Reklama na e-Konkursy.info

Wyniki wyszukiwania

Szukano wśród postów użytkownika Stokrotka1984

Stokrotka1984

#7190796 Napisano: 11.07.2024 19:31:26 w Pomocy!!!!
zielonaszpilka napisał(a):

Stokrotka1984 napisał(a):

netka2000 napisał(a):

Stokrotka1984 napisał(a):

Ogólnie pierwszy raz zostałam zdyskfalifikowana w takim konkursie, a powodem dyskwalifikacji jest "komisja uznała, że było nie fair play" emotka

Dlatego potrzebuje pomocy, bo nie wiem co dalej

Stokrotka1984 napisał(a):

Hej, mam zapytanie. Pisałam reklamację do konuksu z Kamikaze Altavia, i po miesiącu w ten poniedziałek dostałam dopiero odpowiedź na maila. Ogólnie to sam fakt, że odpowiedź przyszła po miesiącu a nie po regulaminowych 7 dniach jest nie w porządku według mnie i jeszcze... okres postępowania reklamacyjnego do 30 czerwca .
Gdy chciałam zadzwonić na telefon kontaktowy do organizatora okazało się, że jest... wyłączony.

Ogólnie zostałam niesłusznie zdyskfalifiokowana z konkursu i organizator nie chce przyznać mi nagrody.
Czy ktoś już miał podobną sytuację i co w takim przypadku warto zrobić? W jaki sposób można ubiegać się o nagrodę?

Czy warto zasięgnąć porady prawnika i wystosować pismo prawnicze do organizatora? Czy są jakieś inne metody.
Ogólnie z mojej strony - oprócz tego, iż opisałam dokładnie w reklamacji w jaki sposób, uczciwie, udało mi się uzyskać tak niski wynik - mogę wydaje mi się bez problemu udowodnić bezpośrednio komisji konkursowej, która podjęła decyzję o dyskwalifikacji, iż osiągnięcie takiego wyniku jest możliwe.

Jeżeli gra warta świeczki... Wysłać im pismo przedsądowe, najlepiej napisane przez prawnika lub kancelarię prawniczą.  Można też udać się do rzecznika konsumentów. Jest taki w każdym powiecie. Rzecznicy konsumentów pomagają bezpłatnie. Udzielają porad prawnych, pomagają w napisaniu pisma reklamacyjnego lub procesowego. Rzecznik może także wystąpić z powództwem w imieniu konsumenta lub wstąpić - za zgodą konsumenta - do toczącego się postępowania w sprawach o ochronę interesów konsumentów.

Ok, tylko czy rzecznik konsumenta pomoże przy takim konkursie emotka  tak jak mówię, nie znam się na tym.
Ogólnie gra wydaje mi się warta świeczki, bo główna nagroda jest rzędu 5000.

Liczę się z tym, że porada prawnicza z pismem to jest 300zl wzwyż.
Nie wiem czy opłaca się natomiast pakować w proces sądowy, bo to jest na dzień dobry kilka tysięcy zł.

Okres reklamacyjny do 30 czerwca tyczył się tylko tego, że do tego dnia można było złożyć reklamację. Oni w ciągu 7 dni od wpłynięcia reklamacji mieli ją rozpatrzyć. Nie ma info w jakim czasie od  rozpatrzenia wyślą decyzję. Teoretycznie według mnie powinni zrobić to w ciągu tych 7 dni, ale znowu pytanie - w jaki sposób zgłaszałaś reklamację, kiedy oni ją otrzymali i w jaki sposób i kiedy na nią odpowiedzieli. Druga sprawa to jakie masz dowody na uzyskanie takiego a nie innego czasu i tego, że było to zdobyte uczciwie? To już najlepiej skonsultować z prawnikiem przy czym będzie to rzeczywiście kosztowało jakieś 300-500 zl. Czasem samo pismo z kancelarii wystarcza, bo pokazuje, że jesteś zdeterminowana w walce o swoje. Ale czasem nie działa i z tym też musisz się liczyć.

