Reklama na e-Konkursy.info

Wkurza mnie...

fbmonika1966

#7137899 Napisano: 09.11.2023 20:51:32
radziosny napisał(a):

Wkurza mnie, że po fasolce z bonduelle mój żołądek zaczął do mnie mówić..

mozelepiej nie kupuj majonezuemotka bo jak i ten zacznie....
1 radziosny 0

fbmonika1966

#7137900 Napisano: 09.11.2023 20:59:28
aaa cena kalendarza adwentowego w kaufie 70 zetaaaemotka
0 0

masza

#7137901 Napisano: 09.11.2023 21:01:40
fbmonika1966 napisał(a):

aaa cena kalendarza adwentowego w kaufie 70 zetaaaemotka

Inflacja emotka
0 0

czarnykot

#7137902 Napisano: 09.11.2023 21:05:06
Finezyjna napisał(a):

magalan83 napisał(a):

Wkurzają mnie codzienne emaile, które zaraz po skasowaniu ukazują się na nowo emotka  Wy też takie dostajecie? Jest na nie jakiś sposob? 🙉

Ten tydzień to jakaś masakra...

O matko, jakbym swoją pocztę widziała...
0 0

@gnieszk@

#7137907 Napisano: 09.11.2023 21:24:27
masza napisał(a):

fbmonika1966 napisał(a):

aaa cena kalendarza adwentowego w kaufie 70 zetaaaemotka

Inflacja emotka


Szkoda tylko, że cenę podnoszą, a wartość gwarantowanych bonów pozostaje bez zmian.

iwona0103

#7137928 Napisano: 09.11.2023 22:46:44
czarnykot napisał(a):

Finezyjna napisał(a):

magalan83 napisał(a):

Wkurzają mnie codzienne emaile, które zaraz po skasowaniu ukazują się na nowo emotka  Wy też takie dostajecie? Jest na nie jakiś sposob? 🙉

Ten tydzień to jakaś masakra...

O matko, jakbym swoją pocztę widziała...

Może zaznaczanie jako spam pomoże? zamiast usuwania
0 0

dany-duszek

#7137933 Napisano: 09.11.2023 23:25:38
@gnieszk@ napisał(a):

masza napisał(a):

fbmonika1966 napisał(a):

aaa cena kalendarza adwentowego w kaufie 70 zetaaaemotka

Inflacja emotka


Szkoda tylko, że cenę podnoszą, a wartość gwarantowanych bonów pozostaje bez zmian.

czyli jeszcze mieli obniżyć kwotę bonów?
0 0

edzia21

#7137934 Napisano: 09.11.2023 23:32:17
dany-duszek napisał(a):

@gnieszk@ napisał(a):

masza napisał(a):

fbmonika1966 napisał(a):

aaa cena kalendarza adwentowego w kaufie 70 zetaaaemotka

Inflacja emotka


Szkoda tylko, że cenę podnoszą, a wartość gwarantowanych bonów pozostaje bez zmian.

czyli jeszcze mieli obniżyć kwotę bonów?

raczej podnieść emotka

majonez1992

#7138067 Napisano: 10.11.2023 13:50:26
@gnieszk@ napisał(a):

masza napisał(a):

fbmonika1966 napisał(a):

aaa cena kalendarza adwentowego w kaufie 70 zetaaaemotka

Inflacja emotka


Szkoda tylko, że cenę podnoszą, a wartość gwarantowanych bonów pozostaje bez zmian.

a jaki to kalendarz tyle kosztuje? 7 dych? emotka
0 0

cb656

#7138125 Napisano: 10.11.2023 16:59:41
WKURZA MNIE DPD emotka
Bo to było tak... Dostaję od Nadawcy info, że wysyła do mnie paczkę. Okej, mam jej numer, to będę śledzić. Od razu wrzucam do systemu, by sprawdzić status. oto, co ukazuje się stopniowo moim oczom...

