Reklama na e-Konkursy.info

Wkurza mnie...

sks900

#7132088 Napisano: 18.10.2023 20:32:29
tereniagno napisał(a):

No i jak tu nie wkurzać się. Wróciłam z ITM,kupowałam produkty na konkurs,
a mianowicie taK wyglądają opisy na paragonie:
PŁYN/PRANIA COLOR-  chodzi o Woolitte,
KAWA FINEZJA MIEL.-   Prima,
ODPLAMIACZ PINK PL - Vanish,
KUL.ZEL.WC BRILL    -  Bref,
KISIEL CYTRYNOWY -   Winiary,
PL/NACZ.SEC OF CHE - Pur emotka
Bądź mądry i pisz wierszeemotka
A dodatkowo wzięłam kukurydzę z groszkiem Bonduelle.
Poszłam do kasy, żeby sprawdził opis w systemie, co? "KUKURYDZA Z GROSZKIEM"
Podziękowałam i nie wzięłam, więc patrzył na mnie, jak na kosmitkę z myślą- Co ta baba chce?
Tak samo ludzie w kolejce patrzyli na mnieemotka

Już ktoś pisał, że na paragonie z ITM, obok nazwy art. jest 13 cyfrowy kod EAN taki sam jak na opakowaniu art. pod kodem kreskowym. Dziwne, żeby odrzucili zdjęcie takiego paragonu i opakowania z widocznym kodem EAN.

GreenEK

#7132093 Napisano: 18.10.2023 20:45:54
tereniagno napisał(a):

Dziś dostałam odpowiedź z Bonduelle:
W celu wyjaśnienia wątpliwości informujemy także, że Organizator nie posiada wglądu w systemy kasowe sklepów i podanie danych paragonu nie
pozwala mu na automatyczne sprawdzenie każdego zakupu. W celu dokonania
takiej weryfikacji Organizator musiałby indywidualnie kontaktować się z
punktami sprzedaży w przypadku powzięcia wątpliwości co do informacji
zawartej na paragonie. Regulamin nie zobowiązuje go jednak do tak daleko
posuniętych działań, stąd konieczność przesyłania przez Uczestników
potwierdzeń na paragonach.
Jeśli Organizator podjąłby decyzję pozytywną w Pani przypadku, oznaczałoby to dla niego prowadzenie gry wbrew Regulaminowi, co mogłoby
skutkować odpowiedzialnością po stronie Organizatora. Podkreślam
również, że z uwagi na fakt, że Nagroda zgodnie z par. 4 ust. 5
Regulaminu zasiliła pulę Losowania Dodatkowego, działanie zgodnie z Pani
żądaniem naruszyłoby prawa osób potencjalnie biorących udział w
Losowaniu Dodatkowym. Mając na uwadze powyższe, Komisja zadecydowała o negatywnym rozpatrzeniu reklamacji.
No i 100 poszło ,,lotać", to i córka też nie dostanie.
emotka emotka emotka emotka
To po jakiego grzyba robią konkursy, skoro nie potrafią ustalić dokładnie regulaminu emotka
Guzik sobie robią z ludziemotka

Odpowiedź, którą ja otrzymałam
Szanowna Pani, Stosowana w loterii procedura jest standardowym rozwiązaniem, które występuje w bardzo wielu loteriach, w których uwzględnia się paragon
przy dokonaniu zgłoszenia. Organizator jest świadomy sposobu zapisu
informacji o produkcie promocyjnym na paragonach największych sieci,
stąd jest w stanie dokładnie zweryfikować poprawność dokonanego zakupu.
Nie zmienia to jednak faktu, że Uczestnik jest zobligowany do tego, aby
samodzielnie zweryfikować swój paragon i w razie wątpliwości uzyskać
pieczątkę sklepu. Zmiana sposobu weryfikacji nie jest wolą Organizatora,
jak również nie jest możliwa ze względów formalnych - Regulamin jest
częścią decyzji administracyjnej - zezwolenia które wydaje organ
administracji publicznej, co wyklucza dokonywanie w nim modyfikacji.


