Reklama na e-Konkursy.info

Konkurs Kup, schrup i leć. Lorenz Aldi

Zostań testerem.

Gość: madzdz

#3083995 Napisano: 04.02.2010 05:14:06
Dostałam zaproszenie do nowej kampanii Nivea, wypełniłam krótką ankietę na stronie i potwierdziłam adres. Czy to już oznacza, że się załapałam? A może trzeba czekać na potwierdzenie mailem?

To mój pierwszy taki mail od Streetcom emotka emotka
0 0

Gość: karla0689

#3084055 Napisano: 04.02.2010 05:33:57
A ja się wg nich oczywiście do żadnej kampanii nie nadaje emotka jestem u nich od roku,oświadczenia dawno odesłane a tu nadal nic i w dodatku piszą bzdury o częstej aktualizacji profilu a nawet takiej funkcji w profilu nie ma emotka
0 0

Gość: pola731

#3084124 Napisano: 04.02.2010 05:51:59
a u mnie syn dostał zaproszenie do kampanii - i nie daje się zalogować , żeby potwierdzić dane
:(

0 0

zuzkaa

#3084136 Napisano: 04.02.2010 05:54:57
karla0689 napisał(a):

A ja się wg nich oczywiście do żadnej kampanii nie nadaje emotka jestem u nich od roku,oświadczenia dawno odesłane a tu nadal nic i w dodatku piszą bzdury o częstej aktualizacji profilu a nawet takiej funkcji w profilu nie ma emotka


u mnie również taka sama sytuacja emotka emotka
0 0

jomajd86

#3084220 Napisano: 04.02.2010 06:23:53
zuzkaa napisał(a):

karla0689 napisał(a):

A ja się wg nich oczywiście do żadnej kampanii nie nadaje emotka jestem u nich od roku,oświadczenia dawno odesłane a tu nadal nic i w dodatku piszą bzdury o częstej aktualizacji profilu a nawet takiej funkcji w profilu nie ma emotka


u mnie również taka sama sytuacja emotka emotka


u mnie to samo
0 0

Gość: beniocek

#3084284 Napisano: 04.02.2010 06:42:46
joasia4786 napisał(a):

zuzkaa napisał(a):

karla0689 napisał(a):

A ja się wg nich oczywiście do żadnej kampanii nie nadaje emotka jestem u nich od roku,oświadczenia dawno odesłane a tu nadal nic i w dodatku piszą bzdury o częstej aktualizacji profilu a nawet takiej funkcji w profilu nie ma emotka


u mnie również taka sama sytuacja emotka emotka


u mnie to samo



ja mam podobnie wczoraj tylko (moja Mama miał kampanie Clear)
a ja mam wysłana ankiete o danych osobowych i co kolejne kampanie przepadają. emotka emotka emotka
0 0

Gość: taleksander

#3084292 Napisano: 04.02.2010 06:44:58
moim zdaniem największe szanse mają ludzie z większych miast, takich ponad 200 tys.
0 0

iwonciaaa

#3084309 Napisano: 04.02.2010 06:49:15
ja od ładowarek z populacji też totalne dno.
Oświadczenie 3 razy wysłane i jakoś nikt go nie akceptował, dalej jest do pobrania.
0 0

Gość: kaoa

#3084310 Napisano: 04.02.2010 06:49:21
ja miałam tylko mk cafe emotka a jestem na streetcom ponad pół roku
0 0

delfinka101

#3084327 Napisano: 04.02.2010 06:54:14
ja miałam; pieluszki, J&J i duck który jeszcze się nie odbył.Wysłałąm oswiadczenie i od tej pory już kampanni brak
0 0

Gość: sabikus

#3084330 Napisano: 04.02.2010 06:54:34
u mnie znowu nic od kampani pampersów cisza emotka
0 0

Gość: mandaryna4

#3084337 Napisano: 04.02.2010 06:56:29
ja tylko z populacji a tak brak ehh
0 0

Gość: sasanka24

#3084341 Napisano: 04.02.2010 06:57:13
Moją pierwszą kampanią były batoniki Nestle musli i od tamtej pory żadnej ankiety do wypełnienia nie miałam emotka
0 0

kajeczka

#3084619 Napisano: 04.02.2010 08:21:08
Ja do tej pory(jestem w Streetcom od ponad roku) miałam 4kampanie:czekolady,kawę,perfumy Halle Berry i Populację.Nie narzekam więc emotka ale nie odmówię udziału w czymś nowym emotka
0 0

