Nasz serwis prowadzony przez Adriana Pionkę wraz naszymi partnerami wymienionymi w Polityce
Prywatności wykorzystuje pliki cookies zapisywane na Twoim urządzeniu i inne technologie do
zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania
ruchu na stronie i w Internecie.
Przetwarzanie danych jest uzasadnione z uwagi na nasze usprawiedliwione potrzeby, co obejmuje między
innymi konieczność zapewnienia bezpieczeństwa usługi (np. sprawdzenie, czy do Twojego konta nie
loguje się nieuprawniona osoba), dokonanie pomiarów statystycznych, ulepszania naszych usług i
dopasowania ich do potrzeb i wygody użytkowników (np. personalizowanie treści w usługach) jak
również prowadzenie marketingu i promocji własnych usług Administratora. Dane te są przetwarzane do
czasu istnienia uzasadnionego interesu lub do czasu złożenia przez Ciebie sprzeciwu wobec
przetwarzania.
Dane osobowe będą przekazywane wyłącznie naszym podwykonawcom, tj. dostawcom usług informatycznych
i/lub partnerom wymienionym w
Polityce
Prywatności.
Przysługuje Ci prawo żądania dostępu do treści danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia oraz
prawo do ograniczenia ich przetwarzania. Ponadto także prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie
bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia
sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych. Posiadasz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych.
clearka
Postów 261
Data rejestracji 04.09.2009
Punkty karne 0
Konkursy dodane
I u mnie żadnego oddzewu, żadnego potwierdzenia przyjęcia danych... I cóż, podałam te nip-y itp. chociaż uważam, że to jakaś paranoja! Szkoda, że nie prosili nas jeszcze o podanie numeru kołnierzyka albo rozmiaru majtek, za przeproszeniem...
Wyświetl w wątku >>
clearka
Postów 261
Data rejestracji 04.09.2009
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Dzieki za zrozumienie:)
Ja też oczekuję na nagrodę z poprzedniego ich konka i nieukrywam, że w obliczu minionych już świąt, ta nagroda bardzo by mi się przydała. A prawda jest taka, że bardzo opornie idzie im ta wysyłka bonów z misji, czekamy, czekamy i nic... Natomiast w konku z Pantene - KOLEJNE SCHODY..... Wyświetl w wątku >>
clearka
Postów 261
Data rejestracji 04.09.2009
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Skoro sama UCZCIW¡ DROG¡ staram się iść przez życie, to tego samego oczekuje od innych!!!
Wyświetl w wątku >>
clearka
Postów 261
Data rejestracji 04.09.2009
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Cóż, szanuje UCZCIWOŚÆ i grę fair play... Czy to takie dziwne? Kupując produkt i wysyłając eskę, chciałabym żeby pozostała iskierka nadziei, że ta eska zostanie przeczytana, a nie wykluczona przez czyjeś niedopatrzenie, albo wadliwy system.... Wyświetl w wątku >>
clearka
Postów 261
Data rejestracji 04.09.2009
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Ależ oczywiście konkurs trwa nadal! Wystarczy zadzwonic do szanownej agencji swiift i tam miła pani poinformuje nass, że konkurs trwa do 12.04. A w regulaminie podane są dwie różne daty i 5.04 i 12.04... zaś na ulotkach w sklepie: czas trwania do 12.04. Wysyłając dzisiaj sms, otrzymujemy też zwrotkę! Natomaist nie ma większości zwrotek z weekendu, od 2.04-5.04... i wiekszość wysłanych przez nas zgłoszeń nie jest zarejestrowana w systemie.. Wyświetl w wątku >>
clearka
Postów 261
Data rejestracji 04.09.2009
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Także, osobom zainteresowanym, jeszcze raz pozwolę sobie podać numer telefonu do Interactive Marketing Partner Polska sp. z o.o. (Obsługa klienta tel.: (0-22) 25 74 408), bo oni odpowiadają za komunikację sms! Wyświetl w wątku >>
clearka
Postów 261
Data rejestracji 04.09.2009
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Dlatego proponuję żeby dzwonić, bo W GRUPIE SIŁA! A mam wrażenie, że w ogóle nie przejmują się tym problemem, albo poprostu nie zdają sobie sprawy, że to problem na DUŻ¡ SKALÊ! Napewno w firmie, która obsługuje tu system sms-owy ten problem nie jest odpowiednio nagłośniony, bo tam Pan sugerował, zę jestem dopiero drugą osobą, która zgłasza problem braku wiadomości zwrotnej. Dlatego trzeba ich uświadomić, że ten problem dotyczy wielu! i że to nie jest kwestia operatorów siecie komórkowych, boe niezależnie od sieci, wiekszość zwrotek nie przyszła, a co gorsze - w systemie nie ma naszych zgłoszeń! Wyświetl w wątku >>
clearka
Postów 261
Data rejestracji 04.09.2009
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Moja znajoma też kupowała i wysyłała 5.04 (w sumie na ostatni moment!), żeby zmieścić się teoretycznie w regulaminowym czasie i dzieki temu też nie ma zwrotek, a konkurs trwa nadal, jak widać... także bardzo nie fair.