To wiedzą czy nie wiedzą co kto pisze na paragonach?!
0 0

niewyspanamama

#7132109 Napisano: 18.10.2023 21:42:19
GreenEK napisał(a):

tereniagno napisał(a):

Dziś dostałam odpowiedź z Bonduelle:
W celu wyjaśnienia wątpliwości informujemy także, że Organizator nie posiada wglądu w systemy kasowe sklepów i podanie danych paragonu nie
pozwala mu na automatyczne sprawdzenie każdego zakupu. W celu dokonania
takiej weryfikacji Organizator musiałby indywidualnie kontaktować się z
punktami sprzedaży w przypadku powzięcia wątpliwości co do informacji
zawartej na paragonie. Regulamin nie zobowiązuje go jednak do tak daleko
posuniętych działań, stąd konieczność przesyłania przez Uczestników
potwierdzeń na paragonach.
Jeśli Organizator podjąłby decyzję pozytywną w Pani przypadku, oznaczałoby to dla niego prowadzenie gry wbrew Regulaminowi, co mogłoby
skutkować odpowiedzialnością po stronie Organizatora. Podkreślam
również, że z uwagi na fakt, że Nagroda zgodnie z par. 4 ust. 5
Regulaminu zasiliła pulę Losowania Dodatkowego, działanie zgodnie z Pani
żądaniem naruszyłoby prawa osób potencjalnie biorących udział w
Losowaniu Dodatkowym. Mając na uwadze powyższe, Komisja zadecydowała o negatywnym rozpatrzeniu reklamacji.
No i 100 poszło ,,lotać", to i córka też nie dostanie.
emotka emotka emotka emotka
To po jakiego grzyba robią konkursy, skoro nie potrafią ustalić dokładnie regulaminu emotka
Guzik sobie robią z ludziemotka

Odpowiedź, którą ja otrzymałam
Szanowna Pani, Stosowana w loterii procedura jest standardowym rozwiązaniem, które występuje w bardzo wielu loteriach, w których uwzględnia się paragon
przy dokonaniu zgłoszenia. Organizator jest świadomy sposobu zapisu
informacji o produkcie promocyjnym na paragonach największych sieci,
stąd jest w stanie dokładnie zweryfikować poprawność dokonanego zakupu.
Nie zmienia to jednak faktu, że Uczestnik jest zobligowany do tego, aby
samodzielnie zweryfikować swój paragon i w razie wątpliwości uzyskać
pieczątkę sklepu. Zmiana sposobu weryfikacji nie jest wolą Organizatora,
jak również nie jest możliwa ze względów formalnych - Regulamin jest
częścią decyzji administracyjnej - zezwolenia które wydaje organ
administracji publicznej, co wyklucza dokonywanie w nim modyfikacji.


To wiedzą czy nie wiedzą co kto pisze na paragonach?!

Macie jedną osobę mniej w konkurencji przy tej badziewnej loterii groszkowo-kukurydzianej- olewam to juz calkowicie... paranoja z tymi pieczątkami jeszcze przed zgloszeniem paragonu...czyli jak na samoobsługowej kupie sb 20 sztuk to mam lecieć i żeby kazda mi podbijali mimo ze jeszcze nie wiem czy wygram? Jeszcze nie zwariowałamemotka  ...
1 mia 0

tereniagno

#7132128 Napisano: 18.10.2023 22:51:46
0 0

tereniagno

#7132131 Napisano: 18.10.2023 22:59:29
W celu wyjaśnienia wątpliwości informujemy także, że Organizator nie posiada wglądu w systemy kasowe sklepów i podanie danych paragonu nie pozwala mu na automatyczne sprawdzenie każdego zakupu. W celu dokonania takiej weryfikacji Organizator musiałby indywidualnie kontaktować się z punktami sprzedaży w przypadku powzięcia wątpliwości co do informacji zawartej na paragonie.

Organizator jest świadomy sposobu zapisu informacji o produkcie promocyjnym na paragonach największych sieci,
stąd jest w stanie dokładnie zweryfikować poprawność dokonanego zakupu.

Czy to nie są przypadkiem 2 sprzeczne ze sobą informacje od 1 Organizatora?
A może ja tego nie rozumiememotka
0 0

Nelusia102

#7132134 Napisano: 18.10.2023 23:13:05
tereniagno napisał(a):

W celu wyjaśnienia wątpliwości informujemy także, że Organizator nie posiada wglądu w systemy kasowe sklepów i podanie danych paragonu nie pozwala mu na automatyczne sprawdzenie każdego zakupu. W celu dokonania takiej weryfikacji Organizator musiałby indywidualnie kontaktować się z punktami sprzedaży w przypadku powzięcia wątpliwości co do informacji zawartej na paragonie.

