Reklama na e-Konkursy.info

Wyniki wyszukiwania

Szukano wśród postów użytkownika visserarthur

visserarthur

#7195883 Napisano: 31.07.2024 17:47:54 w Wkurza mnie...
emotka Kolejny raz mnie zaskakujecie... Też miałem w Rossmann problem z paragonem (papier się skończył). Wiedząc, że pracownica "idzie mi wydrukować" poinformowałem, że jak go potrzebuje (w celu ustalenia transakcji i w ogóle po coś), to może iść, ale ja i tak potrzebuję normalny paragon, więc chcę zwrócić i nabić ponownie. W sumie nie było problemu. Ale to, że wy prawie "wyskakujecie z dowodu", tłumaczycie, że to na loterię, pokazujecie regulaminy. Mega przesada. Staram się być normalny, ale jak robią jakieś głupie miny, czy przytyki, to informuję, że paragon fiskalny jest dla Klienta i mam prawo go otrzymać, a wina nie leży po mojej stronie, bo nie muszę wiedzieć, że świecąca się dioda na drukarce oznacza brak papieru. (Jeśli wina byłaby po mojej stronie, np. kupiłem za 49,9, zamiast 50, a sklep raczej zwrotów nie przyjmuje, problemów nie robię- moja wina). Wyświetl w wątku >>

visserarthur

#7194501 Napisano: 25.07.2024 20:27:46 w Dyskusje o innych konkursach (bez klików)
elmas napisał(a):

Finezyjna napisał(a):

Czy też tak macie, że problemem jest realizacja bonów z konkursu ?
Żabka, muszę trafić na odpowiednią by ktoś kumaty mnie obsłużył.
Dino , wzywanie kierownika sklepu i sugerowanie , że zakup alkoholu nie wchodzi w grę.
Rossman, kod z everydayme.pl,  który mocno był promowany nawet w mediach społecznościowych. Ale o co chodzi, skąd go Pani ma, jak się go realizuje..
Wsparcie znikome, kolejka się tworzy, irytację czuć w powietrzu.

Jeśli chodzi o Dino, to mnie też kiedyś kasjerka wmawiała, że nie można kupić alkoholu za bon. Napisałam mail do centrali z pytaniem, czy to prawda, oczywiście odpisali, że nie i poprosili, żebym w razie dalszych kłopotów podała im adres sklepu. Kilka dni później pokazałam wiadomość kasjerce - w tym sklepie nigdy już nie miałam podobnego problemu emotka

Trochę mnie bawi ten wasz brak zaradności. W Dino, też mi się zdarzało, że mówili, że nie
mogę alkoholu/ papierosów. Od razu padało pytanie, gdzie to jest napisane, bo na bonie nie jest, ale może mają jakiś regulamin bonów i mi pokażą taki zapis. Kilka uwag typu: to nie prl, że to nie kartki na żywność, że mam kartkę na kawę, a chcę kupić wódkę. Widać, że oni mają takie naleciałości z przeszłości, że bon to kartka żywnościowa… A no i nigdy nie wyszedłem „z kwitkiem” z Dino. Wyświetl w wątku >>
0 0

visserarthur

#7194496 Napisano: 25.07.2024 20:21:03 w Dyskusje o innych konkursach (bez klików)
anialistopad napisał(a):

Co Fortis dziś nadal fedexem?

A czekasz na coś od nich? Mojemu bratu nadali przesyłkę, a w dniu dostawy dzwonili, żeby odmówił odbiór, bo to nie do niego miało iść… 😀 Wyświetl w wątku >>
0 0

visserarthur

#7194491 Napisano: 25.07.2024 20:16:12 w Dyskusje o innych konkursach (bez klików)
atyde25 napisał(a):

Oj niestety tak w Rossamnie wiecznie problem z tymi kodami z pinem zwanymi szumnie voucherami.Już miałam z tym za 100 zł kiedyś.Pani wielkie oczy nigdy o czymś takim nie słyszała,nie widziała,nie wpisywała...
Mam 2 po 5 zł z ich loterii ale nie wiem czy nie oleję tego a ważne tylko do końca lipca.Na samoobsługowej nie umiem tego wbić niestety zawsze mam odrzucona tranzakcja.
W Benie to samo jak wreszcie ten za 100 zeta dostam.Pierwszy raz na oczy widzę ,skąd pani to ma hmmm
O żabce aż się boje napisać mam ten za 50 zeta na samoobsługowej (tej nowej) nie umiem wprowadzić a nie mam śmiałości blokować tam kolejki:(Ważny do końca roku może się przełamię do tego czasu.
Jedyne z jakimi problemu nie mam to te kody z Biedry.Można na samoobsłudze idzie jak po maśle.
Chcę tylko te do Biedry wygrywać.

