Reklama na e-Konkursy.info

Wyniki wyszukiwania

Szukano wśród postów użytkownika mrmax

mrmax

#7139114 Napisano: 14.11.2023 20:24:35 w Dyskusje o innych konkursach (bez klików)
stamp2 napisał(a):

Czy ma ktoś link do formularza laureata konkursu http://naturazubra.pl?emotka

każdy link jest indywidualny Wyświetl w wątku >>
0 0

mrmax

#7137745 Napisano: 09.11.2023 13:31:51 w Smolar
radziosny napisał(a):

mrmax napisał(a):

donia7 napisał(a):

Somersby przepuszcza emotka

przepuszcza ale w laureatach, w wynikach jeszcze nie

To jak mam pole do uzupełnienia danych, to znaczy, że wygrałem?

tak Wyświetl w wątku >>
1 radziosny 0

mrmax

#7137738 Napisano: 09.11.2023 13:26:18 w Smolar
donia7 napisał(a):

Somersby przepuszcza emotka

przepuszcza ale w laureatach, w wynikach jeszcze nie Wyświetl w wątku >>

mrmax

#7136200 Napisano: 04.11.2023 12:31:56 w Dyskusje o innych konkursach (bez klików)
wyzwanie jack daniels x coca-cola w żabce, działa wam kod, pojawił się w ogóle, czy wyrzuca błąd w formularzu odnośnie poprawności kodu? jakieś problemy z tą akcją ktoś miał? Wyświetl w wątku >>
0 0

mrmax

#7135174 Napisano: 31.10.2023 07:11:06 w Dyskusje o innych konkursach (bez klików)
estrelitta napisał(a):

zezowaty_kot napisał(a):

malgosia74 napisał(a):

Czy ktoś z Was kto brał udział w konkursie Nivea Black&White nie otrzymał do dziś potwierdzenia udziału na maila? Jeśli do tej pory nie dotarł do znaczy że odrzucili moją pracę?

Ja do nich napisałam, czy moje zgłoszenia dotarły, bo od tygodnia nie mam maila z weryfikacją. Interia

U mnie był mail na drugi dzień od Nivea w folderze Newslettery  na o2. Zglosze.nie wysyłałam ostatniego dnia.

na interie (i int.pl) nie dochodzą powiadomienia z nivea, ciekawe czy w takim razie dochodzą powiadomienia o wygranej emotka , podobny problem był już przy ostatnim konkursie z zegarkami, na te dwa serwisy pocztowe, nic nie dochodziło Wyświetl w wątku >>
0 0

mrmax

#7133668 Napisano: 25.10.2023 05:58:05 w Dyskusje o innych konkursach (bez klików)
Cynamon28 napisał(a):

CBlog z DPD to jakaś nagroda ?

Maskotka energizer Wyświetl w wątku >>
0 0

mrmax

#7133097 Napisano: 23.10.2023 10:16:44 w Dyskusje o innych konkursach (bez klików)
@Kwiat napisał(a):

Właśnie dotarł bon 100 zł do Netto z konkursu streetcom i jest bez pieczątki  emotka  a jak u Was ?
myślę ze może być problem z realizacją takiego bonu...

nie raz miałem bony bez pieczątek, robiłem w kilku sklepach zakupy na takowe, i nigdzie nie było problemu (poza zdziwieniem że w ogóle są jakieś bony i jak to nabijać, tak btw, trzeba zeskanować tak samo jak produkt kod kreskowy bonu i odejmuje wartość zakupów) Wyświetl w wątku >>

mrmax

#7132780 Napisano: 21.10.2023 12:14:34 w Dyskusje o innych konkursach (bez klików)
zielonaszpilka napisał(a):

harnas napisał(a):

mrmax napisał(a):

zielonaszpilka napisał(a):

mrmax napisał(a):

oni informują z reguły w piątki i dają czas do końca niedzieli, standardowa polityka by ktoś był na wyjeździe czy miał ogrom spraw domowych  emotka  wysłałem im paragon 14 min po północy, to była negatywna weryfikacja z z powodu spóźnienia. Robią  wszystko by nie wydać tych nagród, a ludzi rozliczają co do sekundy. Mam nadzieję że sponsorzy się obudzą i sięgną po inne, przyjaźniejsze agencje na rynku, bo można robić robotę dobrze, sumiennie, regulaminowo, ale być przyjaznym i pomocnym dla ludzi, a nie działać mechanicznie jak AI. Na wzór warto wskazać AVANTI, tylko oni dość mocno zawężone mają marki partnerskie emotka

