy że im popuszcze te dane



i ja rowniez zadzwonie ;> jutro



Moi Drodzy, dzwońcie do TQG, bo delikatnie mówiąc problem tych szczegółowych danych mają gdzieś... Dzwoniliśmy juz i do TQG, i do Rzecznika Praw Konsumentów, i do Urzędu Skarbowego i do Państwowej Inspekcji Handlowej... W PIH-u śmieją się, że niedługo zażądają od nas podania numeru kołnierzyka... To jakaś paranoja z tymi NIP-ami i adresami Urzędów Skarbowych... A w TQG nie ma nikogo kto orientowałby się w tej kwestii, nie ma księgowości w ogóle, a Pani Prezes będzie albo dzisiaj po 15:00, albo jutro... A czas ucieka. Termin na wysyłkę paragonów i danych tylko do 9 kwietnia. A my stoimy w miejscu... Dzwońcie i walczcie (tak jak i my), żeby tych szczegółowych danych nie trzeba było podawać, bo po co mieszać się w jakieś sprawy podatkowe, skoro to nasza WYGRANA KONKURSOWA i teoretycznie nie powinna być w ogóle objęta podatkiem, bo wartość jej wynosi poniżej 760 zł... Dzwońcie i piszcie co udało Wam się ustalić, bo W GRUPIE SIŁA emotka Wyświetl w wątku >>
0 0

clearka

#3263068 Napisano: 02.04.2010 03:08:34 w Inne mniejsze markety
kalisto1986 napisał(a):

A więc odnośnie danych w kauflandzie dzwoniłam do agencji, powiedziałam że przy takeij kwocie nie jest obowiązku opodatkowania nagrody w związku z czym mam obawy przed ujawnieniem tak szczegółowych danych , do tego powiedziałam ze zasięgnełam porady u rzcznika emotka który odradza mi podawania takich danych, a jako że w regulaminie nie było mowy o podawaniu ich chciałabym tego uniknąć pani powiedziała że to są wymogi księgowości ale w takim razie we wtorek mam zadzonić i postara się coś zrobić emotka

I jeszcze bony będą wysyłane emotka




Brawo, Jestem pod wrażeniem i nieukrywam, że cieszę się, iż coś wreszcie drgnęło w tej sprawie. Gdy dzisiaj rano dzwoniliśmy do TQG, to Pani powiedziała, że możemy w takim razie nie brać udziału w konkursie, jeżeli mamy jakieś zastrzeżenia... Generalnie wszystko rozgrywało się podobnie. Pani powiedziała żeby dzwonić we wtorek, kiedy będzie już księgowa, bo te całe nip-y to podobno wymogi księgowości itd. Nie wiem czy uda nam sie ominąć podwanie tych szczegółowych danych, ale może jednak. Także we wtorek kontynuacja tematu w tqg. No i miło, że boniki będą wysyłane pocztą, a nie jak w regulaminie... Wyświetl w wątku >>
0 0

clearka

#3262245 Napisano: 02.04.2010 10:31:14 w Inne mniejsze markety
Tutaj też dziwnym trafem nie nazywa sie to KONKURS, ale Akcja sprzedaży premiowej!
I nie chodzi już o kwestię tego ewentualnego podatku - UWAGA! DOCHODOWEGO! w wys. 18% - ale o całe zamieszanie z rozliczaniem takowych pit-ów. Generalnie we wszystkich Konkursach obowiązuje podatek od nagród wygranych w konkursie, a nie podatek dochodowy - jak jest to ujęte w regulaminie tqg. Podatek od nagród wygranych w konkursie z reguły firmy opłacają za laureatów, organizatorzy pokrywają te podatki z własnej kieszeni. Albo ewentualnie taki podatek od nagrody w wys. 10% wpłaca się samemu PRZED ODBIOREM NAGRODY! A tutaj w regulaminie! mowa jest o PODATKU DOCHODOWYM (czyli 18%) - rozliczanym poprzez PIT-y, który samemu trzeba wykazać w zeznaniu podatkowym rocznym... I po to zapewne są im nasze NIP- i adresy Skarbówek, żeby nam takowe PIT-y wystawić do rozliczenia - Zresztą to samo powiedziała mi dzisiaj Pani w Urzędzie Skarbowym. Nie wierzycie, to proszę dzwońcie do Skarbówek i pytajcie. Ja tylko chcę pomóc a nie strszyć... Sama jestem tutaj laureatką i nie chciałabym użerać się z rozliczaniem ichniejszych PIT-ów, bo to przecież wygrana w konkursie, a nie dochód. Wyświetl w wątku >>
0 0

clearka

#3262217 Napisano: 02.04.2010 10:21:40 w Inne mniejsze markety
Żeby wystawić Ci pit, wcale nie muszą Cie zatrudniać. Wystarczy, ze określą tą stówkę jako Twój przychód, przyznany Ci np. w ramach Akcji Premiowej. Wiem, bo miałam już do czynienia z identyczną sytuacją. Najpierw chcieli NPI-y, potem w nagrodę (niemal po roku) dostałam PIT-a do rozliczenia, gdzie moja nagroda widniała jako mój przychód i teoretycznie miała zostać PRZEZE MNIE rozliczona w zeznaniu podatkowym... Ale dzięki szybkiej i bardzo intensywnej interwencji w tej sprawie, dostałam w końcu pit korygujacy (skarbówka też zresztą) wraz z wyjaśneiniem i dzięki temu zwolnili mnie zobowiązku umieszczania tego a'la przychodu w picie i rozliczania sie z niego... Wyświetl w wątku >>
0 0

clearka

#3262202 Napisano: 02.04.2010 10:16:49 w Inne mniejsze markety
Albo poprostu zadzwońcie do Skarbówki, przedstawcie całą sytuację- czyli konieczność podawania do tqg: NIP-ów, Nr PESEL i Adresów Urzędów Skarbowych, zacytujcie im kwestie z punktu 11 i 12 regulaminu, i pewnie powiedzą Wam to samo, że te dane firmy stosują do wystawiania PIT-ów, jako dokumentów, które My musimy rozliczyć w zeznaniach rocznych i My musimy opłacić od nich podatek DOCHODOWY (a nie podatek od nagród wygranych w konkursach...). Wyświetl w wątku >>
0 0