6 listopada 8:32 - Zarejestrowane dane przesyłki, paczka jeszcze nienadana.
7 listopada 19:09 - Przesyłka odebrana przez Kuriera.
7 listopada 19:10 - Przyjęcie przesyłki w oddziale KR2.
Qrdę, ale szybki kurier! W minutę po odebraniu już dostarczył do oddziału! emotka Ok (myślę sobie) jak przyjedzie drugi taki speedy-kurier i mnie nie zastanie, to będziemy obaj niezadowoleni, lepiej od razu skorzystać z opcji, jaką daje DPD, mianowicie "zarządzaj doręczeniem". Klikam w link.
"Podaj numer przesyłki". Podaję.
"Autoryzacja. Wygeneruj numer PIN, który wyślemy na twój telefon, a ty ten numer wpiszesz w następnym kroku". Generuję PIN, przychodzi, przepisuję w stosowne pole, otwiera się strona z kilkoma opcjami do wyboru (w tym także "zrezygnuj z odbioru paczki" hihihi emotka ) . No tak dobrze nie ma, nie rezygnuję emotka wybieram "Przekieruj do punktu odbioru". W moim przypadku najbliższy sklep Żabka. System potwierdza przyjęcie dyspozycji. Ufff, jestem spokojny, że odbiorę sobie w pasującym terminie, bez nerwów. Wracam do śledzenia losów paczki, ale co dziwne, system DPD jako aktualny adres odbioru nie pokazuje Żabki, lecz nadal mój adres prywatny! Helou!? emotka Tak, jakby przekierowanie nie nastąpiło. Ech, czekam na rozwój wydarzeń. Już wkrótce...
7 listopada 22:25 - Przyjęcie przesyłki w oddziale SRS
(pewnie jakiś oddział przeładunkowy, to czekam)
7 listopada 22:27 - Przyjęcie przesyłki w oddziale SRS
(hm, jakiś pododdział w oddziale, czy cóś?! Licho wie, ale tak pokazuje ichni system, czekam. Mija kolejny dzień, chwilowy zastój, bezruch...)
9 listopada 3:24 - Przyjęcie przesyłki w oddziale BYD
(ufff, już na moim terenie, teraz powinno być z górki emotka )
9 listopada 17:17  - Przekazanie przesyłki Kurierowi.
(hm, późno dość, dziwne emotka )
9 listopada 17:48 - Przesyłka odebrana przez Kuriera.
(uuuu, grubo! Magazyn próbował wepchnąć mu tę paczkę, ale gostek złamał się dopiero po dwóch kwadransach?! Musi twardo negocjował warunki hihihi emotka )
10 listopada 1:12 - Przyjęcie przesyłki w oddziale BYD.
(helou, czegoś tu nie rozumiem - jak to jest? Kurier nie wyrobił się z doręczeniem paczek tego dnia i zdał niedoręczone do magazynu, by się wyspać?! emotka )
10 listopada 7:50 - Powiadomienie SMS
(faktycznie, dostaję wiadomość o treści: "Paczka XXXXXXX już dziś do Ciebie dotrze. Wybierz sposób dostawy - link". Klikam w link, pojawia się OKROJONA OPCJA TYPU 0/1, mianowicie do wyboru - doręcz pod adres lub odbierz w punkcie. Wrrr... w systemie jako adres figuruje mój adres domowy. Nie chcę. Wybieram "odbierz w punkcie". NIE JEST TO ŻABKA. Jest to centralny punkt DPD dla mojego regionu. System potwierdza przyjęcie zlecenia, wracam do pracy...)
10 listopada 8:00 - Odbiór własny.
10 listopada 8:52 - Przekazanie przesyłki do doręczenia w punkcie Pickup.
(w tym mniej więcej czasie przychodzi SMS o treści "Paczka XXXXXXX czeka w punkcie DPD (adres), odbiór możliwy do 15 listopada, zapraszamy..." No i spoko, odbiorę po pracy. Nawet mam pasujące połączenie autobusowe. Jadę po godz jedenastej do tego centralnego punktu DPD tylko po to, by pocałować klamkę, czytaj: dowiedzieć się, że przesyłki TUTAJ brak, została jednak przekierowana do Żabki, wrrr... A co znaczyły te informacje o przekazaniu kurierowi?? "Proszę pana, przesyłka OMYŁKOWO trafiła do doręczenia w zupełnie innym rejonie, dzielnicy". Wracam do domu wkuty fest, by nie użyć brzydszych słów. emotka )
10 listopada 14:11 - Przyjęcie przesyłki do punktu DPD Pickup Żabka.
(taaaa, a w systemie DPD NADAL jako adres docelowego doręczenia figuruje mój adres domowy!! emotka Nic to, idę do Żabki, odbieram paczkę. Finito.)