Organizator jest świadomy sposobu zapisu informacji o produkcie promocyjnym na paragonach największych sieci,
stąd jest w stanie dokładnie zweryfikować poprawność dokonanego zakupu.

Czy to nie są przypadkiem 2 sprzeczne ze sobą informacje od 1 Organizatora?
A może ja tego nie rozumiememotka

A Organizator - czyli odpowiedzialny za przeprowadzenie konkursu , to niby kto ? chyba ten , co sprawdza w sklepach opisy , jak dostają zdjęcia paragonów w setkach czy tysiącach i są te same opisy - to chyba świadczy o tym, ze to ten produkt . ORGANIZATOR  jak sobie nie radzi , to niech do innej agencji odda organizację konkursu.
1 cb656 0

mandarynka16

#7132136 Napisano: 18.10.2023 23:15:31
Nelusia102 napisał(a):

y tysiącach i są te same opisy - to chyba świadczy o tym, ze to ten produkt . ORGANIZATOR  jak sobie nie radzi , to niech do innej agencji odda organizację konkursu.

ja bym napisała do organizatora
0 0

tereniagno

#7132141 Napisano: 18.10.2023 23:42:40
Nie zmienia to jednak faktu, że Uczestnik jest zobligowany do tego, aby
samodzielnie zweryfikować swój paragon i w razie wątpliwości uzyskać
pieczątkę sklepu. -Dalsza część regulaminu.

Jeżeli na paragonie jest napisane : groszek konserwowy, kukurydza czy kukurydza z groszkiem,
to ja nie mam wątpliwości, że to jest ten produkt i nie uważam potrzeby, żeby biegać po pieczątkę sklepu.
To Organizator ma problem emotka
0 0

bartez1357

#7132161 Napisano: 19.10.2023 08:02:43
Wkurza mnie brak dostępności produktów, jeżeli chodzi o Żabkę. Odwiedziłem 4 i wcześniej nie było nigdzie Devarsa pod konkurs a teraz Actimel - towar widmo. U Was też tak słabo?
0 0

nanajka81

#7132301 Napisano: 19.10.2023 14:08:01
bartez1357 napisał(a):

Wkurza mnie brak dostępności produktów, jeżeli chodzi o Żabkę. Odwiedziłem 4 i wcześniej nie było nigdzie Devarsa pod konkurs a teraz Actimel - towar widmo. U Was też tak słabo?

ktos zwiedził 10 żabek I bez efektu - actimela brak. Mnie się udało jeden dorwać.

halliday

#7132402 Napisano: 19.10.2023 19:57:24
nanajka81 napisał(a):

bartez1357 napisał(a):

Wkurza mnie brak dostępności produktów, jeżeli chodzi o Żabkę. Odwiedziłem 4 i wcześniej nie było nigdzie Devarsa pod konkurs a teraz Actimel - towar widmo. U Was też tak słabo?

ktos zwiedził 10 żabek I bez efektu - actimela brak. Mnie się udało jeden dorwać.

to powiedź pracownikowi ze chcesz zakupić tego actimela to pewnie ci zamówi.
0 0

flinta_13

#7132404 Napisano: 19.10.2023 20:08:00
halliday napisał(a):

nanajka81 napisał(a):

bartez1357 napisał(a):

Wkurza mnie brak dostępności produktów, jeżeli chodzi o Żabkę. Odwiedziłem 4 i wcześniej nie było nigdzie Devarsa pod konkurs a teraz Actimel - towar widmo. U Was też tak słabo?

ktos zwiedził 10 żabek I bez efektu - actimela brak. Mnie się udało jeden dorwać.

to powiedź pracownikowi ze chcesz zakupić tego actimela to pewnie ci zamówi.

Ja pytałam i otrzymałam odpowiedz ze oni tego nie zamawiają to samo od czasu do czasu przychodzi w dostawie
0 0

@gnieszk@

#7132406 Napisano: 19.10.2023 20:13:07
halliday napisał(a):

nanajka81 napisał(a):

bartez1357 napisał(a):

Wkurza mnie brak dostępności produktów, jeżeli chodzi o Żabkę. Odwiedziłem 4 i wcześniej nie było nigdzie Devarsa pod konkurs a teraz Actimel - towar widmo. U Was też tak słabo?

ktos zwiedził 10 żabek I bez efektu - actimela brak. Mnie się udało jeden dorwać.

to powiedź pracownikowi ze chcesz zakupić tego actimela to pewnie ci zamówi.