To już jest czysta złośliwość. Naprawdę. Ja kiedyś uważałam fortis za fajną agencję, ale jak zrobili ten przekręcony konkurs w żabce, w którym było kilka tysięcy kodów do rozdania, a oni twierdzili, że rozdali wszystko, bo mieli kilkanaście tysięcy zgłoszeń, a na forum nie pochwalił się praktycznie nikt, to straciłam do nich szacunek, chociaż sama nie brałam w tamtym konkursie udziału. Ale takie jawne oszukiwanie i traktowanie ludzi jak idiotów jest dla mnie nie do przyjęcia.

i to jest właśnie to, sami regulaminu się nie trzymają (w kwestii powiadomienia jak w tej monsterowej żabce), a ludzi rozliczają co do sekundy

fortis już dawno miał markę agencji, co przygarnia sobie nagrody. Organizowali w dealz predatory chociażby i też jedna osoba się pochwaliła, a nagród setki. Przykładów jest więcej. Dobrze będzie jak fundatorzy się odwrócą od nich.

Ja ich kojarzę chyba tylko z konkursów BICa i niektórych coca-coli i tam raczej nigdy nie było problemów z rozdawaniem nagród. Może za energetyki, czyli predatory i monstery odpowiadają inne osoby w agencji i to jest źródłem problemów? Naprawdę chyba zacznę pisać do sponsorów konkursów organizowanych przez fortis, co myślę o takich sytuacjach. Jeśli sponsor nie będzie miał wiedzy o takich działaniach agencji, to sam z siebie nic nie zrobi.

Dlaczego maile od smolara czy avanti potrafią nie wpadać do spamu i u nich dużo więcej czasu jest na wysyłkę? Dlaczego smolar ma opcję sprawdzania online wyników, jakby sms nie dotarł (bo i takie akcje bywały)? I mimo że różne krążą legendy o smolarze, to przy ich skali działania, jest to naprawdę wzorowo przygotowana agencja. Kiedyś dla coca-cola dużo robił smolar, ale pewnie fortis był tańszy :). Dobrze byłoby by do sponsorów/producentów docierały sygnały, bo tak faktycznie na pewno nie wiedzą jakie cyrki nie raz się dzieją. Wyświetl w wątku >>

mrmax

#7132759 Napisano: 21.10.2023 10:43:21 w Dyskusje o innych konkursach (bez klików)
zielonaszpilka napisał(a):

mrmax napisał(a):

oni informują z reguły w piątki i dają czas do końca niedzieli, standardowa polityka by ktoś był na wyjeździe czy miał ogrom spraw domowych  emotka  wysłałem im paragon 14 min po północy, to była negatywna weryfikacja z z powodu spóźnienia. Robią  wszystko by nie wydać tych nagród, a ludzi rozliczają co do sekundy. Mam nadzieję że sponsorzy się obudzą i sięgną po inne, przyjaźniejsze agencje na rynku, bo można robić robotę dobrze, sumiennie, regulaminowo, ale być przyjaznym i pomocnym dla ludzi, a nie działać mechanicznie jak AI. Na wzór warto wskazać AVANTI, tylko oni dość mocno zawężone mają marki partnerskie emotka

To już jest czysta złośliwość. Naprawdę. Ja kiedyś uważałam fortis za fajną agencję, ale jak zrobili ten przekręcony konkurs w żabce, w którym było kilka tysięcy kodów do rozdania, a oni twierdzili, że rozdali wszystko, bo mieli kilkanaście tysięcy zgłoszeń, a na forum nie pochwalił się praktycznie nikt, to straciłam do nich szacunek, chociaż sama nie brałam w tamtym konkursie udziału. Ale takie jawne oszukiwanie i traktowanie ludzi jak idiotów jest dla mnie nie do przyjęcia.

i to jest właśnie to, sami regulaminu się nie trzymają (w kwestii powiadomienia jak w tej monsterowej żabce), a ludzi rozliczają co do sekundy Wyświetl w wątku >>
0 0

mrmax

#7132755 Napisano: 21.10.2023 10:37:08 w Dyskusje o innych konkursach (bez klików)
zielonaszpilka napisał(a):

vifordist napisał(a):

mrmax napisał(a):

atlantydek napisał(a):

zielonaszpilka napisał(a):

vifordist chcesz powiedzieć, że przepadło Ci 20 000 zł?  emotka  Może napisz jeszcze do Fortisa to wyjaśnić.

Zawsze zostaje reklamacja i równoległy  kontakt ze sponsorem. Może się zlitują, jeśli agencja jest bezlitosna.

Ja u fortisa spóźniłem się kiedyś 15 minut i przepadło, ale życzę powodzenia i wierzę że sie zmienili  emotka

No tak.

