Reklama na e-Konkursy.info

Wyniki wyszukiwania

Szukano wśród postów użytkownika agnesse

agnesse

#6841164 Napisano: 28.01.2022 22:38:33 w SZUKAM....
Nie sądziłam, że mogę mieć z tym problem, ale nigdzie nie mogę znaleźć kinder pingui. Gdzie to można kupić? W żabce ani w C4 express nie widziałam. I czy szukać w lodówkach czy na półkach ze słodyczami? Wyświetl w wątku >>
0 0

agnesse

#6840648 Napisano: 26.01.2022 20:19:21 w moje dzisiejsze wygrane :)
100 zł od Cheetos (mail z 15:07). Moja pierwsza wygrana gotówka! emotka Wyświetl w wątku >>

agnesse

#6840417 Napisano: 26.01.2022 10:57:35 w SZUKAM....
banka-manka napisał(a):

as32572 napisał(a):

Pytanie do osób wysyłających dokumenty kurierem - jak to działa? Czy musze zanieść przesyłkę do punktu odbioru czy kurier ją zabiera ode mnie? Jak to wygląda cenowo?

Wybierasz sobie opcje. Czy nadajesz w wybranym punkcie, czy kurier odbiera z domu. Cenowo różnie. Zależy od firmy przewozowej  i dodatkowych usług. 
Wysyłam od lat przez sendit. Tam są do wyboru chyba wszystkie opcje firm kurierskich. 

W DPD normalnie 14 zł, ale teraz jest promocja 50% dla nowych klientów. Ja wysyłałam ostatnio przez ich stronę. Po wypełnieniu dokumentów online i opłaceniu, przesyłają etykietę, którą trzeba nakleić na przesyłkę. Nadałam w punkcie, bo to nie kosztuje dodatkowo (jest mapka i wybierasz punkt). Co prawda miałam lekkie problemy ze znalezieniem go w realu. Po ok. 20 minutach poszukiwań i chodzenia po ulicy, okazało się, że punktem jest po prostu sklep spożywczy emotka Wyświetl w wątku >>
0 0

agnesse

#6840216 Napisano: 25.01.2022 15:11:09 w Avanti
pusheen napisał(a):

agnesse napisał(a):

fiona25 napisał(a):

U mnie również jedno...ale nadziei już brak  emotka  Trzeci etap już odpuściłam - spróbowałam, byłam zadowolona z moich zgłoszeń w I etapie i lipa... Oszczędzę sobie rozczarowań i będę trzymała kciuki za forumowiczów emotka

Zaraz... Czy wyniki z I etapu nie powinny być właśnie dzisiaj?

Dziś czekamy na II etap emotka

Faktycznie. Dla mnie jest pierwszy, bo we wcześniejszym nie brałam udziału. Dzięki! Wyświetl w wątku >>
0 0

agnesse

#6840211 Napisano: 25.01.2022 15:06:25 w Avanti
fiona25 napisał(a):

U mnie również jedno...ale nadziei już brak  emotka  Trzeci etap już odpuściłam - spróbowałam, byłam zadowolona z moich zgłoszeń w I etapie i lipa... Oszczędzę sobie rozczarowań i będę trzymała kciuki za forumowiczów emotka

Zaraz... Czy wyniki z I etapu nie powinny być właśnie dzisiaj? Wyświetl w wątku >>
0 0

agnesse

#6838364 Napisano: 18.01.2022 12:13:09 w Dyskusje o innych konkursach (bez klików)
@Kwiat napisał(a):

Poproszę o nr telefonu do agencji Albedo Marketing  emotka

Nr do Albedo - pierwszy od góry. Mówisz, że ws. konkursu i Cię przekierują. Wyświetl w wątku >>
0 0

agnesse

#6838116 Napisano: 17.01.2022 16:24:04 w Avanti
iwona0103 napisał(a):

Masz nowe linie? Bo chyba tego znaku nie wyłapuje. Ja też musiałam wysłać krótszy

incendio12 napisał(a):

U nich tak jest, w wieku konkursach już tak było, musisz policzyć w zwykłym liczniku, żeby było 200 znaków I wtedy u nich przejdzie - w Avanti na stronie ten licznik jest ustawiony tak, że jak Ci pokazuje 200 znaków to tak naprawdę jest 208 albo 207 i wtedy dopóki nie zrobisz 193 np (czyli jak będzie mówić pozostało 7/8 znaków) to nie przejdzie. Nie wiem czy nie za bardzo pokręciłam, ale u mnie tak to działa jak wysyłam zgłoszenie emotka