W Żabce to tak nie działa
0 0

niewyspanamama

#7132409 Napisano: 19.10.2023 20:25:55
@gnieszk@ napisał(a):

halliday napisał(a):

nanajka81 napisał(a):

bartez1357 napisał(a):

Wkurza mnie brak dostępności produktów, jeżeli chodzi o Żabkę. Odwiedziłem 4 i wcześniej nie było nigdzie Devarsa pod konkurs a teraz Actimel - towar widmo. U Was też tak słabo?

ktos zwiedził 10 żabek I bez efektu - actimela brak. Mnie się udało jeden dorwać.

to powiedź pracownikowi ze chcesz zakupić tego actimela to pewnie ci zamówi.


W Żabce to tak nie działa

zależy w której emotka  w poprzedniej loterii miałam problem z dostępnością pytałam ze 3x o produkt ,nie było aż udało się go ściągnąć na sklep
0 0

visserarthur

#7133031 Napisano: 22.10.2023 23:51:59
[quote=

niewyspanamama napisał(a):

GreenEK napisał(a):

tereniagno napisał(a):

GreenEK napisał(a):

tereniagno napisał(a):

[quote=GreenEK napisał(a):

tereniagno napisał(a):

tereniagno]Dziś dostałam odpowiedź z Bonduelle:
W celu wyjaśnienia wątpliwości informujemy także, że Organizator nie posiada wglądu w systemy kasowe sklepów i podanie danych paragonu nie
pozwala mu na automatyczne sprawdzenie każdego zakupu. W celu dokonania
takiej weryfikacji Organizator musiałby indywidualnie kontaktować się z
punktami sprzedaży w przypadku powzięcia wątpliwości co do informacji
zawartej na paragonie. Regulamin nie zobowiązuje go jednak do tak daleko
posuniętych działań, stąd konieczność przesyłania przez Uczestników
potwierdzeń na paragonach.
Jeśli Organizator podjąłby decyzję pozytywną w Pani przypadku, oznaczałoby to dla niego prowadzenie gry wbrew Regulaminowi, co mogłoby
skutkować odpowiedzialnością po stronie Organizatora. Podkreślam
również, że z uwagi na fakt, że Nagroda zgodnie z par. 4 ust. 5
Regulaminu zasiliła pulę Losowania Dodatkowego, działanie zgodnie z Pani
żądaniem naruszyłoby prawa osób potencjalnie biorących udział w
Losowaniu Dodatkowym. Mając na uwadze powyższe, Komisja zadecydowała o negatywnym rozpatrzeniu reklamacji.
No i 100 poszło ,,lotać", to i córka też nie dostanie.
emotka emotka emotka emotka
To po jakiego grzyba robią konkursy, skoro nie potrafią ustalić dokładnie regulaminu emotka
Guzik sobie robią z ludziemotka

"Regulamin nie zobowiązuje go jednak do tak daleko posuniętych działań".
Na waszym miejscu odpisałbym im, że to po ich stronie leży weryfikacja i powinni podjąć maksymalne starania.

W zeszłorocznej loterii Bonduelle (inna agencja) w pewnym momencie napisali mi przy wygranej 50 zł, że mają podejrzenia, iż z paragonem jest coś nie tak i że proszą o oryginał pocztą. Odpisałem, że skoro jest coś nie tak (jakoś to tak ujęli, że podejrzewają coś tam), to niech powiadomią organy ścigania, a paragon mogą sobie zweryfikować w sklepie i że sklep na pewno to dla nich zrobi, jeśli się dowie, że (rzekomo), ktoś podrabia? ich oryginały (bo zdjęcie to było, a nie skan) paragonów. Dodałem, że za 50 zł nie mam zamiaru wydawać na znaczek, tracić czas itd. Równocześnie napisałem maile do dwóch osób z Bonduelle, kładąc nacisk na pomówienia agencji, ale dodałem też o tych zbędnych "kosztach" wysyłania paragonu. Po kilku dniach odpisali z agencji, że zrobili tak jak napisałem i sklep potwierdził, że jest ok i nagroda dotrze niedługo, ale do dziś nie wiem, czy mnie posłuchali, czy osoby z Bonduelle im zwróciły uwagę.
Trzeba działać i reagować, agencja dostaję kasę, a jej pracownicy chcieliby załatwić wszystko zza biurka. Niech się wysilą trochę!

