Nasz serwis prowadzony przez Adriana Pionkę wraz naszymi partnerami wymienionymi w Polityce
Prywatności wykorzystuje pliki cookies zapisywane na Twoim urządzeniu i inne technologie do
zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania
ruchu na stronie i w Internecie.
Przetwarzanie danych jest uzasadnione z uwagi na nasze usprawiedliwione potrzeby, co obejmuje między
innymi konieczność zapewnienia bezpieczeństwa usługi (np. sprawdzenie, czy do Twojego konta nie
loguje się nieuprawniona osoba), dokonanie pomiarów statystycznych, ulepszania naszych usług i
dopasowania ich do potrzeb i wygody użytkowników (np. personalizowanie treści w usługach) jak
również prowadzenie marketingu i promocji własnych usług Administratora. Dane te są przetwarzane do
czasu istnienia uzasadnionego interesu lub do czasu złożenia przez Ciebie sprzeciwu wobec
przetwarzania.
Dane osobowe będą przekazywane wyłącznie naszym podwykonawcom, tj. dostawcom usług informatycznych
i/lub partnerom wymienionym w
Polityce
Prywatności.
Przysługuje Ci prawo żądania dostępu do treści danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia oraz
prawo do ograniczenia ich przetwarzania. Ponadto także prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie
bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia
sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych. Posiadasz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych.
Gość: madzdz
To mój pierwszy taki mail od Streetcom
Gość: karla0689
Gość: pola731
:(
zuzkaa
Postów 290
Data rejestracji 24.03.2009
Punkty karne 0
Konkursy dodane
u mnie również taka sama sytuacja
jomajd86
Postów 2387
Data rejestracji 21.01.2009
Punkty karne 0
Konkursy dodane
u mnie to samo
Ze szczęściem czasami bywa tak jak z okularami, szuka się ich, a one siedzą na nosie. P. Bosmans
Gość: beniocek
ja mam podobnie wczoraj tylko (moja Mama miał kampanie Clear)
a ja mam wysłana ankiete o danych osobowych i co kolejne kampanie przepadają.
Gość: taleksander
iwonciaaa
Postów 1653
Data rejestracji 23.09.2007
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Oświadczenie 3 razy wysłane i jakoś nikt go nie akceptował, dalej jest do pobrania.
Gość: kaoa
delfinka101
Postów 5493
Data rejestracji 08.06.2009
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Gość: sabikus
Gość: mandaryna4
Gość: sasanka24
kajeczka
Postów 3284
Data rejestracji 24.08.2006
Punkty karne 0
Konkursy dodane 11
Gość: sweetdream
Gość: potworkaa
a ja pisze to już chyba o razk kolejny bo nie ma się co na streetcom denerwować oni tylko pośredniczą w kontakcie firma-konsument i dostają dokładne wytyczne do kogo adresować kampanię. Jeśli firma wprowadza na rynek nowy proudukt przeprowadza szereg badań analizy rynkowej, które pozwalają na określnie tego w jakich regionach ich produkty się sprzedają, kto je kupuje, itp itd. I na tej podstawie tworzona jest grupa docelowa do której adresowane są kampanie podczas wprowadzania nowych produktow na rynek. I jesli firma zalozy sobie, ze bedzie promowac produkt w sześciu największych miastach Polski na billboardach, w gazetach lokalnych itp to streetcom przydzieli ten produkt właśnie ludziom z tych miast. Ale często kampanie są adresowane do ludzi z danego regionu np. województwa więc teoria z miastami nie do końca się sprawdza ale oprócz miejsca zamieszkania trzeba spełnić szereg innych czynników. Bo jeśli np. gumy do żucia kupują głównie ludzie w wieku 18-25 to kampania nowej gumy będzie dla nich żeby przerzucili się na tą nową. Co nie znaczy, że 30-latek nie żuje gum ale mogą np. kupowac mniej gum i danej firmie już nie zależy na takim kliencie bo uderza w największą grupę klientów...
Gość: dita
Gość: picia34
ja mam identycznie
Gość: allice
Święta racja
jomasa
Postów 103
Data rejestracji 08.05.2009
Punkty karne 0
Konkursy dodane
U mnie to samo