Dzwoniliśmy do Pantene czyli do Procter and Gamble, pospisywali nasze numerki tel. i mieli oddzwonić. Tymczaem zero oddzewu, no i ZERO zwrotek!
Wyświetl w wątku >>
clearka
Postów 261
Data rejestracji 04.09.2009
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Także to już 5 dni! A Pani w swiift codziennie zapewnia, że zwrotki przyjdą...
Wyświetl w wątku >>
clearka
Postów 261
Data rejestracji 04.09.2009
Punkty karne 0
Konkursy dodane
...Ja nie mam zrotki np. z 2.04... Wyświetl w wątku >>
clearka
Postów 261
Data rejestracji 04.09.2009
Punkty karne 0
Konkursy dodane
clearka
Postów 261
Data rejestracji 04.09.2009
Punkty karne 0
Konkursy dodane
...I pewnie, niech każdy robi, jak uważa, ale czy potem na wszystkie wysłane zgłoszenia będziecie mieć pokrycie w paragonach, jeżeli teraz wyślecie je ponownie, a na przykład w ostatnim dniu promocji jakimś cudem wpłyną do systemu... Co wtedy!?
Wyświetl w wątku >>
clearka
Postów 261
Data rejestracji 04.09.2009
Punkty karne 0
Konkursy dodane
... A skąd (w razie ewentualnej wygranej) wezmę tyle paragonów? Kupiłam pantene proporcjonalnie do ilości wysłanych smsów! A potem co? w razie wygranej mam te paragony ROZMNOŻYÆ??? Czy może mam kupować podwójnie, tylko dlatego, że szanowne firmy nie wywiązały się z obsługi smsowej...???
Wyświetl w wątku >>
clearka
Postów 261
Data rejestracji 04.09.2009
Punkty karne 0
Konkursy dodane
clearka
Postów 261
Data rejestracji 04.09.2009
Punkty karne 0
Konkursy dodane
... I ja też nie mam zwrotek... To tak jakby te wysłane sms-y i kupione Pantene poszły na marne... ZERO zwrotek, swiift tych zgłoszeń nie ma w bazie, a na 100% zostały wysłane PRAWIDŁOWO! Niby przyszły raporty, ale zwrotek ZERO, w bazie zgłoszeń mają zaledwie 70 i niestety nie ma tam moich zgłoszeń... Swiift nie poczuwa sie do odpowiedzialności... Dzwoniłam już:
* do Procter and Gamble (który jest tutaj zleceniodawcą, recepcja nr tel. tel. (0 22) 678 55 44),
* do Carrefour do zarządu (Firma Carrefour Polska
tel. 022 517 2110) co carrefour na infolinię (022 349 14 00 - dla telefonów komórkowych i z zagranicy)
* i co najważniejsze!!! do podwykonawcy czyli do obsługi systemów sms-owych!!! czyli do Interactive Marketing Partner Polska sp. z o.o. (Obsługa klienta tel.: (0-22) 25 74 408).
I.. Moi Drodzy, proponuje Wam zrobić to samo, bo mam wrażenie, że bagatelizują ten problem (zwłaszcza w swiift!), a to chodzi o nasze pieniążki wydane na zakup artykułów pantene... i wydane na płatne sms-y..., które defakto NIE WPŁYNÊŁY DO SYSTEMU!
Trzeba to zgłaszać i monitować zwłaszcza w firmie:
* swiift Telefon: (22) 408-99-38,
* w procter and gamble recepcja nr tel. tel. (0 22) 678 55 44,
* a OBOWI¡ZKOWO!!! w Interactive Marketing Partner Polska sp. z o.o. (Obsługa klienta tel.: (0-22) 25 74 408), bo oni odpowiadają za komunikację sms!
