Nasz serwis prowadzony przez Adriana Pionkę wraz naszymi partnerami wymienionymi w Polityce
Prywatności wykorzystuje pliki cookies zapisywane na Twoim urządzeniu i inne technologie do
zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania
ruchu na stronie i w Internecie.
Przetwarzanie danych jest uzasadnione z uwagi na nasze usprawiedliwione potrzeby, co obejmuje między
innymi konieczność zapewnienia bezpieczeństwa usługi (np. sprawdzenie, czy do Twojego konta nie
loguje się nieuprawniona osoba), dokonanie pomiarów statystycznych, ulepszania naszych usług i
dopasowania ich do potrzeb i wygody użytkowników (np. personalizowanie treści w usługach) jak
również prowadzenie marketingu i promocji własnych usług Administratora. Dane te są przetwarzane do
czasu istnienia uzasadnionego interesu lub do czasu złożenia przez Ciebie sprzeciwu wobec
przetwarzania.
Dane osobowe będą przekazywane wyłącznie naszym podwykonawcom, tj. dostawcom usług informatycznych
i/lub partnerom wymienionym w
Polityce
Prywatności.
Przysługuje Ci prawo żądania dostępu do treści danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia oraz
prawo do ograniczenia ich przetwarzania. Ponadto także prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie
bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia
sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych. Posiadasz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych.
sks900
Postów 501
Data rejestracji 16.11.2018
Punkty karne 0
Konkursy dodane
sks900
Postów 501
Data rejestracji 16.11.2018
Punkty karne 0
Konkursy dodane
sks900
Postów 501
Data rejestracji 16.11.2018
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Blisko 750 tys. zł straciła 61-letnia mieszkanka Wrocławia, która został oszukana przez mężczyznę podającego się za policjanta.
Kobieta został oszukana przez mężczyznę, który dzwoniąc do niej przedstawił się jako policjant. Oszust przekonał 61-latkę, że oszczędności, które trzyma w banku mogą paść łupem złodziei. Kobieta za namową fałszywego policjanta przelała pieniądze na wskazane przez niego konto. Straciła w ten sposób blisko 750 tys. zł.„Schemat działania sprawców tego typu przestępstw jest zawsze podobny. Najpierw dzwoni rzekomo policjant, prokurator, pracownik banku informując, że nasze konto zostało np. przejęte przez oszustów i żeby nie stracić pieniędzy należy je jak najszybciej wypłacić i przekazać odpowiednim służbom, które zwrócą je po zakończonej akcji” – podała w czwartek wrocławska policja.Policja podkreśla, że nigdy nie prosi o przekazanie pieniędzy i nigdy nie informuje o prowadzonych akcjach. „Rozmawiajmy z naszymi bliskimi, przyjaciółmi, znajomymi i ostrzegajmy ich przed tego oszustami. Każdy tego typu przypadek zgłaszajmy w najbliższej jednostce policji lub pod numerem alarmowym 112” – apelują mundurowi.Jak straciła 750 tys. zł? Uważaj, tak oszuści czyszczą konta (msn.com) Wyświetl w wątku >>
sks900
Postów 501
Data rejestracji 16.11.2018
Punkty karne 0
Konkursy dodane
sks900
Postów 501
Data rejestracji 16.11.2018
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Jak coś to ostrzegajcie rodzinę i znajomych, bo niektórzy zapomnieli chyba, że przez telefon można majątek stracić.
46 latka
Warszawa. Przez dwie godziny rozmawiała z "konsultantem". Straciła ponad 100 tys. złotych
Kobieta, mimo że podjęła pewne środki ostrożności, padła ofiarą oszustwa. Odebrała telefon od mężczyzny, który przedstawił się jako pracownik jej banku. 46-latka straciła ponad 100 tys. zł.Do mieszkanki Warszawy zadzwonił mężczyzna, który przedstawił się jako pracownik jej banku. Choć 46-latka zweryfikowała numer rozmówcy, padła ofiarą oszustwa - przekazała w środę (22 lutego) Komenda Rejonowa Policji - Praga Północ.
Mężczyzna przekazał kobiecie, że z jej konta złożono wnioski o przyznanie kredytu. Zaoferował swoją pomoc w ich anulowaniu. 46-latka zdecydowała się z niej skorzystać i zgodnie z instruktażem wykonywała wszystkie polecenia. "Oszust polecił korzystanie z aplikacji, która miała łączyć się z numerem telefonu działu technicznego banku. Prawdopodobnie skorzystała również z opcji udostępniania ekranu" - czytamy w komunikacie. Połączenie trwało dwie godziny.Po zakończonej rozmowie 46-latka próbowała zalogować się do swojego konta, jednak bezskutecznie. Skontaktowała się z bankiem. Konsultant - już prawdziwy - uświadomił ją, że padła ofiarą kradzieży. "Działanie oszusta polegało na przesyłaniu pieniędzy pomiędzy jej rachunkami, przelaniu ich na obce konta, wypłatę środków z bankomatu i zaciągnięcie pożyczki w wysokości 50 tysięcy złotych. Straty kobiety sięgają prawie 108 tysięcy złotych" - poinformowali mundurowi. Policja apeluje o ostrożność. "Nie instaluj"Policja przekazała, że to już kolejny taki przypadek w ostatnim czasie. Funkcjonariusze apelują o szczególną ostrożność. "Nie należy ulegać namowom rozmówcy o zainstalowanie na swoim telefonie czy komputerze programu lub aplikacji do zdalnej obsługi urządzenia. Oszuści często informują, że poprzez zainstalowanie takiego programu pomogą w przejściu przez trudny proces pozyskania, bądź zabezpieczenia oszczędności" - informują, dodając, że w rzeczywistości umożliwia to jedynie dostęp do kont bankowych i pozwala na wykonywanie operacji finansowych.Warszawa. Przez dwie godziny rozmawiała z "konsultantem". Straciła ponad 100 tys. złotych (msn.com) Wyświetl w wątku >>
Wypowiedź była edytowana 1 raz.