Rekalmacja była wysyłana mailem, kilkukrotnie nawet. Żeby mieć pewność, że nie zgubiła się na poczcie. 

Tak jak mówię, ja swój wynik potrafię powtórzyć przy dobrym ułożeniu planszy. Tylko czy organizator by chciał dochodzić tego w ten sposób.

Mam nadzieję, że pismo od rzecznika bądź prawnika zadziała w tej sprawie. Wyświetl w wątku >>

Stokrotka1984

#7190792 Napisano: 11.07.2024 19:16:29 w Pomocy!!!!
ziolko
Ogólnie konkurs z rankingiem czasowym.
Ranking nie był pokazywany na stronie, jednak gdy po tygodniu od ogłoszenia nagród nie otrzymałam informacji o jakiejkolwiek wygranej, to zrobiłam research na ekonkursy.
Moje przypuszczenia o dyskwalifikacji za dobry czas okazały się słuszne, gdyż inne osoby o nieco słabszych wynikach nagrody otrzymały. Tego samego dnia napisałam reklamację.

Wszystko opisałam, w reklamacji załączyłam zrzut ekranu z wynikiem i datą rozwiązania układanki; poprosiłam także o sprawdzenie planszy w celu potwierdzenia moich uzasadnień.

Dostałam krótką odpowiedź na maila, iż komisja uznała, że było nie fair i tyle. Ogólnie nie wiem czy przeczytali oni moją reklamację i czy naprawdę chciało im się szukać mojej planszy, o co ich poprosiłam.

Teraz odpisałam im na ich maila od razu, dają sobie 7 dni - może odpiszą coś w poniedziałek. Jeśli nie to znowu spróbuję zadzwonić, ale w przyszłym tygodniu chciałam właśnie zabrać gdzieś dalej tą sprawę. Wyświetl w wątku >>
0 0

Stokrotka1984

#7190788 Napisano: 11.07.2024 19:04:40 w Pomocy!!!!
netka2000 napisał(a):

Stokrotka1984 napisał(a):

Ogólnie pierwszy raz zostałam zdyskfalifikowana w takim konkursie, a powodem dyskwalifikacji jest "komisja uznała, że było nie fair play" emotka

Dlatego potrzebuje pomocy, bo nie wiem co dalej

Stokrotka1984 napisał(a):

Hej, mam zapytanie. Pisałam reklamację do konuksu z Kamikaze Altavia, i po miesiącu w ten poniedziałek dostałam dopiero odpowiedź na maila. Ogólnie to sam fakt, że odpowiedź przyszła po miesiącu a nie po regulaminowych 7 dniach jest nie w porządku według mnie i jeszcze... okres postępowania reklamacyjnego do 30 czerwca .
Gdy chciałam zadzwonić na telefon kontaktowy do organizatora okazało się, że jest... wyłączony.

Ogólnie zostałam niesłusznie zdyskfalifiokowana z konkursu i organizator nie chce przyznać mi nagrody.
Czy ktoś już miał podobną sytuację i co w takim przypadku warto zrobić? W jaki sposób można ubiegać się o nagrodę?

Czy warto zasięgnąć porady prawnika i wystosować pismo prawnicze do organizatora? Czy są jakieś inne metody.
Ogólnie z mojej strony - oprócz tego, iż opisałam dokładnie w reklamacji w jaki sposób, uczciwie, udało mi się uzyskać tak niski wynik - mogę wydaje mi się bez problemu udowodnić bezpośrednio komisji konkursowej, która podjęła decyzję o dyskwalifikacji, iż osiągnięcie takiego wyniku jest możliwe.

Jeżeli gra warta świeczki... Wysłać im pismo przedsądowe, najlepiej napisane przez prawnika lub kancelarię prawniczą.  Można też udać się do rzecznika konsumentów. Jest taki w każdym powiecie. Rzecznicy konsumentów pomagają bezpłatnie. Udzielają porad prawnych, pomagają w napisaniu pisma reklamacyjnego lub procesowego. Rzecznik może także wystąpić z powództwem w imieniu konsumenta lub wstąpić - za zgodą konsumenta - do toczącego się postępowania w sprawach o ochronę interesów konsumentów.