Gość: sweetdream

#3084642 Napisano: 04.02.2010 08:26:52
U mnie najpierw była kampania Pampers,później J&J,teraz Mentos i czekam na szampony Clear emotka
0 0

Gość: potworkaa

#3086016 Napisano: 05.02.2010 11:42:52
taleksander napisał(a):

moim zdaniem największe szanse mają ludzie z większych miast, takich ponad 200 tys.


a ja pisze to już chyba o razk kolejny bo nie ma się co na streetcom denerwować emotka oni tylko pośredniczą w kontakcie firma-konsument i dostają dokładne wytyczne do kogo adresować kampanię. Jeśli firma wprowadza na rynek nowy proudukt przeprowadza szereg badań analizy rynkowej, które pozwalają na określnie tego w jakich regionach ich produkty się sprzedają, kto je kupuje, itp itd. I na tej podstawie tworzona jest grupa docelowa do której adresowane są kampanie podczas wprowadzania nowych produktow na rynek. I jesli firma zalozy sobie, ze bedzie promowac produkt w sześciu największych miastach Polski na billboardach, w gazetach lokalnych itp to streetcom przydzieli ten produkt właśnie ludziom z tych miast. Ale często kampanie są adresowane do ludzi z danego regionu np. województwa więc teoria z miastami nie do końca się sprawdza emotka ale oprócz miejsca zamieszkania trzeba spełnić szereg innych czynników. Bo jeśli np. gumy do żucia kupują głównie ludzie w wieku 18-25 to kampania nowej gumy będzie dla nich żeby przerzucili się na tą nową. Co nie znaczy, że 30-latek nie żuje gum ale mogą np. kupowac mniej gum i danej firmie już nie zależy na takim kliencie bo uderza w największą grupę klientów...
0 0

Gość: dita

#3099362 Napisano: 11.02.2010 12:00:10
czy mi się wydaje, czy pod koniec zeszłego tygodnia miał pojawić się raport końcowy (mentosy) ??
0 0

Gość: picia34

#3099366 Napisano: 11.02.2010 01:04:58
sasanka24 napisał(a):

Moją pierwszą kampanią były batoniki Nestle musli i od tamtej pory żadnej ankiety do wypełnienia nie miałam emotka




ja mam identycznie
0 0

Gość: allice

#3099402 Napisano: 11.02.2010 06:59:13
potworkaa napisał(a):

taleksander napisał(a):

moim zdaniem największe szanse mają ludzie z większych miast, takich ponad 200 tys.


a ja pisze to już chyba o razk kolejny bo nie ma się co na streetcom denerwować emotka oni tylko pośredniczą w kontakcie firma-konsument i dostają dokładne wytyczne do kogo adresować kampanię. Jeśli firma wprowadza na rynek nowy proudukt przeprowadza szereg badań analizy rynkowej, które pozwalają na określnie tego w jakich regionach ich produkty się sprzedają, kto je kupuje, itp itd. I na tej podstawie tworzona jest grupa docelowa do której adresowane są kampanie podczas wprowadzania nowych produktow na rynek. I jesli firma zalozy sobie, ze bedzie promowac produkt w sześciu największych miastach Polski na billboardach, w gazetach lokalnych itp to streetcom przydzieli ten produkt właśnie ludziom z tych miast. Ale często kampanie są adresowane do ludzi z danego regionu np. województwa więc teoria z miastami nie do końca się sprawdza emotka ale oprócz miejsca zamieszkania trzeba spełnić szereg innych czynników. Bo jeśli np. gumy do żucia kupują głównie ludzie w wieku 18-25 to kampania nowej gumy będzie dla nich żeby przerzucili się na tą nową. Co nie znaczy, że 30-latek nie żuje gum ale mogą np. kupowac mniej gum i danej firmie już nie zależy na takim kliencie bo uderza w największą grupę klientów...


Święta racja emotka
0 0

jomasa

#3099407 Napisano: 11.02.2010 07:03:49
sasanka24 napisał(a):

Moją pierwszą kampanią były batoniki Nestle musli i od tamtej pory żadnej ankiety do wypełnienia nie miałam emotka



U mnie to samo
0 0