W Rossmanie te wygrane wklepujesz na samoobsługowej. Wybierasz kartę podarunkową, czy jak ona się zwie, później opcję, że wpiszesz ręcznie (na pinpadzie wpisujesz) i na koniec pinem potwierdzasz.

Żabka: Masz bon jako kod qr, czy paskowy? Qr skanujesz przed zsumowaniem, jak chcesz kilka, to robisz to samo ponownie.
U mnie tylko w trzech Żabkach, a jest ich sporo, wiedzą jak zrealizować kilka bonów do jednej transakcji. W pozostałych muszę instruować. Trzeba nacisnąć „suma”, wybrać z form płatności „bon płatniczy” zeskanować bon, wybrać „bon płatniczy”, zeskanować bon- i tak tyle razy ile jest bonów. Wyświetl w wątku >>
0 0

visserarthur

#7194193 Napisano: 24.07.2024 18:24:42 w Smolar
U mnie maile Dpd z Welli Wyświetl w wątku >>
0 0

visserarthur

#7192231 Napisano: 17.07.2024 13:32:28 w Smolar
elemelex napisał(a):

visserarthur napisał(a):

elemelex napisał(a):

Niektórych nic odstraszy i to tylko pokazuje, że to nie Smolar ich potrzebuje tylko oni potrzebują Smolara emotka  To kto kogo powinien po stopach całować? emotka  emotka emotka

Oczywiście oni nas, bo tu nie chodzi o 5 osób, tylko społeczność konkursową, która robi im kasę. Także pośmiej się. Jeśli twoje doświadczenie konkursowe jest mniej więcej tożsame z datą założenia konta tutaj, to musisz się jeszcze wiele nauczyć.

Uczciwości sie już nauczyłam dawno temu emotka  Naprawdę cudowne masz mniemanie o sobie, że Smolar cię powinien po stopach całować bo parówki kupujesz emotka   Nie zbankrutują jak nawet 100 osób stąd się obrazi. A jest też wiele osób którym te zasady nie przeszkadzają. Wiele z nich na pewno się tu nie udziela.

No i nie oszukujmy się i tak będziesz brać udział.

Tzn. co jest nieuczciwe? Korzystanie z czyjegoś numeru telefonu, za przyzwoleniem? Mogę komuś udostępnić swoją kartę płatniczą, ale według agencji nie kartę sim, a już skorzystać z czyjegoś telefonu... to największa zbrodnia w Kodeksie Karnym... Wyświetl w wątku >>
0 0

visserarthur

#7192207 Napisano: 17.07.2024 12:37:13 w Smolar
elemelex napisał(a):

Niektórych nic odstraszy i to tylko pokazuje, że to nie Smolar ich potrzebuje tylko oni potrzebują Smolara emotka  To kto kogo powinien po stopach całować? emotka  emotka emotka

Oczywiście oni nas, bo tu nie chodzi o 5 osób, tylko społeczność konkursową, która robi im kasę. Także pośmiej się. Jeśli twoje doświadczenie konkursowe jest mniej więcej tożsame z datą założenia konta tutaj, to musisz się jeszcze wiele nauczyć. Wyświetl w wątku >>

visserarthur

#7192200 Napisano: 17.07.2024 12:27:59 w Smolar
delfinka101 napisał(a):

Jeżeli to będzie zapis w regulaminie to i w sądzie będzie przegrana sprawa. Nikt nikogo nie zmusza do brania udziału.

Niekoniecznie, zapisy regulaminu nie mogą być sprzeczne z polskim prawem. Taka agencja nie jest władna, by ograniczać czyjeś prawa, do udostępniania/ korzystania z cudzej rzeczy, jeśli jest na to przyzwolenie. Widać po regulaminach, że już od jakiegoś czasu próbują wpisywać różnie rzeczy, ale to chyba tylko w celu odstraszenia. Wyświetl w wątku >>
0 0

visserarthur

#7192171 Napisano: 17.07.2024 12:06:55 w Smolar
isiulka napisał(a):

visserarthur napisał(a):

emotka znowu odpłynęli- jak ktoś dostanie list (niestety nie widziałem takiego pisma, więc odnoszę się nie znając szczegółów) o tym numerze telefonu, to proponuję im zgodnie z prawdą odpisać, że nie są władni do decydowania, kto komu udostępnia swój numer telefonu. Nie ma takiego zakazu.