Mój wqemotka rw dotyczy tego, że dane dotyczące śledzenia paczki udostępniane Klientowi nie przystają do tych danych dostępnych dla pracowników DPD. Amen. Zaorane. Wwwwrrrrrrrr, rzyg, rzyg, rzyg!! emotka

tereniagno

#7138140 Napisano: 10.11.2023 18:14:51
Wkurza mnie wysyłanie zgłoszenia z Nussbeisser przychodzi takie info:
-Twój komputer lub sieć może automatycznie wysyłać wiadomości.
Jeśli to Twoje działanie, spróbuj za chwilę.
Co to ma byćemotka
0 0

netka2000

#7138143 Napisano: 10.11.2023 18:31:21
cb656 napisał(a):



Mój wqemotka rw dotyczy tego, że dane dotyczące śledzenia paczki udostępniane Klientowi nie przystają do tych danych dostępnych dla pracowników DPD. Amen. Zaorane. Wwwwrrrrrrrr, rzyg, rzyg, rzyg!! emotka

A u mnie DPD działa tak: dostaję sms-a, że kurier np. Marcin,  taki a taki nr telefonu dostarczy dzisiaj przesyłkę w godzinach od - do. Jeżeli nie będzie mnie w domu to dzwonię do p. Marcina i uzgadniamy wszystko. Z DHL, Fedex, InPost już tak dobrze nie mam.

tereniagno

#7138179 Napisano: 10.11.2023 22:11:29
netka2000 napisał(a):

cb656 napisał(a):



Mój wqemotka rw dotyczy tego, że dane dotyczące śledzenia paczki udostępniane Klientowi nie przystają do tych danych dostępnych dla pracowników DPD
KAmen. Zaorane. Wwwwrrrrrrrr, rzyg, rzyg, rzyg!! emotka iedyś

A u mnie DPD działa tak: dostaję sms-a, że kurier np. Marcin,  taki a taki nr telefonu dostarczy dzisiaj przesyłkę w godzinach od - do. Jeżeli nie będzie mnie w domu to dzwonię do p. Marcina i uzgadniamy wszystko. Z DHL, Fedex, InPost już tak dobrze nie mam.

Też tak mam z DPD i GLS, natomiast DHL to masakra,gorszego przewoźnika to chyba nie ma.emotka
Kiedyś młody chłopak zapytał mnie czy mogę zejść na dół (8 piętro) po paczkę(paczka 12kg),
bo nie chciało się wjechać windą.Powiedziałam,że nie-bez żadnego tłumaczenia i przyniósł do domu.
A jest z nimi tak, że gdzieś zostawi od razu przesyłkę i przysyła sms po odbiór paczki, bo nikogo nie było w domu.
Nieważne, że siedziałam w domu i czekałam za przesyłkąemotka Tak też robił kurier z InPostu,
było dużo skarg na niego i już do mnie nie przyjeżdżaemotka
1 kumulacja 0

MamaKinga

#7138197 Napisano: 11.11.2023 10:16:04
Na 5 różnych loterii nic nie trafiłam emotka
0 0

Cynamon28

#7138356 Napisano: 12.11.2023 14:08:18
tereniagno napisał(a):

netka2000 napisał(a):

cb656 napisał(a):



Mój wqemotka rw dotyczy tego, że dane dotyczące śledzenia paczki udostępniane Klientowi nie przystają do tych danych dostępnych dla pracowników DPD
KAmen. Zaorane. Wwwwrrrrrrrr, rzyg, rzyg, rzyg!! emotka iedyś

A u mnie DPD działa tak: dostaję sms-a, że kurier np. Marcin,  taki a taki nr telefonu dostarczy dzisiaj przesyłkę w godzinach od - do. Jeżeli nie będzie mnie w domu to dzwonię do p. Marcina i uzgadniamy wszystko. Z DHL, Fedex, InPost już tak dobrze nie mam.