Tak, mam nowe linijki. Rzeczywiście zapomniałam, że Word w sumie też źle liczy znaki, a przynajmniej inaczej niż formularze zgłoszeniowe. Dzięki!  Wyświetl w wątku >>
0 0

agnesse

#6838111 Napisano: 17.01.2022 16:13:31 w Avanti
Czy komuś nie przechodzi zgłoszenie do Star ze względu za długi tekst? Mam równo 200 znaków, wpisywałam kilka razy, ale nie chce mi przyjąć zgłoszenia. Jak odświeżam stronę to czasami w bramce "Twoja odpowiedź-maksymalnie 200 znaków" pojawia się komunikat "Twoja odpowiedź-maksymalnie 160 znaków." Z kolei licznik na dole pokazuje 200 lub nawet 205 znaków. Wydaje mi, że informatycznie coś im nie działa. Zadzwoniłabym do agencji, ale jest już po godzinach. Czy u kogoś był podobny problem? Wyświetl w wątku >>
0 0

agnesse

#6837776 Napisano: 15.01.2022 10:32:05 w Dyskusje o innych konkursach (bez klików)
W konkursie Zadbaj o włosy zimą trzeba kupić produkt Schwarzkopf w sieci Auchan. Czy myślicie, że Supermarket Auchan też może być? Wg internetu do sieci Auchan należą wszystkie rodzaje sklepów, ale z drugiej strony regulamin konkursu tego nie precyzuje. Wyświetl w wątku >>
0 0

agnesse

#6837037 Napisano: 12.01.2022 12:04:44 w Pomocy!!!!
zielonaszpilka napisał(a):

Jeśli zależy ci na nagrodzie to zostaje ci złożyć oficjalną reklamację. Masz mało czasu, bo reklamację można słać do 14 stycznia i liczy się data wpływu do organizatora (ma być list polecony). Napisz reklamację, opis całą sytuację (że kupiłaś sama, że nigdy nie wysyłasz wcześniej, że miałaś już gotową odpowiedź i po powrocie do domu od razu ją wysłałaś), załącz oryginalny paragon (jeśli się go nie odsyłali wcześniej). Edit. Tylko nie wiem czy nie szkoda zachodu dla zestawu za 50 zł.

Tak, nagroda nie jest rewelacyjna, ale chcę walczyć o swoje, tyle ile mogę. Czuję, że są nikłe szanse, ale chciałabym mieć poczucie, że zrobiłam wszystko co mogę, aby dostać tę nagrodę. Dzięki wszystkim za pomoc! Zadzwonię jeszcze raz do agencji, a jeśli będę mieć siłę walczyć to zajrzę do sklepu i wyślę reklamację.Przynajmniej dochodzi mi nowy nawyk konkursowy – sprawdzenie godziny na paragonie i zapisywanie godziny zgłoszenia. Byłoby gorzej, gdybym wygrała coś cennego!

EDIT:
Sprawdziłam też na https://myactivity.google.com/myactivity.
Najwyraźniej google uważa, że chcemy pamiętać tylko historię youtube i reklam (!), bo tylko to mogłam sprawdzić na tyle miesięcy wstecz. Wyświetl w wątku >>

agnesse

#6837031 Napisano: 12.01.2022 11:48:47 w Pomocy!!!!
bruce napisał(a):

Wiem, wiem, ale ja kiedyś miałam taką sytuację, że paragon mi błędnie wydrukowano przy kasie. Skoro napisałaś, że nigdy nie wysyłałaś zgłoszenia przed paragonem, przyszło mi do głowy, że może dane z paragonu są błędne? 

OK, czyli sugerujesz, żeby pójść jeszcze raz do sklepu i poprosić o kopię paragonu i ona może się różnić od paragonu, który ja otrzymałam..? Wyświetl w wątku >>
1 brucee 0

agnesse

#6837028 Napisano: 12.01.2022 11:45:52 w Pomocy!!!!
zielonaszpilka napisał(a):

Piszesz o konkursie promocyjnym. Tam nie podawało się numeru dowodu zakupu. Czym produkt kupowałas sama czy kupowałas paragon od kogoś? (Edit. Ok, chyba kupowałas sama bo piszesz o wizycie w sklepie;). Możesz sprawdzić w historii przeglądarki o której godzinie w dniu wysyłania zgłoszenia byłaś na stronie konkursowej - może to ci podpowie, o której godzinie slalas zgłoszenie, a którą godzine masz na paragonie. 