0 0

nanajka81

#7133050 Napisano: 23.10.2023 07:24:00
Nelusia102 napisał(a):

majonez1992 napisał(a):

tereniagno napisał(a):

Dziś dostałam odpowiedź z Bonduelle:
W celu wyjaśnienia wątpliwości informujemy także, że Organizator nie posiada wglądu w systemy kasowe sklepów i podanie danych paragonu nie
pozwala mu na automatyczne sprawdzenie każdego zakupu. W celu dokonania
takiej weryfikacji Organizator musiałby indywidualnie kontaktować się z
punktami sprzedaży w przypadku powzięcia wątpliwości co do informacji
zawartej na paragonie. Regulamin nie zobowiązuje go jednak do tak daleko
posuniętych działań, stąd konieczność przesyłania przez Uczestników
potwierdzeń na paragonach.
Jeśli Organizator podjąłby decyzję pozytywną w Pani przypadku, oznaczałoby to dla niego prowadzenie gry wbrew Regulaminowi, co mogłoby
skutkować odpowiedzialnością po stronie Organizatora. Podkreślam
również, że z uwagi na fakt, że Nagroda zgodnie z par. 4 ust. 5
Regulaminu zasiliła pulę Losowania Dodatkowego, działanie zgodnie z Pani
żądaniem naruszyłoby prawa osób potencjalnie biorących udział w
Losowaniu Dodatkowym. Mając na uwadze powyższe, Komisja zadecydowała o negatywnym rozpatrzeniu reklamacji.
No i 100 poszło ,,lotać", to i córka też nie dostanie.
emotka emotka emotka emotka
To po jakiego grzyba robią konkursy, skoro nie potrafią ustalić dokładnie regulaminu emotka
Guzik sobie robią z ludziemotka


Czyli tu raz trzeba mieć szczęście aby wygrać, a drugie żeby paragon był odpowiednio opisany. Granda.


Czy to nowy sposób organizatorów na zostawienie nagród u siebie? Co z tego że będzie dodatkowe losowanie i "rozdadzą" to co zalega jeżeli ci co zgłosili i nie wygrali - zostaną wylosowani i przejdą negatywną weryfikację? Kasa zostaje u organizatora prawda? Odechciewa się próbować...
1 kimberly 0

tereniagno

#7133150 Napisano: 23.10.2023 12:38:15
nanajka81 napisał(a):

Nelusia102 napisał(a):

majonez1992 napisał(a):

tereniagno napisał(a):

Dziś dostałam odpowiedź z Bonduelle:
W celu wyjaśnienia wątpliwości informujemy także, że Organizator nie posiada wglądu w systemy kasowe sklepów i podanie danych paragonu nie
pozwala mu na automatyczne sprawdzenie każdego zakupu. W celu dokonania
takiej weryfikacji Organizator musiałby indywidualnie kontaktować się z
punktami sprzedaży w przypadku powzięcia wątpliwości co do informacji
zawartej na paragonie. Regulamin nie zobowiązuje go jednak do tak daleko
posuniętych działań, stąd konieczność przesyłania przez Uczestników
potwierdzeń na paragonach.
Jeśli Organizator podjąłby decyzję pozytywną w Pani przypadku, oznaczałoby to dla niego prowadzenie gry wbrew Regulaminowi, co mogłoby
skutkować odpowiedzialnością po stronie Organizatora. Podkreślam
również, że z uwagi na fakt, że Nagroda zgodnie z par. 4 ust. 5
Regulaminu zasiliła pulę Losowania Dodatkowego, działanie zgodnie z Pani
żądaniem naruszyłoby prawa osób potencjalnie biorących udział w
Losowaniu Dodatkowym. Mając na uwadze powyższe, Komisja zadecydowała o negatywnym rozpatrzeniu reklamacji.
No i 100 poszło ,,lotać", to i córka też nie dostanie.
emotka emotka emotka emotka
To po jakiego grzyba robią konkursy, skoro nie potrafią ustalić dokładnie regulaminu emotka
Guzik sobie robią z ludziemotka


Czyli tu raz trzeba mieć szczęście aby wygrać, a drugie żeby paragon był odpowiednio opisany. Granda.