Ok, tylko czy rzecznik konsumenta pomoże przy takim konkursie emotka  tak jak mówię, nie znam się na tym.
Ogólnie gra wydaje mi się warta świeczki, bo główna nagroda jest rzędu 5000.

Liczę się z tym, że porada prawnicza z pismem to jest 300zl wzwyż.
Nie wiem czy opłaca się natomiast pakować w proces sądowy, bo to jest na dzień dobry kilka tysięcy zł. Wyświetl w wątku >>
0 0

Stokrotka1984

#7190776 Napisano: 11.07.2024 18:08:37 w Pomocy!!!!
Ogólnie pierwszy raz zostałam zdyskfalifikowana w takim konkursie, a powodem dyskwalifikacji jest "komisja uznała, że było nie fair play" emotka

Dlatego potrzebuje pomocy, bo nie wiem co dalej
Stokrotka1984 napisał(a):

Hej, mam zapytanie. Pisałam reklamację do konuksu z Kamikaze Altavia, i po miesiącu w ten poniedziałek dostałam dopiero odpowiedź na maila. Ogólnie to sam fakt, że odpowiedź przyszła po miesiącu a nie po regulaminowych 7 dniach jest nie w porządku według mnie i jeszcze... okres postępowania reklamacyjnego do 30 czerwca .
Gdy chciałam zadzwonić na telefon kontaktowy do organizatora okazało się, że jest... wyłączony.

Ogólnie zostałam niesłusznie zdyskfalifiokowana z konkursu i organizator nie chce przyznać mi nagrody.
Czy ktoś już miał podobną sytuację i co w takim przypadku warto zrobić? W jaki sposób można ubiegać się o nagrodę?

Czy warto zasięgnąć porady prawnika i wystosować pismo prawnicze do organizatora? Czy są jakieś inne metody.
Ogólnie z mojej strony - oprócz tego, iż opisałam dokładnie w reklamacji w jaki sposób, uczciwie, udało mi się uzyskać tak niski wynik - mogę wydaje mi się bez problemu udowodnić bezpośrednio komisji konkursowej, która podjęła decyzję o dyskwalifikacji, iż osiągnięcie takiego wyniku jest możliwe.

Wyświetl w wątku >>
0 0

Stokrotka1984

#7190775 Napisano: 11.07.2024 18:06:37 w Pomocy!!!!
Hej, mam zapytanie. Pisałam reklamację do konuksu z Kamikaze Altavia, i po miesiącu w ten poniedziałek dostałam dopiero odpowiedź na maila. Ogólnie to sam fakt, że odpowiedź przyszła po miesiącu a nie po regulaminowych 7 dniach jest nie w porządku według mnie i jeszcze... okres postępowania reklamacyjnego do 30 czerwca .
Gdy chciałam zadzwonić na telefon kontaktowy do organizatora okazało się, że jest... wyłączony.

Ogólnie zostałam niesłusznie zdyskfalifiokowana z konkursu i organizator nie chce przyznać mi nagrody.
Czy ktoś już miał podobną sytuację i co w takim przypadku warto zrobić? W jaki sposób można ubiegać się o nagrodę?

Czy warto zasięgnąć porady prawnika i wystosować pismo prawnicze do organizatora? Czy są jakieś inne metody.
Ogólnie z mojej strony - oprócz tego, iż opisałam dokładnie w reklamacji w jaki sposób, uczciwie, udało mi się uzyskać tak niski wynik - mogę wydaje mi się bez problemu udowodnić bezpośrednio komisji konkursowej, która podjęła decyzję o dyskwalifikacji, iż osiągnięcie takiego wyniku jest możliwe. Wyświetl w wątku >>
0 0

Stokrotka1984

#7180480 Napisano: 05.06.2024 10:20:27 w Czy informują/ informowali?
pusheen napisał(a):

Stokrotka1984 napisał(a):

Danio memory z Lewiatana nagrody tygodniowe? 1 i 2 stopień
Chodzi o 3cią turę, według regulaminu powinni do końca zeszłego tygodnia a dalej cisza i nie wiem czy czekać.