Przykro mi, że przepadła Ci taka nagroda.
Ale wiecie, co jest w tej sytuacji najgorsze? Że vifordist prawdopodobnie był już druga osobą rezerwową! Jeśli to loteria odido, to nagrody losowali 2 października. W ciągu trzech dni roboczych od losowania mieli informować laureatów, czyli 5 października. Laureat główny miał trzy dni na odesłanie danych, dopiero rezerwowi mieli dwa dni, tak jak vifordist. Jeśli pierwszy laureat nie wypełnił formularza w ciągu trzech dni, to oni czekali kolejne trzy dni robocze i słali maila do pierwszej rezerwy. Rezerwa miała już tylko dwa dni na odpowiedź. Czyli gdzieś w okolicach 13 października mijał maksymalny czas dla pierwszej rezerwy na odesłanie danych. Skoro vifordist miał maila w tym tygodniu to zapewne był już drugą rezerwą. Postępowanie agencji jest dla mnie po prostu chamskie. Sami sobie dają dni robocze na działania, a laureat ma dni kalendarzowe. Dodatkowo te dwa czy nawet trzy dni kalendarzowe to jest naprawdę mało, biorąc pod uwagę, że często maile od agencji wpadają do spamu. Sprawdzacie codziennie folder spam? Ale nawet wystarczy, że agencja wyśle maila z formularzem późnym wieczorem w piątek jak u melancholii. W sobotę masz mnóstwo rzeczy do ogarnięcia, niedzielę spędzasz z rodziną i wieczorem siadasz do kompa (albo i to nawet nie), a tu się okazuje, że jesteś już po terminie na odesłanie danych. Jak już miałam złe zdanie o fortisie, tak teraz mam fatalne.

oni informują z reguły w piątki i dają czas do końca niedzieli, standardowa polityka by ktoś był na wyjeździe czy miał ogrom spraw domowych  emotka  wysłałem im paragon 14 min po północy, to była negatywna weryfikacja z z powodu spóźnienia. Robią  wszystko by nie wydać tych nagród, a ludzi rozliczają co do sekundy. Mam nadzieję że sponsorzy się obudzą i sięgną po inne, przyjaźniejsze agencje na rynku, bo można robić robotę dobrze, sumiennie, regulaminowo, ale być przyjaznym i pomocnym dla ludzi, a nie działać mechanicznie jak AI. Na wzór warto wskazać AVANTI, tylko oni dość mocno zawężone mają marki partnerskie emotka Wyświetl w wątku >>

mrmax

#7132694 Napisano: 20.10.2023 20:08:40 w Dyskusje o innych konkursach (bez klików)
atlantydek napisał(a):

zielonaszpilka napisał(a):

vifordist chcesz powiedzieć, że przepadło Ci 20 000 zł?  emotka  Może napisz jeszcze do Fortisa to wyjaśnić.

Zawsze zostaje reklamacja i równoległy  kontakt ze sponsorem. Może się zlitują, jeśli agencja jest bezlitosna.

Ja u fortisa spóźniłem się kiedyś 15 minut i przepadło, ale życzę powodzenia i wierzę że sie zmienili  emotka Wyświetl w wątku >>
1 atyde25 0

mrmax

#7131859 Napisano: 18.10.2023 10:11:09 w Czy informują/ informowali?
jak kaufland gratisobranie informuje (mail czy tel)? Wyświetl w wątku >>
0 0

mrmax

#7129061 Napisano: 06.10.2023 12:39:05 w Dyskusje o innych konkursach (bez klików)
slomkab napisał(a):

I udało wam się  wysłać Knopers?

nie idzie dalej, żadnych nazw, znaków specjalnych i enterów, błąd musi być po stronie smolara Wyświetl w wątku >>
0 0

mrmax

#7126974 Napisano: 28.09.2023 10:33:44 w Dyskusje o innych konkursach (bez klików)
Majkii napisał(a):

Działa Wam aplikacja Żabka? Zeskanowała mi aplikacje ale już drugą godzinę nic nie mam, a net w sklepie jest.

działa, ta apka ma to do siebie że działa jak chce emotka , jak nawet żapsy nie wpadły to możliwe że nie został zeskanowany kod apki Wyświetl w wątku >>
0 0

mrmax

#7125547 Napisano: 22.09.2023 11:03:32 w Dyskusje o innych konkursach (bez klików)
szkodnik1988 napisał(a):

Dostał ktoś SMS o błędnym kodzie do Deichmann z Żywiec ?

dostałem Wyświetl w wątku >>
0 0

mrmax

#7125028 Napisano: 20.09.2023 14:27:18 w Dyskusje o innych konkursach (bez klików)
rufus napisał(a):

W waszych biedrach sa przyprawy kamis w sloikach inne niz pieprz i sol?

papryka wędzona i słodka Wyświetl w wątku >>
1 rufus 0

mrmax

#7121981 Napisano: 07.09.2023 12:30:47 w Dyskusje o innych konkursach (bez klików)
atlantydek napisał(a):

asper01 napisał(a):

Nie wiem jak poszczególne agencje ogarnęły te zwroty, ale jakoś nie chce mi się wierzyć, że wyłożyli "ze swoich". A każdy organizator raczej kupował te bilety w ten sam sposób...

