Reklama na e-Konkursy.info

Wyniki wyszukiwania

Szukano wśród postów użytkownika PanZielony

PanZielony

#7153450 Napisano: 17.01.2024 11:20:20 w Czy informują/ informowali?
Czy wiecie coś na temat konkursu Kikkoman - https://www.e-kon.../konkurs-sezon-umami ?
Czy ktoś na forum chwalił się wygraną? Wyświetl w wątku >>
0 0

PanZielony

#7152650 Napisano: 12.01.2024 10:07:23 w Czy informują/ informowali?
Czy wiecie coś o konkursie Kikkoman - sezon umami”? Chwalił się ktoś na forum? Wyświetl w wątku >>
0 0

PanZielony

#7151914 Napisano: 09.01.2024 07:40:40 w Dyskusje o innych konkursach (bez klików)
kejti napisał(a):

C4 już wszystko poszło z Pepsi i Lays?

wygląda na to, że tak.

Wyświetl w wątku >>
0 0

PanZielony

#7151248 Napisano: 04.01.2024 19:48:10 w Dyskusje o innych konkursach (bez klików)
adamo86 napisał(a):

PanZielony napisał(a):

@gnieszk@ napisał(a):

PanZielony napisał(a):

Cześć wszystkim! Jestem zupełnie „zielony” w kwestii konkursów, właśnie zaczynam swoją przygodę, czy możecie mi coś wytłumaczyć? Jeżeli jestem w złym miejscu forum to śmiało każcie mi spadać 😉 Śledzę konkurs “zasmakuj świętowania z lays”. Pojawiła się na liście trzecia osoba z główną nagrodą, ale jak dobrze liczę jest to osoba z 4 etapu konkursu. Czy ktoś z was śledzi ten konkurs? Czy Avanti robiło wcześniej jakieś konkursowe przekręty?


Źle liczysz w takim razie.Trzeci etap trwał do 23.12

No czekaj. Na liście nagród I stopnia jest 26 osób (Pani Urszula jest 22 na liście), każdy etap to 7 dni i 7 zwycięzców. W takim przypadku już podają osoby z 4 etapu. Skoro Pani Urszula jest 22 na liście to czemu jest jako 3 zwyciężczyni nagrody głównej? Powinni podać osobę z listy, pomiędzy 14-21? Czy źle to wszystko interpretuję?

Źle. Nie wszystkie etapy są 7dniowe 

Aaaa, ok. 23 osoby to koniec 3 etapu. Rozumiem.
Dziękuję bardzo 😁 Wyświetl w wątku >>
0 0

PanZielony

#7151243 Napisano: 04.01.2024 19:36:51 w Dyskusje o innych konkursach (bez klików)
@gnieszk@ napisał(a):