sks900
Postów 501
Data rejestracji 16.11.2018
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Wypowiedź była edytowana 1 raz.
sks900
Postów 501
Data rejestracji 16.11.2018
Punkty karne 0
Konkursy dodane
sks900
Postów 501
Data rejestracji 16.11.2018
Punkty karne 0
Konkursy dodane
sks900
Postów 501
Data rejestracji 16.11.2018
Punkty karne 0
Konkursy dodane
W aplikacji do dzwonienia w smartfonie klikamy w 3 kropki w prawym górnym rogu, Ustawienia, Id rozmówcy i spam, zaznaczamy "Filtruj połączenia określone jako spam".
Jak tak zrobimy telefon z fotowoltaniki nie zadzwoni, będzie tylko widoczny w historii połączeń. Wyświetl w wątku >>
sks900
Postów 501
Data rejestracji 16.11.2018
Punkty karne 0
Konkursy dodane
sks900
Postów 501
Data rejestracji 16.11.2018
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Wypowiedź była edytowana 1 raz.
sks900
Postów 501
Data rejestracji 16.11.2018
Punkty karne 0
Konkursy dodane
https://www.telep...-atak-polska-policja Wyświetl w wątku >>
Wypowiedź była edytowana 2 razy.
sks900
Postów 501
Data rejestracji 16.11.2018
Punkty karne 0
Konkursy dodane
https://www.googl...sclient=gws-wiz-serp Wyświetl w wątku >>
Wypowiedź była edytowana 3 razy.
sks900
Postów 501
Data rejestracji 16.11.2018
Punkty karne 0
Konkursy dodane
"Czek BLIK ważny jest przez 30 dni od dnia jego wydania Laureatowi Nagrody IIStopnia."
Nagrody II Stopnia są wydawane poprzez numer czeku BLIK wysłany na numer telefonu Laureata podanyw formularzu oraz wiadomości e-mail z numerem PIN do czeku BLIK, o których mowa w ust. 10 powyżej.
Nagrody są wydawane nie później niż do 30 listopada 2022 r. W związku z formą wydania Nagrody II
Stopnia (przelew BLIK) Laureat zobowiązany jest odblokować możliwość przesyłania tego rodzaju
czeków na swój telefon. Czek BLIK ważny jest przez 30 dni od dnia jego wydania Laureatowi Nagrody II
Stopnia. Realizacja czeku BLIK po tym terminie skutkuje utratą prawa do Nagrody II Stopnia, która
pozostaje do dyspozycji Organizatora. Organizator wskazuje, że Laureat Nagrody II Stopnia nie powinien
udostępniać nikomu numeru swojego czeku BLIK ani numeru PIN. Posiadając czek BLIK oraz numer
PIN, Laureat Nagrody II Stopnia powinien udać się do czynnego bankomatu, upewnić się, że bankomat
działa i nie jest zablokowany lub wyłączony. Następnie Laureat Nagrody II Stopnia zobowiązany jest
wybrać na ekranie bankomatu opcję „WYPŁATA BEZ KARTY/BLIK”, wpisać numer swojego czeku BLIK,
wybrać kwotę wypłaty będącą równowartością kwoty Nagrody II Stopnia tj. 100 zł. Laureat Nagrody II
Stopnia nie powinien wpisywać kwoty niższej niż 100 zł, czek BLIK jest czekiem jednorazowym i nie
będzie możliwa wypłata pozostawionych środków. Następnie Laureat Nagrody II Stopnia powinien w
ciągu 2 minut potwierdzić operację numerem PIN. Bankomat powinien niezwłocznie wydać środki.
Działanie wbrew powyższej instrukcji może skutkować zablokowaniem czeku BLIK i brakiem możliwości
jego dalszej realizacji. Jeśli, pomimo poprawnej próby realizacji czeku BLIK zgodnie z powyższą
instrukcją wystąpił problem techniczny z bankomatem lub czek BLIK nie zadziałał, Laureat Nagrody II
Stopnia powinien skontaktować się z Organizatorem pod adresem e-mail reklamacje@loteriaharmony.pl lub wystawcą czeku BLIK poprzez formularz kontaktowy dostępny na www.blok.com/kontakt opisując
zdarzenie, czas zdarzenia. punkt realizacji czeku BLIK oraz numer czeku BLIK. Wyświetl w wątku >>
sks900
Postów 501
Data rejestracji 16.11.2018
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Jak masz czas to zaproponuj rozmowę telefoniczną. Wyświetl w wątku >>
sks900
Postów 501
Data rejestracji 16.11.2018
Punkty karne 0
Konkursy dodane
sks900
Postów 501
Data rejestracji 16.11.2018
Punkty karne 0
Konkursy dodane
sks900
Postów 501
Data rejestracji 16.11.2018
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Wypowiedź była edytowana 2 razy.
sks900
Postów 501
Data rejestracji 16.11.2018
Punkty karne 0
Konkursy dodane
sks900
Postów 501
Data rejestracji 16.11.2018
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Wyświetl w wątku >>