Trochę czytam o tej sprawie na grupie poszkodowanych z going. Raczej ze swoich, bo spółka od festiwalu żądnych zobowiązań obecnie nie spłaca, Dopiero wprowadzany jest plan restrukturyzacji, a spłaty mają być rozłożone na 3 lata. Najprawdopodobniej będzie kolejna edycja, a ten bilety zachowają ważność. Dla nas oreowców to chyba jedyna realna szansa na jakiś zysk z tych biletów


jest tak jak piszesz, jeśli kupowali to mają paragon/fakturę na agencję, ale w kupowanie karnetów tak szczerze to wątpię, bo na bank były one z puli sponsorskiej Oreo/Froneri, które otrzymali w ramach współpracy, może w barterze, bo karnety miały przecież zerową wartość, więc jak dochodzić odzyskania zerowej wartości? klasyczna spychologia, bez żadnego sensu, po co wysyłać to pocztą? to oni są jedynym prawnym podmiotem który może domagać się roszczeń, laureatom nic do tego, tylko że im się zwyczajnie nie chce i mają to w d...ie emotka , i wolą słać ten korporacyjny bełkot który nie ma w sobie żadnej logiki, warto zatem zainteresować inne instytucje tą sytuacją
a to czy zachowają ważność to szczerze też wątpię, tak jak w ideę kontynuacji tego festiwalu pod tą samą nazwą, za dużo ludzi wydymali, by wzbudzić zaufanie do zakupu biletów na kolejne edycje Wyświetl w wątku >>
2 joan, atyde25 0

mrmax

#7121938 Napisano: 07.09.2023 09:55:14 w Dyskusje o innych konkursach (bez klików)
atlantydek napisał(a):

mrmax napisał(a):

czy komuś udało się załatwić coś z 4ALL w sprawie Oreo i FEST czy to jedyna agencja która ma w głębokim poważaniu laureatów i umywa kompletnie ręcę od poniesienia jakiejkolwiek odpowiedzialności za swój konkurs?

Razem z Froneri zupełnie się wypieli niestety. Spróbuję coś podziałać z instytucjami, jak znajdę chwilę czasu

też bym jeszcze chciał to zgłosić, bo jako jedyni się wypięli, wszyscy inni wyszli z twarzą, totalna amatorszczyzna, a te ich odpowiedzi to taki bełkot że szkoda słów, zero logiki w tym co piszą Wyświetl w wątku >>
1 amastowa 0

mrmax

#7121926 Napisano: 07.09.2023 08:42:22 w Dyskusje o innych konkursach (bez klików)
czy komuś udało się załatwić coś z 4ALL w sprawie Oreo i FEST czy to jedyna agencja która ma w głębokim poważaniu laureatów i umywa kompletnie ręcę od poniesienia jakiejkolwiek odpowiedzialności za swój konkurs? Wyświetl w wątku >>
0 0

mrmax

#7119486 Napisano: 28.08.2023 10:24:58 w Dyskusje o innych konkursach (bez klików)
agaga napisał(a):

mrmax napisał(a):

czy ktoś coś załatwił z 4ALL z sprawie karnetów na FEST?

Do mnie napisali w piątek:
Dzień dobry,Zgodnie z ustaleniami z firmą Froneri Polska Sp. z o.o. i rozmowami z organizatorem Fest Festivalu prawo do domagania się rekompensaty za odwołanie konkursu przysługuje wyłącznie posiadaczom biletów. Załączam w mailu oficjalne stanowisko wraz z protokołem przekazania (wysłania na podany adres e-mail) nagrody - jako dowodem na wygranie jej w konkursie. W razie problemów podczas zgłoszenia swoich roszczeń na stronie https://festfestival.pl/odwolanie/ proszę o kontakt.

czyli ten sam bełkot, który nie ma sensu, brak dowodu zakupu (faktury lub paragonu) potwierdzających przez nich zakup tych karnetów (które przecież były o zerowej wartości, zapewne z puli sponsorskiej), umywają ręce i w d...e mają emotka  ten ich marny protokół nie ma prawnego zastosowania w roszczeniu u organizatora fest, kpiny, działasz coś dalej?

ps. pomijam że ten formularz odwołania oczywiście nie działa, bo zapchali serwery pewnie inni swoimi roszczeniami, i nic tam nowego do nich i tak nie dotrze emotka Wyświetl w wątku >>
0 0