Albo jeśli nagroda jest tego warta, to cesja numeru zajmuje 30 sekund emotka
EDIT: Pod warunkiem, ze nie jest to firmowy emotka

Jeśli nagroda jest tego warta, to sprawa do sądu, a nie zmuszanie przez Smolar do określonych zachowań. Wyświetl w wątku >>
1 isiulka 0

visserarthur

#7192166 Napisano: 17.07.2024 12:03:01 w Smolar
emotka znowu odpłynęli- jak ktoś dostanie list (niestety nie widziałem takiego pisma, więc odnoszę się nie znając szczegółów) o tym numerze telefonu, to proponuję im zgodnie z prawdą odpisać, że nie są władni do decydowania, kto komu udostępnia swój numer telefonu. Nie ma takiego zakazu.

A poza tym (już to chyba pisałem), to my jesteśmy takie d..., że nie potrafimy się zebrać i popisać skarg na np. ograniczenie nagród na adres- ja nie muszę wiedzieć, że w tej samej loterii gra ktoś z mojej rodziny. Gdzie prawo do tajemnicy, wolności, swobody...? Znaczy te prawa są, tylko oni chyba sobie myślą, że mamy ich po stopach całować za loterie i konkursy, a to oni powinni nas. Wyświetl w wątku >>

visserarthur

#7191136 Napisano: 13.07.2024 05:45:25 w Wkurza mnie...
radziosny napisał(a):

Jestem zmęczony.. nawarstwiły się problemy, a jeszcze trafiły nam się bardzo toksyczne osoby z sąsiedztwa, które mają ciągłe pretensje. W zasadzie za to, że oddychamy.. Najgorsze, że nie za bardzo da się z tym co zrobić. emotka

Podejrzewam, że "w zasadzie" jest tu kluczowe. Może jednak nie zachowujecie się zgodnie z przepisami, normami społecznymi, np. art. 51 kw... Wyświetl w wątku >>
0 0

visserarthur

#7191097 Napisano: 12.07.2024 19:46:28 w Dyskusje o innych konkursach (bez klików)
atlantydek napisał(a):

katee14 napisał(a):

Mam pytanie czy orientuje się ktoś jak będzie wyglądał koncert Smolastego i co niby jest w tej strefie Vip skoro dwa bilety mają wartość 280zł.  Myślałam, że to będzie koncert tylko dla zwycięzców. W internecie nie ma o nim żadnych info, a ja chciałam te bilety sprzedać  i ktoś zainteresowany zapytał mnie gdzie w ogóle jest ten koncert i że podobno gdzieś doczytał, że miejsca w sektorze Vip mało się różnią od normalnych. Napisałam do Rockstara czy mają jakieś informacje o tym koncercie i kiedy wyślą bilety, bo wygrane dawno, a tu cisza. Odpowiedź mnie bardzo zaskoczyła, cytuję poniżej.

,,Szanowna Pani, zgodnie z regulaminem nagrody w postaci biletów zostaną wydane najdalej do dnia 02.08.2024.
Uprzejmie informujemy, iż koncert odbędzie się 9 sierpnia 2024 r. w Warszawie, ul Nowy Świat 6/12. Koncert będzie ogólnodostępny, natomiast wygrane przez Panią bilety upoważniają do odwiedzenia strefy VIP. Strefa VIP będzie dostępna od godziny 21:00 natomiast sam koncert odbędzie się w godzinach późnowieczornych.''

Skoro koncert jest ogólnodostępny to co dają te super bilety VIP? Ktoś może ma wiedzę  na ten temat bo na to pytanie agencja już nie odpowiedziała. Chciałabym wiedzieć co sprzedaje skoro wstęp jest darmowy.