Czy to nowy sposób organizatorów na zostawienie nagród u siebie? Co z tego że będzie dodatkowe losowanie i "rozdadzą" to co zalega jeżeli ci co zgłosili i nie wygrali - zostaną wylosowani i przejdą negatywną weryfikację? Kasa zostaje u organizatora prawda? Odechciewa się próbować...

Moja i córki nagroda przepadła, więc już u nich nie biorę żadnego udziału.Niech się cmokająemotka

kalmia86

#7133436 Napisano: 24.10.2023 09:20:58
Właśnie miałam telefon z numeru 81 535 60 60. Gość przedstawił się jako pracownik banku pko bp (zaświeciła mi się lampka, bo nie mam konta w pko). Powiedział, że z departamentu cyberprzestępczości czy coś, powiedziałam, że dziękuje nie jestem zainteresowana i się rozłączyłam). Zadzwonił jeszcze raz poirytowany dlaczego się rozłączam (i w tej irytacji było już słychać wschodni akcent....), odpowiedziałam że nie chcę z nim rozmawiać i znów się rozłączyłam. Zastanawia mnie skąd ci naciągacze mają nasze numery... (RODO - srodo)

Majkii

#7133470 Napisano: 24.10.2023 11:00:15
kalmia86 napisał(a):

Właśnie miałam telefon z numeru 81 535 60 60. Gość przedstawił się jako pracownik banku pko bp (zaświeciła mi się lampka, bo nie mam konta w pko). Powiedział, że z departamentu cyberprzestępczości czy coś, powiedziałam, że dziękuje nie jestem zainteresowana i się rozłączyłam). Zadzwonił jeszcze raz poirytowany dlaczego się rozłączam (i w tej irytacji było już słychać wschodni akcent....), odpowiedziałam że nie chcę z nim rozmawiać i znów się rozłączyłam. Zastanawia mnie skąd ci naciągacze mają nasze numery... (RODO - srodo)

Z nikąd mają numer jeśli wcześniej nie dzwonili, teraz większość numerów jest losowanych, często też jest tak że jest tylko jeden sygnał sprawdzający czy dany numer istnieje i trafia on do bazy aktywnych i później już dzwonią z durnotami. Różnie z tym ogóle jest.
0 0

Majkii

#7133473 Napisano: 24.10.2023 11:03:50
tereniagno napisał(a):

Dziś dostałam odpowiedź z Bonduelle:
W celu wyjaśnienia wątpliwości informujemy także, że Organizator nie posiada wglądu w systemy kasowe sklepów i podanie danych paragonu nie
pozwala mu na automatyczne sprawdzenie każdego zakupu. W celu dokonania
takiej weryfikacji Organizator musiałby indywidualnie kontaktować się z
punktami sprzedaży w przypadku powzięcia wątpliwości co do informacji
zawartej na paragonie. Regulamin nie zobowiązuje go jednak do tak daleko
posuniętych działań, stąd konieczność przesyłania przez Uczestników
potwierdzeń na paragonach.
Jeśli Organizator podjąłby decyzję pozytywną w Pani przypadku, oznaczałoby to dla niego prowadzenie gry wbrew Regulaminowi, co mogłoby
skutkować odpowiedzialnością po stronie Organizatora. Podkreślam
również, że z uwagi na fakt, że Nagroda zgodnie z par. 4 ust. 5
Regulaminu zasiliła pulę Losowania Dodatkowego, działanie zgodnie z Pani
żądaniem naruszyłoby prawa osób potencjalnie biorących udział w
Losowaniu Dodatkowym. Mając na uwadze powyższe, Komisja zadecydowała o negatywnym rozpatrzeniu reklamacji.
No i 100 poszło ,,lotać", to i córka też nie dostanie.
emotka emotka emotka emotka
To po jakiego grzyba robią konkursy, skoro nie potrafią ustalić dokładnie regulaminu emotka
Guzik sobie robią z ludziemotka

Kiedyś źle wpisałem nr paragonu w loterii z agencji Fortis i kłóciłem się z nimi bo myślałem że dobry, aż w końcu zadzwonili do sklepu czy taki i taki paragon został wydany i okazało się że tak ale inny numer paragonu. Zależy widocznie od agencji, oni po prostu olewają.
0 0