...A odnoszę nieodparte wrażenie, że po prostu robią sobie z nas kpiny!
Ta sprawa nadaje się do przekazania jej bezpośrednio rzecznikowi praw konsumentów i Państwowej Inspekcji Handlowej, bo to istna paranoja i naciąganie klientów na koszty!!!
P.S.(...) Nie wspomnę już o bonach z misji...
Wyświetl w wątku >>
clearka
Postów 261
Data rejestracji 04.09.2009
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Moi Drodzy, dzwońcie do TQG, bo delikatnie mówiąc problem tych szczegółowych danych mają gdzieś... Dzwoniliśmy juz i do TQG, i do Rzecznika Praw Konsumentów, i do Urzędu Skarbowego i do Państwowej Inspekcji Handlowej... W PIH-u śmieją się, że niedługo zażądają od nas podania numeru kołnierzyka... To jakaś paranoja z tymi NIP-ami i adresami Urzędów Skarbowych... A w TQG nie ma nikogo kto orientowałby się w tej kwestii, nie ma księgowości w ogóle, a Pani Prezes będzie albo dzisiaj po 15:00, albo jutro... A czas ucieka. Termin na wysyłkę paragonów i danych tylko do 9 kwietnia. A my stoimy w miejscu... Dzwońcie i walczcie (tak jak i my), żeby tych szczegółowych danych nie trzeba było podawać, bo po co mieszać się w jakieś sprawy podatkowe, skoro to nasza WYGRANA KONKURSOWA i teoretycznie nie powinna być w ogóle objęta podatkiem, bo wartość jej wynosi poniżej 760 zł... Dzwońcie i piszcie co udało Wam się ustalić, bo W GRUPIE SIŁA Wyświetl w wątku >>
clearka
Postów 261
Data rejestracji 04.09.2009
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Brawo, Jestem pod wrażeniem i nieukrywam, że cieszę się, iż coś wreszcie drgnęło w tej sprawie. Gdy dzisiaj rano dzwoniliśmy do TQG, to Pani powiedziała, że możemy w takim razie nie brać udziału w konkursie, jeżeli mamy jakieś zastrzeżenia... Generalnie wszystko rozgrywało się podobnie. Pani powiedziała żeby dzwonić we wtorek, kiedy będzie już księgowa, bo te całe nip-y to podobno wymogi księgowości itd. Nie wiem czy uda nam sie ominąć podwanie tych szczegółowych danych, ale może jednak. Także we wtorek kontynuacja tematu w tqg. No i miło, że boniki będą wysyłane pocztą, a nie jak w regulaminie... Wyświetl w wątku >>
clearka
Postów 261
Data rejestracji 04.09.2009
Punkty karne 0
Konkursy dodane
I nie chodzi już o kwestię tego ewentualnego podatku - UWAGA! DOCHODOWEGO! w wys. 18% - ale o całe zamieszanie z rozliczaniem takowych pit-ów. Generalnie we wszystkich Konkursach obowiązuje podatek od nagród wygranych w konkursie, a nie podatek dochodowy - jak jest to ujęte w regulaminie tqg. Podatek od nagród wygranych w konkursie z reguły firmy opłacają za laureatów, organizatorzy pokrywają te podatki z własnej kieszeni. Albo ewentualnie taki podatek od nagrody w wys. 10% wpłaca się samemu PRZED ODBIOREM NAGRODY! A tutaj w regulaminie! mowa jest o PODATKU DOCHODOWYM (czyli 18%) - rozliczanym poprzez PIT-y, który samemu trzeba wykazać w zeznaniu podatkowym rocznym... I po to zapewne są im nasze NIP- i adresy Skarbówek, żeby nam takowe PIT-y wystawić do rozliczenia - Zresztą to samo powiedziała mi dzisiaj Pani w Urzędzie Skarbowym. Nie wierzycie, to proszę dzwońcie do Skarbówek i pytajcie. Ja tylko chcę pomóc a nie strszyć... Sama jestem tutaj laureatką i nie chciałabym użerać się z rozliczaniem ichniejszych PIT-ów, bo to przecież wygrana w konkursie, a nie dochód. Wyświetl w wątku >>
clearka
Postów 261
Data rejestracji 04.09.2009
Punkty karne 0
Konkursy dodane
clearka
Postów 261
Data rejestracji 04.09.2009
Punkty karne 0
Konkursy dodane