Ogólnodostępny niekoniecznie  znaczy darmowy

Ten koncert jest na fb Smolastego, więc wnioskuję, że to nie jest tylko koncert dla Zwycięzców. Wyświetl w wątku >>
0 0

visserarthur

#7191053 Napisano: 12.07.2024 17:40:18 w Wygrane na wymianę/sprzedaż
Kody Helios- zestawy po dwa kody. 30 zł/ zestaw Wyświetl w wątku >>
0 0

visserarthur

#7190780 Napisano: 11.07.2024 18:34:56 w Smolar
olunka napisał(a):

visserarthur napisał(a):

Co wy macie z tymi weryfikacjami… Jakby to jakieś znaczenie miało. Ważne, żeby nagroda w terminie dotarła.

jak nie ma weryfikacji to może oznaczac, że coś nie tak i wtedy nagroda nie dotrze

A no jak ktoś zrobił złe zakupy, albo pomylił się wpisując dane z paragonu, to może oczekiwać z napięciem weryfikacji. Ja zawsze sprawdzam dwa razy przed wysłaniem zgłoszenia, więc weryfikacja zbędna. Wyświetl w wątku >>
0 0

visserarthur

#7190763 Napisano: 11.07.2024 17:41:42 w Smolar
Co wy macie z tymi weryfikacjami… Jakby to jakieś znaczenie miało. Ważne, żeby nagroda w terminie dotarła. Wyświetl w wątku >>

visserarthur

#7190544 Napisano: 10.07.2024 22:07:36 w SZUKAM....
Szukam (nie)szczęśliwego posiadacza Macbooka i myszy Apple. Nie radzę sobie z niektórymi opcjami, które na "zwykłych" komputerach były oczywiste... Wyświetl w wątku >>
0 0

visserarthur

#7190002 Napisano: 09.07.2024 12:41:48 w Dyskusje o innych konkursach (bez klików)
Cóż, jak ktoś już zna Twój mail, to chyba najlepiej założyć nowy... Wyświetl w wątku >>

visserarthur

#7189543 Napisano: 07.07.2024 15:12:14 w Wkurza mnie...
FBmagdalena17 napisał(a):

anialistopad napisał(a):

Kurier dpd mnie wkurza. Zmienili na nowego i taka mamejka,że głowa mała . Nie można się z nim nic dogadać. Paczkę muszę odebrać osobiście ,mąż i syn nie mogą . No nienormalny jakiś .

Spróbuj podejść kuriera od innej strony to znaczy udobruchać. Ja z moim mam tak dobrze, że ostatnio w dowód sympatii dałam mu siatkę sosów, ketchupów bo ile można kupować, potem jeść to. A jeszcze wygrana trafi się kolejne sosy. Może to podziała, jakaś czekolada. Czasami uśmiech, odpowiednie podejście cuda czyni.

Zapytaj go, czy przesyłka jest z usługą do rąk własnych? Ps: Kurier jeżdżący na tej samej trasie od lat to skarb, niczym kiedyś listonosz 😉, ale zdarzają się takie firmy kurierskie (u mnie np. Gls, Inpost), gdzie kurier zmienia się i raz w miesiącu. Wyświetl w wątku >>
0 0

visserarthur

#7189339 Napisano: 06.07.2024 01:18:36 w Fortis
fragles napisał(a):

Czy ktoś w Was ma doświadczenia z Fortis w sprawie niewydania nagrody (nie tylko na czas, ale w ogóle). Chodzi o bilet na jutrzejszy mecz w Berlinie. Unikali kontaktu przez wiele dni, nie odpowiadali na e-maile, nie chcieli odebrać telefonu, zrzucili odpowiedzialność na UEFA. Bilet miał być rzekomo wysłany via-email (według regulaminu), wreszcie przesłali jakieś wytyczne o założeniu aplikacji itp. Ale oczywiście biletu nie ma. Po południu jakaś kobieta od nich oddzwoniła, zrzuciła odpowiedzialność na Coca-Colę, coś próbowała załatwić i na tym się skończyło. Pani przy okazji zaznaczyła, że to nie tak, że nie chcą wydać nagrody. Choć ja tego nie sugerowałem...
Cały dzień spędzony na pisaniu, telefonach, ale mam wrażenie, że po prostu biletu nie mają. Wiem, że jest reklamacja. Ale jakieś konkretne rady? PW

Może szef chciał bilet dla siebie i woli wypłacić w reklamacji ekwiwalent emotka Wyświetl w wątku >>
2 fragles, darog 0

visserarthur

#7188803 Napisano: 04.07.2024 14:14:55 w SZUKAM....
Czy te kody Biedronka z Warki są wielokrotnego użytku? Dawno takiego nie miałem, ale coś mi świta, że można było kilka razy płacić…? Wyświetl w wątku >>
0 0