W 2 turze info o nagrodzie 2 stopnia było w środę, 3 dni po zakończeniu tury.
Napisałam o 3cią turę maila, ale nie odpisują emotka

Już dawno były maile emotka

No tak, o bilety  do kina- czy o nagrody tygodniowe również? Wyświetl w wątku >>
0 0

Stokrotka1984

#7180476 Napisano: 05.06.2024 10:07:45 w Czy informują/ informowali?
Danio memory z Lewiatana nagrody tygodniowe? 1 i 2 stopień
Chodzi o 3cią turę, według regulaminu powinni do końca zeszłego tygodnia a dalej cisza i nie wiem czy czekać.

W 2 turze info o nagrodzie 2 stopnia było w środę, 3 dni po zakończeniu tury.
Napisałam o 3cią turę maila, ale nie odpisują emotka Wyświetl w wątku >>
0 0

Stokrotka1984

#7055277 Napisano: 22.10.2022 19:55:56 w Pomocy!!!!
Wiadomo może gdzie jest kod do Tigera na loterię?

"4.3.2 Zakup promocyjny Tiger dokonany w maszynie promocyjnej – każdy jednorazowyzakup napoju marki Tiger w puszce, na którego opakowaniu znajdują się materiały informujące o niniejszej loterii (zwany dalej „produktem promocyjnym”), a pod zawleczką
znajduje się jednorazowy i unikatowy kod (zwany dalej „kodem promocyjnym”)."

Nie mam niczego pod zawleczką ale sama puszka jest promocyjna, wiadomo, gdzie powinien znajdować się ten kod? Wyświetl w wątku >>
0 0

Stokrotka1984

#7047226 Napisano: 15.09.2022 16:36:27 w moje dzisiejsze wygrane :)
margotkowe napisał(a):

Słuchawki GalaxyBuds 2 Pro od Media Expert  emotka

U mnie też słuchawki dzisiaj przyszły emotka Wyświetl w wątku >>

Stokrotka1984

#7047051 Napisano: 14.09.2022 21:35:49 w moje dzisiejsze wygrane :)
I dodatkowo żelki z haribo z loterii  Wyświetl w wątku >>

Stokrotka1984

#7046910 Napisano: 14.09.2022 13:31:38 w moje dzisiejsze wygrane :)
titinunu napisał(a):

info w Messenger o 13;11 Hej! musimy przyznać, że Twoja nazwa bardzo nas zainspirowała i chcemy Cię nagrodzić lakiery Sally hansen

U mnie 12:58 emotka Wyświetl w wątku >>

Stokrotka1984

#7046890 Napisano: 14.09.2022 13:02:18 w Informują
Informują z Konkurs "Sally Hansen - kierune? Kolor" Hebe

Rodzaj powiadomienia: Messenger
Dodatkowe informacje:
12:58, brak info o rodzaju nagrody Wyświetl w wątku >>
1 rooney 0

Stokrotka1984

#6967427 Napisano: 10.09.2022 23:02:16 w Czy informują/ informowali?
Ballentine's na fb?
Chatbot emoji NIVEA? ktoś coś wie? Mieli niby pisać do 10.09, ale może nie wyrobili się w 3 dni od zakończenia

"Kierunek kolor" z Sally Hansen/ Miss sporty? Niby mają jeszcze tydzień, albo po prostu mam pecha Wyświetl w wątku >>
0 0

Stokrotka1984

#6967426 Napisano: 10.09.2022 22:58:03 w moje dzisiejsze wygrane :)
elena92 napisał(a):

Zestaw kosmetyków od Nivea  emotka

Jaki konkurs? emotka Wyświetl w wątku >>