Tak, sama kupiłam. Przypuszczam, że od razu po powrocie do domu wysłałam zgłoszenie, bo odpowiedź już miałam wcześniej przygotowaną.
Dzięki za sugestię! Sprawdziłam właśnie przeglądarkę, ale niestety moja historia tak daleko nie sięga. Widocznie Chrome usuwa stare dane. Wyświetl w wątku >>
0 0

agnesse

#6837020 Napisano: 12.01.2022 11:29:58 w Pomocy!!!!
bruce napisał(a):

Moim zdaniem zawsze może być błąd, więc organizator także może go mieć po swej stronie. Nie wiem, czy to już nie za późno (skoro wspominasz o wrześniu), ale sklepy mają w swoim systemie każdy paragon i może warto jeszcze tam zajrzeć do POK i poprosić o wydruk tego paragonu? 

Dzięki za odpowiedź.Paragon mam; problemem jest moje zgłoszenie przez stronę internetową konkursu. Po przesłaniu agencji skanu paragonu do weryfikacji stwierdzili, że zgłosiłam się do konkursu przed zakupem produktu, bo godzina na paragonie jest późniejsza niż godzina mojego zgłoszenia w ich systemie. A że w formularzu zgłoszeniowym nie trzeba było podawać żadnych danych z paragonu, to nawet nie mogę udowodnić, że sam paragon miałam wcześniej. Wyświetl w wątku >>
1 brucee 0

agnesse

#6837014 Napisano: 12.01.2022 11:10:38 w Pomocy!!!!
Nie dotarła do mnie nagroda z konkursu i po rozmowie z Albedo dowiedziałam się, że zostałam negatywnie zweryfikowana- godzina na paragonie była późniejsza niż moje zgłoszenie. Nie pamiętam dokładnie chronologii całej sytuacji, bo miała miejsce we wrześniu, ale nigdy nie wysyłam zgłoszenia przed otrzymaniem paragonu. W sklepie powiedziano mi, że nie ma możliwości, aby godzina w kasie fiskalnej była źle ustawiona.
Nie wiem, w jaki sposób mogę udowodnić, że moje zgłoszenie było zgodne z regulaminem. Czy ktoś miał kiedyś podobną sytuację? Czy jest możliwe, że u organizatora jest błąd w systemie?    Wyświetl w wątku >>
1 brucee 0

agnesse

#6835922 Napisano: 06.01.2022 12:02:31 w Dyskusje o innych konkursach (bez klików)
Czy ktoś jeszcze czeka na zestaw Syoss z konkursu Wygraj kreację?
Miały zostać wysłane do końca grudnia, ale widziałam, że w listopadzie już były posty o otrzymanej nagrodzie. Do mnie jeszcze nie dotarła. W dodatku nie dostałam
informacji o pozytywnej weryfikacji (nie wiem jednak, czy taką wysyłali).
Wysłałam im dwa maile z zapytaniem, ale nie otrzymałam jak dotąd odpowiedzi.
Czy jest ktoś może w podobnej sytuacji? Wyświetl w wątku >>
0 0

agnesse

#6829857 Napisano: 10.12.2021 12:14:27 w Dyskusje o innych konkursach (bez klików)
zaczytana-pola napisał(a):

anaesth napisał(a):

Macie zwrotki od Smolara za wczoraj (Somat Stokrotka)? Widziałam, że w przedostatnim dniu też nie przychodziły od razu.

Nie mam.


Ja też nie mam. Gdy klikam w szczegóły wysłanej wiadomości, to pojawia się komunikat, że sms jest wysłany, ale raport doręczenia: oczekuje. Wyświetl w wątku >>
0 0

agnesse

#6814408 Napisano: 12.10.2021 09:31:25 w Czy informują/ informowali?
olunka napisał(a):

Czy z Venus byly dzisiaj maile?

Kosmos kobiet? Wyniki mają być najpóźniej 25.10. Wyświetl w wątku >>
1 olunka 0

agnesse

#6814010 Napisano: 09.10.2021 12:51:21 w Reflinki
Mój kod polecający do Liptona: 74907230 emotka Wyświetl w wątku >>
0 0

agnesse

#6813302 Napisano: 06.10.2021 14:05:44 w Reflinki
teo1314 napisał(a):

Mój kod polecający : 21966413

Skorzystałam emotka

Mój kod do Liptona: 90937345 Wyświetl w wątku >>
0 0

agnesse

#6812756 Napisano: 04.10.2021 11:49:04 w moje dzisiejsze wygrane :)
Też książka i kubek z Wedla emotka   Lekkie pocieszenie po BeKind. Wyświetl w wątku >>