Też tak mam z DPD i GLS, natomiast DHL to masakra,gorszego przewoźnika to chyba nie ma.emotka
Kiedyś młody chłopak zapytał mnie czy mogę zejść na dół (8 piętro) po paczkę(paczka 12kg),
bo nie chciało się wjechać windą.Powiedziałam,że nie-bez żadnego tłumaczenia i przyniósł do domu.
A jest z nimi tak, że gdzieś zostawi od razu przesyłkę i przysyła sms po odbiór paczki, bo nikogo nie było w domu.
Nieważne, że siedziałam w domu i czekałam za przesyłkąemotka Tak też robił kurier z InPostu,
było dużo skarg na niego i już do mnie nie przyjeżdżaemotka

 FedEx nie raczy nawet powiadomić o odebraniu paczki, mail przychodzi około 7 rano w dniu dostarczenia paczki, wtedy ani przekierować ani co.
0 0

mia

#7138367 Napisano: 12.11.2023 15:11:24
Pech. Cholerny pech w ten weekend, który mnie będzie sporo kosztował, także zdrowia. emotka emotka Mam tylko nadzieję, że już wyczerpałam limit na dłużej. emotka
I nie, nie chodzi mi o konkursy (choć tu też wtopy we wszystkich mozliwych bramkach).

brucee

#7138373 Napisano: 12.11.2023 16:39:05
mia napisał(a):

Pech. Cholerny pech w ten weekend, który mnie będzie sporo kosztował, także zdrowia. emotka emotka Mam tylko nadzieję, że już wyczerpałam limit na dłużej. emotka
I nie, nie chodzi mi o konkursy (choć tu też wtopy we wszystkich mozliwych bramkach).

emotka emotka
1 mia 0

nanajka81

#7138380 Napisano: 12.11.2023 17:06:48
brucee napisał(a):

mia napisał(a):

Pech. Cholerny pech w ten weekend, który mnie będzie sporo kosztował, także zdrowia. emotka emotka Mam tylko nadzieję, że już wyczerpałam limit na dłużej. emotka
I nie, nie chodzi mi o konkursy (choć tu też wtopy we wszystkich mozliwych bramkach).

emotka emotka

trzymam kciuki !
2 mia, brucee 0

delfinka101

#7138434 Napisano: 12.11.2023 21:13:47
Wkurza mnie sekciarstwo termomixowe. Wszędzie wciskają komentarze, ze termomixem byłoby szybciej. Jak zapytałam w którym momencie mi pomoże czy zmieli mak, czy rozwałkuje ciasto, czy obierze orzechy ze skórki to obraza ze nie zachwycam się i blokuje jej sprzedaż. (rozmowa pod moim postem na moim profilu, nie krytykuję sprzętu gdy ktoś sobie wciska go na swoim profilu)
1 radziosny 0

cb656

#7138460 Napisano: 12.11.2023 23:22:00
netka2000 napisał(a):

cb656 napisał(a):

Mój wqemotka rw dotyczy tego, że dane dotyczące śledzenia paczki udostępniane Klientowi nie przystają do tych danych dostępnych dla pracowników DPD. Amen. Zaorane. Wwwwrrrrrrrr, rzyg, rzyg, rzyg!! emotka

A u mnie DPD działa tak: dostaję sms-a, że kurier np. Marcin,  taki a taki nr telefonu dostarczy dzisiaj przesyłkę w godzinach od - do. Jeżeli nie będzie mnie w domu to dzwonię do p. Marcina i uzgadniamy wszystko.

Wszystko to prawda. Jeśli Odbiorca nie dokonuje żadnych zmian w doręczeniu, tak właśnie się to odbywa. Kiedyś nie miałem potrzeby przekierowywania paczki do Punktu Odbioru, byłem dostępny w domu i spokojnie czekałem na kuriera, rzecz się komplikuje tylko w sytuacji opisanej. To tyle.
0 0